1. |
Беспята М. М. Маркетингова діяльність торговельних підприємств на ринку будівельної продукції : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. М. Беспята; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2010. - 20 c. - укp.Визначено соціально-економічну сутність будівельної продукції. Розглянуто принципи та направлення маркетингової діяльності, які є фундаментом, на якому базується ефективна діяльність торговельного підприємства будівельного профілю за умов ринкової економіки. Досліджено організаційно-економічні основи та визначено проблеми управління маркетинговою діяльністю торговельних підприємств на ринку будівельних товарів. Проаналізовано стан ринку будівельних товарів України та виявлено основні фактори, які впливають на його формування. Виявлено, що за умов жорсткої конкурентної боротьби висока якість обслуговування дозволяє фірмі одержати конкурентні переваги та перейти на новий рівень обслуговування. Проведено економіко-математичне моделювання процесу прийняття маркетингових рішень на ринку будівельних товарів. Розроблено модель оптимальної маркетингової стратегії будівельного універмагу "Вільнюс". Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА377556 Пошук видання у каталогах НБУВ
|