1. |
Ремезь Ю. Б. Інтегровані маркетингові комунікації на ринку мобільних послуг : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. Б. Ремезь; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2011. - 20 c. - укp.З'ясовано сутність поняття інтегровані маркетингові комунікації на ринку послуг і запропоновано механізм їх інтегрування на підприємстві. Доведено необхідність застосування індивідуального підходу до користувачів через надання диференційованих пропозицій мобільних послуг, спеціально розроблених заходів з урахуванням потреб цільових користувачів і дослідження рівня їх активності. Розроблено алгоритм формування програм лояльності відповідно до профілю користувачів виділених цільових сегментів. Запропоновано окрему програму лояльності для 10-ти виділених цільових сегментів користувачів з урахуванням рівня активності споживання мобільних послуг щодо байдужих, пасивних і лояльних користувачів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)386.656-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА379834 Пошук видання у каталогах НБУВ
|