Маркелов С. П. Стратегія диверсифікації підприємств кондитерської промисловості : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. П. Маркелов; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2010. - 21 c. - укp.
Висвітлено теоретико-методичні засади формування та реалізації стратегії диверсифікації на вітчизняних підприємствах кондитерської промисловості. Розкрито сутність диверсифікації та запропоновано її визначення. Визначено типологію й особливості диверсифікованості. Вивчено зарубіжний досвід диверсифікації діяльності підприємств кондитерської галузі. За результатами моніторингу ринку кондитерських виробів визначено основні передумови диверсифікації діяльності вітчизняних кондитерських підприємств. Досліджено виробничі можливості даних підприємств, розкрито основні напрями диверсифікації кондитерського виробництва в країні. Запропоновано процесну модель інформаційного забезпечення розробки та впровадження стратегії диверсифікації для вітчизняних кондитерських підприємств.