Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=РА408159$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Андрєєв А. А. 
Підвищення ефективності системи охолодження наддувного повітря для суднових малообертових дизелів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / А. А. Андрєєв; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2014. - 24 c. - укp.

Приділено увагу підвищенню паливної ефективності суднових малообертових дизелів (МОД) за рахунок глибокого охолодження наддувного повітря тепловикористовуючою установкою, що утилізує теплоту наддувного повітря. Уперше запропоновано принцип охолодження наддувного повітря суднових МОД з використанням його ж теплоти в зворотному циклі трансформації теплоти в холод. Побудовано триконтурну тепловикористовуючу систему охолодження (TCO) наддувного повітря суднових МОД. Розроблено математичну модель процесів охолодження наддувного повітря МОД в двоступеневій триконтурній TCO з утилізацією теплоти наддувного повітря в тепловикористовуючу установку охолодження на низькокиплячому робочому тілі (НРТ). Сформовано способи раціональної організації процесів охолодження наддувного повітря МОД - в двоступеневій триконтурній TCO з утилізацією теплоти наддувного повітря (в генераторі пари HPT високого тиску високотемпературної ступені ТСО) і охолодженням повітря з відведенням теплоти до киплячого HPT (у випарнику низькотемпературної ступені ТСО). Встановлено, що охолодження наддувного повітря суднового МОД в ТСО, що утилізує теплоту наддувного повітря з коефіцієнтом трансформації теплоти вище 0,4, забезпечує зниження його температури до 15 - 25 °С і скорочення питомої витрати палива МОД на 1,5 - 2,5 г / ( кВт • год) в порівнянні з його охолодженням забортною водою. Визначено раціональні параметри процесів, що забезпечують мінімальні енергетичні втрати за трансформації теплоти, що знижують температуру наддувного повітря до 15 - 25 ° C і скорочують питому витрату палива на 1,5 - 2,5 г / (кВт • год) в порівнянні з його охолодженням забортною водою.


Індекс рубрикатора НБУВ: О464.32-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА408159 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського