1. |
Андрєєв А. А. Підвищення ефективності системи охолодження наддувного повітря для суднових малообертових дизелів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / А. А. Андрєєв; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2014. - 24 c. - укp.Приділено увагу підвищенню паливної ефективності суднових малообертових дизелів (МОД) за рахунок глибокого охолодження наддувного повітря тепловикористовуючою установкою, що утилізує теплоту наддувного повітря. Уперше запропоновано принцип охолодження наддувного повітря суднових МОД з використанням його ж теплоти в зворотному циклі трансформації теплоти в холод. Побудовано триконтурну тепловикористовуючу систему охолодження (TCO) наддувного повітря суднових МОД. Розроблено математичну модель процесів охолодження наддувного повітря МОД в двоступеневій триконтурній TCO з утилізацією теплоти наддувного повітря в тепловикористовуючу установку охолодження на низькокиплячому робочому тілі (НРТ). Сформовано способи раціональної організації процесів охолодження наддувного повітря МОД - в двоступеневій триконтурній TCO з утилізацією теплоти наддувного повітря (в генераторі пари HPT високого тиску високотемпературної ступені ТСО) і охолодженням повітря з відведенням теплоти до киплячого HPT (у випарнику низькотемпературної ступені ТСО). Встановлено, що охолодження наддувного повітря суднового МОД в ТСО, що утилізує теплоту наддувного повітря з коефіцієнтом трансформації теплоти вище 0,4, забезпечує зниження його температури до 15 - 25 °С і скорочення питомої витрати палива МОД на 1,5 - 2,5 г / ( кВт • год) в порівнянні з його охолодженням забортною водою. Визначено раціональні параметри процесів, що забезпечують мінімальні енергетичні втрати за трансформації теплоти, що знижують температуру наддувного повітря до 15 - 25 ° C і скорочують питому витрату палива на 1,5 - 2,5 г / (кВт • год) в порівнянні з його охолодженням забортною водою. Індекс рубрикатора НБУВ: О464.32-02
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА408159 Пошук видання у каталогах НБУВ
|