Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=РА409131$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Романова А. А. 
Регулювання розвитку міста на засадах формування та використання бренду територій : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / А. А. Романова; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк, 2014. - 20 c. - укp.

Розроблено теоретико-методичні засади та практичні рекомендації щодо застосування інструменту брендингу територій для регулювання рекреаційно-туристичного розвитку міста. Уточнено категоріальну різницю понять маркетинг території, брендинг території, а також бренд, імідж та репутація території. Складено модель формування концепції бренду міста на основі територіальної ідентичності. Запропоновано алгоритм розроблення та реалізації стратегії брендингу міста, що складається з п'яти основних етапів. Здійснено оцінювання та прогнозування соціально-економічних результатів впровадження стратегії брендингу міста (на прикладі Чернігова). Удосконалено науково-методичний підхід до оцінювання ефективності брендів середніх і малих міст на основі застосування маркетингових досліджень цільових груп споживачів території.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)22 + У049(4УКР-4ЧЕР-2Ч)22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА409131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського