Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=РА430336$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Бондаренко Ю. С. 
Альтернативна преса сучасної Німеччини (особливості функціонування, редакційна політика, місце в національній системі медіа) : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.04 / Ю. С. Бондаренко; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2017. - 18 c. - укp.

Вивчено однин з унікальних та самодостатніх медіаутворень сучасної періодики Німеччини - альтернативної преси, яка репрезентує нову модель комунікації, покликану широко й об'єктивно висвітлювати події. Встановлено, що альтернативна періодика, сформувавшись як окремий сегмент друкованих ЗМІ в 70-х роках XX ст. внаслідок активізації студентських і громадських рухів, є своєрідним барометром сталості демократичних засад у ФРН, відображенням зрілості німецького суспільства. Визначальними рисами альтернативної періодики, які відрізняють її від мейнстримних ЗМІ, є характер фінансування, цільова аудиторія, модель комунікації, редакційна політика, формально-змістовий аспект, соціально-політична модальність. Контент альтернативної преси характеризується широким колом тематичних інваріантів, що трансформуються відповідно до суспільно-політичних змін у країні. Альтернативна преса актуалізує соціально значущі проблеми. На сучасному етапі - це соціально-правова тематика, внутрішня безпека, міграційні процеси, антирасизм та проблеми маргінальних суспільних груп. Альтернативні медіа, які відмовилися від комунікації в одному напряму, надають можливість читачам самостійно створювати медіаконтент, спрямований на особливу цільову аудиторію - контргромадськість - представників різних соціальних груп та субкультурних угрупувань. У системі альтернативної періодики визначено надрегіональні, регіональні та локально-регіональні ЗМІ, загалом 346 журналів та 105 газет: щоденних, щотижневих, щомісячних, які виходять двічі на місяць, раз на рік, 3 - 5 разів на рік, піврічників, нерегулярних видань. З’ясовано, що за функціональним призначенням (проблемно-тематичною спрямованістю) існують універсальні та спеціалізовані альтернативні ЗМІ. Альтернативні друковані видання посідають чільне місце в інформаційному просторі Німеччини й успішно конкурують з провідними традиційними ЗМІ. Основна мета альтернативних медіа - захист прав та представлення інтересів цільової аудиторії. Найбільш успішним альтернативним виданням Німеччини є загальнонаціональна щоденна газета "Die Tageszeitung" ("Ді Тагесцайтунг"), або "TAZ" ("ТАЦ"). Із початком інформаційної ери альтернативні друковані видання динамічно розвиваються у веб-форматі. Сучасна альтернативна преса вже не ототожнюється з глибоко опозиційною медіаструктурою, а мислиться як іманентна частина мас-медійного дискурсу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.4(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА430336 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського