1. |
Радзівіл К. П. Динаміка професійних очікувань майбутніх психологів у навчальному процесі : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / К. П. Радзівіл; Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 c. - укp.Дисертаційну роботу присвячено проблемі динаміки змін професійних очікувань майбутніх психологів у навчальному процесі. Здійснено теоретичний та практичний аналіз, синтез та узагальнення науково-психологічної літератури з проблеми дослідження. Встановлено, що професійні очікування майбутніх психологів є системним утворенням, яке забезпечує антиципацію подій, пов’язану з навчально-професійною діяльністю, яка має суб’єктивно-особистісну значущість для індивіда та характеризується динамікою змін у навчальному процесі. Систему професійних очікувань складають когнітивний (бажаний образ майбутньої діяльності), комунікативний (прийняття очікувань соціуму, рольові очікування) та особистісний компоненти (очікування стосовно себе у діяльності). Визначено, що динаміка професійних очікувань у навчальному процесі зумовлюється низкою чинників. Теоретично обґрунтовано доцільність психокорекції професійних очікувань майбутніх психологів методами та формами теоретичної, практичної та особистісної підготовки у навчальному процесі. Подано опис принципів, структури і змісту методики впровадження та аналізу результатів апробації авторської програми психокорекції професійних очікувань майбутніх психологів у навчальному процесі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р30-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА433882 Пошук видання у каталогах НБУВ
|