1. |
Безчотнікова А. О. Відеоігри в системі соціальних комунікацій : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / А. О. Безчотнікова; Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара. - Дніпро, 2018. - 24 c. - укp.Визначено специфіку, типологію та способи застосування відеоігор у галузі соціальних комунікацій. Доведено, що за аналогією з друкованими, інтернет-ЗМК, радіо, телебаченням сучасна відеогра є комерційно привабливим каналом масової комунікації для розміщення рекламних повідомлень різних типів та промоції об’єктів PR-діяльності. Запропоновано власне визначення гри та відеогри в соціально комунікаційному аспекті. Виявлено жанрову домінанту відеоігор та визначено набори константних механік для найбільш поширених жанрів. Установлено відповідності між жанровою домінантою та прогнозованою поведінкою користувачів, яку вони зумовлюють. Запропоновано експрес-метод виявлення індексу високої споживчої лояльності мультимедійним інформаційним продуктом у вигляді формули. Запропоновано типологію реклами в комп’ютерних іграх, описано переваги та ризики при застосуванні "едвергеймінг" – цифрової гри навколо рекламованого об’єкта, доступної через використання конвергентних медіа. На основі аналізу біхевіористських теорій та досягнень нейронауки виявлено механізми застосування інструментарію відеоігор для вирішення рекламних та PR-завдань у територіальному брендингу, соціальних проектах та бізнес-практиках в етичному аспекті. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА439689 Пошук видання у каталогах НБУВ
|