1. |
Прищенко С. В. Еволюція рекламної графіки як складової художньо-проектної культури : автореф. дис. ... д-ра мистецтвознавства : 26.00.01 / С. В. Прищенко; Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2019. - 36 c. - укp.У міждисциплінарному дослідженні рекламну графіку розглянуто як продукт культури та мистецтва в контексті актуальних тенденцій розвитку рекламного дизайну - специфічного виду творчої діяльності, а сучасний процес проектування представлено як синтез соціокультурних, семіотичних, кольоро- графічних та маркетингових аспектів. Вперше аргументовано історико- мистецтвознавче підгрунтя рекламної графіки та доведено її вагомість як складової художньо-проектної культури (дизайну). Проаналізовано вплив художніх стилів, народної творчості і художніх народних промислів на еволюцію рекламної графіки, виявлено проблеми візуалізації рекламних ідей та структуровано арсенал художньо-графічних засобів у сукупності з комп’ютерними технологіями. Доведено транскультурність, масовість і регіональну специфіку реклами. Особливу увагу присвячено стилістичним трансформаціям рекламної графіки і сучасним принципам гармонізації візуально-інформаційного середовища. Простий ілюстративний супровід комерційної інформації змінився появою нових стилів у ХІХ-ХХ ст., застосуванням креативних рекламних технологій образотворення, полістилізмом на початку XXI ст., активізацією процесів брендінгу та ребрендінгу. Теоретично узагальнено закономірності візуальної мови реклами від афіши (плаката) до цифрових медіа, запропоновано методологічну концепцію комплексного проектування рекламної продукції, а медіадизайн визначено як якісно новий етап соці о культурного проектування комунікацій, як найперспективніший вид дизайну серед інших. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ153(4УКР) + Щ127
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА441284 Пошук видання у каталогах НБУВ
|