Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=РА442302$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Сабліна Н. В. 
Особистісні чинники адаптації до навчання студентів медичного коледжу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 19.00.07 / Н. В. Сабліна; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка. - Київ, 2019. - 23 c. - укp.

Дисертацію присвячено проблемі дослідження адаптації студентів медичного коледжу з урахуванням специфіки впливу на цей процес особистісних чинників. У роботі: - обґрунтована дослідницька модель вивчення особистісних чинників адаптації навчання у медичному коледжі, яка передбачає виділення кількісних та якісних характеристик адаптації, врахування зовнішніх та внутрішніх її чинників; - визначено особливості динаміки адаптації до навчання студентів медичного коледжу, статеві особливості діагностичних показників їхніх особистісних якостей та адаптованості до навчання; - з’ясовано, що найбільш інформативними особистісними чинниками адаптації до навчання студентів медичного коледжу є три показники інтернальності (інтернальність в області невдач; стосовно здоров’я і хвороби; загальна інтернальність), та 6 показників, отриманих за методикою діагностики психічного розвитку (впевненість у собі, високий самоконтроль, товариськість, експресивність, дипломатичність та інтелект). На основі отриманих даних розроблені комплекс заходів спрямованих на підвищення рівня адаптованості до навчання студентів медичного коледжу та корекційна програма, спрямована на попередження в них розладів адаптації. В адаптивно-розвивальній програмі корекційних заходів сформульовано основні принципи, етапи проведення, цілі та засоби, оцінено її ефективність під час апробації в практичній діяльності. Отримані в ході емпіричного дослідження результати підтвердили висунуту на початку гіпотезу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-213 + Р11(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА442302 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського