1. |
Пріма Д. А. Теоретико-методичні засади формування професійної позиції майбутнього вчителя початкової школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Д. А. Пріма; Хмельницький національний університет. - Хмельницький, 2020. - 40 c. - укp.Розроблено й обґрунтовано теоретичні та методичні засади формування професійної позиції майбутнього вчителя початкової школи (далі - ВПШ). Висвітлено положення аксіологічного, системного, синергетичного особистісно-діяльнісного, суб'єктного, компетентнісного, акмеологічного, міждисциплінарного загальнодидактичні (гуманізації, динамізації, оптимізації навчального процесу, систематизації, фахової зацікавленості, міжпредметної інтеграції знань) та специфічні принципи (студентоцентризму, партнерської взаємодії, діалогічност (діалогу), контекстності, інноваційності, додатковості, елективності). У контексті вимог Нової української школи схарактеризовано професійні ролі (позиції) сучасного ВПШ. З'ясовано особливості формування професійної позиції такого вчителя в зарубіжному досвіді. Окреслено зміст і компонентну структуру феномену "професійна позиція майбутнього ВПШ ", визначено критерії, показники й рівні її сформованості. Виокремлено й обґрунтовано педагогічні умови формування професійної позиції майбутнього ВПШ в закладах вищої освіти. Розроблено та експериментально перевірено ефективність системи формування його професійної позиції. Запропоновано навчально-методичне забезпечення для цього. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА445483 Пошук видання у каталогах НБУВ
|