Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Р84887$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Амоша А. И. 
Проблемы управления предприятием в условиях использования маркетинговой концепции / А. И. Амоша, Б. М. Биренберг, Г. В. Моисеев, В. Г. Моисеев; НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 1998. - 48 c. - рус.

Досліджено проблеми управління підприємством в умовах, коли в основу такого управління покладена маркетингова концепція. Показана об'єктивна необхідність розвитку механізму управління підприємством у період переходу до ринкових відносин, розглянуто маркетинг як елемент механізму управління діяльністю підприємства і обгрунтовано організаційно-економічні передумови використання маркетингової концепції в управлінні підприємством.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р84887 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського