1. |
Амоша А. И. Проблемы управления предприятием в условиях использования маркетинговой концепции / А. И. Амоша, Б. М. Биренберг, Г. В. Моисеев, В. Г. Моисеев; НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 1998. - 48 c. - рус.Досліджено проблеми управління підприємством в умовах, коли в основу такого управління покладена маркетингова концепція. Показана об'єктивна необхідність розвитку механізму управління підприємством у період переходу до ринкових відносин, розглянуто маркетинг як елемент механізму управління діяльністю підприємства і обгрунтовано організаційно-економічні передумови використання маркетингової концепції в управлінні підприємством. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р84887 Пошук видання у каталогах НБУВ
|