Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Р86946$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Третьяков О. С. 
Система маркетингових досліджень ринку цінних паперів / О. С. Третьяков, Д. М. Костан; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. - Донецьк, 1999. - 36 c. - укp. - рус.

Розглянуто питання постановки цілей маркетингового дослідження як частини постійно діючого інтегрованого інформаційного процесу, а також методи, способи та критерії відбору маркетингової інформації та її аналізу. Розроблено та використано систему постійного стеження за навколишнім середовищем та зберігання даних з тим, щоб вони мали змогу аналізуватись у майбутньому. Проведено аналіз стану українського ринку цінних паперів та подано рекомендації щодо покращання ситуації у майбутньому. Зроблено висновок, що ринок цінних паперів може розвиватися тільки в умовах нормальних товарно-грошових відносин та відносин власності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.325.621.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р86946 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського