1. |
Третьяков О. С. Система маркетингових досліджень ринку цінних паперів / О. С. Третьяков, Д. М. Костан; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. - Донецьк, 1999. - 36 c. - укp. - рус.Розглянуто питання постановки цілей маркетингового дослідження як частини постійно діючого інтегрованого інформаційного процесу, а також методи, способи та критерії відбору маркетингової інформації та її аналізу. Розроблено та використано систему постійного стеження за навколишнім середовищем та зберігання даних з тим, щоб вони мали змогу аналізуватись у майбутньому. Проведено аналіз стану українського ринку цінних паперів та подано рекомендації щодо покращання ситуації у майбутньому. Зроблено висновок, що ринок цінних паперів може розвиватися тільки в умовах нормальних товарно-грошових відносин та відносин власності. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.325.621.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р86946 Пошук видання у каталогах НБУВ
|