Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)
Пошуковий запит: (<.>K=ГАСТРОНОМІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Кобзар М. В. 
Феномен їжі як культурний компонент: категорії та терміни / М. В. Кобзар // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Культурологія : наук. зб. - 2019. - Вип. 33. - С. 135-141. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Здійснена порівняльна характеристика ряду важливих термінів, які використовуються у сучасних культурологічних дослідженнях феномену їжі. Визначена багатозначність категорії "гастрономічна культура". Показано, що концепт "їжа" має узагальнене значення. Розглянуто питання про харчовий культурний код, який слугує маркером приналежності до етносу. Доведено, що дефініції народна, національна, внутрішня кухня набувають певних конотацій в контексті культурологічних інтерпретацій харчової поетики народу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.172

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Chernysh I. 
Gastronomy as a factor of competitive advantage of cultural tourism services = Гастрономія як фактор формування конкурентних переваг послуг пізнавального туризму / I. Chernysh, V. Makhovka, N. Maksimeiko // Економіка і регіон. - 2021. - № 2. - С. 33-40. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Досліджено особливості гастрономії як фактору формування конкурентних переваг послуг пізнавального туризму. Визначено, що гастрономічні послуги використовуються у багатьох сферах туризму та дозвілля, зокрема у формі послуг харчування під час подорожі, а також як окрема мета подорожі для пізнання кухні певного міста або регіону, країни в цілому. З'ясовано основні підходи до визначення сутності поняття "гастрономічний туризм". Зазначено, що його необхідно розуміти як невід'ємну складову будь-якої поїздки чи подорожі. Гастрономічний туризм являє собою спеціалізований вид туризму, пов'язаний з ознайомленням з історією, технологією та культурою споживання національних страв і продуктів, а також навчанням і підвищенням рівня професійних знань у сфері кулінарії. У результаті дослідження визначено основні складові гастрономічного туризму, які характеризують його зміст як вид пізнавального туристичного дозвілля: культурне споживання; самоосвіта; неформальне спілкування; задоволення гастрономічних потреб; пізнавальна діяльність тощо. Проаналізовано основі види гастрономічного туризму за різними класифікаційними ознаками. Складова кулінарної діяльності в соціокультурному житті людини виражається у враженні, емоції, стані, що охоплюють туриста під час відпочинку. На основі цих реакцій турист переусвідомлює, відчуває, осмислює кулінарні особливості, дає оцінку гастрономічним особливостям місцевості й наданим послугам харчування. Перспективами подальших досліджень є визначення потенційних напрямів розвитку гастрономії у сфері туризму, підвищення її якості та сервісу з урахуванням потреб сучасних споживачів туристичного продукту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського