Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (24)
Пошуковий запит: (<.>K=ЕКСПЕДИТОР$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 82
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Логістичні стратегії автомобільного транспорту : навч. посіб. / Н. М. Чуприна, О. В. Кучкова, Л. А. Мурадян, О. С. Свердліковська, Н. Ю. Науменко, Г. Є. Доценко, В. В. Журавель; ред.: Н. М. Чуприна, О. В. Кучкова; Державний вищий навчальний заклад "Український державний хіміко-технологічний університет". - Дніпро : ДВНЗ УДХТУ, 2023. - 259 c. - Бібліогр.: с. 258-259 - укp.

Висвітлено загальні положення теоретичного та методологічного аспектів логістики, особливості прийняття логістичних рішень у сфері транспортного, складського, експедиторського обслуговування підприємств, розкрито зв'язок логістики з транспортним маркетингом. Особливу увагу приділено практичним питанням логістики: тара та упаковка, оптимізація запасів матеріальних ресурсів, інформаційні технології. Призначено для студентів спеціальності 274 Автомобільний транспорт, фахівцям, які оптимізують транспортні та складські процеси на основі логістичних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-591

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА870335 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

II Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні тенденції в бізнесі та менеджменті: теорія і практика", 12-13 жовтня 2022 р. = II International scientific-practical conference "Modern trends in business and management: theory and practice", October 12-13, 2022 : тези доп. / Одеський національний морський університет, Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" , Грузинський технічний університет, Одеський центр трансферу знань і технологій. - Одеса : ОНМУ, 2022. - 215 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.

Подано тези доповідей II Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасні тенденції в бізнесі та менеджменті: теорія і практика". Досліджено питання диверсифікації діяльності транспортно-експедиторського підприємства. Наведено значення корпоративной культури на ефективність функціонування закладу охорони здоров’я. Розглянуто ризики інвестиційного забезпечення впровадження інновацій на промисловому підприємстві. Визначено стан та тренди у системі глобального венчурного фінансування. Увагу приділено управлінню людськими ресурсами. Розглянуто особливості розробки стратегії розвитку торговельного підприємства. Розказано про динамічну модель оптимального управління запасами постачальницькою фірмою з урахуванням її маркетингової активності. Визначено реінжиніринг бізнес-процесів як процес розвитку сучасних компаній. Надано порівняльний аналіз стандартів ризик-менеджменту. Зазначено підходи до аналізу та оцінки інноваційної діяльності портових операторів; деякі підходи до визначення сутності економічної категорії "Інвестиційна привабливість". Розглянуто питання аутсорсингу як інструменту підвищення конкурентоспроможності сучасних бізнес структур. Досліджено особливості оцінки ефективності системи мотивації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА862533 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кудрицька Н. В. 
Методологічні підходи до формування тарифів на морському транспорті / Н. В. Кудрицька // Екон. вісн. ун-ту/Ун-т Григорія Сковороди в Переяславі. - 2022. - Вип. 52. - С. 34-40. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблему удосконалення методології формування тарифів на морському транспорті, актуальність якої підтверджена у Національній транспортній стратегії України на період до 2030 р., Стратегії розвитку морських портів України до 2038 р., Морській доктрині України на період до 2035 р. Наведено огляд зарубіжних наукових досліджень щодо проблем тарифної політики, інвестиційних обмежень у секторі судноплавства, визначенню транспортних витрат морських перевезень та їх впливу на міжнародні торгові потоки. Мета статті - удосконалення методологічних підходів до формування тарифів на морському транспорті. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Незважаючи на велику кількість наукових досліджень щодо проблем удосконалення тарифів на морському транспорті необхідно відмітити недостатність вітчизняних праць методологічного характеру. Визначено фактори, які впливають на витрати: різниця у капітальних витратах і витратах на робочу силу; географічне положення, особливо відстань перевезень; рівень страхових зборів; віддача від масштабу; розвиток контейнерних перевезень, технологічні зміни в транспортному секторі; якість наземної інфраструктури; ефективність порту; політичні заходи та інвестиційні обмеження, організована злочинність; певний рівень державного регулювання. Висновки: в Україні необхідно запроваджувати методологічні підходи до розробки тарифів, які б враховували вартість перевезеного вантажу, витрати на виробництво, "цінність" продукції для кінцевого споживача, інтереси інших учасників перевезення (вантажовідправника, експедитора вантажу, перевізника, оператора терміналу, вантажоотримувача).


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.60-81 + У583.746.0-866

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Папахов О. Ю. 
Аутсорсинг транспортно-експедиційних компаній для виконання запланованих обсягів перевезень / О. Ю. Папахов, Н. О. Логвінова, В. В. Гудімов, Є. А. Максименков // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 24. - С. 53-57. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розуміння транспортно-логістичної схеми доставки вантажів при мінімальних витратах на перевезення та безпосереднього процесу надання послуг з перевезенні вантажів на найбільш привабливих умовах для усіх учасників цього процесу та ефективному використанні транспортних засобів. Транспортно-експедиційна діяльність є складовою частиною транспортний аутсорсингу. Розглядається загальна характеристика рівнів PL логістики та надані характеристики кожного з них та відмінності між ними. Надана характеристика перевізної документації, яка застосовується при використанні різних видів транспорту при внутрідержавних та міждержавних перевезеннях вантажів. Надані рекомендації для вибору обслуговуючої транспортно-експедиційної компанії. Використання вказаних вимог підприємством для здійснення оптимального вибору транспортно-експедиторської компанії для сумісної роботи по доставці вантажів клієнтам.



Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Петренко О. І. 
Роль транспортних операторів в організації мультимодальних перевезень / О. І. Петренко, Я. Р. Корнійко // Бізнес Інформ. - 2021. - № 8. - С. 61-67. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Мета роботи - встановлення ключової відмінності між мультимодальними та інтермодальними перевезеннями, а також дослідження ролі транспортних операторів в організації мультимодальних перевезень. У ході дослідження виявлено, що як у науковій сфері, так і на практиці змішані перевезення часто розуміють як синонім поняття "мультимодальні перевезення", однак установлено, що всі інтегровані (мультимодальні, інтермодальні, комбіновані) та роздільні (сегментні) перевезення є частиною змішаних і доповнюють одне одного. Відмічено, що мультимодальні та інтермодальні перевезення мають певну відмінність між собою, яка полягає в наявності кількості договорів та відповідальності, яку несе оператор перевезень. Запропоновано враховувати всі умови, які впливають на результат прийняття рішення щодо здійснення мультимодальних перевезень. Вивчення теоретичних і практичних аспектів дозволило виділити операторів мультимодальних перевезень, а саме: оператори, які оперують морськими суднами; оператори, що не оперують морськими суднами, але можуть володіти іншим рухомим складом, складами тощо; експедитори, які не завжди є операторами мультимодальних перевезень та можуть бути агентами якоїсь частини перевезень і співпрацювати з основним оператором. Обгрунтовано їх особливу роль в організації мультимодальних перевезень, враховуючи при цьому всі фактори й елементи, які повинні тісно взаємодіяти між собою в процесі доставки. Перспективами подальшого дослідження в даному напрямі є побудова алгоритму обрання мультимодального оператора з урахуванням різних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.460-81 + О180.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Павлова Н. Л. 
Agile-трансформація управління проєктами розвитку транспортно-експедиторських компаній : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / Н. Л. Павлова; Одеський національний морський університет. - Одеса, 2021. - 25 c. - укp.

Вирішено актуальну науково-прикладну задачу, а саме, формування теоретичної бази agile-трансформації управління проектами розвитку транспортно-експедиторських компаній. Розроблено модель формування портфелю проектів розвитку, яка забезпечує баланс у досягненні традиційних цілей розвитку та цілей agile-трансформації. На базі фреймворка scrum розроблено agile-модель роботи транспортних компаній, що ідентифікує зміст кожного спринту (циклу) і структуру інформаційного обміну. Розроблено модель управління постачальниками проєктно-орієнтованої компанії, що спрямована на отримання максимального системного ефекту, в основі запропонованого підходу - створення віртуального офісу управління проектами. Для управління часом проектів в межах agile-методології запропоновано два показника - ступінь унікальності проекту і ступінь складності проекту, отримані відповідні формули їх розрахунку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-813.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Клевцов К. М. 
Логістика на транспорті / К. М. Клевцов // Проблеми тертя та зношування. - 2021. - № 4. - С. 103-114. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто актуальні завдання збільшення обсягів перевезень, підвищення економічної ефективності діяльності вітчизняних вантажних перевезень на водному транспорті та експедиторів для фідерних судноплавних компаній. Як свідчить закордонний досвід, "якісного стрибка" у транспортному середовищі можна досягти лише за рахунок використання нових технологій забезпечення процесів перевезень, що відповідають сучасним вимогам та високим міжнародним стандартам, зокрема, за рахунок розширення логістичного мислення та принципів логістики. Огляд останніх робіт дозволив провести логістичний аналіз методів транспортування вантажів в акваторії нижнього Дніпра, та вибір оптимального типу судна для його здійснення для фідерних судноплавних компаній. Сучасний стан роботи водного транспорту показав, що при плануванні річкових та морських перевезень необхідно враховувати можливості порту та контроль за його діяльністю, щоб оцінити будь-які можливі обмеження, що можуть перешкодити переміщенню товарів, крім цього слід враховувати особливості окремих регіонів, за якими здійснюється перевезення товару та технічні характеристики транспортних засобів. Розглянуті питання, що виникають у практичній діяльності транспортних організацій, які займаються перевезеннями вантажу в річкових та морських умовах з використанням вітчизняних суден в універсальних контейнерах. Оптимальний варіант транспортно-технологічної схеми доставки вантажу можна розрахувати за максимумом рейсового результату. Він визначається різницею між отриманим доходом за результатами виконаного вантажного рейсу та експлуатаційними витратами судновласника, що включають поточні витрати в рейсі, оплату портових зборів і послуг, а також витрати на паливо при виконанні конкретного перевезення, крім постійних витрат судновласника, що відносяться на собівартість утримання судна. За своєю суттю логістика на водному транспорті як нова методологія оптимізації та організації раціональних вантажопотоків та їх обробці у спеціалізованих логістичних центрах дозволяє забезпечувати підвищення ефективності транспортування товарів, зниження непродуктивних витрат, а перевізникам максимально відповідати запитам на ринку транспортних послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-59

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
8.

Сазонець О. М. 
Побудова інформаційної інфраструктури транспортної компанії / О. М. Сазонець // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 21. - С. 29-34. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження інформаційних аспектів діяльності автотранспортного підприємства, побудова комунікаційної мережі всередині підприємства, яке прагне максимально повно задовольнити запити суспільства щодо перевезення вантажів і пасажирів. Дослідження виконано з використанням теорії графів - одного із великих розділів дискретної математики, що широко застосовується в рішенні економічних і управлінських завдань. За допомогою цих методів знаходиться мінімальний шлях в інформаційній мережі. Від якості та своєчасності інформації, що надходить в прямому і зворотньому напрямках, залежить якість управління окремими об'єктами автотранспортної системи, а також можливість її узгодженого функціонування з метою максимально повного задоволення запитів суспільства з перевезення вантажів і пасажирів. Досліджено впровадження інформаційних технологій на транспорті, які використовуються на всіх етапах отримання, зберігання, обробки і передачі інформації, що повинні повною мірою забезпечувати своєчасність і високу якість інформаційної підтримки при прийнятті управлінських рішень на всіх рівнях автотранспортної системи. Загальні принципи побудови і функціонування автотранспортних систем аналізуються через призму реалізованих в них інформаційних процедур і виникаючих інформаційних потоків. Встановлено, що більша частина загального обсягу оброблюваної в компанії інформації може становити інформація, необхідна для управління і контролю логістичних операцій. Оскільки автотранспортна система є територіально-розподіленою, сучасний фахівець повинен володіти методами просторового аналізу, заснованими на геоінформаційних технологіях. Досліджено розбудову інформаційно-комунікаційної інфраструктури нової транспортної компанії, що планує займатись перевезенням вантажів автомобільним транспортом. Компанія буде надавати такі послуги, як перевезення вантажів, транспортно-експедиторські послуги, відслідковування вантажів, страхування вантажів,проведення розрахунків щодо постачання вантажів, розвантаження-завантаження вантажів. Для оптимального розміщення мережі компанії використано теорію графів. Побудовано найоптимальнішу комунікаційну мережу, що сполучає різні відділення компанії, а саме, відділ перевезень, канцелярію, бухгалтерію, планово-економічний відділ, юридичний відділ, механічний відділ, відділ комунікацій, відділ кадрів. Використання метода побудови оптимальної комунікаційної мережі на автотранспортному підприємстві. Даний метод можна використати на будь-якому транспортному підприємстві, що починає свою діяльність, для побудови комунікаційних зв'язків між будь-якими відділеннями компанії. При цьому дані зв'язки будуть оптимальними.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384 + У9(4УКР)373.30-813

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Зіміна А. 
Механізм функціонування "єдиного вікна" в портах України / А. Зіміна, С. Лиса // Товари і ринки. - 2020. - № 2. - С. 22-32. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено методологічні та практичні аспекти реалізації принципів "єдиного вікна" в портах України з метою впровадження системи спрощення процедур обслуговування вантажопотоків. Визначено характерні риси поступових етапів застосування "єдиного вікна" в Україні. Вивчено дані обробки консолідованих вантажів у контейнерах у системі "єдиного вікна" через головні українські порти. Обгрунтовано напрями розвитку обслуговування вантажно-транспортних операцій із використанням системи "єдиного вікна".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.610.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Хамініч С. Ю. 
Специфіка розробки та оцінки комплексу маркетингових комунікацій в умовах конкурентного бізнес-середовища / С. Ю. Хамініч, П. М. Сокол, Т. Є. Карасьова // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2020. - 3 (ч. 2). - С. 22-28. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто інструменти та особливості формування комплексу маркетингових комунікацій, орієнтованих на B2B-ринок. Досліджено актуальність цієї проблематики для транспортно-експедиторських підприємств. Вивчено специфіку сфер B2C і B2B, визначено їх відмінності. Також вивчено комплекс маркетингових комунікацій логістичної фірми на прикладі компанії "Інтерфрахт". Розглянуто елементи комплексу маркетингу, такі як асортимент компанії, процес формування ціни на послуги та маркетингову комунікаційну діяльність. Досліджено методи та принципи оцінювання ефективності комплексу маркетингових комунікацій транспортно-експедиційного підприємства. Проведено розрахунки ефективності реклами, конверсії та "клікабельності", після чого визначено нерентабельні комунікації, які потребують оптимізації. На основі аналізу розроблено пропозиції щодо формування ефективноїсистеми маркетингових комунікацій з урахуванням встановлених цілей і конкретного бізнес-середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 + У9(4Укр)371-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кушим Б. О. 
Аналіз діяльності транспортних бірж в Україні / Б. О. Кушим, Ю. О. Сілантьєва // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 17. - С. 22-27. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто актуальність участі посередників у процесі доставки вантажу, проблеми, з якими зіштовхується кожен з учасників перевезення, шляхи підвищення якості роботи та фактори, що впливають на процес якості перевезення. Об'єкт дослідження - посередницька діяльність на транспорті. Мета роботи - провести аналіз діяльності транспортних бірж в Україні на основі огляду ринку транспортних перевезень та оцінки роботи кожного з учасників. Для будь-якого підприємства в сфері транспортної діяльності однією з основних задач є збільшення обсягів перевезень, підвищення економічної ефективності діяльності перевізників та експедиторів і якості перевезень. Щоб досягти цієї мети необхідно проводити точний і своєчасний аналіз стану транспортного ринку, його актуальних проблем, оцінювати умови розвитку та можливості. Тому було розглянуто проблеми, які виникають при здійсненні автомобільних перевезень головними учасниками процесу доставки, а також шляхи мінімізації їх наслідків через залучення до роботи посередників. Завдяки транспортним біржам майже в усіх учасників перевезення з'явилася можливість без зайвих зусиль розміщувати свої пропозиції, переглядати пропозиції інших компаній, з легкістю знаходити для себе партнерів. У випадку форс-мажорних обставин мати змогу знайти для себе завантаження в будь-якій точці світу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Денисенко В. Ю. 
Аналіз зміни ключових показників ринку морських експедиторських послуг України / В. Ю. Денисенко, І. С. Корнєєва // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2019. - № 6. - С. 121-125. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано ринок експедиторських послуг, що супроводжує морські перевезення. Виявлено основні етапи розвитку ринку транспортних послуг і фактори, які справили на нього найбільший вплив. Надано огляд проблем, які виникають під час побудови ланцюга доставки, визначено проблему диспетчеризації всього процесу доставки вантажів. Виділено гравців з найбільшими частками ринку. За їх даними розраховано індекс концентрації ринку, індекси Лінда різних порядків, індекс Герфіндаля - Гіршмана та індекс Джині. Складено порівняльну таблицю ключових показників на підставі даних 2016 - 2018 рр. Проаналізовано тенденцію зміни ключових показників за вказаний період. За одержаними даними зроблено висновки про конкурентну структурі ринку експедиторських послуг, які супроводжують морські перевезення. Побудовано криву Лоренца.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.60-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мажара Г. А. 
Управління діяльністю кадрової підсистеми туристичної агенції за допомогою когнітивного моделювання / Г. А. Мажара // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 16. - С. 443-451. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Підприємство в процесі ведення фінансово-господарської діяльності постійно стикається з проблемою контролю витратної частини. Однією зі складових частин витрат підприємства є витрати на утримання персоналу. Метою кожного господарства, так само, як і туристичної агенції, в умовах ринкової економіки є здобуття прибутку, тому, серед усіх розглянутих задач туристичної агенції на ринку, однією з найважливіших є задача найму менеджерів, кількість яких, безпосередньо, впливає на дохід агенції. Мета роботи - знаходження оптимальної кількості менеджерів, при якій прибуток від продажів туристичних путівок буде максимальним. Підприємство є відкритою системою, яка матеріальним і інформаційним потоками пов'язана з постачальниками, споживачами, експедиторами і транспортними організаціями. Інформаційна техніка може значно сприяти виконанню вимог ринку. Певного зростання ефективності можна досягти і за допомогою локальних і обчислювальних систем, а також, в результаті застосування інтегрованих інформаційних і управлінських систем, які "нівелюють" межі між підрозділами підприємств. Процедура прийняття рішення про вибір найбільш ефективної комп'ютерної системи управління нова для більшості вітчизняних керівників, а її наслідки багато в чому будуть чинити значний вплив на підприємство протягом декількох років. Застосування інтегрованої ІС, яка відповідала б вимогам підприємства (масштабу, специфіці бізнесу, тощо), дозволила б керівнику мінімізувати витрати і підвищити оперативність управління підприємством в цілому. Для цього розглянуто усі можливі методи дослідження, але основним методом для розв'язку задачі було обрано метод когнітивного моделювання. Було використано прогаму КАНВА з реалізацією цього методу. Використовуючи цю роботу в туристичній сфері, кожна фірма зможе працювати ефективніше, а клієнтам не потрібно буде чекати у чергах - це позивно вплине на саму сферу туристичних послуг, на вільний час на настрій громадян, що прінесе користь галузі туризму в Україні в цілому.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)441.358-640.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кушим Б. О. 
Аналіз діяльності транспортних бірж в Україні / Б. О. Кушим, Ю. О. Сілантьєва // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 17. - С. 22-27. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто актуальність участі посередників у процесі доставки вантажу, проблеми, з якими зіштовхується кожен з учасників перевезення, шляхи підвищення якості роботи та фактори, що впливають на процес якості перевезення. Об'єкт дослідження - посередницька діяльність на транспорті. Мета роботи - провести аналіз діяльності транспортних бірж в Україні на основі огляду ринку транспортних перевезень та оцінки роботи кожного з учасників. Для будь-якого підприємства в сфері транспортної діяльності однією з основних задач є збільшення обсягів перевезень, підвищення економічної ефективності діяльності перевізників та експедиторів і якості перевезень. Щоб досягти цієї мети необхідно проводити точний і своєчасний аналіз стану транспортного ринку, його актуальних проблем, оцінювати умови розвитку та можливості. Тому було розглянуто проблеми, які виникають при здійсненні автомобільних перевезень головними учасниками процесу доставки, а також шляхи мінімізації їх наслідків через залучення до роботи посередників. Завдяки транспортним біржам майже в усіх учасників перевезення з'явилася можливість без зайвих зусиль розміщувати свої пропозиції, переглядати пропозиції інших компаній, з легкістю знаходити для себе партнерів. У випадку форс-мажорних обставин мати змогу знайти для себе завантаження в будь-якій точці світу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Суспільство XXI століття: крізь призму історії до сьогодення : матеріали Звіт. всеукр. наук. конф. студентів та аспірантів, 18 трав. 2019 р., Одеса / ред.: Г. О. Ульянова; уклад.: А. С. Гуменюк, А. Д. Шкільнюк, Ю. Д. Батан, Д. С. Білявський, К. Б. Димов, Ю. М. Журавель, О. І. Євтушенко, І. А. Каменчук, О. В. Негара, Д. Г. Оніщук, Ю. Ю. Пастернак, А. Д. Трушкіна, А. С. Ярощук; Нац. ун-т "Одес. юрид. акад.". - Одеса : Гельветика, 2019. - 911 c. - укp. - англ.

Розглянуто актуальні проблеми в різних галузях національного та міжнародного права, а також філософії, політології, соціології, психології та лінгвістики. Визначено роль політичного й ідеологічного плюралізму у формуванні демократичної держави. Висвітлено особливості шлюбно-сімейного права в мусульманських країнах, специфіку шлюбно-сімейних відносин Японії. Здійснено аналіз напрямів діяльності Міжнародного трибуналу з морського права. Простежено тенденції розвитку безготівкових розрахунків в Україні. Окреслено перспективи діяльності Вищого антикорупційного суду в Україні на основі міжнародного досвіду. Обгрунтовано необхідність удосконалення механізму захисту права інтелектуальної власності. Увагу приділено правовому регулюванню та проблемам захисту авторських прав у мережі Інтернет. Проведено порівняльний аналіз обмеження відповідальності експедитора та відповідальності перевізника. Подано інформацію щодо гарантій і пільг особам, які залучаються до виконання обов'язків військової служби. Розглянуто проблеми поводження з відходами в Україні та шляхи їх подолання. Наведено характеристику принципу універсальної кримінальної юрисдикції щодо транснаціональних злочинів. Розкрито особливості встановлення психологічного контакту під час допиту підозрюваних. Описано механізми запобігання популізму в умовах виборчого процесу. Наведено результати психологічного аналізу схильності підлітків до деструктивних ігор в Інтернеті. Висвітлено переваги та ризики впровадження технології блокчейн в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х.я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА834951 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Коскіна Ю. О. 
Теоретико-множинний підхід до моделювання структури систем доставки вантажів / Ю. О. Коскіна // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2019. - № 5. - С. 62-74. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

За використання теоретико-множинного підходу виконано формалізований опис систем доставки масових вантажів. Система доставки розглядається як сукупність взаємопов'язаних та взаємообумовлених елементів транспортних систем, якими власне здійснюється фізичне переміщення вантажу, та суб'єктів ринка транспортних послуг, якими забезпечується взаємозв'язок та супроводжується функціонування елементів транспортних систем. Обрані та включені до системи доставки елементи транспортних систем утворюють множину - технічну підсистему системи доставки. Масові вантажі здебільшого перевозяться морським транспортом із залученням автомобільного та/або залізничного як суміжних видів транспорту, які здійснюють перевезення вантажів до порту завантаження (від пункту відправлення) та від порту розвантаження до пункту призначення. Транспортні системи названих видів транспортів подано у вигляді множин відповідних транспортних засобів, інфраструктурних об'єктів та транспортних комунікацій, у формалізованому описи їх та їх взаємозв'язків. Суб'єкти ринка транспортних послуг, які ініціюють, супроводжують та забезпечують переміщення вантажу елементами транспортної системи, подано у вигляді множин компаній-перевізників, компаній з надання послуг по перевалці вантажів з одного виду транспорту на інший, їх експедиторського обслуговування, а також специфічні для морських перевезень види послуг - суднового агентування та фрахтового брокерства. На основі практики перевезень масових вантажів, формалізовано взаємозв'язки між суб'єктами ринка транспортних послуг. Окремі елементи множини ринка транспортних послуг формують інформаційно-забезпечувальну підсистему системи доставки, яка є окремою множиною. Власне система доставки подана як множина, яку утворено об'єднанням множин елементів технічної та інформаційно-забезпечувальної підсистем. Наведений підхід характеризується універсальністю його використання з метою постановки та розв'язання теоретичних і практичних задач, пов'язаних з організацією та функціонуванням систем доставки вантажів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Очеретна В. В. 
Управління розвитком експедиторських компаній в умовах невизначеності ринку транспортних послуг : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / В. В. Очеретна; Одес. нац. мор. ун-т. - Одеса, 2019. - 24 c. - укp.

Розроблено комплекс методів і моделей відповідно до логіки процесів обгрунтування рішень щодо розвитку транспортно-експедиторського обслуговування з урахуванням невизначеності. Структуровано процес розвитку транспортно-експедиторського обслуговування на базі сучасної класифікації транспортно-експедиторських компаній і морфологічного методу, з урахуванням особливостей сучасного ринку транспортних послуг. Розроблено двоетапний підхід до обгрунтування параметрів транспортної та складської складових інфраструктури транспортно-експедиторської компанії в процесі її розвитку. Для першого етапу розроблено модель визначення агрегованих параметрів інфраструктури експедитора в умовах невизначеності, для другого - модель проектування складської мережі й обгрунтування парку транспортних засобів. На відміну від існуючих, такий підхід враховує логіку практичної реалізації процесів розвитку, а моделі відображають у повному обсязі специфіку роботи транспортно-експедиторської компанії. Отримали подальший розвиток: метод обгрунтування варіанта розвитку транспортно-експедиторського обслуговування вантажних перевезень в умовах невизначеності. Даний метод у вигляді комбінації операцій над нечіткими множинами і методу попарного порівняння Сааті адаптований для вибору напряму розвитку транспортного експедиторського обслуговування шляхом використання комплексу відповідних критеріїв, що розширює межі використання відомого методу; метод визначення параметрів вантажної бази в процесі розвитку системи транспортно-складського обслуговування транспортно-експедиторської компанії. В основі методу - категорія "Транспортно-складський потенціал регіону". Структура вантажної бази враховує існуючу вантажну базу транспортно-експедиторської компанії і прогнози розвитку транспортних зв'язків розглянутих регіонів. Розрахункові формули параметрів матеріального потоку складаються з детермінованого і випадкового компонента, що відображає особливості формування обсягу роботи для транспортно-експедиторської компанії в процесі її розвитку. Удосконалено класифікацію транспортно-експедиторських компаній, яка відповідає сучасному змісту транспортно-експедиторського обслуговування та ситуації на ринку транспортних послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-813.6-21 + У9(4УКР)374.60-813.6-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА438786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Король В. Ю. 
Організація експедиторського обслуговування транспортних процесів і систем доставки вантажів у контейнерах : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / В. Ю. Король; Одеський національний морський університет. - Одеса, 2019. - 23 c. - укp.

Розроблено і науково обґрунтовано теоретичні та методологічні положення щодо організації експедиторського обслуговування транспортних процесів і систем доставки вантажів у контейнерах із метою підвищення ефективності діяльності компаній, що надають експедиторські послуги. Розглянуто теорію і практику функціонування транспортно-експедиторських компаній (ТЕК), здійснено огляд інформаційних джерел, які пов'язані з тематикою роботи та присвячені актуальним питанням теорії і практики транспортно-експедиторського обслуговування (ТЕО) вантажів. Виявлено ряд протиріч, які визначили коло актуальних, але не вирішених питань, що зумовлюють постановку основного наукового завдання, мети і задач дослідження. Сформульовано теоретичні положення щодо розмежування понять "експедирування" та "логістика", "експедитор" і "логіст", що мають правову основу, спираються на наукові та практичні факти і базуються на логічних висновках, а також складають науково-теоретичне підґрунтя щодо загального розуміння інтеграційних процесів між логістикою, а також теорією та практикою організації транспортних процесів і систем. Розкрито теоретичні положення щодо системного уявлення та функціональної єдності транспортного, перевізного і вантажоперевалювального процесів, які базуються на системному підході та логіці триєдності у розумінні змісту відповідних понять, а також дають уявлення про не синонімічність термінів "транспортний" і "перевізний" процеси. Сформульовано теоретичні положення щодо визначення логічної характеристики поняття "система доставки вантажу", дефініції поняття "система доставки вантажу". Узагальнено теоретичні положення щодо структурно-функціонального аналізу системи доставки вантажу, уточнено відповідну універсальну модель її системного описання. Вдосконалено технологію обґрунтування маршрутів доставки вантажів при транспортно-експедиторському обслуговуванні контейнеропотоків. Установлено організаційні аспекти перевезень збірних вантажів. Визначено коло локальних виробничих задач, які стоять перед експедитором у процесі організації LCL (Less than Container Load) доставки. Розроблено метод обґрунтування кількісного складу вантажних партій при формуванні збірних відправок у контейнерах, метод обґрунтування одиниці вимірювання розміру вантажної партії для котирування ставки за організацію її доставки у складі збірної відправки, а також метод обґрунтування варіанта використання контейнера при проєктуванні системи доставки вантажу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.05 + О184.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА438927 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Зіміна А. 
Транспортні термінали в логістичних системах вантажопотоків / А. Зіміна // Товари і ринки. Сер. Техн. науки. - 2019. - № 1. - С. 28-39. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено теоретичні та практичні аспекти функціонування транспортних терміналів як ключових елементів логістичної системи, що забезпечують обслуговування вантажопотоків. Розкрито класифікаційні ознаки та характерні особливості транспортних терміналів у виконанні функцій обробки вантажних потоків. Обгрунтовано напрямки розвитку термінального обслуговування економічних операцій на ринку логістичних послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: О184с + У9(4УКР)370-813

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Цивільне право в цифрову добу : матеріали "круглого столу, м. Одеса, 11 листоп. 2019 р. / Національний університет "Одеська юридична академія" , "Круглий стіл" "Цивільне право в цифрову добу" . - Одеса : Юридична література, 2019. - 48, [1] c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Визначено відповідальність експедитора за договором транспортного експедирування. Розглянуто особливості розірвання договору дарування. Зазначено право користування чужим майном (сервітут). Охарактеризовано правове регулювання фінансового лізінгу за законодавством України. Надано загальну характеристику договору дарування. Розглянуто особливості правових наслідків з'явлення особи, яка була визнана безвісти відсутньою або оголошена померлою та з'явилась. Розглянуто договір купівлі-продажу нерухомого майна. Наведено особливості розірвання договору дарування на вимогу дарувальника. Визначено особливості найму (оренди) транспортного засобу з та без екіпажу за законодавством України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР) я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА866673 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського