Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>K=КАЛЯМ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Yahi M. M. 
Archetypes of economic behaviour and their origins in scientific-philosophic thought of middle Eastern countries / M. M. Yahi, L. P. Garnyk // Публ. урядування. - 2017. - № 3. - С. 178-193. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

Article represents author’s attempt of implementation archetypical paradigm in its classical and modern interpretations for analyzing economic behaviour of marginals in the field of scientific-philosophic thought of Middle Eastern countries. Also in the frameworks of the article we represent our idea of reinterpretation of some European approaches and models in the frameworks of archetypical paradigm according to economic objectives of mental, cultural-religious and intercultural components of consumer behaviour and key elements of spiritual-social modus conflicting nature. Represented in European social-philosophic discourse most popular theories, models and instruments of archetypes analysis can be implemented for intercultural research purpose for comparative analysis inside of homogenious and multicultural Muslim communities in the different parts of Middle East, but to gaine success in research and for getting valid and objective results we propose to use additionaly instruments of correct andequivalent interpretation for mediation between european and oriental clerical and marginal social-philosophic discourses. Islamic (or clerical) philosophy, Al-Kalam, by its nature is close to Christian theology, and Muslim (usually marginal) philosophy (based on different visions and interpretations of local customs and religious dogmas) is more close to schism and alternative interpretations of classical or modern non-Islamic ideas, theories and consepts. Thus, our article is just attempt to analize and to interpret modern European theories to propose valid instruments for socio-philosophic analysis of ecоnomic behaviour in Middle Eastern countries.

Репрезентовано авторську спробу застосування архетипної парадигми у її класичній та сучасній інтерпретаціях для аналізу економічної поведінки маргіналів на тлі соціально-філософської думки близькосхідних країн. Запропоновано ідею щодо реінтерпритації деяких європейських підходів та моделей архетипної парадигми відповідно до реалій ментального, культурно-релігійного та міжкультурного компонентів поведінки споживачів та ключових елементів конфліктної природи духовно-соціального модусу. Представлені у європейському соціально-філософському дискурсі найбільш популярні теорії, моделі та інструменти архетипного аналізу можна вжити для інтеркультурного порівняльного аналізу гомогенних та мультикультурних мусульманських спільнот у різних частинах Близького Сходу, проте для досягнення успіху у дослідженні та одержання реальних та об’єктивних результатів, запропоновано використовувати додатково інструменти коректної та еквівалентної інтерпретації для подолання розбіжностей між європейським та орієнтальним клерикальним та соціально-філософським дискурсами. Ісламська (або клерикальна) філософія Аль-Калям за своєю природою близька до християнської теології, а мусульманська (зазвичай маргінальна) філософія (базується на різних трактовках та інтерпретаціях локальних звичаїв і релігійних догм) є більш наближеною до схизми та альтернативних інтерпретацій класичних чи сучасних неісламських ідей, теорій та концепцій. На підставі аналізу та інтерпретації сучасних європейських теорій, запропоновано дієві інструменти для соціально-філософського аналізу економічної поведінки у близькосхідних країнах.

Репрезентована авторская попытка применения архетипной парадигмы в ее классической и современной интерпретациях для анализа экономического поведения маргиналов на фоне социально-философской мысли ближневосточных стран. Так же в рамках статьи мы представляем нашу идею относительно реинтерпретации некоторых европейских подходов и моделей архетипной парадигмы относительно реальности ментального, культурно-религиозного и межкультурного компонентов поведения потребителей и ключевых элементов конфликтной природы духовно-социального модуса. Представленные в европейском социально-философском дискурсе наиболее популярные теории, модели и инструменты архетипного анализа можно использовать для сравнительного анализа гомогенных и мультикультурных мусульманских сообществ в разных частях Ближнего Востока, но для достижения успеха в исследовании и получения реальных и объективных результатов, мы предлагаем использовать дополнительно инструменты корректной и эквивалентной интерпретации для преодоления несоответствия между европейским и ориентальным клерикальным и социально-философским дискурсами. Исламская (или клерикальная) философия Аль-Калям по своей природе близка к христианской теологии, а мусульманская (обычно маргинальная) философия (базируется на разных трактовках и интерпретациях местных обычаев и религиозных догм) является наиболее приближенной к схизме и альтернативным интерпретациям классических или современных неисламских идей, теорий и концепций. Таким образом, наша статья является лишь попыткой проанализировать и интерпретировать современные европейские теории, чтобы предложить действенные инструменты для проведения социально-философского анализа экономического поведения в ближневосточных странах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101371 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського