Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (40)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (131)Автореферати дисертацій (954)Книжкові видання та компакт-диски (1903)Журнали та продовжувані видання (38)
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГОВ$<.>+<.>K=ХІД$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7189
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Бритченко И. Г. 
Marketing Management организации: потенциал и система : Учеб. пособ. / И. Г. Бритченко, Г. И. Бритченко; Донец. нац. ун-т. - Донецк, 2001. - 280 c. - Библиогр.: 91 назв. - рус.

Освещены теоретические основы маркетинг менеджмента, труда менеджера и его применения в деловых организациях. Проанализированы методические проблемы системного формирования потенциала коммуникационного, ситуационного, а также маркетингового менеджмента.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.32я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА606216 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мищенко С. Г. 
Адаптация маркетинговой деятельности предприятия / С. Г. Мищенко, М. В. Очкас, В. Н. Тимохин // Модели упр. капиталом. Новое в экон. кибернетике: Сб. науч. ст. - 1999. - № 2. - С. 54-70. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Проведен анализ основных подходов к организации и планированию маркетинговой деятельности предприятия как идеологии производства, введено понятие среды маркетинговых взаимодействий, предложена концепция адаптивного маркетинга.При формализации концепция адаптивного маркетинга представлена в виде двухконтурной системы адаптивного управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70218 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Очкас М. В. 
Адаптация маркетинговой деятельности предприятия / М. В. Очкас, В. Л. Петренко, В. Н. Тимохин; НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 1998. - 22 c. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Проведен анализ основных подходов к организации и планированию маркетинговой деятельности предприятия как идеологии производства. Введено понятие среды маркетинговых взаимодействий, предложена концепция адаптивного маркетинга. При формализации концепция адаптивного маркетинга представлена в виде двухконтурной системы адаптивного управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р84690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Савчук В. П. 
Анализ и разработка инвестиционных проектов : Учеб. пособие для студ. экон. вузов / В. П. Савчук, С. И. Прилипко, Е. Г. Величко; Киев. нац. экон. ун-т. Днепропетр. гос. металлург. акад. Украины. - К. : Абсолют-В: Эльга, 1999. - 304 c. - Библиогр.: 51 назв. - рус.

Изложены теоретические, методические и практические вопросы анализа и разработки инвестиционных проектов на основе использования международных подходов. Освещена экономическая сущность основных положений стратегии развития предприятий, маркетингового анализа и планирования, финансового учета и анализа, оценки инвестиций. Исследуются основные финансовые технологии анализа инвестиций. Особое внимание уделено обоснованию и технике расчета показателей эффективности инвестиционных проектов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У580-56 + У053.50-56 + У010.86

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тютюнник Ю. М. 
Аналіз формування ринку зерна за маркетинговими каналами / Ю. М. Тютюнник // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту. - 1999. - № 5. - С. 64-66. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.151

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Мазуркевич Я. С. 
Аналітична хімія. Якісний аналіз : Навч. посіб. / Я. С. Мазуркевич, І. М. Кобаса; Чернів. держ. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 1999. - 106 c. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Висвітлюються окремі розділи аналітичної хімії, деякі питання загальної та фізичної хімії щодо використання їх у хімічному аналізі. Аналізуються властивості слабких електролітів у розчині, гідроліз солей, буферні системи. Описано вплив концентрації одноіменного іона на розчинність електроліту, сторонніх електролітів на розчинність осаду тощо. Розглядаються характерні реакції та систематичний хід аналізу катіонів та аніонів, умови їх осадження та механізм дії групових реагентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г441 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сіменко І.  
Аудит маркетингової діяльності як засіб забезпечення життєздатності бізнесу / І. Сіменко // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 101-106. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання аудиту маркетингової діяльності, його роль у забезпеченні стійкого розвитку бізнесу підприємств. Показано основні напрямки проведення аудиту. Акцентовано увагу на оцінці маркетингових досліджень, сегментації ринку, розробці продуктів, політиці ціноутворення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)242.10-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Головач А. В. 
Банківська статистика : Навч. посіб. / А. В. Головач, В. Б. Захожай, Н. А. Головач, Ю. О. Веретельникова; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 140 c. - Бібліогр.: с. 137. - укp.

Розглядається статистичне забезпечення банківської діяльності, розкриваються методичні основи статистики та статистичні показники, що використовуються в управлінні активами і пасивами банку, цінними паперами, аналізі його ліквідності, платоспроможності клієнтів. Окремі розділи висвітлюють статистичне забезпечення маркетингових досліджень на ринку банківських послуг та економічну ефективність банківської діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: С62:У9(4УКР)262.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Головач А. В. 
Банківська статистика : Підруч. для студ. екон. спец. / А. В. Головач, В. Б. Захожай, Н. А. Головач; Укр.-фін. ін-т менедж. і бізнесу. - К., 1998. - 189 c. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглядається статистичне забезпечення банківської діяльності. Розкриваються методологічні основи статистики та статистичні показники, що використовуються при управлінні активами і пасивами банку, цінними паперами, аналізі його ліквідності, платоспроможності, прибутковості, кредитної діяльності, а також при оцінці кредитоспроможності клієнтів. Окремі розділи висвітлюють статистичне забезпечення маркетингових досліджень на ринку банківських послуг та економічну ефективність банківської діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: С62:У9(4УКР)262.3я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591046 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Головач А. В. 
Банківська статистика : Підруч. для студ. / А. В. Головач, В. Б. Захожай, Н. А. Головач; Укр.-фінський ін-т менеджменту і бізнесу. - К., 1999. - 189 c. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто питання статистичного забезпечення банківської діяльності, методологічні основи статистики та статистичні показники, що використовуються в управлінні активами і пасивами банку, цінними паперами, у процесі аналізу його ліквідності, платоспроможності, прибутковості, кредитної діяльності, а також оцінки кредитоспроможності клієнтів. Окремі питання присвячено висвітленню принципів статистичного забезпечення маркетингових досліджень на ринку банківських послуг та економічної ефективності банківської діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: С62:У9(4УКР)262.10 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595420 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Покропивний С. Ф. 
Бізнес-план: технологія розробки та обгрунтування : Навч. посіб. / С. Ф. Покропивний, С. М. Соболь, Г. О. Швиданенко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1998. - 208 c. - Бібліогр.: с. 204-205. - укp.

Розглядаються загальні характеристики бізнес-плану, його сутність, роль у ринковій системі господарювання, підготовча стадія розробки, структурна побудова, логіка складання та оформлення. Особлива увага приділяється створенню інформаційного поля для бізнес-плану, традиційній методології формування й виокремлення етапів його складання. Докладно висвітлюється конкретна технологія розробки окремих розділів бізнес-плану, зокрема: 1) галузь, фірма та її продукція; 2) дослідження ринку; 3) маркетинг-план; 4) виробничий план; 5) організаційний план; 6) оцінка ризиків; 7) фінансовий план. Найбільше опрацьовано питання маркетингового і фінансового планів. Окремий комплекс питань зв'язаний з презентацією бізнес-плану (цілі, завдання, зміст, засоби підвищення ефективності). Наведено практичні приклади бізнес-планів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.411 + У9(4УКР)290.233.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шевченко Л. С. 
Введение в маркетинг : Учеб.- практ. пособие / Л. С. Шевченко. - Х. : Консум, 2000. - 671 c. - (Деловая кн.). - рус.

Рассмотрены сущность и основные концепции маркетинга, особенности проведения маркетинговых исследований, а также важнейшие приемы изучения покупательского поведения. Определены главные направления практической маркетинговой деятельности фирмы, связанные с разработкой товарной, ценовой, сбытовой и коммуникационной политики фирмы. Значительное внимание уделено развитию договорных систем распространения товаров и услуг, прежде всего сетевого (многоуровневого) маркетинга, франчайзинга и лизинга, а также особенностям реализации продукции через товарные биржи, товарные аукционы и конкурсы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)290-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Взрывозащищенное электрооборудование : Сб. науч. тр. / ред.: И. Г. Ширнин; Укр. н.-и. проект.-конструкт. и технол. ин-т взрывозащищен. и руднич. электрооборудования с опыт.-эксперим. производством (УкрНИИВЭ). - Донецк : Кассиопея, 1999. - 219 c. - рус.

Представлены результаты исследований и разработок, проведенных в 1998 - 1999 гг. и направленных на создание новых конкурентоспособных видов взрывозащищенного электрооборудования. Рассмотрены вопросы контроля качества сборки серийно выпускаемых асинхронных электродвигателей с короткозамкнутым ротором, определения путей повышения эффективности систем охлаждения с тепловыми трубами закрытых обдуваемых асинхронных двигателей. Проанализировано тепловое состояние двигателей, работающих в приводе ленточных конвейеров, в момент пуска с учетом динамики переходных процессов. Освещены основные подходы к формированию антикризисной маркетинговой политики производственных предприятий, выпускаемых взрывозащищенное электрооборудование.


Індекс рубрикатора НБУВ: И-421.1 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599355 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Дзержинский В. А. 
Влияние маркетинговых исследований на стабильность работы АО "НКМЗ" на мировом рынке одноковшовых экскаваторов / В. А. Дзержинский, Н. В. Азарова, Л. А. Дзержинская // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 1999. - № 1. - С. 84-86. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Показана необходимость маркетинговой поддержки при формировании стратегии развития производства, ориентированного на внешний рынок, сделан вывод о необходимости тщательного изучения и анализа ситуации на рынке, анализа состояния и перспектив развития не только экскаваторного производства, но и тех отраслей промышленности, которые являются потенциальными потребителями продукции.


Ключ. слова: маркетинг, одноковшовые экскаваторы, добыча полезных ископаемых, рынок, конкуренция
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)305.851.524 + У9(4Укр)843.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Мицик Ю. А. 
Волинь в роки визвольної війни українського народу середини XVII століття : Док. і матеріали / Ю. А. Мицик, В. І. Цибульський. - Рівне : Перспектива, 1999. - 119 c. - укp.

Містяться документи періоду Визвольної війни українського народу під проводом Б.Хмельницького, виявлені в архівах та бібліотеках України, Польщі, Росії і які стосуються безпосередньо Волині. Публікуються листи різних польських воєначальників, рядових польських шляхтичів, секретарів короля Яна Казимира, його брата Карла-Фердинанда та ін., які скеровували до Варшави актуальну інформацію про хід боїв, політичну ситуацію в Україні. Представлені наративні пам'ятки, насамперед, польської історико-мемуарної літератури (хронічки, щоденники, мемуари), авторами котрих виступають видатні політичні діячі Речі Посполитої (великий канцлер литовський Альбрехт Станіслав Радзивил, його родич, відомий воєначальник Богуслав Радзивил, відомий дипломат Ян Антоні Храповицький та ін.).


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР346)442

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590150 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Цупило О. А. 
Вплив факторів навколишнього середовища на течію гону норок / О. А. Цупило // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту. - 2001. - № 2-3. - С. 83-84. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Під час дослідження відтворної функції у норок на базі підприємства "Ізюмське звірогосподарство" встановлено, що температура навколишнього середовища суттєво впливає на хід гону норок.


Індекс рубрикатора НБУВ: П718.4-271.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Вісник Дніпропетровського державного фінансово-економічного інституту / ред.: Н. І. Редіна. - Д., 2001. - 99 с. - (Екон. науки; N 1(5)). - укp.

Розглянуто передумови та соціально-економічну мету реформування пенсійної системи в Україні. Запропоновано економіко-математичну модель оптимізації розподілу кредитних ресурсів між можливими інвестиційними проектами за ступенем їх ризиковості. Висвітлено проблеми та перспективи мікрокредитування малого підприємництва в Україні. Визначено вплив якості маркетингового дослідження на ефективність формування та здійснення маркетингової програми підприємства. Основну увагу приділено історичним аспектам ресурсоощадження, удосконаленню банківського менеджменту у сфері взаємовідносин з клієнтами, принципам реформування бухгалтерського обліку та фінансової звітності на підставі нових національних положень (стандартів), а також постсоціалістичній трансформації сільського господарства Польщі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Вісник Донецького державного університету економіки і торгівлі. Сер. Економічні науки. N 8 / ред.: І. В. Сорока. - Донецьк, 2000. - 238 с. - укp. - рус.

Проаналізовано теоретичні аспекти зовнішньоекономічної діяльності держави. Висвітлено перспективи створення регіональних банків в Україні. Основну увагу приділено комплексному маркетинговому тиску у комерційній діяльності торговельних підприємств, маркетинговій інформаційній системі, особливостям товарної політики на ринку борошняних виробів, екологічному маркуванню, кредитній підтримці малого підприємництва тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70141/Ек. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Вісник соціально-економічних досліджень : Зб. наук. пр. Вип. 7 / ред.: М. І. Звєряков; . - О., 2000. - 342 с. - укp.

Досліджено особливості формування спеціальних (вільних) економічних зон в Україні, а також використання нематеріальних активів у господарчій діяльності підприємств. Окремі розділи присвячено мотиваційним аспектам організації енергозаощадження на підприємствах виробничої сфери, гармонізації національної системи бухгалтерського обліку за умов трансформації економіки, маркетинговій підготовці комерційного надання інформаційних послуг тощо. Значну увагу приділено експортним контрактам в організації зернової торгівлі України на початку ХХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Вісник Української академії банківської справи. N 1(8) / ред.: А. О. Єпіфанов. - Суми, 2000. - 98 с. - укp. - рус.

Розглянуто антимонопольну стратегію держави, а також теоретичні засади й особливості механізму грошово-кредитної політики в Україні. Детально проаналізовано особливості фінансово-кредитної підтримки розвитку малого підприємництва, актуальні проблеми фінансового забезпечення конкурентоспроможності АПК нашої держави. Окремі розділи присвчено реструктуризації підприємств, формуванню маркетингової стратегії підприємства з урахуванням екологічної складової, динаміці амортизаційних відрахувань основних фондів тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)26я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70135 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського