Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (50)Автореферати дисертацій (13)Книжкові видання та компакт-диски (42)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТОЛОГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 194
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Маркетинг: теорія і практика : Матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. 19-22 трав. 1999 р. / ред.: А. Ф. Павленко; Київ. нац. екон. ун-т. Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К.; Ялта, 1999. - 264 c. - укp.

В матеріалах конференції знайшли відображення такі питання: маркетинг як основа комерційної діяльності підприємств; формування та реалізація товарної і цінової політики, мотивація дій споживача; маркетингові дослідження; маркетингова логістика та політика розподілу; маркетингова комунікаційна політика; стратегічні рішення у маркетингу; маркетинг у невиробничій сфері; міжнародний маркетинг; забезпечення фахової підготовки маркетологів та використання їх знань у практичній діяльності тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 я431 + У010.32 я431 + У9(4УКР)290-211.1 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Савенко Н. М. 
Ценообразование в графиках, схемах, формулах / Н. М. Савенко, В. А. Манько; Одес. гос. акад. пищ. технологий. - О., 1998. - 130 c. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Представлено 113 наиболее известных графиков, схем и понятий, разработанных мировой экономической наукой и используемых в практике работы маркетологов многих процветающих компаний и фирм мира, которые отражают: ценовую эластичность спроса, структуру продажной цены, равновесие спроса и предложения, психологическую реакцию покупателя, жизненный цикл товара, соотношение ценности товара и его цены, кривую валового дохода, показатели финансового состояния, общую схему лизинга и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73 + У9(4УКР)0-861 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593368 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Особливості використання маркетингових технологій в умовах інноваційних змін в економіці : Зб. наук. пр. / ред.: М. І. Бондаренко; Харк. облдержадмін. Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна; Харк. ін-т бізнесу і менедж.; Загреб. вищ. шк. економіки та менедж. (Хорватія); Львів. ін-т менедж. - Х. : ХІБМ, 2005. - 352 c. - укp.

Розглянуто наукові та практичні проблеми використання маркетингових технологій за умов сучасних економічних інноваційних змін. Визначено вплив підприємницького середовища на формування промислово-інноваційної політики держави й обгрунтовано доцільність використання маркетингової концепції в державному управлінні та економічній діяльності. Розглянуто проблеми проведення маркетингових досліджень, формування ефективних логістичних систем та застосування інноваційних технологій у процесі розробки маркетингових стратегій. Наведено пропозиції щодо удосконалення системи підготовки спеціалістів-маркетологів у вищих навчальних закладах України.

Рассмотрены научные и практические проблемы использования маркетинговых технологий в условиях современных экономических инновационных преобразований. Исследовано влияние предпринимательской среды на формирование государственной промышленно-инновационной политики и обоснована необходимость использования маркетинговой концепции в государственном управлении и экономической деятельности. Рассмотрены проблемы проведения маркетинговых исследований, формирования эффективных логистических систем и использования инновационных технологий в процессе разработки маркетинговых стратегий. Внесены предложения по усовершенствованию системы подготовки специалистов-маркетологов в высших учебных заведениях Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 ф я43 + У9(4УКР)421 ф я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659710 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ребрина А. А. 
Особливості трудової діяльності маркетологів та їх професійно значущі якості у ППФП / А. А. Ребрина // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 12. - С. 40-47. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано результати анкетування маркетологів, студентів-маркетологів старших курсів і магістрантів, що пройшли виробничу практику з метою визначення особливостей їх трудової діяльності та професійно значущих якостей як одного із елементів ППФП.

Проанализированы результаты анкетирования маркетологов с целью определения особенностей их трудовой деятельности и профессионально значимых качеств в ППФП.

In article are considered a question on revealing features of professional work and professionally important qualities of experts in marketing which can affect on competitive an opportunity of experts of experts in marketing on a labour market.


Ключ. слова: анкетування, професійно значущі якості
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1п

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вачевський М. В. 
Теоретико-методичні засади формування у майбутніх маркетологів професійної компетенції : Моногр. / М. В. Вачевський; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - К. : ВД "Професіонал", 2005. - 363 c. - Бібліогр.: 399 назв. - укp.

Розглянуто методологічні, наукові, організаційні та методичні основи теоретико-методичних засад формування у майбутніх маркетологів професійної компетенції в системі безперервної освіти. Проаналізовано структуру, напрями, засоби та форми практичної реалізації даної проблеми, її прогностичність у напрямі підготовки молоді до діяльності за умов ринкової економіки.

Рассмотрены методологические, научные, организационные и методические основы теоретико-методических принципов формирования у будущих маркетологов профессиональной компетенции в системе беспрерывного образования. Проанализированы структура, формы, направления, средства и формы практической реализации данной проблемы, ее прогностичность в направлении подготовки молодежи к деятельности в условиях рыночной экономики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661141 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Литвин А. Т. 
Технология маркетинга в физкультурно-оздоровительных центрах / А. Т. Литвин // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 9. - С. 78-82. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Розглянуто технологію здійснення маркетингової діяльності у фізкультурно-оздоровчих центрах, охарактеризовано особливості цільового маркетингу, рекламу фізкультурно-оздоровчих послуг. Наведено рекомендації маркетологам фізкультурно-оздоровчих центрів по роботі з державними органами влади.

Рассмотрена технология осуществления маркетинговой деятельности в физкультурно-оздоровительных центрах, дана характеристика целевого маркетинга, рекламы физкультурно-оздоровительных услуг, а также рекомендации руководству и маркетологам физкультурно-оздоровительных центров по работе с государственными органами власти.

The marketing technology in the recreation clubs is examined in the article. The target marketing and advertising of the recreating services are characterized by the author. Leaders and marketers were given practical recommendations concerning makingbusiness with the governmental structures.


Ключ. слова: маркетинг, целевой маркетинг, продажа, реклама, физкультурно-оздоровительная услуга
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4Укр)79к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Інформаційні технології в економіці, менеджменті і бізнесі. Проблеми науки, практики та освіти : Зб. наук. пр.: Спеціаліз. вип. за матеріалами VIII Міжнар. наук.-практ. конф., 12 - 13 груд. 2002 р.: У 2 ч. Ч. 2 / ред.: І. І. Тимошенко; Президія НАН України. Секція приклад. пробл., Європ. ун-т. - К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2003. - 570 c. - пол.

Рассмотрены структурные особенности дистанционного обучения, а также подготовки специалистов по управлению экономическими рисками. Описан метод активизации изучения учебного материала в подготовке менеджеров-маркетологов. Освещены современные проблемы информационного обеспечения системы подготовки специалистов в отрасли физической культуры и спорта. Приведен сравнительный анализ возможностей компьютерных приложений MachCad и Excel при определении основных статистических характеристик случайных величин.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.ф12я431

Шифр НБУВ: В347351 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шатровский А. Г. 
Фундаментальные основы маркетинга: Системное естествознание и экология : Учеб. пособие для студ. экон. спец. вузов / А. Г. Шатровский; Харьк. нац. ун-т им. В.Н.Каразина. Экон. фак. Каф. маркетинга. - Х. : Каравелла, 2003. - 188 c. - рус.

Раскрыта сущность понятий экологии, маркетинга. Охарактеризована глобальность как одна из тенденций в развитии мирового сообщества. Обоснована необходимость знания природных систем для маркетолога. Определены причины трансформации данных систем. Рассмотрены особенности формирования систем космического ряда, а также отображения эволюции организмов в двухмерном пространстве. Проанализированы этапы развития биосферы. Предложены ступенчатая модель этногенеза, приведены законы взаимодействий природы и общества. Освещен характер структур геоценотического ряда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. я73 + У528 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА650021 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вісник Київського національного лінгвістичного університету / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 2007. - 211 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 12). - укp.

Визначено теоретичні передумови навчання учнів початкових шкіл іноземної мови на основі комунікативно-ігрової діяльності, психофізіологічні передумови навчання молодших школярів французького діалогічного мовлення, методичні передумови використання методу проектів для навчання маркетологів професійно-орієнтованого англійського мовлення. Викладено методику навчання студентів-магістрів технічних спеціальностей написання рефератів англійською мовою. Описано модель навчання писемної ділової англійської мови з використанням електронного підручника. Проаналізовано психолінгвістичні та лінгвістичні особливості реферування текстів професійного спрямування, особливості формування граматичної компетенції у викладачів французької мови в контексті нейропедагогічного підходу. Розкрито зміст індивідуального та диференційованого підходів до навчання іноземної мови старшокласників. Наведено сутнісні характеристики функціональної моделі дослідження досвіду самонавчання іноземних мов. Розглянуто питання професійно-методичної підготовки учителів іноземної мови до використання мультимедійних курсів.

Определены теоретические предпосылки обучения учеников начальных школ иностранному языку на основе коммуникативно-игровой деятельности, психофизиологические предпосылки обучения младших школьников французской диалогической речи, методические предпосылки использования метода проектов для обучения маркетологов профессионально-ориентированной английской речи. Изложена методика обучения студентов-магистров технических специальностей написания рефератов на английском языке. Описана модель обучения письменного делового английского языка с использованием электронного учебника. Проанализированы психолингвистические и лингвистические особенности реферирования текстов профессионального направления, особенности формирования грамматической компетенции у преподавателей французского языка в контексте нейропедагогического подхода. Раскрыто содержание индивидуального и дифференцированного подходов к обучению иностранного языка старшеклассников. Приведены сущностные характеристики функциональной модели исследования опыта самообучения иностранных языков. Рассмотрены вопросы профессионально-методической подготовки учителей иностранного языка к использованию мультимедийных курсов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69789/пед.псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Білорус О. Г. 
Глобальна перспектива і сталий розвиток: (Системні маркетологічні дослідження) : Моногр. / О. Г. Білорус, Ю. М. Мацейко; Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАН України, Міжнар. ін-т глобалістики, Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2005. - 492 c. - Бібліогр.: с. 474-491. - укp.

Уперше комплексно розглянуто світові та національні проблеми сталого розвитку за умов глобалізації економіки. На підставі узагальнення й оцінки міжнародного досвіду розкрито теоретичні та практичні аспекти сталого розвитку (СР) в економічному, соціальному, екологічному й інформаційному аспектах. Запропоновано методику компаративної оцінки міжнародних і національних стратегій СР. На підставі об'єктивної оцінки нових можливостей глобалізації СР висвітлено актуальні проблеми СР України в результаті реалізації європейської інтеграційної моделі екосоціальної ринкової економіки та глобальних цілей розвитку тисячоліття.

Впервые комплексно рассмотрены мировые и национальные проблемы устойчивого развития (УР) в условиях глобализации экономики. На основе обобщения и оценки международного опыта раскрыты теоретические и практические аспекты УР в экономическом, социальном, экологическом и информационном аспектах. Предложена методика компаративной оценки международных и национальных стратегий УР. На основе объективной оценки новых возможностей глобализации УР освещены актуальные проблемы УР Украины с учетом реализации европейской интеграционной модели экосоциальной рыночной экономики и глобальных целей тысячелетия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-96 + У9(4УКР)0-96

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА674249 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Власова О. Є. 
Кадрове діловодство: від штатного розкладу до посадових інструкцій (коментарі та зразки) / О. Є. Власова. - Х. : Страйд, 2007. - 272 c. - укp.

Розкрито методику створення основних внутрішніх нормативних документів на підприємстві, що регламентують управління персоналом, зокрема, "Правил внутрішнього розпорядку" та "Філософії підприємства". Наведено посадові інструкції фінансового директора підприємства, головного бухгалтера, бухгалтера-касира, фахівців з планово-економічної роботи, продажу та реклами, співробітників юридичної служби, водія-експедитора, маркетолога, інженера-програміста, регіонального торговельного представника. Надано зразки внутрішніх нормативних документів, що регламентують права й обов'язки основних категорій співробітників, властивих для всіх підприємств незалежно від їх організаційно-правової форми та сфери діяльності.

Раскрыта методика создания основных внутрених нормативных документов на предприятии, регламентирующих управление персоналом, в частности, "Правил внутреннего распорядка" и "Философии предприятия". Приведены служебные инструкции финансового директора предприятия, главного бухгалтера, бухгалтера-кассира, специалистов по планово-экономической работе, продаже и рекламе, сотрудников юридической службы, водителя-экспедитора, маркетолога, инженера-программиста, регионального торгового представителя. Поданы образцы внутренних нормативных документов, регламентирующих права и обязанности основных категорий сотрудников, свойственных для всех предприятий независимо от их организационно-правовой формы и сферы деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)20-146.60 + У9(4УКР)240-212.86

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686052 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ребрина А.  
Особливості професійної діяльності як основа визначення змісту елективного компоненту навчальної програми з фізичного виховання для студентів-маркетологів закладів вищої освіти / А. Ребрина // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 4. - С. 153-156. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Проаналізовано та узагальнено особливості професійної діяльності маркетологів та їх професійні якості з метою розробки змісту елективного компонента навчальної програми з фізичного виховання для студентів-маркетологів у закладах вищої освіти.

Проанализированы и обобщены особенности профессиональной деятельности маркетологов и их профессиональные качества с целью разработки содержания элективного компонента учебной программы по физическому воспитанию для студентов-маркетологов высших учебных заведений.

The article gives the analysis of the generalized peculiarities of the professional activity for marketing specialists and their professional qualities. The aim is to develop the maintenance of elective component of on-line tutorial in physical education for the students of marketing specialists in higher education establishments.


Ключ. слова: особливості професійної діяльності, ПВЯ, елективний компонент
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р30-211

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Заяць Т. А. 
Управління маркетингом на підприємстві : Моногр. / Т. А. Заяць, І. О. Тарлопов, О. О. Пилипенко. - Донецьк : Юго-Восток, 2006. - 252 c. - Бібліогр.: с. 232-235. - укp.

Розкрито наукові засади маркетингового менеджменту. Висвітлено сутність, мету, основні категорії, принципи, методи, технології управління маркетингом. Наведено інформацію щодо вибору цільових ринків, формування маркетингової стратегії, розробки маркетингових комплексів і програм. Запропоновано варіант тестів, використання яких дасть змогу виявити необхідні для роботи якості та рівень кваліфікації діючих маркетологів.

Раскрыты научные основы маркетингового менеджмента. Освещены сущность, цель, основные категории, принципы, методы, технологии управления маркетингом. Приведена информация, касающаяся выбора целевых рынков, формирования маркетинговой стратегии, разработки маркетинговых комплексов и программ. Предложен вариант тестов, использование которых даст возможность выявить необходимые для работы качества и уровень квалификации маркетологов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678323 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Журило І. В. 
Конкурентоспроможність нової продукції промислово-виробничого призначення: теоретичні аспекти, методика прогнозування та забезпечення : монографія / І. В. Журило. - Кіровоград : Мавік, 2007. - 186 c. - Бібліогр.: с. 163-177. - укp.

Розглянуто проблеми налагодження ефективних комунікаційних зв'язків між підрозділами науково-дослідної та експериментально-конструкторської роботи та підрозділами маркетингу на підприємстві для забезпечення конкурентоспроможності нових виробів. Акцентовано увагу на питаннях маркетолого-конструкторської інтеграції, як критерій її вирішення запропоновано використання рівня конкурентоспроможності майбутнього нововведення. Наведено модель критерію конкурентоспроможності машини та комплектуючого виробу на основі співвідношення якість/ціна споживання. Обгрунтовано доцільність використання карти технічного рівня, якості та конкурентоспроможності нового виробу для реалізації композиційного та декомпозиційного підходів до формування даної моделі.

Рассмотрены проблемы налаживания эффективных коммуникационных связей между подразделениями научно-исследовательской и экспериментально-конструкторской работы и подразделениями маркетинга на предприятии для обеспечения конкурентоспособности новых изделий. Акцентировано внимание на вопросах маркетолого-конструкторской интеграции, в качестве критерия ее решения предложено использование уровня конкурентоспособности будущего нововведения. Приведена модель критерия конкурентоспособности машини и комплектующего изделия на основе соотношения качество/цена потребления. Обоснована целесообразность использования карты технического уровня, качества и конкурентоспособности нового изделия для реализации композиционного и декомпозиционного подходов к формированию данной модели.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-55-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА704344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Соціально-економічні проблеми регіонального розвитку : матеріали Х міжнар. наук.-практ. конф., 11 - 12 груд. 2008 р., Дніпропетровськ: зб. наук. пр. / ред.: К. Ф. Ковальчук; Павлогр. міськрада, Укр. асоц. з розв. менедж. та бізнес-освіти, Західнодонбас. ін-т економіки і упр., Зеленогур. ун-т (Польща). - Д. : ІМА-прес, 2008. - 440 c. - укp. - рус.

Рассмотрена гибкая безопасность (FLEXICURY) как новая концепция социальной безопасности в Евросоюзе. Освещены особенности формирования эффективной системы управления предприятием, торговой марки на примере пивоваренной промышленности Польши, применения структурно-морфологического подхода к моделированию банковских бизнес-процессов. Внимание уделено сценарно-имитационному подходу в моделировании эффективности инвестиционных проектов, новым задачам по подготовке специалистов-маркетологов в области информационных технологий. Рассмотрены вопросы совершенствования процесса бюджетирования деятельности энергораспределительных компаний. Предложены пути повышения эффективности деятельности коммерческих банков и их финансовой устойчивости. Освещены перспективы экономического и инновационного развития Донецкого региона. Показано место аутсорсинга в маркетинговой деятельности предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я431(4УКР) + У049(4УКР) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС48078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ребрина А.  
Спортивне орієнтування у змісті елективного компонента навчальної програми з фізичного виховання студентів-маркетологів [Електронний ресурс] / А. Ребрина // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 4. - С. 70-72. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2007/

Обгрунтовано використання засобів спортивного орієнтування в змісті елективного дидактичного компонента навчальної програми з фізичного виховання студентів-маркетологів вищих учбових закладів для розвитку їх професійно-важливих якостей.

Обосновано использование средств спортивного ориентирования в содержании елективного дидактического компонента учебной программы по физическому воспитанию студентов-маркетологов высших учебных заведений для развития их профессионально-важных качеств.

An application of orienteering facilities in the content of elective didactic component of the physical training syllabus for marketology studentsТ professional qualities development is substantiated.


Ключ. слова: Спортивне орієнтування
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Мнушко З. М. 
Оцінка ступеня виконання маркетингових завдань аптечних мереж / З. М. Мнушко, Г. С. Бабічева // Запорож. мед. журн. - 2009. - 11, № 6. - С. 116-120. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проанализированы основные направления маркетинговой деятельности аптечных учреждений и степень использования маркетинга в управлении аптечными сетями. Исследована структура и значимость маркетинговых функций аптечных сетей, проведена оценка уровня решения маркетинговых задач аптечных предприятий, а также определены основные факторы эффективности реализации маркетинговых функций аптечных сетей. Проанализирован перечень должностей и специалистов аптечной сети, которые занимаются решением маркетинговых задач. Изучены затраты рабочего времени работников аптечных сетей на деятельность, связанную с решением маркетинговых задач. Установлено, что в среднем такие затраты для руководителей исследуемых аптек составляют 54 %. Предложены направления повышения уровня решения маркетинговых задач аптечных сетей, обоснована целесообразность введения должности маркетолога в штат аптечной сети.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 к + У9(4УКР)421.525.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ангеліна І. А. 
Контроль маркетингової діяльності в управлінні підприємствами торгівлі : Автореф. дис... канд. екон. наук / І. А. Ангеліна; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2006. - 19 c. - укp.

Здійснено теоретичне узагальнення та запропоновано нове вирішення проблеми організації та методики контролю маркетингової діяльності в управлінні підприємствами торгівлі. Уточнено концептуальні положення контролю маркетингової діяльності щодо розкриття основних категорій формування понятійного апарату. Визначено зміст дефініції "контроль маркетингової діяльності" й основних форм його реалізації - оцінки якості й ефективності. Запропоновано методику комплексного визначення якості системи маркетингової діяльності за шкалою бальної оцінки параметрів. Встановлено, що рівень якості маркетингової діяльності можна представити як відносну характеристику, яка базується на порівнянні значень фактичного стану з базовими. З'ясовано, що підсумковим результатом якості системи маркетингової діяльності є певна сума балів як інтегрована сума показників за відповідними критеріями з урахуванням їх значущості та ступеня прояву. Показано можливість модифікації методики розрахунків щодо визначення оцінки ефективності системи маркетингової діяльності за збалансованою системою показників. Обгрунтовано методичні положення та визначено основні напрямки розробки регламенту дій контролерів-маркетологів на базі застосування внутрішньофірмового стандарту "Контроль маркетингової діяльності".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-211.1-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348778 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Журило І. В. 
Маркетолого-конструкторська інтеграція у забезпеченні конкурентоспроможності нових виробів підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук / І. В. Журило; Одес. держ. екон. ун-т. - О., 2006. - 19 c. - укp.

Вперше запропоновано використання рівня конкурентоспроможності майбутнього науково-технічного нововведення як критерію вирішення проектної задачі. Розроблено моделі оцінювального показника (критерію конкурентоспроможності) нової продукції промислово-виробничого призначення (машини та комплектуючого виробу). Удосконалено методику постановки проектної задачі, що є інтерпретацією потреби мовою проектувальника та основою маркетолого-конструкторської інтеграції. Розроблено теоретичні положення щодо формування критерію конкурентоспроможності продукції промислово-виробничого призначення на підставі співвідношення якість/ціна споживання. Обгрунтовано систему показників експлуатаційної якості та ціни споживання, які необхідно враховувати під час розробки моделі критерію. Створено найбільш прийнятні методики прогнозування даних показників. Сформульовано гіпотезу про стратегічну чутливість критерію конкурентоспроможності. Встановлено залежність виду математичної моделі оцінювального показника нововведення від загальних стратегічних напрямків діяльності підприємства-виробника, типу ринку та окремих стратегічних факторів. Удосконалено методичні засади використання композиційного та декомпозиційного підходів щодо визначення критерію конкурентоспроможності нововведення, для реалізації яких запропоновано карту технічного рівня, якості та визначення конкурентних можливостей виробу. Обгрунтовано організаційні засади взаємодії підрозділів підприємства на ранніх стадіях проектування нової продукції для забезпечення конкурентоспроможності майбутнього науково-технічного нововведення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851-823.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342300 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Вачевський М. В. 
Теоретико-методичні засади формування у майбутніх маркетологів професійних компетенцій : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / М. В. Вачевський; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2008. - 42 c. - укp.

Розроблено концепцію формування професійної компетенції у майбутніх маркетологів. Запропоновано систему підготовки вчителів маркетологів за різних освітньо-кваліфікаційних рівнів, зокрема за умов вивчення економіки у загальноосвітніх школах, професійних навчальних закладах та ВНЗ. Визначено структуру та зміст основних інтегрованих курсів для формування професійних компетенцій у маркетологів у процесі безперервної освіти. Визначено суть даної компетенції маркетолога, її зміст і структуру, складовими якої є знання, уміння, навички, якості, самосвідомість щодо напрямків формування професійної компетентності. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено напрямки професійної підготовки маркетологів до видів діяльності, що дозволило створити комплекс навчальних програм, навчальних підручників і навчальних посібників до курсів підготовки маркетологів. Впроваджено результати дослідження до процесу безперервної освіти та доведено ефективність розробленої технології формування професійних компетенцій у маркетологів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335224 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського