Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>K=ПРОДЮСУВАНН$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Кулдиркаєва О. В. Професійна підготовка майбутніх учителів музики на основі сучасних технологій арт-менеджменту : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Кулдиркаєва; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Луганськ, 2012. - 20 c. - укp.Визначено та розкрито теоретичні засади проектної художньо-творчої діяльності (ХТД) в контексті професійної підготовки майбутніх вчителів музики (МВМ). Охарактеризовано особливості використання сучасних технологій арт-менеджменту (АМ) (продюсування арт-продукту, концертне адміністрування, інформаційна підтримка арт-продукту та творчої діяльності виконавця) у процесі підготовки МВМ у вищих закладах освіти. Визначено сутність готовності майбутніх фахівців музично-педагогічної галузі до проектної ХТД як процесу з розробки та впровадження творчих проектів. Розроблено модель формування зазначеного виду готовності на основі технологій АМ. ЗТясовано критерії та проаналізовано практику формування готовності студентів музично-педагогічних спеціальностей до проектної ХТД. Експериментально перевірено та доведено ефективність педагогічних умов формування готовності МВМ до проектної ХТД на основі сучасних технологій АМ. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА389331 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Покулита І. К. Музичний продюсер як суб'єкт творчості: зміст діяльності та соціокультурні наслідки / І. К. Покулита, А. О. Полховський // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 25-32. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Досліджено актуальну проблему розвитку сучасної музичної сфери українського суспільства, насамперед у формах популярної культури. Проблема творчості постає як методологічна стратегія сучасного дискурсу щодо музичного продюсування (саунд-продюсування). До філософського осмислення творчості продюсера долучається компонент міждисциплінарних розвідок. Головний підхід дослідження музичного продюсування полягає у розгляді специфіки продюсерської діяльності. Визначено основи цієї професії як в аспекті організаційно-регулятивних задач, так і з точки зору художньої складової продюсерської діяльності. Доведено синтетичну та синтезувальну природу продюсерської творчості. Особлива увага приділено диференційованості продюсерської діяльності в цілому та музичного продюсування зокрема. Проаналізовано сформовані в останні десятиліття стереотипи сприйняття суспільством професії "продюсер" і розглянуто причини помилкових суджень щодо специфіки продюсерської діяльності. Акцентовано аспект креативних характеристик музичного продюсування, включаючи естетичні, комунікативні, психологічні, адміністративні та інші якості. Вивчено причинно-наслідковий зв'язок змін ролі продюсера в організації творчості обдарованих виконавців у контексті розвитку мережевих комунікацій. Зазначено щодо відсутності як законодавчої бази продюсування музичної сфери, так і проблеми відсутності системи фахової освіти за змістом продюсерської діяльності. Проаналізовано елементи командної творчості як особливого різновиду творчої діяльності в сфері художньої культури. Встановлено сутнісну специфіку вітчизняної музично-розважальної індустрії: вектор шоу-бізнесу та соціокультурні перспективи розвитку. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ373(4УКР)6-8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29126:Філос.Псих.Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Теорія і практика екранних мистецтв : матеріали круглого столу, 17 берез. 2016 р., Київ / упоряд.: О. В. Безручко; Київ. нац. ун-т культури і мистецтва, Київ. ун-т культури. - Київ : КНУКіМ, 2016. - 60 c. - (Нова енергія професіоналів, Світ кіно і ТБ). - укp.Розглянуто окремі аспекти професії звукорежисера. Висвітлено життєвий та творчий шлях геніального українського поета та кінорежисера М. Вінграновського. Описано мрії та розчарування хлопчика у фільмі Елі Гільман "Ікар". Досліджено сучасні технології продюсування. Продемонстровано принципи сучасного дитячого контенту. Приділено увагу засобам візуалізації наукової репортажної зйомки. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ37 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА819782 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Коваль І. М. Організаційно-економічні форми підприємництва в креативних видах діяльності (на прикладі сучасного репертуарного театру) : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. М. Коваль; Національна академія наук України, Інститут економіки промисловості. - Київ, 2021. - 32 c. - укp.Присвячено науково-теоретичному обґрунтуванню та розробленню методичних і практичних рекомендацій щодо організаційно-економічних форм підприємництва в сучасному українському репертуарному театрі, який згідно з чинним законодавством України є неприбутковим. Експериментально доведено, що театр як суб'єкт господарювання продукує унікальний економічний результат у сфері відтворення (рекреації) найважливішого в життєдіяльності соціуму ресурсу - людського капіталу, якість і рівень якого визначає ступінь продуктивного довголіття соціуму. Цей феномен має посилюватися за умови створення оголошених державою креативних індустрій. У результаті економіко-математичного моделювання встановлено, що індустрієгенез у театральній галузі може відбутися лише за умови прояву підприємливості всіма її суб'єктами. У репертуарних театрах організаційно-економічні форми підприємництва повинні мати на меті передусім не фінансовий, а важливий соціальний результат - задоволеність глядачів, які приносять у театр свої гроші. Аналіз можливостей для підприємництва в репертуарних театрах свідчить про два організаційно-економічних напрями в їх діяльності, таких як маркетинг партнерських відносин та інтрапренерське продюсування, що знайшло підтвердження в емпіричному дослідженні на базі Харківського академічного театру музичної комедії. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)498.5 + Щ330.0/2(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА448079 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|