Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (5)Наукова електронна бібліотека (14)Автореферати дисертацій (184)Книжкові видання та компакт-диски (64)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>K=ПРОСУВАНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1431
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Ж68200 Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т міжнар. відносин. Актуальні проблеми міжнародних відносин. Вип. 6, ч. 1 [Текст]
2.Ж15835 Сухаревский О. И. Алгоритм восстановления "освещенной" части выпуклой идеально проводящей поверхности [Текст] 5: 3 // Радиофизика и радиоастрономия.-С.311-319
3.ВА591187 Алексєєв І. В.Нац. банк України. Держ. ун-т "Львів. політехніка". Банківський маркетинг [Текст] : Навч. посіб. для студ. екон. спец. вузів
4.ВА592493 Тєлєтов О. С.Ін-т змісту і методів навчання. Сум. держ. ун-т. Маркетинг на промисловому підприємстві [Текст] : Навч. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вузів
5.ВА586450 Гаркавенко С. С. Маркетинг [Текст] : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. освіти
6.ВА602321 Кливец П. Г. Проблемы подготовки персонала управления. Вопросы теории и практики [Текст]
7.Ж69878 Омельяненко Ю. Рекламна лексика як фактор стимулювання збутової діяльності на ринку товарів та послуг [Текст]: Вип. 9, Т. 2 // Торгівля і ринок України.-С.46-50
8.ВА608695 Бегма В. М.Рада нац. безпеки і оборони України. Нац. ін-т пробл. міжнар. безпеки. Ринок озброєнь: проблеми маркетингу продукції військово-технічного призначення [Текст]
9.ВА591359 Морозов М. А. Стратегия и тактика продвижения товара на рынок [Текст]
10.Ж14597 Лобанова Л. С. Трансформація науки України: гендерний аспект [Текст]: 1-2 // Наука та наукознавство.-С.82-85
11.Р87632 Бондарчук П. М.НАН України. Ін-т історії України. Українізаційні процеси у профспілковому русі УСРР (20-і роки) [Текст]
12.Ж69571 Лантух Е. В. Управление рекламными средствами торгового предприятия [Текст]: 2(6) // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.-С.114-115
13.Ж16425 Bogoboyashchiy V. V. Effect of annealing on activation of native acceptors in narrow-gap p-HgCdTe crystals [Текст] 2: 1 // Фізика напівпровідників, квант. електроніка та оптоелектроніка.-С.62-69
14.Ж69254 Гусев Ю.В. Анализ и структуризация процесса продвижения вагонопотоков, прибывающих на металлургическое предприятие [Текст]: Вип. 14 // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту.-С.323-327
15.ВА661976 Москаленко Н. О.Харк. нац. екон. ун-т. Ділова кар'єра [Текст] : Конспект лекцій
16.Ж71480 Соломицкая О. Н. Использование дизайна для продвижения товаров в розничной торговле Первомайщины [Текст] / О. Н. Соломицкая: 3 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.-С.102-108
17.ВА659782 Кольбер Ф. Маркетинг у сфері культури та мистецтв [Текст]
18.Ж15836 Мнушко З. М. Оцінка ринку біологічно активних добавок та характерних для нього видів ризиків [Текст] 9: 2 // Клініч. фармація.-С.25-32
19.Ж71480 Сбитнева Н. Ф. Современная украинская упаковка: проблемы повышения рекламной эффективности [Текст] / Н. Ф. Сбитнева: 3 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.-С.40-46
20.ВА620578 Мостовий Г. І. Агробізнес: державне регулювання [Текст]
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського