Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>K=РЕБРЕНДИНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики : тези доп. V Всеукр. наук.-практ. конф., 18 листоп. 2011 р., Київ / ред.: А. А. Мазаракі, Н. В. Притульська, Н. М. Гуляєва; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К. : КНТЕУ, 2011. - 194 c. - укp.

Наведено результати наукових досліджень науковців, молодих вчених, студентів та аспірантів щодо новітніх напрямів розвитку маркетингових комунікацій та управління ними, особливостей державного регулювання реклами в Україні, якості підготовки професійних кадрів для цієї сфери. Розкрито практичні аспекти ребрендингу, а також роль соціальної реклами в розвитку українського демократичного суспільства. Надано оцінку ефективності банерної системи. Розглянуто сучасні інтернет-технології в маркетингу туристичних підприємств. Розкрито особливості взаємовідносин підприємств торгівлі й агенств зовнішньої реклами. Висвітлено сучасні тенденції в комунікативній політиці страховиків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746893 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Івашова Н. В. 
Формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями промислового підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. В. Івашова; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2010. - 21 c. - укp.

Висвітлено науково-методичні та практичні питання формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями промислового підприємства (ПП). Розкрито значення бренду, особливості формування брендів ПП, проаналізовано практику брендингу українських підприємств. Запропоновано підхід до виділення джерел асоціацій бренду ПП, удосконалено підхід до його формування, визначено місце комунікацій у ньому, класифікацію ребрендингу. Досліджено інструменти комунікацій ПП, тенденції їх розвитку. Розкрито характеристики комунікативного впливу повідомлень на промислових ринках. Розроблено науково-методичний підхід до формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями підприємства (КП). Запропоновано науково-методичний підхід до оцінки рівня бренд-орієнтованості системи КП, удосконалено методичні підходи до розрахунку результату комунікативного впливу бренду ПП на споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)310-211.1 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372687 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тєлєтов О. С. 
Брендинг та ребрендинг в умовах сучасних промислових виробництв / О. С. Тєлєтов // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 463-468. - Библиогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто зростаюче значення брендів у системі загальної маркетингової політики промислового підприємства. У складі брендингової діяльності виділено ребрендинг, охарактеризовано його особливості та показано доцільність використання ребрендингу для вітчизняних промислових підприємств. Проаналізовано деякі позитивні та негативні приклади брендингу на підприємствах України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Марущак О. Я. 
Проблеми та особливості формування і розвитку бренду України / О. Я. Марущак, Н. С. Косар, І. І. Білик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 364-369. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано імідж України у сфері міжнародних відносин із врахуванням зовнішніх і внутрішніх факторів впливу. Розглянуто особливості формування бренду України як країни пострадянського простору зі значними економічними проблемами. Наведено приклади брендів і процесів ребрендингу європейських держав. На підставі аналізу сформульовано основні заходи щодо швидкої побудови позитивного бренду України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тєлєтов О. С. 
Інновації в маркетингу промислового підприємства : монографія / О. С. Тєлєтов, Н. В. Івашова, Є. І. Нагорний; ред.: О. С. Тєлєтов; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2013. - 281 c. - укp.

Розглянуто проблеми, які виникли за умов світових глобалізаційних процесів на промислових підприємствах країн з трансформаційною економікою, обгрунтовано суть їх сучасної маркетингово-інноваційної діяльності. З метою підвищення конкурентоспроможності й ефективності функціонування суб'єктів економічної діяльності запропоновано кластеризацію територій і деяких галузей. Розроблено науково-методичні засади маркетингового тестування інноваційної продукції у діяльності підприємств, що виробляють продукцію промислового призначення та технічно складних товарів широкого вжитку. Показано зростаюче значення брендів у системі загальної маркетингової політики промислового підприємства та підтверджено, що інновації за умов трансформаційної економіки вимагають ребрендингу та впровадження брендорієнтованого управління на підприємствах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-211.1 + У530.1-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Політичні партії України у парламентській виборчій кампанії 2012 року : [кол. моногр.] / ред.: М. С. Кармазіна; НАН України, Ін-т політ. і етнонац. дослідж. ім. І.Ф. Кураса. - Київ : ІПіЕНД ім. І.Ф. Кураса, 2013. - 399 c. - укp.

Проаналізовано особливості політичного процесу в Україні у рік перед виборами, що так чи інакше вплинули на перебіг електоральних змагань. Увагу приділено специфіці виборчої кампанії, ідентифікаційним стратегіям тих п'яти партій, які стали переможницями перегонів - партії Регіонів, ВО "Батьківщина", КПУ, Політичній партії "УДАР (Український Демократичний Альянс за Реформи) Віталія Кличка", ВО "Свобода". Крім того - тим партіям-аутсайдерам, які попри ребрендинг, докладання неабияких зусиль для здобуття депутатських мандатів (як Партія Наталії Королевської "Україна - Вперед!") чи значний політичний успіх у попередні роки (як СПУ, Народна Партія) під час виборів 2012 р. зазнали поразки. На прикладі партійного об'єднання (Партії "Об'єднані ліві і селяни") проаналізовано виборчу кампанію політичних сил, представникам яких, незважаючи на об'єднання партійних ресурсів, подолати виборчий бар'єр не вдалося. Окрему увагу приділено аналізу висвітлення парламентської виборчої кампанії 2012 р. в Україні західними ЗМІ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф69(4УКР)28 + Ф3(4УКР)131

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС56760 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Косар Н. С. 
Особливості брендингу підприємств лікеро-горілчаної галузі України / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо, І. І. Білик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 776. - С. 134-140. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено теоретичні засади формування понять брендингу та ребрендингу. Проаналізовано стан ринку горілки та лікеро-горілчаних виробів України та діяльність на ньому ПрАТ "Львівський лікеро-горілчаний завод". Охарактеризовано стратегію використання товарних марок досліджуваного підприємства. Визначено недоліки політики просування алкогольних виробів. Запропоновано заходи ребрендингу для цього підприємства, насамперед у сфері вдосконалення його політики маркетингових комунікацій з використанням "крос-маркетингу".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.41-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Приходько Д. О. 
Оцінка вартості бренда автомобілебудівного підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Д. О. Приходько; Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Харків, 2015. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано наукові підходи та розроблено методичний інструментарій щодо оцінки вартості бренда автомобілебудівного підприємства. Надано визначення бренда, розширено класифікацію брендів. Виявлено недоліки та переваги існуючих методів оцінки вартості брендів. Встановлено у автомобілебудівних підприємств України наявність власного або ліцензійного бренда. Проаналізовано продукцію автомобілебудівних підприємств України на ринку, досліджено фінансово-економічні показники їх діяльності. Проведено порівняння оцінки вартості брендів за різними методами та визначено доцільність їх застосування щодо українських автомобілебудівних підприємств. Запропоновано методичний інструментарій для оцінки складових бренда: торговельної марки, іміджу бренда, взаємозв'язку споживчої лояльності з потребами, життєвого циклу бренда. Запропоновано методичний підхід до оцінювання вартості бренда автомобілебудівного підприємства, що включає бальну та вартісну оцінку складових бренда. Визначено критерії та показники діагностики необхідності проведення підприємством ребрендинга. Запропоновано додаткові етапи ребрендинга на автомобілебудівних підприємствах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.31-803.43-862

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА412841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гнідіна О. Ю. 
Ребрендинг торгової марки на споживчому ринку / О. Ю. Гнідіна, О. В. Зозульов // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 11. - С. 390-394. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено ступінь вивченості ребрендингу торгової марки в науковій літературі, розглянуто його місце в продуктово-ринковій стратегії компанії. Показаний взаємозв'язок між диференціацією, позиціонуванням, брендингом та ребрендингом. Ребрендинг розглядається як ефективний інструмент підвищення лояльності споживачів, розширення цільової аудиторії, одержання конкурентних переваг і як засіб утримання та посилення позицій підприємства на ринку. Визначено завдання ребрендингу, а також умови необхідності його застосування компанією. Розроблено поетапний алгоритм реалізації процесу ребрендингу, систематизовані стратегічні напрями його здійснення. Визначено відмінні особливості здійснення ребрендингу торгової марки на споживчому ринку, розуміння яких є однією з необхідних умов стійкого і довгострокового існування компанії на ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Заставецький Т. 
Зміна функцій міських поселень аграрного регіону / Т. Заставецький // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Географія . - 2015. - Вип. 1. - С. 103-108. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито вплив соціально-економічної кризи на функціонування міських поселень у аграрному регіоні. Зміну функцій міст і селищ міського типу показано через зміну показників зайнятості працівників у різних галузях господарства. Встановлено процес звуження функціональної структури міських поселень, передусім скорочення виробничих містоутворювальних галузей і розширення невиробничих. Багато міських поселень стали монофункціональними або без функціональної домінанти. У аграрних регіонах перспективними функціями визнано рекреаційну, освітню, промислову і функції "ділового" центру. Міста і селища міського типу є перспективними соціально-економічними центрами для навколишніх територій за умовами визначення їх іміджу та ребрендингу. Подано схему функціонального профілю міських поселень Тернопільської області у сучасному вимірі та на перспективу. Визначено основні напрямки формування іміджу поселень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР-4ТЕР)22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/Геогр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Рунчева Н. В. 
Методи просування іміджу бренду / Н. В. Рунчева // Вісн. Бердян. ун-ту менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 2. - С. 63-67. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Надано визначення основних понять, а також описано сутність просування бренду на ринку, принципи реалізації успішного ко-брендингового проекту, складові аутобрендингу, постулати концепції партнерських відносин. Крім того, наведено деякі переваги і недоліки інтернет-брендингу. Розглянуто основні проблеми вітчизняного бізнесу при виході на глобальний ринок. Наведено інструменти їхньої адаптації до світових тенденцій розвитку. Проілюстровано вартість українських брендів у 2017 р.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73543 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

"Дарниця": легендарний український бренд сьогодні - знаний світовий бренд завтра! // Укр. мед. часоп.. - 2019. - № 5. - С. 6-7. - укp.

16 жовтня 2019 р. відбувся брифінг голови ради директорів Darnitsa Group Дмитра Шимківа, у межах якого фармацевтична компанія "Дарниця" презентувала результати ребрендингу та оновлену корпоративну стратегію. Новим логотипом компанії стала літера "d", стилізована під мікроскоп. Він символізує дослідження, розробки, інновації, постійний розвиток і пошук нових рішень. "Дарниця" вже почала змінювати дизайн пакування лікарських засобів рецептурного напрямку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л66

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15767 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Проблеми та розвиток економічних систем в умовах глобальної нестабільності : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар.участю, 12 - 13 жовт. 2018 р., Миколаїв / ВНЗ "Ун-т "Україна". - Миколаїв : ММІРЛ ВНЗ "Ун-т "Україна", 2018. - 111 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми розвитку обліку, економіки та фінансів національних підприємств, організаційні й економічні аспекти ефективного управління національними підприємствами, моделі, методи та інформаційні технології в управлінні національною економікою за умов глобалізації. Розкрито питання конкурентоспроможності банківської системи, сталого розвитку концепції інвестування за умов посилення нестабільності національної економіки. Проаналізовано можливості впровадження інновацій у діяльність підприємств готельно-ресторанного комплексу. Розглянуто систему управління витратами як чинник підвищення прибутковості підприємств. Досліджено стан управління фінансовими ресурсами промислових підприємств України. Розглянуто ребрендинг як інструмент маркетингової політики підприємств ресторанного господарства. Наведено загальну характеристику фінансової діяльності сільськогосподарських підприємств Миколаївської області.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА832136 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

"Дарниця": легендарний український бренд сьогодні - знаний світовий бренд завтра! // Укр. мед. часоп.. - 2019. - № 5. - С. 6-7. - укp.

16 жовтня 2019 р. відбувся брифінг голови ради директорів Darnitsa Group Дмитра Шимківа, у межах якого фармацевтична компанія "Дарниця" презентувала результати ребрендингу та оновлену корпоративну стратегію. Новим логотипом компанії стала літера "d", стилізована під мікроскоп. Він символізує дослідження, розробки, інновації, постійний розвиток і пошук нових рішень. "Дарниця" вже почала змінювати дизайн пакування лікарських засобів рецептурного напрямку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л66

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15767 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Пілецька С. Т. 
Інструменти маркетингу в антикризовому управлінні / С. Т. Пілецька, С. В. Петровська // Екон. вісн. Донбасу. - 2020. - № 2. - С. 158-164. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Зазначено, що у період розгортання кризових процесів на підприємстві велика увага належить маркетинговим дослідженням як засобу діагностики ринкових можливостей і позицій підприємства, його сильних і слабких сторін, а також дослідження можливостей і загроз з боку ринку. Мета дослідження - визначити основні інструменти превентивного, кризового та посткризового маркетингу в умовах змінного зовнішнього середовища. Методологічною основою дослідження виступають наукові праці класиків економічної науки, праці та публікації провідних вчених і фахівців, які досліджують маркетинг як засіб діагностики ринкових можливостей і позицій підприємства та проблеми антикризового управління підприємством, об'єднання теоретичних і наукових методів: аналіз, синтез, теоретичне і логічне узагальнення. Зазначено, що мета маркетингу в антикризовому управлінні - забезпечити виробництво і продаж таких товарів, які користуються найбільшим і стійким попитом на ринку і приносять підприємству основний прибуток. Завданням маркетингу є комплексне вивчення ринку, оцінка попиту і незадоволених потреб, розробка маркетингової стратегії і комплексу маркетингових засобів (товар, ціна, канали розподілу, комунікації) для її реалізації. Обгрунтовано, що концепція превентивного маркетингу передбачає використання особливих інструментів навіть під час стабільного розвитку і функціонування підприємства. Концепція превентивного маркетингу передбачає використання особливих інструментів навіть під час стабільного розвитку і функціонування підприємства. Основними інструментами превентивного маркетингу є бренд, лояльність, зв'язки з громадськістю (PR), антикризовий план. Зазначено, що всі інструменти превентивного маркетингу базуються на маркетинговій інформації. Визначено, що маркетингові інструменти під час кризи (кризовий маркетинг) багато в чому збігаються з тими, що використовуються на превентивній стадії, але в період економічного спаду традиційна реклама поступається місцем новим технологіям, соціальним мережам, вірусному маркетингу, ребрендингу і рекламі в інтернеті, зростає роль традиційних інструментів директ-маркетингу. Посткризовий маркетинг продовжує використовувати інструменти превентивного і кризового маркетингу, при цьому адаптуючи їх до нової ситуації, що склалася на ринку, він націлений на здійснення заходів по відновленню стабільної і довгострокової діяльності, використовує інноваційні програмами, а також робить акцент на стратегії зростання та децентралізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Янчева Л. М. 
Брендинг як інструмент формування привабливості закладу вищої освіти в умовах сучасних викликів / Л. М. Янчева, О. В. Жегус, М. В. Михайлова // Бізнес Інформ. - 2020. - № 6. - С. 358-366. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Охарактеризовано чинники, що зумовлюють нові виклики для закладів вищої освіти (ЗВО). Установлено, що в умовах сьогоденних викликів ЗВО для забезпечення стабільного функціонування та подальшого розвитку необхідно спрямовувати зусилля на стимулювання попиту на освітні продукти. Обгрунтовано, що в умовах гострої конкурентної боротьби кращі можливості для подальшого розвитку отримають заклади вищої освіти, які покращать свою привабливість для абітурієнтів і на цій основі забезпечать необхідний обсяг набору студентів. Ефективним інструментом формування привабливості закладу вищої освіти є брендинг. З метою узагальнення вітчизняної практики брендингу як інструменту формування привабливості ЗВО в умовах сучасних викликів проведено дослідження провідних університетів України. Результати проведеного аналізу вказують на те, що бренд більшості закладів сформувався під впливом історії їх розвитку та традицій, галузевої приналежності та слабо відображає концептуальні особливості освітніх продуктів та концепції підготовки фахівців. Для адаптації до нових викликів закладам вищої освіти необхідно здійснювати ребрендинг для посилення своєї впізнаваності та виділення серед конкурентів. Для цього запропоновано структурно-логічну схему етапів процесу ребрендингу, розроблено методичний підхід бального оцінювання складових бренду та інструментарій прийняття управлінських рішень за кожною з них. У результаті успішного ребрендингу посиляться ціннісні характеристики пропонованих послуг, покращиться імідж ЗВО та підвищиться його привабливість для абітурієнтів, що надасть йому конкурентні переваги та дозволить вирішити складні завдання, пов'язані зі збільшенням обсягу набору студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
17.

Бікулов Д. Т. 
Стратегічний менеджмент портфеля брендів структурного підрозділу ТНК на локальному ринку / Д. Т. Бікулов, В. А. Гаркуша, О. О. Головань, О. М. Олійник, С. В. Маркова // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2020. - 26, № 2. - С. 80-89. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

У практиці здійснення брендингу для керівників підприємств найбільш проблемним та актуальним питанням є вибір і використання відповідних методів управління брендами й обгрунтування стратегій їх розвитку. Бренд-стратегія є моделлю планованих завдань і розробки заходів брендингу, що спрямовані на отримання конкурентної переваги та збільшення капіталу бренду. Для управління портфелем брендів та обгрунтування стратегій розвитку запропоновано матричні методики. Методика Brand Dynamics надає змогу побудувати карту позицій брендів у портфелі та обрати відповідні стратегії їх розвитку. Матриця ADL/LC на основі аналізу двох параметрів, зокрема стадії життєвого циклу брендів та їх конкурентної позиції, надає можливість сформувати стратегії розвитку брендів, а також визначити збалансованість портфеля в цілому. За допомогою матричних методів проаналізовано портфель брендів Carlsberg Ukraine, що є структурним підрозділом ТНК Carlsberg Group на вітчизняному локальному броварному ринку. Портфель брендів локального підрозділу ТНК Carlsberg Group - Carlsberg Ukraine на вітчизняному броварному ринку є збалансованим. Застосування методик ADL/LC і Brand Dynamics надає змогу компанії галузі броварництва визначати позиції своїх брендів залежно від ступеня лояльності споживачів і конкурентного стану на ринку та спрогнозувати їхній майбутній розвиток, використовуючи відповідні запропоновані стратегії. Визначено, що для бренду "Львівське" доцільно використовувати стратегію утримання позицій; для брендів квас "Тарас" і сидр "Somersby" - стратегії швидкого зростання; для бренду "Carlsberg" - стратегію зростання за рахунок розширення пропозиції або підтримки додатковими інвестиціями; для бренду "Балтика" - стратегію вибіркового зростання; для бренду "Арсенал" - стратегію вибіркового розвитку через утримання ніші; для бренду "Жигулівське" - стратегію вибіркового розвитку через досягнення лідерства в ціноутворенні; для бренду "Славутич" - стратегію ребрендингу або поступового виведення з ринку; для бренду "Guinness" - стратегію утримання ніші.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кудирко Л. 
Стратегії "м'якої сили" в умовах глобальної конкуренції / Л. Кудирко // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 6. - С. 47-66. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Розкрито потенціал впливу стратегій "м'якої сили" на посилення позицій держав у глобальному торговельно-економічному суперництві. Запропоновано розглядати стратегії "м'якої сили" як інструмент реалізації національних економічних інтересів країн шляхом поєднання традиційних відкритих і латентних технологій державної та корпоративної зовнішньої експансії. Оцінено фокус програм національного ребрендингу на модернізацію економік зазначених країн та їхнього зовнішнього сектору, досягнення балансу між імпортозалежністю й експортоорієнтованістю в умовах викликів постіндустріальної доби шляхом використання підходів Case method щодо новітніх стратегічних пріоритетів КНР, Японії та Туреччини.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Амелін О. Ю. 
Адміністративно-правове регулювання інформаційного забезпечення діяльності органів прокуратури України : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / О. Ю. Амелін; ПрАТ "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом". - Київ, 2020. - 20 c. - укp.

Наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукового завдання, що виявляється у визначенні особливостей адміністративно-правового регулювання інформаційного забезпечення діяльності органів прокуратури України. Зосереджено увагу на тенденціях становлення інформаційного суспільства та їх ролі у діяльності органів прокуратури й інших правоохоронних органів в Україні. Досліджено поняття та сутність адміністративно-правового регулювання інформаційного забезпечення діяльності органів прокуратури України, його ґенезу та сучасний стан. Запропоновано, в контексті концепції людиноцентризму та домінування сервісної функції держави, вважати одним з основних завдань реформи органів прокуратури України їх ребрендинг. З'ясовано, що, незважаючи на застосування у численних нормативно-правових актах і наукових працях дефініції "апроксимація" зарубіжного досвіду правового регулювання діяльності органів прокуратури, поки що наявна не апроксимація, а радше адаптація такого досвіду. Надано авторські пропозиції щодо апроксимації зарубіжного досвіду адміністративно-правового забезпечення регулювання інформаційної діяльності прокуратури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА445701 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Lysytsia N. M. 
Theory and practice of organization rebranding = Теорія та практика ребрендингу організації / N. M. Lysytsia, T. I. Prytychenko, O. I. Kononenko, A. O. Мartynenko // Бізнес Інформ. - 2021. - № 9. - С. 250-259. - Бібліогр.: 33 назв. - англ.

В умовах сучасних тенденцій розвитку вітчизняної та світової економіки, а також основних напрямів розвитку вітчизняного бізнесу особливу важливість і актуальність набувають питання, пов'язані з брендингом товарів, організацій на ринках. Найбільш успішні бренди сьогодні будуються не лише на якості та надійності. Наявність необхідних атрибутів бренду не є умовою стійкого положення компанії на ринку та безпосереднього лідерства бренду серед конкурентів. Загальновизнано, що найефективнішим способом забезпечення стабільного попиту на товар, особливо в умовах наявності безлічі конкуруючих продуктів з близькими характеристиками, є створення бренду. Незважаючи на те, що бренд має особливий вплив на покупців, він повинен постійно адаптуватися до мінливих зовнішніх умов для підтримки своєї конкурентоспроможності. Мета роботи - теоретичне обгрунтування та розробка практичних рекомендацій з ребрендингу організації. Досліджено підходи різних учених до тлумачення бренду; розкрито сутність брендингу та ребредингу; проаналізовано етапи ребрендингу. На прикладі Федерації бадмінтону Харківської області (ФБХО) проведено ребрендинг організації. Проаналізовано наявний бренд організації за моделлю "Колесо бренду", виконано бенчмаркінг і виділено переваги та недоліки організації порівняно із основними конкурентами. Зроблено висновок щодо необхідності репозиціонування бренду та зміни його візуальної складової. Проведені маркетингові дослідження дозволили вточнити цільову аудиторію ФБХО, визначити основні мотиви заняття бадмінтоном, очікування від цього виду спорту, виділити та охарактеризувати кластери споживачів. На основі отриманих результатів уточнено стратегію позиціонування ФБХО та оновлено логотип організації. Рекомендації покладено в основу розробки лендинг-сторінки, сторінки в інстаграмі та контент-плану просування ФБХО в мережі Інтернет.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського