Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (40)Наукова електронна бібліотека (236)Автореферати дисертацій (228)Книжкові видання та компакт-диски (991)Журнали та продовжувані видання (260)
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2610
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Дайновский Ю. А. 
505 приемов бизнеса: Маркетинг, менеджмент, реклама, торговля, производство, налоги, стимулирование труда / Ю. А. Дайновский. - К. : А.С.К., 1998. - 269 c. - (Экономика. Финансы. Право). - рус.

В книге представлены банк данных мирового опыта приемов активного бизнеса, эффективные способы увеличения прибыли законным путем в различных сферах предпринимательства. Рекомендации облегчают понимание сути и способов реализации рыночных отношений в государствах-участниках СНГ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585093 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ex professo : Зб. наук. пр. вчен. Придніпров'я / ред.: В. Д. Нарівська; Дніпропетр. держ. ун-т. - Д. : Арт-Прес, 1999. - 218 c. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми філологічної науки, деякі питання української, російської та зарубіжної літератур, журналістики, а також сучасні комунікативні технології. Досліджено особливості комунікаційного впливу на масову свідомість, психологічні аспекти впливу реклами. Викладено типологію літературного процесу, культурологічні аспекти вивчення художньої творчості, історико-культурні дослідження тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) я43 + Ш4 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кальниченко О. А. 
Англійські епоніми та особливості їх передачі українською мовою. / О. А. Кальниченко, Л. А. Гаращук, Н. М. Кальниченко // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 485-494. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто деякі типи епонімічних назв в англійській мові, які посідають чільне місце серед так званих незнаходжувальних слів у роботі перекладача. Викладено принципи їх передачі українською мовою в текстах різних жанрів. Приділено особливу увагу епонімічним назвам, які належать до спеціальної лексики, термінологічних систем науки та техніки, служать основою рерівації спеціальних термінів, зокрема, як специфікатора родового поняття, вираженого загальною назвою (типу Berner's window). Відзначено, що в ЗМІ рекламодавці намагаються перетворити назви торгових марок на епонімічні. Встановлено, що в художній літературі епонімічні назви від топонімів і торгових марок найчастіше виступають у ролі уточнюючих художніх деталей, головною функцією яких є створення враження достовірності шляхом фіксації найдрібніших подробиць. Вказано на недоцільність існуючої практики опускати їх в перекладі, чи передавати родовим словом або функціональним аналогом.


Ключ. слова: епонімічні назви, переклад, деривація, термінотворення, номенклатура, торгова марка, уточнююча художня деталь
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-772

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дахно І. І. 
Антимонопольне право : Курс лекцій / І. І. Дахно. - К. : Четверта хвиля, 1998. - 350 c. - укp.

Розглядається предмет антимонопольного права, основні поняття з конкурентознавства, проблеми монополії на інтелектуальну власність, економічна конкуренція, законодавство з економічної конкуренції Європейського Економічного Співтовариства. Характеризується антимонопольне законодавство США та Великобританії, колишнього СРСР та незалежної України. Аналізується узгодження патентного і антимонопольного законодавств, недобросовісна конкуренція, реклама та антитрестівський імунітет у США. Висвітлюються причини грабіжницького ціноутворення, цінової дискримінації тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х830.142 я73 + Х839(4УКР)014.2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588268 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Семенова Л. Н. 
Антимонопольне і конкурентне право : Курс лекцій / Л. Н. Семенова; Європ. ун-т фінансів, інформ. систем, менеджменту і бізнесу. - К., 1999. - 133 c. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто основні теоретичні засади конкурентної політики та її роль у перехідній до ринкових умов економіці України. Висвітлено питання антимонопольної політики України щодо захисту конкуренції, зокрема, законодавче та нормативне забезпечення, провадження цієї політики в таких важливих напрямах, як: попередження монополізації ринків, припинення порушень антимонопольного законодавства, захист від недобросовісної конкуренції, конкурентні вимоги до реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)014.2 я73 + Х839(4УКР)013.26 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592862 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шульга Н. П. 
Банківське депозитне обслуговування фізичних осіб : Навч. посіб. / Н. П. Шульга, І. М. Мельникова; Київ. держ. торг.-екон. ун-т. - К., 1999. - 143 c. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Розглядаються різні класифікаційні ознаки діючих депозитів для фізичних осіб, порядок документообігу та нормативно-правове середовище депозитних операцій банку. Значну увагу приділено інструментам та методам реалізації цінової політики банку, виходячи з особливостей його діяльності. Наведено основні бухгалтерські проводки щодо роботи з депозитами приватних осіб за МСБО. Викладено основні принципи рекламної кампанії депозитних продуктів банку та заходи їхньої реалізації. Близько двадцяти нових депозитних рахунків, які пропонуються авторами, можуть бути використані для покращання ресурсного потенціалу вітчизняної системи комерційних банків. Можливість їхньої реалізації підкріплюється розробленими детальними планами маркетингу впровадження на цільові ринки збуту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.62-801.64 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Стонер Д. А.Ф. 
Вступ у бізнес : Пер. з англ. / Д. А.Ф. Стонер, Е. Г. Долан; ред.: Й. С. Завадський. - К. : Вид-во Європ. ун-ту фінансів, інформ систем, менеджменту і бізнесу, 2000. - 750 c. - укp.

Всебічно висвітлено основоположні ідеї підприємницької діяльності в конкурентному середовищі, роль бізнесу та його організаційні форми, менеджмент та інформаційні комп'ютерні системи, маркетинг, банківську та фінансову системи, ринок цінних паперів, міжнародний бізнес, майбутнє бізнесу. Значну увагу приділено зовнішньому економічному середовищу з його складністю (кількістю чинників, на які організація має реагувати), рухомістю (швидкістю змін у середовищі) та невизначеністю. Детально розглянуто всі основні типи бізнесорганізацій: індивідуальні приватні підприємства, партнерські компанії (товариства), корпорації, орієнтовані на інвесторів та корпорації-кооперативи. Досліджено методологію і практику американського менеджменту, процеси організації, поділу праці, департаменталізації, особливості вертикальної та горизонтальної координацій, делегування повноважень, централізації та автоматизації. Розкрито основні інструменти маркетингу: товар, розподіл (продаж), реклама, ціна, стратегія планування реклами. Надано характеристику різних видів рекламних оголошень, засобів масової інформації та інструментів рекламування, розкрито суть законодавчих та моральних обмежень. Детально проаналізовано питання управління фінансами, роль бухгалтерського обліку у фінансовій системі країни, організацію банківської діяльності та функціонування фондових бірж, методи ризикового менеджменту і страхування бізнесу. Розглянуто основні питання державного регулювання бізнесу, правові, етичні аспекти бізнесу тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.34 я73 + У50-131 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Оліфіров О.  
Дослідження маркетингової діяльності в глобальних комп'ютерних мережах / О. Оліфіров, Ж. Пророчук // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 71-79. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджується світовий досвід маркетингової діяльності у комп'ютерній мережі Internet та особливості рекламної діяльності у глобальних мережах у порівнянні з традиційною рекламою в засобах масової інформації. Виділено сім рівнів маркетингової діяльності в Internet. Наведено результати дослідження в Internet радіоринку Донецької області.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.0-211.1в612 + У9(4УКР)421в612

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Економіка Болгарії: проблеми і перспективи / ред.: З. В. Гуцайлюк. - К., 2000. - 171 с. - (Вісн. Терноп. акад. нар. госп-ва; Вип. N 17). - укp.

Проаналізовано сучасну економічну політику Болгарії та процеси, що відбуваються в тіньовій економіці. Наведено статистичний аналіз народжуваності та смертності. Розглянуто організаційно-технічний розвиток природокористування. Визначено напрями та проблеми проектування й управління сільськогосподарським підприємством. Досліджено актуальні проблеми оперативного управління індустріальними підприємствами. Розкрито теоретико-методологічні та методичні проблеми інноваційної активності підприємства за умов переходу до ринкової економіки. Вивчено проблеми бізнес-етики у Болгарії в період переходу до ринкового господарства. Окреслено лексико-семантичні аспекти рекламних текстів. Розглянуто актуальні проблеми аналізу фінансової стратегії підприємства. Висвітлено роль банків у процесі приватизації в Арабській Республіці Єгипет. Здійснено аналіз ефективного використання залученого капіталу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Бол)я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Проданюк М.  
Експертна система проектування видавничої та рекламної продукції / М. Проданюк // Вісн. держ. ун-ту "Львів. політехніка". Комп'ют. інженерія та інформ. технології. - 1999. - № 380. - С. 76-84. - укp.

Сформульовано проблему автоматизованого проектування видання та реклами. Для розв'язання цієї проблеми запропоновано використання технології штучного інтелекту, концепцію експертної системи (ЕС). Розроблено структуру, призначення, склад підсистем, принципи побудови ЕС проектування видання та реклами, специфіковані вимоги до її реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.151.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Саниахметова Н. А. 
Законодательство Украины о коммерческой рекламе / Н. А. Саниахметова, А. И. Черемнова. - Х. : Одиссей, 1999. - 255 c. - (Законы Украины). - Библиогр.: с. 181-187 - рус.

Освещены вопросы правового регулирования коммерческой рекламы в Украине, рассматривается действующее законодательство Украины о рекламе и практика его применения. Исследуются проблемы контроля за соблюдением законодательства о рекламе и ответственности за его нарушение, изложены общие законодательные требования к рекламе, а также к рекламированию некоторых видов продукции (лекарственных средств, табачных изделий, алкогольных напитков и др.).


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)013.261-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592836 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Записки з романо-германської філології. Вип. 3 / ред.: І. М. Колегаєва; Одес. держ. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 1998. - 327 с. - рус.

Исследуется выражение временных отношений личными формами глаголов в современном английском языке, семантическая динамика символических цветообозначений в современном политическом дискурсе на материале французского и русского языков, а также тональная структура сверхфразовых единств английской монологической речи. Рассматривается проблема постижения реальности, сущности языка и значения слова в разрезе современных лингвистических и философских знаний, изучается порядок слов в оригинале и переводе англоязычного художественного текста. Предлагается методика проведения многофункционального контроля на практических занятиях по английскому языку, охарактеризованы особенности поливербальных терминов в текстах научно-технической рекламы. Показаны структурные отличия разных типов научного дискурса и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш043я54

Шифр НБУВ: Ж69543 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Квасова Л. С. 
Изменение парадигмы рекламного сообщения / Л. С. Квасова // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 2(6). - С. 57-58. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

У період економічної кризи в Україні відбуваються великі зміни парадигм бізнесу, управління, реклами тощо. Старі правила, моделі, ті, що допомагали в організації управління, не спрацьовують за даних ринкових умов. Допомогти подолати цей нестабільний період і виробити свої моделі і підходи може зарубіжний досвід, який не можна сліпо копіювати і пропонувати для України, як догму. Зокрема, в українському рекламному бізнесі стандартні підходи до організації рекламної кампанії, багатомільйонні витрати на телевізійні ролики, ті, що не досягають цільової аудиторії, являють собою актуальну проблему, яку доведеться вирішити.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кодекс медицинской деонтологии / ред.: Л. Рене. - К. : Дух и лит.: Сфера, 1998. - 164 c. - (Сер. "Codex"). - рус.

Рассмотрена область применения кодекса: обязанности врача по отношению к пациентам, взаимоотношения врачей и их отношения с другими представителями медицинских профессий, исполнение профессиональных обязанностей, различные предписания. Отдается приоритет напоминаниям о правилах профессиональной морали (уважение к человеку и его достоинству) и правилах предосторожности (необходимость размышления о пределах воздействия и последствиях непроверенных идей в диагностике и терапии). Напоминается о традиционных регламентирующих положениях и содержащихся в них запретах (запрет на рекламу, исполнение профессиональных обязанностей в области медицины в коммерческих целях), а также о недавних нормах законов, главным образом, в области медицинской этики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) п3 + Ю715.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Коммунальное хозяйство городов. : Науч.-техн. сб. / ред.: В. П. Пустовойтов; Харьк. гос. акад. гор. хоз-ва. - К. : Техніка, 2000. - 250 с. - (Эконом. науки; Вып. 26). - рус. - укp.

Розглянуто проблеми формування міських бюджетів і процеси, спрямовані на створення соціально-орієнтованої ринкової економіки, регулювання зайнятості населення, демографічної ситуації в Харкові. Проаналізовано питання ефективного розвитку міста, удосконалення управління затратами у житлово-комунальному господарстві, підвищення якості побутових послуг. Наведено норми обслуговування житлових будинків різних груп капітальності. Висвітлено концептуальні основи сфери відпочинку, формування туристичної ренти в Україні, а також роль реклами у розвитку туризму.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)441.3я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68461 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Культура та інформаційне суспільство XXI століття : Матеріали наук.-творч. студент. конф., 10 - 11 квіт. 2001 р. / ред.: І. О. Давидова; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2001. - 152 c. - укp.

Охарактеризовано процес формування естетичного ставлення до людського тіла та його рухів у японській ритмопластичній культурі (театрі, танку, бойових мистецтвах). Висвітлено актуальні питання економічного розвитку України. Проаналізовано світовий історичний досвід і сучасну економічну політику України. Відображено проблеми тіньової економіки в Україні. Розглянуто сучасні проблеми розвитку ринку праці в Україні. Описано проблеми міжнародного інвестування та покращання інвестиційного клімату в Україні. Розкрито роль і місце реклами у сучасному суспільстві. Викладено особливості менеджменту у малому бізнесі. Визначено особливості конституційно-правового статусу народного депутата України. Здійснено корпоративний аналіз інституту депутатської недоторканості. Досліджено сучасні проблеми вітчизняного музеєзнавства, а також особливості розвитку спеціалізованих музеїв в Україні. Висвітлено місце бібліотек у інформаційному просторі та розкрито функції бібліотек у сучасному суспільстві. Вивчено проблеми та наведено перспективи розвитку міжнародного туризму в Україні. Проаналізовано роль книжки у духовному житті Київської Русі. Визначено шляхи удосконалення поточної національної бібліографії України. Описано сучасні проблеми та перспективи ретроспективної національної бібліографії. Охарактеризовано Україну в контексті розвитку світового інформаційного освітнього Інтернет-середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 я431(4УКР) + Ч23 я431(4УКР) + С.я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606795 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Культура та інформаційне суспільство на зламі тисячоліть : Матеріали наук.- творч. студ. конф., 13 - 14 квіт. 2000 р. / ред.: І. О. Давидова; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2000. - 142 c. - укp.

Досліджено проблеми походження мегалітичної культури Середземномор'я, а також деякі аспекти філософської віри у творчості К.Ясперса. Детально проаналізовано актуальні питання економічного розвитку України, зокрема, тіньового сектора та інвестиційної політики в Україні, реструктуризацію українських підприємств. Велику увагу приділено державному регулюванню економіки у період аграрної реформи П.А.Столипіна. Розглянуто особливості емоційної сфери людей, які страждають від істеричного неврозу, візуальні й аудіальні компоненти впливу рекламної продукції на свідомість молоді. Висвітлено історію світової та вітчизняної культури. Окремі розділи присвячено передумовам виникнення бібліотек Київської Русі (IX - XIII ст.), сучасним проблемам фінансування бібліотек, актуальним аспектам бібліотечно-інформаційного обслуговування юнацтва, новим інформаційним технологіям в організації документопостачання бібліотек тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597782 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Культурологічний компонент мови / ред.: С. Б. Бураго; Ін-т міжнар. відносин. Київ. нац. ун-ту ім. Т.Г.Шевченка. - К., 2000. - 248 с. - (Мова і культура. Сер. Філологія; Вип. 1, т. 2). - укp. - рус.

Рассмотрены некоторые особенности лингво-культурологической информативности терминологических образований в русском и украинском языках, роль экстралингвистических факторов в формировании структуры современного официально-делового стиля восточнославянских языков, инновации общественно-политического характера в аспекте культуры речи. Охарактеризованы некоторые типологические черты текстов малых форм фольклора с комическими элементами, социально-культурный аспект языка рекламных текстов. Проанализированы языковые особенности сатирической модели мира, рекламные объявления в периодической печати как отражение уровня культуры в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.33я43 + Ш1я43 + Ч111.156я43

Шифр НБУВ: Ж70660 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Рыбинцев В. А. 
Маркетинг винограда и вина / В. А. Рыбинцев. - К. : Ин-т аграр. экономики, 2000. - 348 c. - Библиогр.: с. 334-344 - рус.

На основе изучения зарубежного опыта и отечественной практики рассмотрены теоретические аспекты маркетинга, его сущность и эволюция. Раскрыто содержание основных функций маркетинга (изучение конъюнктуры, проведение ценовой и товарной политики, реклама и стимулирование сбыта), а также особенностей их применения на предприятиях виноградарско-винодельческого сектора экономики. Разработан механизм воздействия маркетинговых мероприятий на формирование продовольственного рынка и его сегмента - рынка винограда и вина.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.512.6 + У9(4УКР)421.512.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597991 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and Logistics in the System of Management : Матеріали ІІ-ої міжнар. наук.-практ. конф., Львів, 22-24 жовт. 1998 р. / Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 1998. - 235 c. - укp.

Розглядаються концептуальні положення маркетингу і логістики, висвітлюється цінова кон'юнктура на ринку основних засобів виробництва та аналізується фінансова криза в Україні: причини і наслідки. Характеризується контрактно-цінова політика підприємства на міжнародних ринках, в тому числі акцентується увага на проблемах та перспективах української реклами і стратегічних аспектах маркетингової діяльності фірми. Вивчаються логістичні і маркетингові концепції у формуванні економічного потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я431 + У010.321 я431 + У010.23 я431 + У9(4УКР)40 я431 + У9(4УКР)0-961-312.1 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590006 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського