Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>K=ФРАНШИЗ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку / ред.: О. Є. Кузьмін. - Л., 2005. - 187 с. - (Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"; N 527). - укp.

Висвітлено проблеми підприємництва, менеджменту, інвестиційної та інноваційної діяльності, регулювання економіки України. Розкрито сутність та проаналізовано значення керівництва в організації. Розглянуто питання удосконалення управління витратами підприємств на засадах бюджетів, побудови комунікаційних управлінських систем на підприємствах. Описано модель ранжування франшиз потенційними франчайзі, алгоритм формування плану виробництва як результат управлінського рішення. Наведено результати дослідження часових лагів у процесі формування підприємствами інституцій для підвищення ефективності власної системи менеджменту, оцінку економічної ефективності управління інноваційним процесом на підприємствах. Визначено стилі та специфіку ведення міжнародних ділових переговорів, особливості укладання контрактів і угод, сучасні тенденції функціонального впливу ринку цінних паперів на розвиток національної економіки.

Освещены проблемы предпринимательства, менеджмента, инвестиционной и инновационной деятельности, регулирования экономики Украины. Раскрыта сущность и проанализировано значение руководства в организации. Рассмотрены вопросы усовершенствования управления расходами предприятий на основах бюджетов, построения коммуникационных управленческих систем на предприятиях. Представлены модель ранжирования франшиз потенциальными франчайзи, алгоритм формирования плана производства как результат управленческого решения. Приведены результаты исследования временных лагов в процессе формирования предприятиями институций для повышения эффективности собственной системы менеджмента, оценка экономической эффективности управления инновационным процессом на предприятиях. Определены стили и специфика ведения международных деловых переговоров, протокольные особенности составления контрактов и соглашений, современные тенденции функционального влияния рынка ценных бумаг на развитие национальной экономики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-131.1я54 + У9(4Укр)212.1я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кривуцький В. В. 
Шляхи удосконалення державного регулювання діяльності природних монополій в Україні / В. В. Кривуцький; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : ТЗОВ "ЗУКЦ", 2005. - 63 c. - Бібліогр.: с. 62. - укp.

Запропоновано методику оцінки перспектив використання у державному регулюванні систем франшизи. Проаналізовано етапи визначення відправної ціни претендента на франшизу. Обгрунтовано параметри політики цінової диференціації споживачів продукції природних монополістів. Наведено результати розрахунку загальної вартості цінових пропозицій претендента на франшизу з монопольного постачання холодної води.

Предложена методика оценки перспектив использования в государственном регулировании систем франшизи. Проанализированы этапы определения отправной цены претендента на франшизу. Обоснованы параметры политики ценовой дифференциации потребителей продукции природных монополистов. Приведены результаты расчета общей стоимости ценовых предложений претендента на франшизу по монопольному снабжению холодной воды.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13-21,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Таркуцяк А. О. 
Страхові послуги : Навч. посіб. / А. О. Таркуцяк; Європ. ун-т. - К., 2003. - 583 c. - Бібліогр.: 120 назв. - укp.

Розглянуто страховий ринок, процес надання страхових послуг, особисте, майнове страхування, відповідальності, перестрахування та співстрахування. Проаналізовано роль страховика на фінансово-кредитному ринку. Визначено фактори, які стримують розвиток страхового ринку в Україні. Наведено рекомендовані розміри мінімальних значень франшиз під час страхування перевезень за групами товарів залежно від виду транспорту, зразки документів для укладання договорів перестрахування.

Рассмотрены страховой рынок, процесс предоставления страховых услуг, личное, иммущественное страхование, ответственности, перестрахование и сострахование. Проанализирована роль страховщика на финансово-кредитном рынке. Определены факторы, сдерживающие развитие страхового рынка в Украине. Приведены рекомендованные размеры минимальных значений франшиз во время страхования перевозок по группам товаров в зависимости от вида транспорта, образцы документов для заключения договоров перестрахования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.7я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645704 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Стадницький Ю. І. 
Державне регулювання діяльності природних монополій : монографія / Ю. І. Стадницький, А. Г. Загородний, В. В. Кривуцький, Н. О. Шпак; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2008. - 224 c. - Бібліогр.: с. 209-222. - укp.

Висвітлено сутність, причини виникнення й існування природних монополій. Розглянуто світовий досвід державного регулювання їх діяльності, зокрема методи регулювання цін на їх продукцію. Охарактеризовано стан державного регулювання діяльності природних монополій в Україні. Здійснено оцінку перспектив використання у державному регулюванні системи франшизи. Обгрунтовано оптимальні параметри політики цінової диференціації споживачів продукції природних монополістів. Розкрито окремі аспекти формування управлінських рішень в природних монополіях.

Освещены сущность, причины возникновения и существования естественных монополий. Рассмотрен мировой опыд государственного управления их деятельностью, в частности методы регулирования цен на их продукцию. Охарактеризовано состояние государственного регулирования деятельности естественных монополий в Украине. Осуществлена оценка перспектив использования в государственном регулировании системы франшизы. Обоснованы оптимальные параметры политики ценовой дифференциации потребителей продукции естественных монополистов. Раскрыты отдельные аспекты формирования управленческих решений в естественных монополиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-13-21,01 + У9(4УКР)0-13-21,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696943 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шейн С. А. 
От мороженого к Интернету. Франчайзинг как инструмент развития и повышения прибыльности вашей компании / С. А. Шейн; Каф. экономики Шк. менедж. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2006. - 184 c. - Библиогр.: с. 169-176 - рус.

Рассмотрен франчайзинг как важная бизнес-модель, которую используют некоторые компании, осуществляющие деятельность в определенных отраслях. Раскрыт организационный аспект франчайзинга, изложены вопросы об организации рекламы франшизы на выставках, внесении бизнесовых предложений в Единый циркуляр франчайзинговых предложений (UFOC). Приведены рекомендации по созданию эффективной системы франчайзинга, которая содержит различные правила, в частности, достижения успеха, разработанные на основе научных исследований, принятия решения о его применимости и эффективности в конкретной отрасли, определения соотношения доходов от франчайзинга и затрат на его организацию, соответствия концепции бизнеса, выбора успешной тактики и стратегии с помощью которых определяются размеры первоначальной франшизной платы и роялти для конкретной франшизной системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС41488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Славкова О.  
Польсько-англійсько-український тлумачний словник фінансових та облікових термінів / О. Славкова, С. Кваша, Б. Клепацький, Ю. Скрипнік, К. Боротинська. - Суми : Довкілля, 2008. - 264 c. - укp.

Наведено найбільш вживані стійкі та вільні терміни, словосполучення та поняття українською, польською та англійською мовами з питань обліку та фінансів. Розкрито сутність таких понять, як агент, франшиза, комісія, форвардний контракт, дитяча облігація, фондовіддача, чекова кредитна програма, контанго, параграфи інкорпорації.

Приведены наиболее употребляемые устойчивые и свободные термины, словосочетания и понятия на украинском, польском и английском языках по вопросам учета и финансов. Раскрыта сущность таких понятий, как агент, франшиза, комиссия, форвардный контракт, детская облигация, фондоотдача, чековая кредитная программа, контанго, параграфы инкорпорации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-434:У + У052.5я212 + У526я212 + У9(4УКР)26я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА700736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сохтаев М. К. 
Экономика предпринимательства : учеб. пособие / М. К. Сохтаев; Крым. гос. инж.-пед. ун-т. - 2-е изд., перераб. - Симф. : Крым. учеб.-пед. гос. изд-во, 2006. - 346 c. - Библиогр.: с. 344-345 - рус.

Рассмотрены сущность, цели, виды, субъекты и современные формы предпринимательства и рекламной сферы. Приведена информация об особенностях создания и развития совместных предприятий, распределении обязанностей и коллективной ответственности в частных фирмах и корпорациях, структуре международных концернов, коммерческих операций на товарных фондовых биржах, договорах консигнации, международных торгах и аукционах. Особое внимание уделено коммерческим формам передачи технологий при внешнеэкономической деятельности, в частности, подписанию лицензионного договора, кооперационного соглашения, франшизы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У580-131.1я73 + У9(4УКР)0-131.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690199 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Петрокієнко Л. Ю. 
Урахування умовних сподівань за вибору варіантів економічних рішень з управління інноваційними проектами / Л. Ю. Петрокієнко // Пробл. науки. - 2004. - № 7. - С. 15-16. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено вплив обмежень на умовні сподівання за вибору альтернативного варіанта економічного рішення. Побудовано модель вибору альтернативних інноваційних проектів і варіантів ліцензій на винаходи чи франшиз на знаки для товарів і послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мирончук Т. В. 
Модель ранжування франшиз потенційними франчайзі / Т. В. Мирончук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 527. - С. 36-44. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

На базі методичних рекомендацій з оцінювання економічної ефективності створення та діяльності франчайзингових підприємств розроблено модель ранжування франшиз потенційними франчайзі. В результаті використання розглянутої моделі сформовано перелік франшиз. Пріоритетність певних галузей для франчайзі має корегуватись досвідом роботи. Рекомендовано обмежити оцінювання лише кількома франшизами, які посіли перші місця. Це значно спростить процес проведення та узагальнення результатів такого оцінювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)292.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гладун Т. М. 
Роль бренда у формуванні франчайзингових відносин / Т. М. Гладун // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 570. - С. 81-85. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено роль бренда у формуванні франчайзингових відносин. Сформульовано висновки про те, що попит на франшизу багато в чому залежить від того, чи володіє франчайзер відомою торговою маркою (брендом); репутація бренда - вагома конкурентна перевага франчайзингової мережі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кривуцький В. В. 
Державне регулювання діяльності природних монополій : Автореф. дис... канд. екон. наук / В. В. Кривуцький; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2005. - 24 c. - укp.

Обгрунтовано шляхи оптимізації механізму державного регулювання діяльності природних монополій. Удосконалено класифікацію підходів щодо трактування сутності монополії, уточнено зміст поняття природної монополії, яку запропоновано ідентифікувати з видами господарської діяльності, що за існуючого рівня НТП, цін на ресурси та попиту на продукцію характеризуються істотним ефектом масштабу, але лише за умови законодавчого захисту від руйнівної конкуренції. Удосконалено теорію формування відправної ціни претендентів на франшизу в частині оцінки такої складової собівартості як амортизація. Удосконалено механізм франшизи (набуття на аукціоні права монопольного постачання продукції), який розрахований на створення конкуренції на етапі надання прав господарської діяльності у сфері, яка належить до природої монополії. Запропоновано механізм гарантування оптимальної експлуатації основних засобів, що базується на їх переході у власність переможця аукціону. Виведено формулу економічної оцінки основних засобів, що дозволяє не лише гарантувати їх оптимальну експлуатацію, але й здійснювати нові успішні інвестиції. Вперше доведено, що оцінка привабливості цінових пропозицій претендентів на франшизу має здійснюватися за критерієм мінімуму показника, що розраховується як сума добутків прогнозованих обсягів споживання продукції природного монополіста відповідною групою споживачів та величин цінових пропозицій претендента на франшизу за одиницю продукції для відповідної групи споживачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13-21,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341283 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Цірат Г. В. 
Договори франчайзингу : Автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.03 / Г. В. Цірат; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2003. - 22 c. - укp.

Визначено поняття договору франчайзингу в різних юрисдикціях. Розкрито природу та проаналізовано його зміст та структуру. Зроблено висновок, що специфічним об'єктом договору франчайзингу є франшиза. Залежно від виду франшизи дані договори поділено на договори експлуатації франшизи з одного приміщення, численних приміщень, розвитку, генеральні договори розвитку та генеральні договори франчайзингу. Проведено дослідження міжнародної уніфікації норм щодо регулювання договорів франчайзингу та колізійного регулювання договорів міжнародного франчайзингу у законодавстві та судовій практиці різних держав.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)113

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322671 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Терещук Н. М. 
Маркетингові стратегії підприємств в системі франчайзингу : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н. М. Терещук; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2002. - 20 c. - укp.

На підставі аналізу літературних джерел розкрито суть франчайзингу як стратегії охоплення ринку підприємствами у сфері товарного обігу, визначено особливості організації їх системи маркетингу. Визначено детермінанти життєвого циклу франшизи. Проаналізовано розвиток світових франчайзингових мереж. На підставі вивчення досвіду провідних компаній на ринку франчайзингових послуг визначено їх маркетингову стратегію, розглянуто напрямки політики формування франчайзингового бюджету, а також структуру мережі. Проаналізовано стан ринку франчайзингових послуг в Україні. Встановлено критерії поведінкової реакції, а також оптимізації параметрів учасників франчайзингової угоди. Розроблено методичні підходи до стратегічного планування роздрібного торговельного підприємства в системі франчайзингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)292.4-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318716 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Балук Н. Р. 
Моделі формування поведінки споживачів страхових послуг : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.08 / Н. Р. Балук; Ініт регіон. дослідж. НАН України. - Л., 2008. - 21 c. - укp.

Розроблено моделі формування поведінки споживачів страхових послуг. Удосконалено класифікацію факторів впливу на їх поведінку. Систематизовано та доповнено класифікацію маркетингових моделей поведінки споживачів. Визначено суть, функції та складові елементи страхової культури. Проаналізовано стан кон'юнктури національного та регіональних ринків страхових послуг. Оцінено маркетинговий вплив комунікаційних засобів на поведінку споживачів страхових послуг. Запропоновано підхід до розрахунку розміру страхової премії та розміру страхового відшкодування залежно від розміру франшизи, модель визначення коефіцієнта стереотипності поведінки споживачів, на підставі якого з урахуванням рівня обізнаності зі страховими продуктами та рівня користування страховими послугами розраховано інтегральний коефіцієнт страхової культури; модель поведінки споживачів даних послуг згідно з концепцією маркетингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.7-17

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362416 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Мирончук Т. В. 
Формування та розвиток франчайзингових відносин підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук / Т. В. Мирончук; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2006. - 24 c. - укp.

Досліджено проблему розробки теоретичних положень і прикладних рекомендацій щодо вдосконалення процесу формування та розвитку франчайзингових відносин підприємств. Удосконалено та доповнено класифікацію видів франчайзингу, сформульовано та систематизовано внутрішні чинники формування та розвитку франчайзингових відносин підприємств. Проаналізовано доцільність, стан і перспективи розвитку франчайзингу в Україні. Удосконалено процес установлення розміру, структури та порядку сплати франчайзингової винагороди, зокрема, систематизовано форми здійснення періодичних франчайзингових платежів. Розвинуто методичні положення щодо визначення граничних (мінімальної та максимальної) меж розміру франчайзингової винагороди. Розроблено методичні рекомендації щодо економічного оцінювання пріоритетності франшиз потенційним франчайзі, що передбачають формування переліку пропонованих до продажу франшиз у порядку спадання рівня економічної ефективності їх використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)292.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346682 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Європейська юридична освіта і наука: студентський вимір : зб. матеріалів V міжнар. наук.-практ. конф., 11 - 13 жовт. 2010 р., Ужгород. Вип. 5 / ред.: Ю. Л. Бошицький, Ф. Г. Ващук, О. В. Чернецька, Г. П. Левківська, О. М. Ващук; МОН України, НАН України, Київ. ун-т права, Закарпат. держ. ун-т. - К., 2010. - 270 c. - укp.

Викладено окремі проблемні аспекти тлумачення та застосування норм земельного законодавства в Україні. Охарактеризовано розвиток української системи вищої освіти в контексті Болонського процесу. Обгрунтовано причини перетворення корпорацій у транснаціональні. Розглянуто правове регулювання інформації про франшизу. Висвітлено проблеми та перспективи розвитку малого та середнього бізнесу в Україні. Запропоновано правові шляхи подолання дитячої бездоглядності й експлуатації дитячої праці. Визначено місце кодифікаційної техніки у сучасних наукових дослідженнях. Розкрито принципи рівності людини і громадянина за Конституцією України. Запропоновано парадигму міграційної політики в Європейському Союзі й Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8 р(4УКР)3-62 я431(0) + Х915.232.5-95 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353315/5 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Загнітко А. П. 
Словник-довідник маркетингової термінології : навч. посіб. / А. П. Загнітко, Д. П. Шапран, І. Х. Баширов; МОНМС України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 160 c. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Наведено більше 1000 термінів на позначення маркетингових понять з визначеннями та коментарями, а також словник термінологічних синонімів і короткий українсько-англійський словник термінів маркетингу. Розкрито сутність таких понять, як авторське право, безпека продукції, вторинна інформація, глибинне інтерв'ю, декодування, ефективність стимулювання збуту, знімання вершків, імідж марки, каталог, ліцензія, маркетингове дослідження, оптовий клуб, прихований попит, стратегія витягування, товари-замінники, франшиза, ціноутворення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я212 + Ш141.14-434:у

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Толстенко О. Ю. 
Формування ефективної системи страхування автомобільного транспорту в Україні : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / О. Ю. Толстенко; Європ. ун-т. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретико-методичні засади формування системи страхування автомобільного транспорту в Україні. Обгрунтовано дефініцію "системи страхування автомобільного транспорту" як складної субординованої системи економічних відносин щодо формування та розподілу страхового фонду для захисту майнових інтересів контрагентів різного типу, пов'язаних з володінням, користуванням і розпорядженням автотранспортними засобами, яка включає в себе сукупність форм, видів, методів страхування та страхову інфраструктуру. Удосконалено підходи до визначення та класифікації ризиків в автотранспортному страхуванні. Обгрунтовано основні положення державного регулювання страхування автомобільного транспорту, що дозволяє сформулювати стратегію його розвитку. Проаналізовано сучасний стан вітчизняного ринку автострахування, оцінено вплив основних факторів і визначено тенденції його розвитку. Визначено напрями вдосконалення умов добровільного страхування автомобільного транспорту, обгрунтовано механізм застосування "франшизи від величини збитку". На базі розробленої регресійної моделі спрогнозовано страхові надходження за цим видом страхування на 2014 р. Запропоновано концепцію формування ефективної системи страхування автомобільного транспорту в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.726

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Арутюнян С. В. 
Фінансова криза і розвиток франчайзингу в Україні / С. В. Арутюнян, Н. Г. Слободян // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2010. - № 35. - С. 11-14. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено вплив фінансової кризи на підприємницьку діяльність з використанням франчайзингу в Україні. Розглянуто динаміку розвитку франчайзингу за останні роки пропозиціям франшиз в харчовій промисловості. Надано рекомендації щодо уникнення негативних наслідків кризи та поліпшення ведення бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)292.4 + У9(4УКР)306.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Drabik I.  
Non-capital strategies of the foreign expansion of enterprises / I. Drabik // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 657. - С. 346-352. - Библиогр.: 5 назв. - англ.

Описано можливості та обмеження застосування обраної стратегії розширення зовнішньоекономічної діяльності підприємств: непрямий експорт і кооперативні форми (ліцензійні угоди та франчайзинг). Непрямий експорт здійснюється без посередників, через прямі контакти з іноземними клієнтами. Вона заснована на продажі продукції національного виробника для національного експортера або внутрішньої філії іноземного імпортера. Ліцензування є методом розширення, у відповідності до якого іноземний ліцензіат одержує право виробляти та продавати продукти на базі одержаного від підприємства (ліцензіара) досвіду. Франчайзинг - в основному схожий на ліцензування - означає угоду, в якій одна зі сторін (франчайзі) самостійно здійснює підприємницьку діяльність за згодою та контролем іншої сторони (франчайзер) за фіксованих платежів. Товари (послуги) виробляються у відповідності до франшизи та стратегії франчайзера і під його товарним знаком. Стратегії закордонної експансії, такі як ліцензійні угоди і франчайзинг суттєво впливають на сучасну світову економіку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)829.0 + У9(4УКР)843

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського