Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (23)Автореферати дисертацій (22)Книжкові видання та компакт-диски (60)
Пошуковий запит: (<.>K=ЦІНОВА$<.>+<.>K=ДИСКРИМІНАЦІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 257
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кесіора Н.  
Законодавче забезпечення прав жінок в Україні: декларація та реальність / Н. Кесіора // Людина і політика. - 1999. - № 6. - С. 61-64. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему реального забезпечення прав жінок в Україні. Права жінки в Україні широко декларовані, але і сьогодні існує певна дискримінація жінок: вони майже не представлені на вищих керівних посадах, серед послів, дипломатів, їм важче пристосуватися до нових ринкових умов і знайти роботу. На думку автора, у сучасному суспільстві існує дві ідеології щодо статусу жінок. Одна - у законодавчих актах, інша - у реальному житті. Запропоновано створити дієву систему запобігання дискримінації жінок.


Ключ. слова: жінки, дискримінація, соціальний захист
Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4Укр)34 + Ф74(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Оносов М.  
Роль ціни у комплексі маркетингу рибних товарів / М. Оносов, Айяд Рйяд Абдулла Антар // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 79-85. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглядаються актуальні питання економічної ролі ціни у комплексі маркетингу, цінова еластичність і можливості її ефективного практичного використання, взаємозв'язок ціни та якості, стратегічні варіанти якісно-цінового позиціонування рибних товарів та особливості їх оцінки з точки зору споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and Logistics in the System of Management : Матеріали ІІ-ої міжнар. наук.-практ. конф., Львів, 22-24 жовт. 1998 р. / Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 1998. - 235 c. - укp.

Розглядаються концептуальні положення маркетингу і логістики, висвітлюється цінова кон'юнктура на ринку основних засобів виробництва та аналізується фінансова криза в Україні: причини і наслідки. Характеризується контрактно-цінова політика підприємства на міжнародних ринках, в тому числі акцентується увага на проблемах та перспективах української реклами і стратегічних аспектах маркетингової діяльності фірми. Вивчаються логістичні і маркетингові концепції у формуванні економічного потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я431 + У010.321 я431 + У010.23 я431 + У9(4УКР)40 я431 + У9(4УКР)0-961-312.1 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590006 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гаркавенко С. С. 
Маркетинг : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. освіти / С. С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 1998. - 383 c. - Бібліогр.: 158 назв. - у.

Розглянуто сучасну концепцію маркетингу як філософію бізнесу. Проаналізовано види, принципи і функції маркетингу: комплексний аналіз та прогнозування ринку, розробка стратегії маркетингу, товарна та цінова політика, політика розподілу, просування товарів, контроль маркетингової діяльності. Викладено теоретичні засади, наведено численні приклади маркетингової діяльності з практики вітчизняних та відомих зарубіжних фірм. Значна увага приділена використанню математичного апарату маркетингу, завдяки чому з'явилась можливість кількісної оцінки рішень, прийнятих на кожному етапі маркетингової діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73

Шифр НБУВ: ВА586450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Губань В.  
Становище жінок у мусульманському світі / В. Губань // Людина і політика. - 2000. - № 1. - С. 69-70. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто становище жінок в арабському світі. Зазначено, що дискримінація жінок почалася з того часу, коли в арабському світі війна стала основним джерелом прибутку. Висвітлено протиріччя, що існують між положеннями Корану та документами ООН.


Ключ. слова: дискримінація, нерівноправність, права жінок, іслам
Індекс рубрикатора НБУВ: Ф74(539=А)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Іванов В.  
Шляхи підвищення популярності періодичних видань / В. Іванов. - 3-е вид., доп. та переробл. - К., 1999. - 39 c. - укp. - рус.

Аналізуються причини популярності, шляхи досягнення успіху, а також причини невдач найбільш популярних періодичних видань світу. Розглядаються тематична структура видання, форми подачі матеріалів у газеті, цінова політика, різні методи підвищення популярності видання, прорахунки у випуску газет і проведенні газетних кампаній, а також основні характерні ознаки преси деяких країн Західної Європи: Франції, Німеччини, Іспанії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.1 + Ч612.4(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85095 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Петровська С. В. 
Маркетингова цінова політика : Конспект лекцій / С. В. Петровська, О. В. Хмельницька; Нац. авіац. ун-т. - К., 2005. - 80 c. - Бібліогр.: с. 80. - укp.

Викладено суть поняття ціни, її значення для досягнення цілей підприємства за умов ринкової економіки, принципи побудови його цінової політики, а також основні цінові стратегії на різних типах ринку та етапах життєвого циклу товару. Визначено фактори впливу на ринкові ціни, а також вплив цінової еластичності на динаміку попиту та пропозиції. Розглянуто ціноутворення як елемент комерційної політики фірми, запропоновано класифікацію методів ціноутворення.

Изложены сущность понятия цены, ее значение для достижения целей предприятия в условиях рыночной экономики, принципы построения его ценовой политики, а также основные ценовые стратегии на различных типах рынка и этапах жизненного цикла товара. Определены факторы, влияющие на рыночные цены, а также влияние ценовой эластичности на динамику спроса и предложения. Рассмотрено ценообразование как элемент коммерческой политики фирмы, предложена классификация методов ценообразования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665438 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дугіна С. І. 
Маркетингова цінова політика : Навч. посіб. / С. І. Дугіна; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2005. - 392 c. - Бібліогр.: с. 387-390. - укp.

Розглянуто питання сутності цінової політики як сукупності прийомів і методів ціноутворення в процесі вирішення маркетингових проблем. Висвітлено особливості розрахунку оптових і роздрібних цін, а також формування цінових стратегій. Описано методи прийняття самостійних господарських рішень, які підвищують ефективність бізнесу, а також оптимізації рівня цін. Наведено методичні підходи до вибору цінової політики з урахуванням особливостей конкретної ринкової ситуації.

Рассмотрены вопросы сущности ценовой политики как совокупности приемов и методов ценообразования при решении маркетинговых проблем. Освещены особенности расчета оптовых и розничных цен, а также формирования ценовых стратегий. Описаны методы принятия самостоятельных хозяйственных решений, повышающих эффективность бизнеса, а также оптимизации уровня цен. Приведены методические подходы к выбору ценовой политики с учетом особенностей конкретной рыночной ситуации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73 + У9(4УКР)0-861-18 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661333 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тормоса Ю. Г. 
Ціни та цінова політика : Навч. посіб. / Ю. Г. Тормоса; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2001. - 122 c. - Бібліогр.: с. 120-121. - укp.

Розглянуто особливості формування цін на внутрішньому та зовнішньому ринках, а також товарних податків. Проаналізовано вплив попиту та пропозицій на формування ринкових цін. Охарактеризовано конкуренцію та монополію як чинники ціноутворення. Описано види зовнішньоторговельних цін, визначено їх функції. Наведено основні методи ринкового ціноутворення, зокрема, витратні, методи, що спираються на попит, а також з орієнтацією на конкуренцію. Розглянуто сутність цінової політики, запропоновано систему цінових знижок. Висвітлено особливості державної цінової політики, а також вплив державного регулювання ціни на економічні процеси.

Рассмотрены особенности формирования цен на внутреннем и внешнем рынках, а также товарных налогов. Проанализировано влияние спроса и пропозиций на формирование рыночных цен. Охарактеризованы конкуренция и монополия как факторы ценообразования. Описаны виды внешнеторговых цен, определены их функции. Приведены основные методы рыночного ценообразования, в частности, затратные, методы, опирающиеся на спрос, а также с ориентацией на конкуренцию. Рассмотрена сущность ценовой политики, предложена система ценовых скидок. Освещены особенности государственной ценовой политики, а также влияния государственного регулирования цены на экономические процессы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА627808 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Корінєв В. Л. 
Цінова політика підприємства / В. Л. Корінєв; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2001. - 257 c. - Бібліогр.: 120 назв. - укp.

Висвітлено сутність цінової політики підприємства як сукупність прийомів і методів ціноутворення для вирішення маркетингових проблем у процесі реалізації його продукту на ринку. Проаналізовано механізм формування ціни на продукцію підприємства. Розглянуто вплив різних ціноутворюючих чинників маркетингового середовища на зазначений процес. Описано методичні підходи до вибору виду цінової політики з урахуванням особливостей конкретної ринкової ситуації, а також методи оптимізації рівня цін. Особливу увагу приділено питанням розробки цінової стратегії та цінової тактики. Вивчено особливості використання стратегічного аналізу у процесі розробки цінової стратегії підприємства та методичні підходи до формування цінової політики на основі оцінки цінового ризику.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА615038 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Карпенко А. В. 
Цінова ситуація на ринку соняшника / А. В. Карпенко // Наук. вісн. Нац. аграр. ун-ту. - 2001. - Вип. 44. - С. 99-101. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто сучасні тенденції цін на насіння соняшника в Запорізькій області. Подано пропозиції щодо підвищення ефективності вирощування соняшника та стабілізації цінової ситуації на ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр-4Зап)325.154.54-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69836 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Дугіна С. І. 
Маркетингова цінова політика : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / С. І. Дугіна; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2002. - 359 c. - Бібліогр.: с. 357-359. - укp.

Розглянуто питання сутності цінової політики як сукупності прийомів і методів ціноутворення в процесі вирішення маркетингових проблем, а також розробки цінової стратегії й оцінки помилки та ризику в ціноутворенні. Запропоновано загальну класифікацію цін залежно від території дії, порядку відшкодування, ступеня новизни товару. З урахуванням особливостей конкретної ринкової ситуації наведено методичні підходи до вибору цінової політики. Розглянуто програму курсу, наведено плани семінарських занять, тематику лабораторних робіт, методичні рекомендації щодо вивчення особливостей дослідження ринкової кон'юнктури в ціноутворенні, а також термінологічний словник ключових понять.

Рассмотрены вопросы сущности ценовой политики как совокупности приемов и методов ценообразования в процессе решения маркетинговых проблем, а также разработки ценовой стратегии и методики оценки ошибки и риска в ценообразовании. Предложена общая классификация цен в зависимости от территории действия, порядка возмещения, степени новизны товара. С учетом особенностей конкретной рыночной ситуации предложены методические подходы к выбору ценовой политики. Рассмотрены программа курса, приведены планы семинарских занятий, тематика лабораторных работ, методические рекомендации для изучения особенностей исследования рыночной коньюктуры в ценообразовании, а также терминологический словарь ключевых понятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8я73-5(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА629455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Дугіна С. І. 
Маркетингова цінова політика : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / С. І. Дугіна; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2002. - 360 c. - Бібліогр.: с. 357-359. - укp.

Розглянуто сутність цінової політики як сукупність прийомів і методів ціноутворення в процесі вирішення маркетингових проблем. Наведено методичні рекомендації щодо вивчення особливостей дослідження ринкової кон'юнктури в ціноутворенні. Запропоновано класифікації цін залежно від території, порядку відшкодування споживачем транспортних витрат з доставки вантажів, а також за ступенем новизни товару. З урахуванням особливостей конкретної ринкової ситуації висвітлено методичні підходи до вибору цінової політики. Наведено методи оптимізації рівня цін. Розглянуто питання розробки цінової стратегії, запропоновано методику оцінки помилки та ризику в ціноутворенні.

Рассмотрены вопросы сущности ценовой политики как совокупности приемов и методов ценообразования в процессе решения маркетинговых проблем. Приведены методические рекомендации по изучению особенностей исследования рыночной конъюнктуры в ценообразовании. Предложены классификации цен в зависимости от территории, порядка возмещения потребителем транспортных затрат по доставке грузов, а также степени новизны товара. С учетом особенностей конкретной рыночной ситуации освещены методические подходы к выбору ценовой политики. Приведены методы оптимизации уровня цен. Рассмотрены вопросы разработки ценовой стратегии, предложена методика оценки ошибки и риска в ценообразовании.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА632106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Тормоса Ю. Г. 
Ціни та цінова політика : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / Ю. Г. Тормоса; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2003. - 91 c. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні засади, сутність методів ціноутворення, зокрема, ринкового, методику формування цін та її окремих елементів. Викладено особливості встановлення цін на зовнішньому ринку, методологічні підходи щодо розробки цінової політики та стратегії підприємства, а також цілі і методи державного регулювання цін та його вплив на економічні процеси.

Рассмотрены теоретические основы, сущность методов ценообразования, в частности, рыночного, методика формирования цен и её отдельных элементов. Изложены особенности установления цен на внешнем рынке, методологические подходы относительно разработки ценовой политики и стратегии предприятия, а также цели и методы государственного регулирования цен и его влияние на экономические процессы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73(4УКР) + У9(4УКР)0-861 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637262 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Балабанова Л. В. 
Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : Моногр. / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2003. - 149 c. - (Школа маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: с. 132-138. - укp.

Висвітлено особливості процесу формування цінової політики підприємства за умов ринкової економіки, а також проблеми підприємств у сфері ціноутворення. Розглянуто суть та особливості маркетингового підходу до ціноутворення у підприємстві. Наведено маркетинговий аналіз цінових ризиків. Охарактеризовано ціну як складовий елемент комплексу маркетингу.

Освещены особенности процесса формирования ценовой политики предприятия в условиях рыночной экономики, а также проблемы предприятий в сфере ценообразования. Рассмотрены сущность и особенности маркетингового подхода к ценообразованию на предприятии. Приведен маркетинговый анализ ценовых рисков. Охарактеризована цена как составляющий элемент комплекса маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Чернова Л. Є. 
Дискримінація жінок при наймі та кар'єрному рості / Л. Є. Чернова, З. Маковецька // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2006. - № 7/8. - С. 72-77. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зазначено, що гендер створюється суспільством як соціальна рольова модель, яка визначає рівність жінок і чоловіків у суспільстві та його інститутах. Виявлено тенденції й основні причини дискримінації жінок під час прийняття на роботу та кар'єрного росту, проведено соціологічне дослідження щодо впливу гендерних питань на долю жінок.

Отмечено, что гендер создается обществом как социальная ролевая модель, которая определяет равноправие женщин и мужчин в обществе и его институтах. Определены тенденции и основные причины дискриминации женщин при принятии на работу и карьєрном росте, проведено социологическое исследование влияния гендерных вопросов на судьбу женщин.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.21*333.81 + С5*665.24*333.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Бойко Є.  
Колізії трудового права: техніко-правова недбалість чи пряма дискримінація юрисконсультів / Є. Бойко // Право України. - 2006. - № 1. - С. 75-77. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х879(4УКР)82 + Х819(4УКР)120.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27747 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Прохорова Т. П. 
Маркетингова цінова політика : Навч. посіб. / Т. П. Прохорова, О. В. Гронь; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2006. - 164 c. - Бібліогр.: с. 157-162. - укp.

Розкрито сутність маркетингової цінової політики, висвітлено теоретичні проблеми формування цін, цінової стратегії, тактики щодо її здійснення. Запропоновано класифікацію цін, описано види цін за умов відшкодування споживачем вартості транспортних засобів щодо доставки товарів. Наведено концепції ціноутворення в системі маркетингу, методи оцінки ступеня конкурентоспроможності ринку. Проаналізовано особливості правового регулювання цін в Україні.

Раскрыта сущность маркетинговой ценновой политики, освещены теоретические проблемы формирования цен, ценовой стратегии, тактики по ее осуществлению. Предложена классификация цен, описаны виды цен в условиях возмещения потребителем стоимости транспортных средств по доставке товаров. Приведены концепции ценообразования в системе маркетинга, методы оценки степени конкурентоспособности рынка. Проанализированы особенности правового регулирования цен в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА682891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Мельник Л. Г. 
Маркетингова цінова політика : Навч. посіб. / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - Суми : Унів. кн., 2007. - 240 c. - Бібліогр.: с. 222. - укp.

Розкрито механізм формування цін на товари та послуги. Розглянуто основні види цін за умов ринкової економіки, проаналізовано вплив маркетингових чинників на процесс формування цін. Особливу увагу приділено питанням розробки цінової політики й обгрунтування цінової стратегії підприємства за умов маркетингової орієнтації. Наведено матеріали щодо оцінки ризику в розрахунках цін. Висвітлено питання правового регулювання процесів ціноутворення в Україні.

Раскрыт механизм формирования цен на товары и услуги. Рассмотрены основные виды цен в условиях рыночной экономики, проанализировано влияние маркетинговых факторов на процесс формирования цен. Особое внимание уделено вопросам разработки ценовой политики и обоснованию ценовой стратегии предприятия в условиях маркетинговой ориентации. Приведены материалы, касающиеся риска в расчете цен. Освещены вопросы правового регулирования процессов ценообразования в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861-18я73 + У010.295.8я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686933 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Романенко Л. Ф. 
Маркетингова цінова політика : навч. посіб. / Л. Ф. Романенко; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". - К., 2006. - 109 c. - укp.

Розглянуто фактори, що впливають на величину ціни, етапи, процеси, методи ціноутворення, його роль в системі маркетингу. Проаналізовано реакції споживачів і тактику фірми під час зміни цін. Наведено методику визначення факторів ціноутворення, розрахунку оптимального рівня цін, зокрема, прейскурантного й експериментального методів. Висвітлено особливості еластичності попиту та ринкової стратегії фірм.

Рассмотрены факторы, влияющие на величину цены, этапы, процессы, методы ценообразования, его роль в системе маркетинга. Проанализированы реакции потребителей и тактику фирмы при изменении цен. Приведена методика определения факторов ценообразования, расчета оптимального уровня цен, в частности, прейскурантного и экспериментального методов. Освещены особенности эластичности спроса и рыночной стратегии фирм.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8я73 + У9(4УКР)290-861-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690786 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського