Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>K=BAAS<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Казакова Н. Ф. 
Розробка нового еволюційного рівня моделі обслуговування IaaS/PaaS/SaaS / Н. Ф. Казакова, О. В. Грабовський // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2014. - № 5/2. - С. 38-41. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Отмечены основные преимущества, которые могут быть достигнуты за счет введения уровня BaaS в существующую трехуровневую модель предоставления услуг. Показана целесообразность предоставления IT-услуг потребителю в форме интегрированного набора транзакционных и других совместных действий для достижения определенной организационной цели. Указано, что BaaS позволит конечным пользователям удаленно развивать и контролировать бизнес и другие вертикальные процессы в облачных структурах, экономя время для выполнения других задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Соколова Е. В. 
Экспериментальная оценка эффективности применения облачных вычислений в бизнес-приложениях операционной системы Android / Е. В. Соколова // Радіоелектрон. і комп'ютер. системи. - 2015. - № 4. - С. 46-50. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Рассмотрено использование моделей сред реализации облачных вычислений в бизнес-приложениях для мобильных устройств. Обоснован выбор облачной серверной инфраструктуры BaaS для мобильных приложений. Определены особенности разработки программного обеспечения для мобильных устройств с использованием облачных вычислений. Описан эксперимент для проверки эффективности использования модели реализации среды облачных вычислений BaaS. Проведен анализ экспериментально полученных результатов, выявлены негативные и позитивные стороны использования облачных вычислений в разработке бизнес-приложений для мобильных устройств на базе ОС Android.


Індекс рубрикатора НБУВ: З884.16 + З973-018.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Волховський О. С. 
Організація безсерверних обчислень для різноплатформних клієнтів / О. С. Волховський, В. С. Павелко // Систем. технології. - 2019. - № 5. - С. 41-48. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Зростання інтересу до безсерверних систем обчислень призвело до стрімкого розвитку можливостей, які надають хмарні провайдери. Але специфічність цієї сфери розробки програмного забезпечення поки що створює деякі проблеми, серед яких: слідування вимогам архітектури серверного додатку не надає змогу розширювати sdk таким чином, щоб новий функціонал працював автоматично; відсутність АРІ для ефективної синхронізації пристроїв; відсутність глобального тригеру для збереження історії змін об'єктів системи. Мета роботи - розв'язання проблем з можливістю розширення існуючого sdk BaaS провайдеру Parse Server автоматичного запуску нового функціоналу. В ході роботи було використано системний та аналітичний методи дослідження. В роботі запропоновано алгоритми реалізації синхронізації даних різноплатформних пристроїв та принципи збереження знімків (коммітів) змін об'єктів в системах, у яких в ролі серверу використовується безсерверна система обчислення, реалізована на базі моделі BaaS. Для вирішення задачі було використано принципи прототипного об'єктноорієнтованого принципу програмування, а також патерни проектування: декоратор, стратегія, event-sourcing, builder, factory. За BaaS провайдер було обрано Parse Server. Розроблено та програмно реалізовано наступні алгоритми: ChangeLogSpy - збереження знімків об'єктів системи без додавання додаткової логіки для класу об'єкта: SyncProvider реалізація ефективної синхронізації сесій різноплатформних клієнтів; GetAllResultsForQuery - реалізація алгоритму асинхронного одержання всіх результатів запиту.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Майовець Є. Й. 
Удосконалення маркетингових комунікацій банку в умовах цифрової трансформації / Є. Й. Майовець, А. В. Сохецька // Бізнес Інформ. - 2021. - № 3. - С. 242-247. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Відображено сучасні тенденції цифрової трансформації в банківській сфері України завдяки впровадженню нових маркетингових каналів. Банківські послуги в Україні та світі стрімко змінюються під впливом інформаційних технологій, що вимагає введення нових стандартів і комунікаційних каналів. Традиційні маркетингові комунікації в банківських установах грунтувалися на низці маркетингових інструментів, а саме: рекламі, директ-маркетингу, брендингу, PR-діяльності, паблісіті, стимулюванні збуту, програмах лояльності, спонсорстві, особистих продажах, презентаціях продуктів. Визнання "цифрової трансформації" різними аналітичними інститутами відображають її роль у масштабуванні інформаційних процесів, підвищення економічної ефективності та інтеграції бізнес-процесів різних учасників на єдиній відкритій платформі. Цифрова трансформація організацій включає такі етапи: цифрові новачки, цифрові передплатники, цифрові інноватори та цифрові лідери. В Україні еволюція цифрової трансформації грунтується на Стратегії розвитку фінтеху в Україні до 2025 р., розробленій НБУ. Остання включає нарощування цифрових технологій і їх інтеграцію на відкритих платформах, а також використання вбудованного фінансування. Зазначено, що, незважаючи на всі переваги цифрової трансформації, банківський сектор одним із перших зіткнувся з фінансовим шахрайством через онлайн-канали комунікацій (Viber, WhatsApp тощо), коли на споживача впливають агресивними методами, вимагаючи персональні дані банківських карток. Такі ризики вимагають отримання зворотного звіязку від клієнта, щоб оперативно вирішити проблеми витоку персональних даних і, за необхідності, заблокувати картку. У процесі еволюції формуються нові рівні цифрових платформ, які дають можливість підключатися до них не тільки клієнтам і персоналу банків, але і постачальникам різних рішень через модель BaaS. Маркетингові комунікації передбачають виховання фінансової грамотності у клієнтів та формування зворотного зв'язку шляхом швидкого реагування на скарги.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10 + У.ф121.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Золотарьова І. О. 
Особливості застосування хмарної ІТ-інфраструктури у банківській сфері / І. О. Золотарьова, О. М. Беседовський // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 96. - С. 50-53. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуті можливості використання інфраструктурних сервісів IaaS, PaaS, SaaS, BaaS хмарних технологій для вдосконалення роботи банківських систем. Проаналізовано функції захисту платежів, модуля-антиспаму, середовища для обміну даними.


Індекс рубрикатора НБУВ: У526.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського