1. |
Сіра Л. М. Морфолого-анатомічне вивчення талому ICetraria islandica (L.) AchD / Л. М. Сіра, І. М. Владимирова // Фітотерапія. - 2012. - № 3. - С. 60-62. - укp.Метою роботи було морфолого-анатомічне вивчення талому моху ісландського з визначенням діагностичних ознак сировини для встановлення відповідності досліджуваного рослинного об'єкту вимогам існуючої монографії Європейської Фармакопеї "Iceland moss" з подальшою розробкою відповідної статті для вітчизняної нормативної документації. Целью работы было морфолого-анатомическое изучение слоевища цетрарии исландской с определением диагностических признаков сырья для установления соответствия исследуемого растительного объекта требованиям существующей монографии Европейской Фармакопеи "Iceland moss" с последующей разработкой соответствующей статье для отечественной нормативной документации. Індекс рубрикатора НБУВ: Р282.111
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24348 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
3. |
Козієвська О. Державне регулювання процесів академічної мобільності у країнах Скандинавії (на прикладі Ісландії, Данії, Норвегії, Фінляндії, Швеції) / О. Козієвська // Вища освіта України. - 2014. - № 4. - С. 94-100. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Проаналізовано досвід країн Скандинавії з урегулювання процесів академічної мобільності на державному рівні, зокрема законодавчо-нормативне забезпечення такої мобільності на національному рівні та механізми її фінансової підтримки. Зроблено висновок про потребу для України розроблення цілісної концепції академічної мобільності, яка відповідала б сучасним реаліям міжнародних відносин: удосконалення міграційного трудового законодавства, активного впровадження в навчальний процес англійської мови. Проанализирован опыт стран Скандинавии по урегулированию процессов академической мобильности на государственном уровне, в частности законодательно-нормативное обеспечение такой мобильности на национальном уровне и механизмы ее финансовой поддержки. Сделан вывод о необходимости для Украины разработать целостную концепцию академической мобильности, которая отвечала бы современным реалиям международных отношений: совершенствования миграционного трудового законодательства, активного внедрения в учебный процесс английского языка. The experience of Scandinavian settlement processes of academic mobility at the national level, including legislative and regulatory support such mobility nationally and mechanisms for its financial support. For example, in Iceland for students enrolled in doctoral level is indispensable study for a semester or a year in foreign universities; in of Denmark – implementation of government programs to increase students receiving education abroad (50% in 2020), and joint international training programs, internal internationalization of the educational process, improvement of English; Norway – promote the training of Norwegian students abroad and foreign students to obtain a residence permit, national identification code, the insurance policy and in helping to solve other problems; Finland – adopted the strategy of internationalization of higher education for 2009–2015. Where academic mobility recognized as one of the five components of the goal of internationalization of higher education, clearly defined indicators as incoming and outgoing mobility and measures to achieve them; Swedish academic mobility regulated at the state law. The conclusion about the need for Ukraine develop a holistic concept of academic mobility, which would correspond to modern realities of international relations: improving migration of labor legislation, implementing active in the learning process of English. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(411) ж
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ
|