Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (596)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>M=Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (Хмельницький)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 58
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Урусова О. Г. 
Формування психологічної готовності майбутніх медіаторів до роботи у сфері управління персоналом : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. Г. Урусова; Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 c. - укp.

Дисертацію присвячено проблемі формування психологічної готовності майбутніх медіаторів до роботи у сфері управління персоналом. Здійснено теоретичний аналіз проблеми формування психологічної готовності майбутніх медіаторів до роботи у зазначеній сфері. Досліджено стан підготовки майбутніх медіаторів під час проходження існуючих вітчизняних і зарубіжних програм професійної підготовки. Удосконалено зміст понять "медіація" та "медіаційна діяльність у сфері управління персоналом". Набули подальшого розвитку зміст і структура психологічної готовності майбутніх медіаторів до роботи у сфері управління персоналом як складної системи особистісного новоутворення, що передбачає цілеспрямований розвиток певних компонентів. Розроблено структурно-функціональну модель цільового формування психологічної готовності майбутніх медіаторів до роботи у сфері управління персоналом, що складається з діагностичного, розвивального та результативного блоків. Розвивальний блок моделі становить розроблену автором та експериментально перевірену під час дослідження програму формування психологічної готовності майбутніх медіаторів до роботи у сфері управління персоналом. Встановлено, що цільове формування психологічної готовності майбутніх медіаторів до роботи у такій сфері забезпечується шляхом комплексного розвитку особистісного, рефлексивного, змістовного та когнітивного компонентів. Опрацьовано практичні рекомендації викладачам з медіації щодо використання програми формування психологічної готовності майбутніх медіаторів до роботи у сфері управління персоналом у системі післядипломної освіти для професій типу людина - людина.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА433881 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Радзівіл К. П. 
Динаміка професійних очікувань майбутніх психологів у навчальному процесі : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / К. П. Радзівіл; Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 c. - укp.

Дисертаційну роботу присвячено проблемі динаміки змін професійних очікувань майбутніх психологів у навчальному процесі. Здійснено теоретичний та практичний аналіз, синтез та узагальнення науково-психологічної літератури з проблеми дослідження. Встановлено, що професійні очікування майбутніх психологів є системним утворенням, яке забезпечує антиципацію подій, пов’язану з навчально-професійною діяльністю, яка має суб’єктивно-особистісну значущість для індивіда та характеризується динамікою змін у навчальному процесі. Систему професійних очікувань складають когнітивний (бажаний образ майбутньої діяльності), комунікативний (прийняття очікувань соціуму, рольові очікування) та особистісний компоненти (очікування стосовно себе у діяльності). Визначено, що динаміка професійних очікувань у навчальному процесі зумовлюється низкою чинників. Теоретично обґрунтовано доцільність психокорекції професійних очікувань майбутніх психологів методами та формами теоретичної, практичної та особистісної підготовки у навчальному процесі. Подано опис принципів, структури і змісту методики впровадження та аналізу результатів апробації авторської програми психокорекції професійних очікувань майбутніх психологів у навчальному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р30-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА433882 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Горбатько К. М. 
Формування професійно-психологічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / К. М. Горбатько; Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування професійно-психологічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовки. Розкрито сутність професійно-психологічної компетентності, її структуру і зміст. Визначено критерії та показники, охарактеризовано рівні сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. Для організації роботи з формування професійно-психологічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовки розроблено структурно-функціональну модель, яка дає структуроване теоретичне уявлення про предмет дослідження. Обґрунтовано й експериментально перевірео педагогічні умови формування професійно-психологічної компетентності курсантів у процесі фахової підготовки: організація фахової підготовки на засадах компетентнісного підходу з урахуванням моделі сучасного офіцера Державної прикордонної служби України; впровадження в освітній процес додаткового спеціального навчального курсу з ідентифікації особи й аналізу ризиків під час пропуску осіб через державний кордон; використання сучасних методів навчання, що базуються на аналізі досвіду діяльності офіцерів органів охорони державного кордону; регулярний моніторинг якості сформованості у майбутніх офіцерів-прикордонників професійно-психологічної компетентності. За результатами дослідження розроблено методичні рекомендації науково-педагогічним працівникам щодо формування професійно-психологічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)397.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА433549 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Степанов С. П. 
Формування спеціальних умінь ідентифікації у майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. П. Степанов; Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування спеціальних умінь ідентифікації у майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі професійної підготовки. Обґрунтовано педагогічні умови формування цих умінь (проектування змісту навчальних дисциплін циклу професійної підготовки з урахуванням результатів аналізу і профілювання ризиків у пунктах пропуску через державний кордон; використання проблемного й алгоритмічного методів для навчання курсантів виконувати складні завдання з ідентифікації; застосування інформаційно-комп'ютерних технологій для розвитку навичок ідентифікації осіб і транспортних засобів; організація самоосвітньої діяльності курсантів із вивчення проблем прикордонного контролю й ідентифікації). Визначено сутність поняття "спеціальні уміння ідентифікації офіцера-прикордонника", вдосконалено діагностичний апарат для з'ясування стану їх сформованості завдяки використанню критеріїв (особистісного, когнітивного й операційного), відповідних їм показників, а також характеристики рівнів (низького, середнього та високого) сформованості таких умінь. Подальшого розвитку набули наукові уявлення про зміст і структуру спеціальних умінь ідентифікації офіцера-прикордонника як єдності особистісно-мотиваційного, когнітивно-понятійного й операційно-результативного компонентів. За результатами дослідження розроблено методичні рекомендації науково-педагогічному складу й курсантам щодо формування у майбутніх офіцерів-прикордонників спеціальних умінь ідентифікації у процесі професійної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)397.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА433550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Левчук Н. П. 
Розвиток економічної компетентності офіцерів-магістрантів Державної прикордонної служби України : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. П. Левчук; Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему розвитку економічної компетентності офіцерів-магістрантів Державної прикордонної служби України. Уточнено сутність економічної компетентності майбутніх офіцерів управління органами охорони державного кордону, її зміст і структуру як єдність мотиваційного, когнітивного, операційного й особистісного компонентів. Визначено критерії, показники та рівні розвиненості економічної компетентності офіцерів-магістрантів. Обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови розвитку економічної компетентності офіцерів-магістрантів Державної прикордонної служби в процесі професійної підготовки. Зазначено, що системне та комплексне впровадження педагогічних умов забезпечує розроблена структурно-функціональна модель.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)397.1-31 + Ч48

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА433551 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сердюк С. І. 
Формування професійної надійності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. І. Сердюк; Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування професійної надійності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовки. Розкрито сутність професійної надійності, її структуру. Визначено критерії (ціннісно-особистісний, мотиваційно-функціональний, діяльнісно-аналітичний) та їх показники для діагностування сформованості професійної надійності майбутніх офіцерів-прикордонників (високий, середній, низький рівні). Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови її ефективного формування: спрямованість змісту освітнього процесу вищого військового навчального закладу на формування професійної надійності курсантів відповідно до сучасних вимог оперативно-службової діяльності; впровадження методики створення Курсантської ради інспекторів з доброчесності; розвиток мотивації курсантів до професійного самовдосконалення; підготовка науково-педагогічного складу до формування професійної надійності майбутніх офіцерів-прикордонників. Розроблено структурно-функціональну модель формування професійної надійності, яка включає цільовий, організаційно-змістовий і діагностичних блоки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)397-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА433552 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гуртовенко Н. В. 
Психологічні умови формування готовності майбутніх педагогів до професійної самореалізації : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. В. Гуртовенко; Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 c. - укp.

На основі теоретичного аналізу стану дослідженості феномену самореалізації особистості як міждисциплінарної наукової категорії операціоналізовано поняття "готовність до професійної самореалізації у майбутніх педагогів" та розкрито його психологічний дискурс. Визначено критерії оцінки, показники та рівні сформованості готовності до професійної самореалізації у майбутніх педагогів в процесі навчання. Обгрунтовано та розроблено психолого-педагогічну модель формування готовності майбутніх педагогів до професійної самореалізації, а також авторську програму формування готовності до професійної самореалізації у майбутніх педагогів, експериментально перевірено ефективність останньої. Як засвідчили результати експериментального дослідження, формування готовності до професійної самореалізації майбутніх педагогів визначається комплексом психологічних умов, в яких здійснюється їх навчально-професійна діяльність: особистісні (що містять мотиваційно-ціннісний, когнітивно-інтелектуальний, операційно-діяльнісний та рефлексивний компоненти) і діяльнісні (що містять процес навчання і виробничі практики), які визначають динаміку і напрям переходу з певного рівня сформованості психологічної готовності до професійної самореалізації. Щоб підвищити рівень готовності у майбутнього педагога, необхідно змінити умови, що справляють найбільший вплив і мають резерви для стимулювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА434481 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Стріха С. В. 
Індивідуальні особливості майбутніх психологів пенітенціарних установ як чинники їх професійного зростання : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.09 / С. В. Стріха; Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 c. - укp.

Вивчено важливі індивідуальні особливості особистості майбутніх офіцерів-психологів пенітенціарних установ, які відображені в індивідуально-психічних рисах особистості, а саме: емоційно-вольовій стійкості, рівні інтелекту, самоконтролі поведінки та наполегливості у досягненні мети. Виявлено, що професійний розвиток фахівців детермінує зміну мотиваційної сфери особистості, а саме: прагнення до досягнення вищих результатів у професійній діяльності, подолання труднощів, що виникають на шляху досягнення визначеної мети; вдосконалення та розвиток власних здібностей; формування та розвиток важливих індивідуально-психічних рис особистості, що необхідні для покращання їх професійної діяльності. Визначено індивідуально-психічні риси особистості майбутніх офіцерів- психологів пенітенціарних установ, що необхідні для ефективного виконання ними їх посадових обов'язків, удосконалено психограму офіцера-нсихолога пенітенціарної установи не лише в аспекті врахування вимог професії, що постійно оновлюються, а й в аспекті удосконалення особливостей дій офіцерів-психологів пенітенціарних установ в різних особливих чи нестандартних ситуаціях, які постійно ускладнюються. Основну увагу приділено проявам індивідуально-психічних рис особистості офіцерів-психологів пенітенціарних установ, врахування та вчасне реагування щодо яких дають їм змогу виконувати свої професійні обов'язки на належному рівні. Визначено ієрархію ступеня загрозливості особливих умов діяльності офіцерів-психологів пенітенціарних установ. Розроблено та запроваджено у практику підготовки психологів тренінговий курс розвитку впевненості поведінки майбутніх офіцерів-психологів пенітенціарних установ. Здійснено розвиток індивідуально-психічних рис особистості психологів пенітенціарних установ щодо ефективного виконання ними посадових функцій та доведено їх значущі позитивні зміни після проходження ними авторського тренінгового курсу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р30-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА434482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тронь Т. В. 
Підготовка майбутніх фахівців у сфері охорони кордону Сполучених Штатів Америки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. В. Тронь; Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 c. - укp.

Представлено результати порівняльно-педагогічного дослідження підготовки майбутніх фахівців у сфері охорони кордону США та військовослужбовців Державної прикордонної служби України у навчальних центрах. З’ясовано стан розробленості проблеми у педагогічній теорії та практиці й охарактеризовано основні етапи становлення і розвитку Прикордонного патруля США. Визначено особливості системи підготовки агентів Прикордонного патруля - фахівців у сфері охорони кордону США та виявлено професійно-особистісні вимоги, які до них висуваються. Розкрито дидактичні й організаційно-педагогічні особливості професійної підготовки фахівців у сфері охорони кордону США, досліджено зміст навчальних планів і програм, форм і методів їхньої підготовки у навчальних центрах. Здійснено порівняльно-педагогічний аналіз підготовки майбутніх фахівців у сфері охорони кордону США й України. Обґрунтовано можливості використання прогресивних ідей американського досвіду та розроблено навчально-методичні рекомендації щодо їх впровадження у вітчизняну систему професійної підготовки майбутніх фахівців - військовослужбовців Державної прикордонної служби України в навчальних центрах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(7СПО)112.038.2 + Ц68(7СПО)1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА434989 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тимофєєва О. Я. 
Формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх судноводіїв у процесі вивчення гуманітарних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Я. Тимофєєва; Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 c. - укp.

Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх судноводіїв у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Розкрито сутність, структуру і зміст цієї компетентності, обґрунтовано педагогічні умови та розроблено структурно-функціональну модель її формування у майбутніх судноводіїв у процесі вивчення гуманітарних дисциплін (структурування змісту гуманітарних дисциплін відповідно до базових ціннісних орієнтацій соціально-комунікативної взаємодії майбутніх судноводіїв; використання діалогічних методів для розвитку в майбутніх судноводіїв навичок міжособистісної професійної взаємодії; розвиток на основі контекстного навчання умінь і навичок прийняття управлінських рішень; підготовка науково-педагогічного складу до формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх судноводіїв). Подальшого розвитку набули критерії (особистісний, когнітивний і діяльнісний) та характеристика рівнів (низький, середній і високий) сформованості соціально-комунікативної компетентності майбутніх судноводіїв за рахунок використання показників, що дозволяють отримати кількісні та якісні дані. За результатами дослідження розроблено методичні рекомендації науково-педагогічному складу щодо формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх судноводіїв у процесі вивчення гуманітарних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА434990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бабіч О. В. 
Формування комунікативно-дискурсивної культури майбутніх офіцерів Державної прикордонної служби України : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Бабіч; Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 c. - укp.

Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування комунікативно-дискурсивної культури майбутніх офіцерів-прикордонників. Розкрито сутність, зміст і структуру комунікативно-дискурсивної культури майбутніх офіцерів-прикордонників, визначено критерії та показники, охарактеризовано рівні її сформованості. З метою ефективного формування цієї культури обґрунтовано педагогічні умови й експериментально перевірено їх ефективність. Ці умови передбачають використання в освітньому процесі вищого військового навчального закладу методів навчання, що забезпечують засвоєння екстралінгвістичних знань на засадах міжкультурної комунікації, розроблення і використання міжкультурного тренінгу для розвитку компонентів комунікативно-дискурсивної культури, використання міждисциплінарних зв’язків для розширення фонових знань та їх застосування майбутніми офіцерами-прикордонниками у професійній діяльності. За результатами дослідження розроблено практичні рекомендації науково-педагогічному складу щодо формування комунікативно-дискурсивної культури майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі професійної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)3 + Ц68(4УКР)1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА434991 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гриньків О. О. 
Теоретико-правові засади кримінально-правового та оперативно-розшукового забезпечення оперативно-службової діяльності державної прикордонної служби України : монографія / О. О. Гриньків; ред.: С. І. Халимон; Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Тернопіль : Осадца Ю. В., 2020. - 469 c. - Бібліогр.: с. 413-469 - укp.

Розглянуто теоретико-правові засади кримінально-правового та оперативно-розшукового забезпечення оперативно-службової діяльності Державної прикордонної служби України в умовах сьогодення. Проаналізовано стан службово-бойової та оперативно-розшукової діяльності; норми кримінального законодавства, що забезпечують таку діяльність. Окреслено діяльність оперативно-розшукових підрозділів з попередження та припинення порушень на державному кордоні України. Визначено проблемні питання теоретико-правового розуміння заподіяння шкоди під час здійснення оперативно- розшукової діяльності тощо. Дано авторські визначення: службово-бойової діяльності, кримінально-правового забезпечення оперативно-службової діяльності Державної прикордонної служби України, оперативно-розшукової діяльності на державному кордоні України та оперативно-розшукової превенції в системі протидії злочинам на державному кордоні. Висвітлено наукове обґрунтування забезпечення охорони державного кордону України за рахунок підвищення ефективності як службово-бойової, так оперативно-розшукової діяльності, а насамперед - удосконалення норм чинного законодавства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц68(4УКР)1 + Х819(4УКР)112.038.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848495 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

XI Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні підходи до високоефективного використання засобів транспорту" (ДІ НУ "ОМА" - 2020) : зб. матеріалів конф., 3-4 грудня 2020 року, Ізмаїл, Україна / ред.: І. Смирнова, Т. Тарасенко, Н. Биковець, В. Желясков, О. Даниленко, І. Маслов, В. Залож, Л. Турлак; Національний університет "Одеська морська академія", Вище військово-морське училище імені Ніколи Вапцарова, Литовська морська академія, Щецинська морська акдемія, Херсонська державна морська академія, Національний університет "Одеська морська академія", Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, Університет Бейкоз, Академія наук Молодови, Інститут електронної інженерї та нанотехнологій імені Д. Гіцу Академії наук Молдови, Інститут кримінального права та кримінології, Національне агенство з досліджень та розробок, Тараклійський державний університет імені Григорія Цамблака, Комратський державний університет, Інститут сталого розвитку імені Вячеслава Чорновола, Національний університет "Львівська політехніка", Хмельницький національний університет, Академія Державної пенітенціарної служби, Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Вищий навчальний заклад, приватне акціонерне товариство "Міжрегіональна академія управління персоналом", Національний університет "Одеська морська академія". - Запоріжжя : Тандем, 2020. - 578 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус. - англ.

Досліджено технологічні процеси, технічні та ергатичні системи транспорту. Запропоновано шляхи удосконалення засобів евакуації екіпажів та пасажирів морських суден під час аварії. Проаналізовано сучасні тенденції проектування яхт з використанням комплексних програмних технологій. Удосконалено спосіб і технологічний процес випробування суднових електродвигунів після ремонту з використанням електромагнітного навантаження. Досліджено вимоги та правила Міжнародної морської організації (ІМО), що до застосування низькосірчаних палив. Розглянуто особливості оперативного контролю параметрів експлуатації транспортного засобу в умовах міської інфраструктури. Увагу приділено енергетичній ефективності суден і регламентації викидів парникових газів. Досліджено застосування інноваційних технологій в морських перевезеннях зернових вантажів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О.я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848732 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мельніков А. В. 
Теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до фізичного виховання особового складу : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / А. В. Мельніков; Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Хмельницький, 2020. - 40 c. - укp.

Розглянуто проблему підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до фізичного виховання особового складу. Обґрунтовано концепцію, що містить методологічний, теоретичний, методико-технологічний концепти. Спроєктовано структурно-функціональну модель та обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх офіцерів Державної прикордонної служби України до фізичного виховання особового складу, а також технологію їх упровадження, ефективність якої перевірено експериментально під час фізичної активності майбутніх офіцерів у військовому ВНЗ. Удосконалено сутність поняття "готовність майбутнього офіцера-прикордонника до фізичного виховання особового складу", його структуру і зміст, визначено компоненти, критерії, показники та рівні сформованості готовності. За результатами дослідження розроблено навчально-методичне забезпечення підготовки майбутніх офіцерів Державної прикордонної служби України до фізичного виховання особового складу та методичні рекомендації науково-педагогічним працівникам військового ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)360.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444508 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Татарін О. В. 
Формування готовності фахівців прикордонної служби до застосування заходів фізичного впливу в оперативно-службовій діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Татарін; Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Хмельницький, 2020. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність і зміст готовності фахівців прикордонної служби до застосування заходів фізичного впливу в оперативно-службовій діяльності. Визначено критерії (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний) і їх показники для діагностування сформованості готовності фахівців прикордонної служби до застосування заходів фізичного впливу в оперативно-службовій діяльності (високий, середній, низький рівні). Удосконалено структурно-функціональну модель формування готовності фахівців прикордонної служби до застосування заходів фізичного впливу в оперативно-службовій діяльності, основними компонентами якої є такі блоки: цільовий (мета, принципи, підходи, компоненти, завдання); організаційно-змістовий (форми, методи, навчально-методичне забезпечення, педагогічні умови та напрями їх реалізації, етапи); діагностичний (критерії, рівні сформованості, корекційні заходи, результат). Обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективного перебігу досліджуваного процесу: упровадження до навчального процесу інноваційних форм і методів підготовки фахівців прикордонної служби; забезпечення єдності фізичної, психологічної та правової підготовки на основі інтегративного підходу; розвиток мотивації фахівців прикордонної служби до професійного самовдосконалення; підготовка викладачів до формування готовності фахівців прикордонної служби до застосування заходів фізичного впливу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)360.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444509 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Збірник тез доповідей I Міжнародної науково-практичної конференції "Соціальні аспекти військово-професійної діяльності сектора безпеки і оборони: виклики сьогодення" : 20 травня 2021 р., Харків / ред.: І. М. Трубавіна, О. Є. Міршук, Н. Ю. Чупрінова; Національна гвардія України, Урядова уповноважена з питань ґендерної політики Міністества внутрішніх справ України, Національна академія Національної гвардії України, Національна академія внутрішніх справ України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба, Харківський національний університет внутрішніх справ, Національний університет цивільного захисту України, Університет третього віку, Європейський інститут подальшої освіти. - Харків : НА НГУ, 2021. - 336 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - пол. - англ.

Розкрито соціальні проблеми сучасного сектора безпеки і оборони України, світовий і вітчизняний досвід їх вирішення, а також правові, соціальні, гуманітарні аспекти поліпшення якості здійснення військово-професійної діяльності. Подано рекомендації для вирішення окреслених соціальних проблем військовослужбовців і членів їх сімей, сформульовано подальші напрями досліджень в цьому напрямку. Висвітлено правову проблематику дієвості нормативно-правових актів з питань соціального захисту військовослужбовців, що позиціонуються як вища форма прояву державної волі. Увагу приділено проблемам і напрямам формування оптимістичного соціально-психологічного клімату у військових колективах Національної гвардії України (НГУ). Розглянуто проблеми забезпечення безкоштовного проїзду військовослужбовців як складову соціальних гарантій з боку держави. Визначено вплив психотравматичних подій на життєдіяльність військовослужбовців. Висвітлено проблемні питання військово-соціального забезпечення військовослужбовців НГУ. Актуалізовано питання підвищення рівня моральної стійкості майбутнього офіцера Збройних Сил України. Розглянуто актуальні проблеми підтримання належного морально-психологічного стану серед військовослужбовців-учасників Операції Об’єднаних сил (ООС). Описано особливості навчання учасників ООС в Хмельницькому. Описано особливості дистанційного навчання офіцерів у військах країн світу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)110 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849187 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Білявець С. Я. 
Методична система формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі навчання військово-спеціальних дисциплін : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02, 13.00.04 / С. Я. Білявець; Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Хмельницький, 2019. - 40 c. - укp.

Обґрунтовано концепцію, методичну систему та педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі навчання військово-спеціальних дисциплін, а також результати експериментальної перевірки їх результативності в умовах вищого військового навчального закладу. Розкрито сутність, структуру і зміст цієї компетентності, наведено концепцію та методичну систему її формування у процесі навчання військово-спеціальних дисциплін. Розроблено структурну модель методичної системи формування професійної компетентності та технологію впровадження цієї системи. Обґрунтовано педагогічні умови формування такої компетентності. На основі компаративного аналізу зарубіжного досвіду висвітлено особливості, організаційні й дидактичні засади навчання офіцерів у провідних країнах світу. Під час дослідження подальшого розвитку набули наукові уявлення про поняття "професійна компетентність офіцера-прикордонника" та "методична система формування професійної компетентності", а також вдосконалено методику діагностування сформованості професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на основі використання критеріїв, показників і характеристики рівнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)397.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА439053 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Яцишина Н. В. 
Формування прагматичної компетентності майбутніх перекладачів у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Яцишина; Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Хмельницький, 2019. - 20 c. - укp.

Досліджено проблеми формування прагматичної компетентності майбутніх перекладачів у процесі професійної підготовки. Розкрито сутність і структуру цієї компетентності (ситуаційна динамічна інформаційна структура, що складається з комбінації компетенцій майбутнього фахівця, яка сприяє здійсненню впливу на отримувача у відповідності до комунікативної інтенції відправника та правильному аналізу й розумінню комунікативного наміру отримувача в процесі професійного іншомовного перекладацького спілкування). Обґрунтовано педагогічні умови формування прагматичної компетентності майбутніх перекладачів (наявність позитивної мотивації студентів до перекладацької діяльності; інтеракція дисциплін гуманітарного, мовознавчого циклів та фахових методик у процесі формування прагматичної компетентності майбутніх перекладачів; активізація самостійної професійно-мовленнєвої перекладацької діяльності з іншомовними текстами та носіями мови; усвідомлення студентами на рівні переконань значущості перекладацької діяльності). Визначено критерії (емоційний, адекватність перекладу, успішність/ефективність комунікації), показники та охарактеризовано рівні сформованості прагматичної компетентності майбутніх перекладачів у процесі професійної підготовки (високий, достатній, задовільний). Розроблено модель і методику формування вищезгаданої компетентності, а також методичні рекомендації науково-педагогічним працівникам і студентам щодо її формування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.377

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА439062 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Притула А. М. 
Закон України "Про оперативно-розшукову діяльність" : наук.-практ. комент. / А. М. Притула, С. І. Халимон, І. І. Митрофанов; ред.: А. М. Притула; Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Хмельницький : НАДПСУ, 2021. - 235 c. - укp.

Наведено науково-практичний коментар Закону України "Про оперативно-розшукову діяльність" з використанням нетаємних положень оперативно-розшукової діяльності та судової практики станом на 01. 05. 2021. Увагу приділено принципам оперативно-розшукової діяльності, підставам для проведення оперативно-розшукової діяльності, строкам ведення оперативно-розшукових справ, нагляду за додержанням законів під час проведення оперативно-розшукової діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х894.9(4УКР)29-324.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849549 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Пізінцалі В. В. 
Розвиток психологічної культури у майбутніх офіцерів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / В. В. Пізінцалі; Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Хмельницький, 2020. - 20 c. - укp.

З'ясовано, що психологічна культура майбутнього офіцера – це складний соціопсихологічний феномен, що гармонійно поєднує, з одного боку, спосіб ціннісного освоєння курсантом дійсності (виражає смисложиттєві детермінанти, буття людини, її потреби, інтереси тощо), а з іншого – засвідчення його емоційно-вольового стану, пізнавальної сфери та здатності до самоаналізу особистісних і поведінкових особливостей, а також детермінує його професійне зростання шляхом підвищення його психологічної освіченості з одночасним набуттям ним навичок її ефективного використання у професійній діяльності. Сутністю психологічної культури майбутнього офіцера є гармонійне поєднання психологічної освіченості (знань, навичок, саморегуляції, прийомів тощо) і відповідних особистісних властивостей та рис, які ефективно впливають на виконання професійної діяльності. Структура психологічної культури майбутнього офіцера містить мотиваційну, ціннісно-змістову, когнітивну, регулятивну, комунікативну та рефлексивну складові. Рівнями психологічної культури майбутнього офіцера виявлено психологічну грамотність (базовий рівень) і психологічну компетентність, які є підгрунтям формування в нього зрілої психологічної культури. За допомогою кореляційного аналізу виокремлено основні зовнішні і внутрішні чинники розвитку психологічної культури у майбутніх офіцерів. Розроблено структурно-функціональну модель і програму розвитку психологічної культури у майбутніх офіцерів. Доведено, що для підвищення рівня розвитку психологічної культури у майбутніх офіцерів необхідно зосередити увагу на покращенні рівня: розвитку комунікативних властивостей і навичок, що сприяють ефективній взаємодії з іншими людьми; сформованості здатностей до саморегуляції власних психічних станів, самоаналізу особистісних та поведінкових особливостей, самоорганізації та самовдосконалення під час професійної діяльності, а також психологічної грамотності майбутніх офіцерів шляхом збільшення обсягу психологічних знань, отримання нових психологічних умінь та навичок, нових компетенцій тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942-8 р3:Ц

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444431 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського