Пошуковий запит: (<.>TJ=Гуманітарні науки<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 677
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | Ж23366 Глузман Н. О. Як навчити творчо мислити? Формування узагальнених прийомів розумової діяльності в майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення дисциплін математичного циклу [] // Гуманітарні науки, 2004,N № 1.-С.62-68
|
2. | Ж23366 Мирошников О. А. Этнокультурные проблемы в концепциях А. Тойнби и Л. Н. Гумилева: сравнительный анализ [] // Гуманітарні науки, 2004,N № 1.-С.164-170
|
3. | Ж23366 Богачевська-Хом'як М. Ще одне слово про етику - чи про етикети [] // Гуманітарні науки, 2004,N № 2.-С.8-10
|
4. | Ж23366 Горбунова Н. В. Чому без мови не буде розуміння. Інтелектуально-лінгвістичний аспект проблеми формування естетичної логосфери [] // Гуманітарні науки, 2005,N № 1.-С.41-47
|
5. | Ж23366 Штомпель Г. О. Чи варто ставати досконалішим? Концептуальні шляхи реформування післядипломної освіти в Україні [] // Гуманітарні науки, 2005,N № 1.-С.6-17
|
6. | Ж23366 Кіріченко І. Г. Формувати єдину європейську систему освіти. Правові аспекти функціонування Болонської декларації на території України [] // Гуманітарні науки, 2005,N № 1.-С.26-30
|
7. | Ж23366 Коляда М. Г. Формирование информационной культуры будущих экономистов с использованием деятельностного подхода в обучении [] // Гуманітарні науки, 2004,N № 2.-С.57-64
|
8. | Ж23366 Науменко А. М. Філософія етики сучасного навчання. З доповіді на Міжнародній конференції "Етика в освіті" [] // Гуманітарні науки, 2004,N № 2.-С.11-14
|
9. | Ж23366 Кужільна Л. В. Феномен Т. Шевченка як знак національної самоідентифікації особистості у творчості літературного шістдесятництва [] // Гуманітарні науки, 2004,N № 2.-С.87-95
|
10. | Ж23366 Шалюгин Г. А. Учитель и Грешница. Сюжет в сюжете "Вишнeвого сада" [] // Гуманітарні науки, 2004,N № 1.-С.76-83
|
11. | Ж23366 Авраменко С. М. Тамара Яценко - "український Фрейд". З історії формування психодинамічної теорії у вітчизняній практичній психології [] // Гуманітарні науки, 2005,N № 1.-С.170-181
|
12. | Ж23366 Жулинський М. Г. Сучасне українське суспільство і наука [] // Гуманітарні науки, 2004,N № 2.-С.124-126
|
13. | Ж23366 Гульпа Л. Ю. Стратегічні напрямки вивчення іноземної мови в Угорській Республіці [] // Гуманітарні науки, 2004,N № 2.-С.108-115
|
14. | Ж23366 Кирейчев А. В. "Станьте, дети, станьте в круг!" Детская танцевальная терапия как метод профилактики и коррекции агрессивного поведения младших школьников [] // Гуманітарні науки, 2005,N № 1.-С.155-158
|
15. | Ж23366 Лобач О. О. Систематизація емоційного життя в православній літературі [] // Гуманітарні науки, 2004,N № 2.-С.80-86
|
16. | Ж23366 Вісич О. А. Самообраз Миколи Хвильового [] // Гуманітарні науки, 2004,N № 1.-С.84-88
|
17. | Ж23366 Кучерова Н. В. Розвиваючи духовність. Формування світоглядної позиції майбутніх учителів у процесі вивчення курсу "Українська та світова художня культура" [] // Гуманітарні науки, 2004,N № 1.-С.30-35
|
18. | Ж23366 Доброльожа Г. М. Роди, Боже, жито-пшеницю і всяку пашницю. Моральне виховання учнів засобами української народної віри [] // Гуманітарні науки, 2004,N № 2.-С.127-134
|
19. | Ж23366 Андреев А. С. Реформа образования: психологические аспекты [] // Гуманітарні науки, 2004,N № 2.-С.149-155
|
20. | Ж23366 Кирейчева Е. В. Результаты изучения взаимосвязи между структурными компонентами Я-концепции [] // Гуманітарні науки, 2004,N № 1.-С.116-122
|
| |