Пошуковий запит: (<.>TJ=Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | Ж73683 Микитин О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.7-15
|
2. | Ж73683 Щербань А. Наукові підходи до проблеми розвитку практичного інтелекту [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.15-22
|
3. | Ж73683 Доротюк О. Організаційно-педагогічні умови допрофесійної підготовки учнів старших класів [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.22-27
|
4. | Ж73683 Іщук С. Гайворонський МНВК: надбання досвіду, погляд у Майбутнє [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.28-35
|
5. | Ж73683 Темнікова І. Казкотерапiя у вихованнi дiтей дошкiльного вiку [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.35-44
|
6. | Ж73683 Kurbanov I. Features of the professional image of the specialist in the modern world of education [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.45-52
|
7. | Ж73683 Андросович К. Аналіз розвивальних заходів в Інтернет-мережі для сприяння соціалізації обдарованих учнів [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.53-61
|
8. | Ж73683 Малиношевська А. Науково-теоретичні засади діагностики практичного інтелекту особистості в контексті досліджень зарубіжних науковців [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.62-68
|
9. | Ж73683 Найдьонова Л. Інтернет як інтерактивна освітня технологія [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.69-78
|
10. | Ж73683 Подшивайлов Ф. Типологічні особливості студентів за показником мотивації досягнення [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.78-87
|
11. | Ж73683 Нагнибіда М. Діагностика інтелектуальної обдарованості підлітків у зарубіжних дослідженнях [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.87-96
|
12. | Ж73683 Чудакова В. Актуалізація проблеми вибору професії, зміст, структура та методи психолого-діагностичного дослідження з метою професійного самовизначення оптантів в умовах допрофесійної підготовки - компетентності конкурентоздатної особистості [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.97-111
|
13. | Ж73683 Халилова Н. Особенности формирования рефлексии в подростковом возрасте [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.111-120
|
14. | Ж73683 Федорова Н. Особливості інтелектуального розвитку учнів старших класів [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2019,N Вип. 1.-С.7-20
|
15. | Ж73683 Ольшаний Ю. Дидактичні особливості моделей кваліметрії знань [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2019,N Вип. 1.-С.21-32
|
16. | Ж73683 Міленіна М. Штучний інтелект та еволюція мозку [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2019,N Вип. 1.-С.33-42
|
17. | Ж73683 Філіпова О. Системно-інформаційні основи управління освітнім процесом закладу загальної середньої освіти у науковій літературі [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2019,N Вип. 1.-С.43-55
|
18. | Ж73683 Мартинюк З. Сучасні підходи до розробки психолінгвістичного інструментарію щодо корекції дизорфографічних порушень письма в учнів молодшої ланки навчання з тяжкими порушеннями мовлення [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2019,N Вип. 1.-С.56-62
|
19. | Ж73683 Рудик І. Сутність та сучасні особливості кваліметрії в системному управлінні процесом розвитку академічної обдарованості [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2019,N Вип. 1.-С.63-73
|
20. | Ж73683 Швачко А. Реалізація принципів системності та критеріїв цілеспрямованості в аналізі, кваліметрії та прийнятті рішень у процесі управління освітнім процесом [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2019,N Вип. 1.-С.73-81
|
| |