Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Удич З. І. 
Психолого-педагогічні вимоги до пластового виховника: історичний аспект / З. І. Удич // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 101-104. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Досліджено головні вимоги до вихователя молоді, котрі були сформовані в процесі історичного розвитку Пласту; проаналізовано джерела, раніше невідомі в наукових колах. Вироблено рекомендації щодо підготовки вчителів до організації самовиховання учнів старших класів загальноосвітньої школи.

Рассмотрены и определены главные требования для воспитателя молодежи, которые были сформированы в процессе исторического развития Пласта. Определены рекомендации к подготовке учителей к организации самовоспитания учеников старших классов общеобразовательной школы.

The author has considered and determined how the main requirements for a youth educator were formed in the process of historical development of Plast, and analyzed the sources the scientific community did not know before. The research was done in order to recommend some requests and teachersТ training for organizing the young people self-education.


Ключ. слова: вихователь молоді, Пласт, самовиховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч422(4УКР)8 + Ю940.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шилова О. І. 
Процес формування соціальної відповідальності майбутніх менеджерів туристичної сфери / О. І. Шилова // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 63-69. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто практичні аспекти процесу формування соціальної відповідальності майбутніх менеджерів туристичної сфери, проаналізовано складові структурно-функціональної моделі. Висвітлено основні принципи, методи та форми, на основі яких зростає соціальна відповідальність студентів.

Рассмотрены практические аспекты процесса формирования социальной ответственности будущих менеджеров туристической отрасли. Проанализированы составляющие структурно-функциональной модели. Отображены основные принципы, методы и формы, на основе которых возрастает социальная ответственность студентов.

The article deals with the practical aspects of the process of formation of social responsibility of future tourist industry managers. The author investigates the main components of structural functional model of social responsibility of future tourist industry managers. The main principles, methods and forms are examined


Ключ. слова: соціальна відповідальність, менеджер туристичної сфери
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коломінова О.  
Реалізація принципів навчання англомовного аудіювання в навчально-методичному комплексі для початкової школи / О. Коломінова // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 135-144. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Розглянуто питання реалізації принципів навчання англомовного аудіювання учнів початкової школи в навчально-методичному комплекті для початкової школи. Досліджено принципи навчання аудіювання в початковій школі, зміст яких зумовлений особливостями сучасної діяльнісної особистісно-орієнтованої культуровідповідної та комунікативно спрямованої концепції навчання іноземних мов. Розглянуто функції аудіювання, запропоновано вправи у навчанні аудіювання як самостійного рецептивного виду мовленнєвої діяльності. Подано практичні рекомендації щодо впровадження визначених принципів у навчально-методичному комплекті з англійської мови для початкової школи.

Рассмотрены вопросы реализации принципов обучения англоязычного аудирования учащихся начальной школы в учебно-методическом комплекте для начальной школы. Исследуются принципы обучения аудированию в начальной школе, содержание которых обусловлено особенностями современной деятельностной личностно-ориентированой культуросоответствующей и коммуникативно ориентированной концепции обучения иностранным языкам. Рассмотрены функции аудирования, предложены упражнения по обучению аудированию как самостоятельному виду речевой деятельности. Даны практические рекомендации по реализации определенных принципов в учебно-методическом комплекте по английскому языку для начальной школы.

The article deals with the issues of realizing in the coursebook for primary school children the principles of teaching English language listening comprehension. The principles of teaching English language listening comprehension are analyzed in the light of their content, pertaining to the modern activity personality-oriented cultural and communicative-oriented concept of teaching foreign languages. The functions of listening comprehension are investigated. The exercises for teaching listening comprehension as one of the four main skills are suggested. Practical recommendations towards the implementation of the outlined principles in the coursebook for young learners are outlined.


Ключ. слова: англомовне аудіювання, навчально-методичний комплекс
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.332.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дерев'яна Л. Й. 
Роль креативних освітніх методик у процесі творчої самореалізації особистості / Л. Й. Дерев'яна // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 7-13. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано роль креативних освітніх технологій у процесі творчої самореалізації особистості, формуванні професійної креативності особистості. Визначено творчу складову як один з компонентів професійного становлення фахівця. Висвітлено питання розвитку креативності в процесі професійної підготовки фахівців.

Показана роль креативных образовательных технологий в процессе творческой самореализации личности, формировании профессиональной креативности личности. Проанализирована творческая составляющая как один из компонентов профессионального становления специалиста. Освещены вопросы развития креативности в процессе профессиональной подготовки специалистов.

In clause the role creative of educational technologies of formation professional creative і of the person and professional of the experts of social sphere is analyzed; creative compound as one of components professional of the expert; a question of development creative і during professional training of the social teacher in high school.


Ключ. слова: креативна освітня технологія, творча самореалізація особистості, професійна креативність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 + Ю952.2 + Ч311.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Григор'єва А. А. 
Розвиток творчих здібностей студентів у позанавчальній діяльності / А. А. Григор'єва // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 211-215. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблему розвитку творчих здібностей студентів. Проаналізовано різноманітні підходи до трактування понять "творчість" і "творчі здібності". З'ясовано шляхи формування творчих здібностей студентської молоді у процесі роботи у позанавчальних об'єднаннях.

Рассмотрена проблема развития творческих способностей студентов. Проанализированы различные подходы к трактованию понятий "творчество" и "творческие способности". Выяснены пути формирования творческих способностей студенческой молодежи в процессе работы во внеучебных объединениях.

The problem of the development of students creative ability has been considered in the article. Different approaches to concepts "creativity", "creative abilities" have been analyzed. The ways of the formation of studentТs youth creative abilities in the process of work in out of education associations have been explicated.


Ключ. слова: творчі здібності, позанавчальна діяльність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Ч481.387

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сеньовська Н. Л. 
Підготовка майбутніх учителів до професійної саморегуляції / Н. Л. Сеньовська // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 24-29. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано значення феномену професійної саморегуляції у фаховій діяльності сучасних педагогів. Визначено основні критерії, показники та рівні формування мотиваційного, теоретичного та процесуального компонентів готовності майбутнього вчителя до професійної саморегуляції. Описано методи контролю й особливості обчислення коефіцієнтів готовності

Проанализированы значения феномена профессиональной саморегуляции в деятельности современных педагогов. Рассмотрены критерии, показатели, уровни формирования мотивационного, теоретического и процессуального компонентов готовности будущего педагога профессиональной саморегуляции. Описаны методы контроля и особенности вычисления коэффициентов готовности.

The article deals with the fenomen of professional self-regulation in the activity of modern pedagogues. The thesis define the criteria, indices and levels of formation of motivating, theoretical and practical components of the readiness future teachers to professional self-regulation. The metods of control and coefficients of formation of the preparedness have been noted here.


Ключ. слова: професійна саморегуляція, підготовка майбутнього учителя, коефіцієнт готовності
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Білорус А. М. 
Педагогічні умови формування інформаційної культури у майбутніх офіцерів-прикордонників / А. М. Білорус // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 88-95. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано педагогічні умови формування інформаційної культури майбутніх офіцерів-прикордонників. Визначено педагогічні умови: використання в навчальному процесі сучасних інформаційних технологій, створення у військових ВНЗ інформаційно-технологічного середовища, впровадження в навчальний процес спецкурсу "Основи інформаційної культури офіцерів-прикордонників", удосконалення системи оцінювання сформованості інформаційної культури курсантів.

Обоснованы педагогические условия формирования информационной культуры будущих офицеров-пограничников. Определены педагогические условия: использование в процессе обучения современных информационных технологий, создание в военных ВУЗ информационно-технологической среды, внедрение в учебный процесс спецкурса "Основы информационной культуры офицеров-пограничников", усовершенствование системы оценивания сформированной информационной культуры курсантов.

The article is devoted to an important issue of substantiation pedagogical conditions of future borderguards forming informational culture. It has been proved that the process of development informational culture of future borderguards is positively influenced by complex of the following pedagogical conditions: utilization of modern information technologies by bodies and units of state border guard service, creation of information technological society at higher military educational institutions, implementation of a special course "Bases of borderguards informational culture", improvement in evaluating the level of cadets informational culture.


Ключ. слова: педагогічні умови, інформаційна культура
Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)397-33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Жорняк Н. Є. 
Полікультурна складова професійної підготовки майбутніх фахівців сфери туризму як проблема педагогічної науки / Н. Є. Жорняк // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 58-63. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто сучасні підходи щодо підготовки майбутніх фахівців сфери туризму до професійної діяльності у полікультурному середовищі. Проаналізовано основні складові полікультурної освіти, їх взаємозв'язок із специфікою вимог до фахівців туристичної галузі та фактори, які вплинули на її виникнення.

Рассмотрены современные подходы относительно подготовки будущих специалистов туристической отрасли к профессиональной деятельности в поликультурной среде. Проанализированы основные компоненты поликультурного образования, их взаимодействие со спецификой требований к специалистам туристической отрасли и факторы, которые повлияли на его возникновение

This article dwells upon modern approaches as regards the preparation of prospective specialists of tourism industry in multicultural environment. The main components of multicultural education, their interrelation with the specification of the requirements to the tourism industry specialists and the factors which influenced its rise are analysed.


Ключ. слова: полікультурна освіта, полікультурне середовище
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Коляда М. Г. 
Професійна підготовка фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою у США / М. Г. Коляда // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 194-200. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання професійної підготовки фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою у США. Показано сутність та особливості педагогічних систем підготовки фахівців такого профілю в американських ВНЗ.

Рассмотрена профессиональная подготовка специалистов по защите информации и управления информационной безопасностью в США. Показана сущность и особенности педагогических систем подготовки специалистов такого профиля в американских ВУЗ.

We consider the training of specialists in information security and information security management in the United States. Displaying the nature and features of educational systems of the kind of training in American universities.


Ключ. слова: професійна підготовка, фахівці із захисту інформації та управління інформаційною безпекою
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(7СПО) + Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Самохвал О. О. 
Проблеми формування професійних якостей майбутніх менеджерів митної служби / О. О. Самохвал // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 216-220. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано потенційні резерви фахових дисциплін у процесі формування професійних якостей майбутніх менеджерів митної служби. Зроблені висновки грунтуються на результатах педагогічного експерименту, в основу якого покладено професійно-важливі якості менеджера митної служби: інтелектуально-гносеологічні, соціальні, морально-вольові, конструктивно-організаційні, комунікативні, емоційно-регулювальні.

Обоснованы потенциальные резервы специальных дисциплин в процессе формирования профессиональных качеств будущих менеджеров таможенной службы. Сделаны выводы базируются на результатах педагогического эксперимента, в основу которого положены профессионально-важные качества менеджера таможенной службы: интелектуально-гносеологические, социальные, морально-волевые, конструктивно-организационные, комуникативные, эмоционально-регулирующие.

The article substantiates the potential reserves of professional disciplines in the process of professional skills of future managers of the customs service. Conclusions based on the results of pedagogical experiment, which is based on vocational important as a manager of Customs: Intellectual, epistemological, social, moral and freedoms, constructive organizational, communication, emotion-regulating.


Ключ. слова: професійні якості, майбутній менеджер митної служби
Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.038

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Фольварочний І. В. 
Тенденції розвитку освіти дорослих в Україні та країнах європейського союзу / І. В. Фольварочний // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 14-19. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Встановлено, що ефективне функціонування державної політики та національної системи освіти дорослих в Україні залежить від створення відповідних об'єктивних передумов для демократизації всієї системи освіти дорослих і гуманізації навчального процесу,а також врахування світових закономірностей розвитку теорії та практики освіти дорослих в європейських країнах. Приділено увагу діяльності Європейської організації у сфері освіти дорослих, яка ефективно функціонує у сфері освіти дорослих.

Установлено, что эффективное функционирование национальной политики и национальной системы образования взрослых на Украине зависит от создания соответствующих объективных предпосылок демократизации всей системы образования взрослых и гуманизации учебного процесса, а также учета мировых закономерностей развития теории и практики образования взрослых. Уделено внимание деятельности Европейской общественной организации в сфере образования взрослых, которая эффективно действует в сфере образования взрослых.

The author of the article pays much attention on effective function of the national politics up to national educational system which depends on specifics up to national educational system which depends on specific background of democratization of adult education. Also the humaniztion of studying process in being nighlighted within the importance of worldwide theories and practice of adult education. In the article paid attention to the activity of the EAEA as a European NGO with 131 member organisations from 41 countries working in the fields of adult learning. The main roles of EAEA are: policy advocacy for lifelong learning at a European level, development of practice through projects, publications and training, provision of information and services for our members, international co-operation.


Ключ. слова: освіта дорослих, демократизація освіти, гуманізація навчального процесу
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР) + Ч444(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Базильчук Л. В. 
Сутність і структура професійної готовності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва до організації позакласної роботи в школі / Л. В. Базильчук // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 39-45. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано кваліфікаційний, професіографічний, аксіологічний та системний підходи до розуміння сутності поняття "професійна готовність" в контексті підготовки фахівців-педагогів. Із позицій функціонального та професійно-педагогічного підходів стосовно конкретного педагогічного фаху визначено суть і структуру професійної готовності майбутнього вчителя до організації позакласної роботи в школі.

Проанализирован квалификационный, профессиографический, аксиологический и системный подходы к пониманию сущности понятия "профессиональная готовность" в контексте подготовки специалистов-педагогов. Из позиций функционального и профессионально-педагогического подходов относительно конкретной педагогической профессии определенна суть и структура профессиональной готовности будущего учителя к организации внеклассной работы в школе.

In the article qualifying, professional graphic, acsyology and system approaches to understanding of essence of concept "professional readiness" is analysed in a context of preparation of experts-teachers. From positions of functional and professional-pedagogical approaches concerning a concrete pedagogical occupation, an essence and structure of professional readiness of the future teacher to the organization extracurricular work at school is defined.


Ключ. слова: професійна готовність, позакласна робота
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385 + Щ10 р(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Діденко О. В. 
Технологія формування творчої особистості майбутніх офіцерів-прикордонників в процесі їх фахової підготовки / О. В. Діденко // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 82-88. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано педагогічну технологію формування творчості майбутніх офіцерів-прикордонників під час навчально-виховного процесу. Зазначено, що технологія передбачає поетапні педагогічні впливи на структурні компоненти творчості як професійної якості прикордонників. Розглянуто зміст педагогічної технології, визначено комплекс завдань і вправ, що забезпечують формування навчальних і професійних умінь і навичок.

Обоснована педагогическая технология формирования творчества будущих офицеров-пограничников во время учебно-воспитательного процесса. Она предусматривает поэтапные педагогические влияния на структурные компоненты творчества как профессионального качества пограничников. Определено содержание педагогической технологии, структура учебной информации, комплекс заданий и упражнений, который обеспечивает формирование учебных и профессиональных умений и навыков.

The article is dedicated to substantiation of pedagogical technology of formation of creativity of intending officers-border guards in the course of study process. The technology involves several steps of pedagogical influencts on the structural components of creativity as professional quality of border guards. Contents educational technology is regarded as the content and structure of educational information provided cadets, set tasks and exercises that provide the formation of educational and professional skills.


Ключ. слова: творча особистість, фахова підготовка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)397-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Пічкур М. О. 
Формування професійної культури майбутнього художника-дизайнера: суть, принципи й педагогічні умови / М. О. Пічкур // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 49-53. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто суть поняття "професійна культура майбутнього художника-дизайнера", проаналізовано особливості функціонування й взаємодії в цій культурі проектно-виробничої, соціокультурної, навчально-освітньої підсистем. Визначено принципи та систему завдань професійної підготовки, сформульовано педагогічні умови формування цієї інтегральної якості в студентів ВНЗ, які готують фахівців-дизайнерів

Рассмотрена суть понятия "профессиональная культура будущего художника-дизайнера", проанализированы особенности функционирования и взаимодействия в этой культуре проектно-производственной, социокультурной, учебно-образовательной подсистем. Определены принципы и система заданий профессиональной подготовки, сформулированы педагогические условия формирования этого интегрального качества у студентов ВУЗ, которые готовят специалистов-дизайнеров.

In the article the essence of concept "professional culture of the future artist-designer" is considered; features of functioning and interaction in this culture project-production, sociocultural, educational subsystems are analysed on the basis of what principles and system of tasks of training are defined; pedagogical conditions of formation of this integral quality at students of higher educational institutions which prepare experts-designers are formulated.


Ключ. слова: професійна культура майбутнього художника-дизайнера, професійна підготовка
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ129.05 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Фрейман С. Д. 
Фактори мотивації вивчення предмета "Основи підприємництва" у профільних ліцеях Польщі / С. Д. Фрейман // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 177-181. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Показано особливості мотивації вивчення курсу "Основи підприємництва" за результатами анкетування учнів профільних ліцеїв (економічно-адміністративний, управління інформацією, мехатронічний, моделювання одягу) Любуського воєводства Польщі. Виокремлено її відмінності за статевими ознаками й освітою батьків досліджуваної молоді. Охарактеризовано роль змісту навчального матеріалу, дидактичних умов і засобів навчання у мотивації навчальної діяльності.

По результатам анкетирования учащихся профильных лицеев (экономико-административного, управленческого, мехатронического, моделирования одежды) Любуского воеводства Польши раскрыты особенности мотивации изучения курса "Основы предпринимательства", вычленены ее отличия по половому признаку и уровню образования родителей учащихся. Охарактеризована роль содержания учебного материала, дидактических условий и средств обучения в мотивации учебной деятельности.

The article is devoted to the polling results of the operating lyceumsТ pupils of Lyubusk province in Poland. Among them are economically administrative, the operation of the information, mechatronical and clothes modeling departments. These results describe the peculiarities of "Basics of Enterprise" course studying motivation and its differences according to the sex characteristics and under investigation youth parents education. The role of the education materials content, the didactic conditions and means of education for the studying activity motivation are characterized in it.


Ключ. слова: мотивація навчальної діяльності, профільні ліцеї Польщі
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ПОЛ)0-131.1 р21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кавецький В. Є. 
Соціально-професійні орієнтири студентів-психологів / В. Є. Кавецький // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 224-228. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано процес професійного становлення майбутніх психологів під час навчання у ВНЗ. Розглянуто питання пізнання студентами професії, корегування ставлення до неї, створення образу майбутнього професіонала. Визначено основні напрями самопідготовки студентів до здійснення професійної діяльності, формування професійно значущих якостей.

Рассмотрены вопросы познания студентами профессии, коррекции отношения к ней, создание образа будущего профессионала. Определены основные направления самоподготовки студентов к осуществлению профессиональной деятельности, формирования профессионально важных качеств.

The article is devoted to the process of the professional becoming of future psychologists during teaching in high school. The questions of cognition by the students of profession are examined, correction attitude toward it, creation of appearance of a future professional. Basic directions of self-preparation of students are certain to realization of professional activity, forming of more professional - meaningful qualities.


Ключ. слова: професійне становлення, студент-психолог, самопідготовка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Семенчук Ю.  
Самостійна навчальна діяльність студентів з оволодіння іншомовною економічною лексикою / Ю. Семенчук // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 173-176. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано проблему активізації самостійної роботи студентів для оволодіння іншомовною термінологічною лексикою за допомогою використання навчальних стратегій. Встановлено, що використання навчальних стратегій сприятиме підвищенню ефективності освітньої діяльності студентів і рівня сформованості у них англомовної лексичної компетенції.

Рассмотрена проблема активизации самостоятельной работы студентов для овладения иноязычной терминологической лексикой с помощью использования учебных стратегий. Сделан вывод о том, что это будет содействовать повышению эффективности учебной деятельности студентов и уровня сформированности у них англоязычной лексической компетенции.

The article analyzes different communicative strategies to be applied in the process of independent and autonomous studying activity of students aimed at mastering English business vocabulary. Such approach will promote effectiveness of learning vocabulary and forming lexical competence with the students of economic specialties.


Ключ. слова: самостійна навчальна діяльність, іншомовна економічна лексика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.334:У

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Стельмащук О. З. 
Становлення та зміст курсу "Дизайн і технології" у середній загальноосвітній школі Великої Британії / О. З. Стельмащук // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 182-186. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито історію становлення курсу "Дизайн і технології" у середній загальноосвітній школі Великої Британії, проведено аналіз його змісту й організаційних форм. Особливу увагу приділено проектному методу навчання, його етапам і застосуванням у процесі викладання курсу. Наведено приклади ефективності проекту та його значення для розвитку здібностей учнів, збагачення їх пізнавальних інтересів, забезпечення здатності аналізувати та розв'язувати проблеми, які виникають у процесі трудової діяльності.

Раскрыта история становления курса "Дизайн и технологии" в средней общеобразовательной школе Великобритании, проведен анализ его содержания и организационных форм. Особое внимание обращается на проектный метод обучения, его этапы и применения в процессе преподавания курса. Поданы примеры эффективности проекта и его значения для развития способностей учеников, обогащения их познавательных интересов, обеспечения способности анализировать и решать проблемы, которые возникают в процессе трудовой деятельности.

The article investigates the history and development of the "Design and Technology" course in the secondary school of Great Britain. The analysis of the course outline and its forms has been given. The attention is paid to the project method, its stages, meaning, and applying in the process of course studying. Examples of the project and its effectiveness for the development of pupilsТ skills and abilities are given in the article. It is emphasized that the project helps to enrich their knowledge, provides the ability to analyze and to solve the problems of everyday life.


Ключ. слова: курс "Дизайн і технології", середня загальноосвітня школа Великої Британії, проектний метод навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 р(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Криськів М. Й. 
Ступінь готовності першокурсників до засвоєння мовного курсу / М. Й. Криськів // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 117-127. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наведено результати зрізу мовно-мовленнєвих умінь, сформованих впродовж навчання в загальноосвітній школі. З'ясовано, наскільки усвідомлено студенти обрали профіль професійної підготовки. На основі результатів констатувального експерименту окреслено найважливіші аспекти навчальної роботи над курсом "Українська мова за професійним спрямуванням".

Проанализирован срез языково-речевых умений, сформированных в течение учебы в общеобразовательной школе. Определено, насколько сознательно студенты выбрали профиль профессиональной подготовки. По результатам констатирующего эксперимента определены важнейшие аспекты учебной работы по курсу "Украинский язык по профессиональной направленности".

The article presents the results oft language and speech skills testing, formed in the course of study at secondary school. It has been clarified how deliberately the newcoming students chose the profile of professional training. On the basis of the stating experiment the most important aspects of training work on the course "The Ukrainian language for Professional Purposes" have beer substantiated.


Ключ. слова: готовність першокурсників, мовний курс
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Петрова Н. М. 
Структура інтелектуальної культури вчителя природничих дисциплін / Н. М. Петрова // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 30-35. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

На основі діяльнісно-особистісного та системного підходів визначено структурні компоненти інтелектуальної культури вчителя природничих дисциплін: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, емоційно-вольовий, контрольно-оцінний. Обгрунтовано змістовий аспект і функціональне призначення кожного компонента, з'ясовано взаємозв'язки та взаємозалежності між ними.

На основе деятельно-личностного и системного подходов определенны такие структурные компоненты интеллектуальной культуры учителя естественных дисциплин: мотивационно-ценностный, когнитивный, эмоционально-волевой, контрольно-оценочный. Обоснованы смысловой аспект и функциональное назначение каждого из компонентов, выяснены взаимосвязи и взаимозависимости между ними.

Such structural components of intellectual culture of the teacher of natural science as motivational valued, cognitive, emotionally volitional, control-evaluation are determined on the basis of activity-personal and system approaches. Content aspect and functional designation of every component are grounded, their intercommunications and interdependence are found out.


Ключ. слова: інтелектуальна культура вчителя, структурні компоненти інтелектуальної культури, вчитель природничих дисциплін
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Б. р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського