Пошуковий запит: (<.>TJ=Соціальна педагогіка: теорія та практика<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 74
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | Ж25100 Максимовська Н. О. Розвиток соціальної активності студентської молоді в процесі анімаційної діяльності [] // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2012,N № 4.-С.31-38
|
2. | Ж25100 Юрків Я. І. Телефонне консультування як метод соціально-педагогічної допомоги клієнтам [] // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2012,N № 4.-С.39-48
|
3. | Ж25100 Пліско Є. Ю. Сутність і зміст соціально-педагогічної реабілітації агресивних підлітків [] // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2012,N № 4.-С.49-53
|
4. | Ж25100 Калько І. В. Гендерна освіта й виховання студентської молоді як психолого-педагогічна проблема [] // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2012,N № 4.-С.26-30
|
5. | Ж25100 Чепіга І. В. Формування громадянськості в процесі громадянської соціалізації старших підлітків [] // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2012,N № 4.-С.4-10
|
6. | Ж25100 Бєлецька І. В. Шляхи організації змістовного дозвілля підлітків за місцем проживання [] // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2012,N № 4.-С.11-15
|
7. | Ж25100 Дяченко М. Д. Формування соціальної активності майбутнього журналіста в контексті соціальної зрілості особистості [] // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2012,N № 4.-С.16-25
|
8. | Ж25100 Краснова Н. П. Аналіз проблем ділового спілкування в соціально-педагогічній літературі [] // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2012,N № 4.-С.86-94
|
9. | Ж25100 Веретенко І. М. Традиції підтримки сім'ї в українських громадах [] // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2012,N № 4.-С.95-101
|
10. | Ж25100 Бондаренко В. В. Соціальне виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, у період суспільної і приватної опіки (з XIX до XX ст.) [] // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2012,N № 4.-С.102-108
|
11. | Ж25100 Караман О. Л. Підготовка персоналу пенітенціарних закладів до соціально-педагогічної роботи із засудженими в умовах університетської освіти [] // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2012,N № 4.-С.77-85
|
12. | Ж25100 Корабльова О. О. Сутність і зміст мобінгу як соціально-педагогічної проблеми [] // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2012,N № 4.-С.54-61
|
13. | Ж25100 Золотова Г. Д. Сучасні філософські погляди на проблему профілактики адиктивної поведінки дітей [] // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2012,N № 4.-С.62-69
|
14. | Ж25100 Коленіченко Т. І. Особливості міжособистісної взаємодії між людьми похилого віку в закладах соціального обслуговування [] // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2012,N № 4.-С.70-76
|
15. | Ж25100 Афанасьєва В. В. Аналіз професійної готовності вчителів загальноосвітніх шкіл до здійснення профілактики девіантної поведінки підлітків [] // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2013,N № 4.-С.4-8
|
16. | Ж25100 Караман О. Л. Напрями та зміст соціально-виховної роботи з неповнолітніми засудженими в спеціальних виховних установах [] // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2013,N № 3.-С.103-108
|
17. | Ж25100 Роганова М. В. Соціальне проектування у вищому навчальному закладі інноваційного типу [] // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2013,N № 4.-С.14-19
|
18. | Ж25100 Григоренко В. Л. Соціально-педагогічні засоби запобігання професійному вигорянню лікарів [] // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2013,N № 4.-С.9-13
|
19. | Ж25100 Алаа Х. Малу Исторические условия формирования мировоззрения аль-Фараби [] // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2013,N № 3.-С.82-85
|
20. | Ж25100 Роганова М. В. Соціальне проектування у вищому навчальному закладі інноваційного типу [] // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2013,N № 3.-С.76-81
|
| |