Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=Соціол.: теорія, методи, маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 371
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Денісова О.  
Рівень економічної обізнаності старшокласників середніх шкіл / О. Денісова // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - № 1. - С. 130-135. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Мартинюк І.  
Протосоціологічна традиція у становленні категорії "інтерес" / І. Мартинюк, Д. Александров // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - № 4. - С. 152-171. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.1-723.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Кутуєв П.  
Світова система як предмет соціологічного аналізу: нова дослідницька програма Андре Гундера Франка / П. Кутуєв // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - № 2. - С. 17-35. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5г(4/8) + С5*131 + С5в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Сусак В.  
Самоорганізація versus державний патерналізм: порівняльний аналіз установок жителів Львова і Донецька (1994 - 2004) / В. Сусак // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - № 1. - С. 63-73. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.24*333.395.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Гавріна Н.  
Продукування ідентичностей етнокультурних громад Північного Приазов'я / Н. Гавріна // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - № 3. - С. 223-226. - Бібліогр.: назв. - укp.

Висвітлено концепцію етнокультурної специфіки Північного Приазов'я як регіону України. Проаналізовано історію становлення та розвитку його етнічної структури та культурної специфіки, продукування та відтворення ідентичностей етнокультурних спільнот і визначено можливості використання накопиченого соціологічного знання для оптимізації політики регіонального розвитку нашої країни. На прикладі даного регіону досліджено соціокультурні процеси та практики формування, підтримки, деформації, руйнування та втрати групових етнокультурних ідентичностей у сталому суспільстві, а також особливості перебігу цих процесів у суспільстві, що трансформується. Проаналізовано об'єктивні та суб'єктивні фактори регіоналізації як складного та різноспрямованого процесу фрагментації та інтеграції різних етнокультурних ідентичностей у їх співвідношеннях зі смислами української громадянської ідентичності як формально-атрибутивної ознаки ідентичності представників різних етнокультурних громад Північного Приазов'я.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*425

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бабенко С.  
Порівняльний соціологічний аналіз посткомуністичних трансформаційних процесів (програма магістерського курсу) / С. Бабенко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - № 4. - С. 180-201. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*328.93в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Сусак В.  
Патерналізм / В. Сусак // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - № 3. - С. 76-94. - Бібліогр.: 38 назв. - укp.

Новий патерналізм присутній у соціальних програмах, призначених для розв'язання загальних проблем за напрямками: зменшення кількості випадків підліткової вагітності та допомога неповнолітнім, які вже мають дітей; підтримування дітей, яких кинули батьки; спонукання батьків піклуватися про дітей, яких вони кинули; опікування бездомними на засадах формування у них самовідповідальності; зниження рівня поширеності наркоманії; реалізація спеціальних програм для тих, хто хоче, але не може самотужки впоратися з цією проблемою; допомога учням загальноосвітніх шкіл у розвитку своїх навчальних здібностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.121 + С5*665.24*333.395.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Іщенко В.  
Проблема ідеології в соціології суспільних рухів / В. Іщенко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - № 3. - С. 188-201. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Зоткін А.  
Прийняття рішень у парламенті України, або Доктор Джекіл і містер Гайд українського парламентаризму / А. Зоткін // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - № 4. - С. 65-82. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*333.641.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Кутуєв П.  
Спільнота ритуалу модернізації: від логосу до культу / П. Кутуєв // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - № 3. - С. 106-127. - Бібліогр.: 52 назв. - укp.

Розглянуто основні риси стилю мислення представників спільноти модернізації, мислення, яке типологічно подібне до змальованої Л.Леві-Брюлем паралогічної свідомості, яку французький мислитель вважав рисою життя архаїчних народів. Відтворення такого стилю мислення за теперешніх часів індивідам, які живуть за умов модерну та претендують на академічний аналіз модерного соціуму, нічим не виправдане. Антидотом проти поширення культових практик у дослідницькій діяльності може стати заперечення, у стилі Вебера, суб'єктивних пристрастей у наукових інтересах та відродження культури критичного дискурсу, запровадженої Гоулднером, спрямованої на сферу не лише соціальних конфліктів, а й інтелектуального (зокрема псевдоінтелектуального) виробництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*671*332.113.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кириленко О.  
Соціологічний аналіз спортивної активності населення України / О. Кириленко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - № 3. - С. 169-187. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Установлено, що підвищення рівня спортивної активності населення України залежить від загальних і галузевих чинників у сфері фізичного виховання, а саме: процесів соціально-економічного розвитку українського суспільства та підвищення рівня та якості життя людей; використання ефективних, відповідних сучасним міжнародним стандартам і адекватних потребам різних груп населення організаційно-управлінських технологій у сфері фізичного виховання, спортивної соціалізації та залучення до систематичних спортивно-оздоровчих занять якомога більших верств жителів України; посилення законодавчої, фінансово-економічної, культурно-інформаційної підтримки державою діяльності різних інституцій і організацій щодо залучення населення до здорового способу життя; розвитку і поширення засобами освіти, виховання та мас-медіа ідеології та культури здоров'я, здорового способу життя, спортивно-рухової оздоровчої діяльності; активізації діяльності неурядових організацій, представників приватного сектору стосовно спортивно-оздоровчих форм життєдіяльності. Зазначено, що стратегічною метою розвитку галузі фізичної культури та спорту є формування індивідуальної фізичної культури у контексті демократизації та гуманізації соціальних умов життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*675

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Резнік О.  
Стилеві ознаки громадсько-політичних практик населення України та чинники їх формування / О. Резнік // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - № 4. - С. 50-64. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Резнік В.  
Стан соціальної легітимності приватної власності як предмет емпіричного соціологічного аналізу / В. Резнік // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - № 2. - С. 70-102. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Мельников А.  
Соцієтальна екзистенція: за і проти / А. Мельников // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - № 1. - С. 92-104. - Бібліогр.: 34 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5г-2 + С5в

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Колодій І.  
Середній клас, демократичні цінності та політичні преференції: до та після "помаранчевої революції" / І. Колодій // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - № 3. - С. 128-153. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обгрунтовано недоцільність ствердження, що протилежне є істинним для моделей, які пояснюють преферування партій, які входять до "консервативного кластеру". Найадекватнішими є моделі, що пояснюють варіацію змінної "преферентність щодо партій, які входять до нового середнього класу", включають "належність до нового середнього класу" і "належність до класу некваліфікованих робітників". За цього обидва чинники негативно асоційовані з даною залежною змінною. Згідно з цією моделлю чинник "належність до нового середнього класу" є найбільш значущим. Причина такої розбіжності у пріоритетності пояснювальних чинників може бути зумовлена програмами аналізованих кластерів політичних сил, а саме: "ліберальний кластер" наголошує на "європейських цінностях та ідеалах", "консервативний кластер" надає особливого значення "економічній ефективності та професіоналізму". З'ясовано відсутність серед значущих чинників (для обох залежних змінних) "устремління до свободи". Зроблено припущення щодо непрозорості та непідзвітності влади в українській політиці у 2000 р. Наголошено, що політична культура та класова належність є важливими чинниками у поясненні політичних преференцій громадян України.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*422

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Іваненко О.  
Село, селяни та аграрна реформа: український варіант / О. Іваненко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - № 2. - С. 128-149. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*424.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Резнік О.  
Соціальна легітимація української державності: методологічні і методичні проблеми вивчення / О. Резнік // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - № 1. - С. 50-62. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*667.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Хутка С.  
Соціальна адаптованість особистості: концептуалізація поняття / С. Хутка // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - № 2. - С. 164-175. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*328.934

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Погоріла Н.  
Об'єктивні та суб'єктивні чинники психологічного благополуччя (Польща, Угорщина, Грузія, Україна) / Н. Погоріла, Т. Дієва // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - № 1. - С. 151-166. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Данилова К.  
Динаміка базових цінностей молоді Республіки Білорусь / К. Данилова // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - № 4. - С. 99-107. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.122 + С5*122.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 


...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського