Пошуковий запит: (<.>TJ=Фіз.-мат. освіта<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 849
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | Ж101424 Шамоня В. Г. Використання ІТ в освіті: аналіз напрацювань наукової лабораторії при кафедрі інформатики СумДПУ ім. А. С. Макаренка [] // Фізико-математична освіта, 2015,N № 3.-С.119-130
|
2. | Ж101424 Шаповалова Н. В. Особливості навчання гіперболічної геометрії для підвищення компетентності майбутніх вчителів математики і фізики [] // Фізико-математична освіта, 2015,N № 3.-С.109-118
|
3. | Ж101424 Стучинська Н. В. Формування предметних компетентностей з фізики та хімії при вивченні поверхневих явищ та їх ролі у медико-біологічних процесах [] // Фізико-математична освіта, 2015,N № 3.-С.97-108
|
4. | Ж101424 Сільвейстр А. М. Інформаційно-комунікаційні технології навчання як засоби реалізації віртуальних лабораторних робіт з фізики у майбутніх учителів хімії і біології [] // Фізико-математична освіта, 2015,N № 3.-С.85-96
|
5. | Ж101424 Семерня О. М. Компетентнісний підхід: методична компетентність майбутнього вчителя фізики [] // Фізико-математична освіта, 2015,N № 3.-С.77-84
|
6. | Ж101424 Семеніхіна О. В. Обгрунтування доцільності використання програм динамічної математики як засобів комп'ютерної візуалізації математичних знань [] // Фізико-математична освіта, 2015,N № 3.-С.67-75
|
7. | Ж101424 Розуменко А. О. Знамениті задачі математики [] // Фізико-математична освіта, 2015,N № 3.-С.51-65
|
8. | Ж101424 Москалюк Н. В. Актуальні проблеми підготовки майбутніх вчителів природничих дисциплін [] // Фізико-математична освіта, 2015,N № 3.-С.41-49
|
9. | Ж101424 Мартиненко О. В. Диференціальне та інтегральне числення в задачах на послідовності [] // Фізико-математична освіта, 2015,N № 3.-С.33-40
|
10. | Ж101424 Зиміна Л. О. Робота навчальних закладів по веденню власних інформаційних ресурсів [] // Фізико-математична освіта, 2015,N № 3.-С.23-31
|
11. | Ж101424 Батуро В. Я. Средства повышения мотивации к изучению математики учащимися технических колледжей [] // Фізико-математична освіта, 2015,N № 3.-С.15-22
|
12. | Ж101424 Sus B. A. Fundamental form of motion of matter and traditional problematic issues of physics [] // Фізико-математична освіта, 2015,N № 3.-С.7-13
|
13. | Ж101424 Шишенко І. В. Проблема математичної підготовки учнів-гуманітаріїв у наукових дослідженнях [] // Фізико-математична освіта, 2015,N № 2.-С.83-91
|
14. | Ж101424 Хворостіна Ю. В. Концептуальні основи дослідження розподілів випадкових величин, пов'язаних зі знакозмінними рядами Люрота [] // Фізико-математична освіта, 2015,N № 2.-С.73-81
|
15. | Ж101424 Семеніхіна О. В. Практика використання параметричного кольору в програмах динамічної математики при розв'язуванні задач на ГМТ [] // Фізико-математична освіта, 2015,N № 2.-С.65-72
|
16. | Ж101424 Погребний В. Д. Про обмеженість множин: різні аспекти [] // Фізико-математична освіта, 2015,N № 2.-С.58-64
|
17. | Ж101424 Петренко С. І. Про модель формування ІКТ-компетентності майбутнього учителя математики [] // Фізико-математична освіта, 2015,N № 2.-С.49-57
|
18. | Ж101424 Максименко Т. М. Особливості організації навчально-дослідної роботи студентів педагогічних спеціальностей ВНЗ [] // Фізико-математична освіта, 2015,N № 2.-С.39-47
|
19. | Ж101424 Лукашова Т. Д. Прості числа та деякі пов'язані з ними проблеми теорії чисел [] // Фізико-математична освіта, 2015,N № 2.-С.29-37
|
20. | Ж101424 Кузьменко О. С. Вивчення симетрії у процесі навчання з квантової механіки у вищих навчальних закладах [] // Фізико-математична освіта, 2015,N № 2.-С.23-28
|
| |