Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Б1 р(4УКР)3-253$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Семенюк Н. В. 
Впровадження інформаційних технологій як органічної складової вдосконалення системи екологічної освіти / Н. В. Семенюк, О. Б. Гуменюк // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13. - С. 171-175. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено авторський погляд на формування екологічного мислення, екологічної свідомості молодих поколінь, що є одним з головних завдань на шляху подолання глобальної екологічної кризи. На підставі особисто проведеного аналізу наукових видань та інших джерел, що висвітлюють гостроту проблеми, робляться спроби знайти шляхи її вирішення. Щоб система освіти була готова прийняти виклики XXI ст., необхідні певні перетворення системи на базі використання сучасних інформаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Biletska G. A. 
Formation of personality traits of future ecologists in the process of natural-scientific training using Moodle = Формування особистісних якостей майбутніх екологів в процесі природничо-наукової підготовки з використанням Moodle / G. A. Biletska // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 19. - С. 45-53. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Обгрунтовано ефективність технології навчання з використанням Мoodle у формуванні особистісних якостей майбутніх екологів в процесі природничо-наукової підготовки, зокрема: в результаті аналізу наукових досліджень з'ясовано, що Мoodle має значні можливості для розвитку індивідуально-психологічних якостей, важливих, як для майбутнього еколога, так і для сучасного фахівця, в цілому; охарактеризовано структуру електронних курсів природничо-наукових дисциплін, що розроблені і використовуються в Хмельницькому національному університеті, та обгрунтовано, що формування особистісних якостей майбутнього еколога забезпечують усі ресурси курсів і інформаційні навчально-методичні матеріали, практичні і лабораторні роботи, рекомендації до виконання самостійної роботи, навчальні і контрольні тести, інтерактивні елементи курсів тощо; проаналізовано результати експериментально-дослідної роботи з впровадження технології з використанням Мoodle у процес природничо-наукової підготовки майбутніх екологів; експериментально підтверджено ефективність застосування Мoodle у формуванні особистісних якостей майбутніх екологів, таких як здатність до саморозвитку і самоосвіти, креативність, рефлексія, спрямованість особистості на досягнення успіху / уникнення невдач та рекомендовано застосовувати технології навчання з використанням Мoodle для удосконалення природничо-наукової підготовки майбутніх екологів у вищих навчальних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тарасенко Р. О. 
Етапи створення модуля автоматизованої системи підтримки наукових досліджень при підготовці екологів / Р. О. Тарасенко, С. М. Гаріна // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 34. - С. 133-141. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Зазначено, що одним із напрямів підвищення якості фахової підготовки майбутніх екологів, їх конкурентоспроможності та підготовленості до роботи у природоохоронній сфері та Державній системі моніторингу довкілля є застосування автоматизованих систем підтримки наукових досліджень. Обгрунтовано необхідність розробки і застосування модулів автоматизованих систем підтримки наукових досліджень у процесі підготовки екологів. Наведено варіант реалізації модуля такої системи за умови визначення якості води. Відзначено особливості побудови цього модуля з використанням програмного пакету MathCAD.

Отмечено, что одним из направлений повышения качества профессиональной подготовки будущих экологов, их конкурентоспособности и подготовленности к работе в природоохранной сфере и Государственной системе мониторинга окружающей среды является использование автоматизированных систем поддержки научных исследований. Обоснована необходимость разработки и применения модулей автоматизированных систем поддержки научных исследований при подготовке экологов. Представлены варианты реализации модуля такой системы при определении качества воды. Отмечены особенности построения этого модуля с использованием программного пакета MathCAD.

It is stated that applying automated support systems of scientific research is one of the ways of improving future ecologists’ professional training quality and ensuring their competitiveness and readiness to work in the environmental field and State Environmental Monitoring System. Necessity of development and implementation of automated support systems of scientific research modules during ecologists’ training is proven. An example of implementing such module for determining quality of water is demonstrated. Peculiar features of building this module with MathCAD software are specified.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Купчак М. Я. 
Підготовка майбутніх експертів з екології у вищих навчальних закладах засобами інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. Я. Купчак; Державна служба України з надзвичайних ситуацій, Львівський державний університет безпеки життєдіяльності. - Львів, 2018. - 20 c. - укp.

Висвітлено ппроблему підготовки майбутніх експертів з екології у вищих навчальних закладах засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Визначено шляхи підвищення якості такої підготовки: використання педагогічних умов і моделі професійної підготовки майбутніх експертів з екології засобами ІКТ. Обґрунтовано такі педагогічні умови: підвищення мотивації студентів/курсантів до професійної діяльності та формування в них професійних ціннісних орієнтацій засобами ІКТ; застосування структурно-логічних схем для організації процесу вивчення правових дисциплін у підготовці майбутніх експертів з екології; впровадження ІКТ у процес правової підготовки майбутніх експертів з екології у вищих навчальних закладах. Побудована модель професійної підготовки майбутніх експертів з екології засобами ІКТ містить такі блоки, функціонально-цільовий, змістово-методичний, діяльнісно-технологічний, критеріально-оцінний. Розроблено навчально-методичний комплекс з еколого-правничих дисциплін для підготовки майбутніх експертів з екології до діяльності засобами ІКТ, який за характером інформації поділяється на теоретичну, практичну та контролювальну складові. Теоретична частина включає в себе навчальний матеріал у вигляді лекцій, розроблених окремо до кожного тематичного блоку. Практична частина містить низку питань і правових задач практичного характеру, що сприяє повному засвоєнню отриманих у теоретичній частині знань та їх орієнтації на практичну діяльність. Контролювальна складова представлена у формі тестів для різних етапів контролю засвоєних знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)3-253,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА434922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кравченко С. О. 
Формування дослідницької компетентності майбутніх екологів засобами інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. О. Кравченко; Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. - Кропивницький, 2019. - 20 c. - укp.

Проаналізовано стан дослідженості проблеми формування дослідницької компетентності майбутніх екологів у процесі професійної підготовки. Розкрито наукову суть, зміст і структуру дослідницької компетентності фахівців з екології. Визначено значення інформаційно- комунікаційних технологій у освітньому процесі та можливість їх використання у формуванні дослідницької компетентності. Обґрунтовано педагогічні умови формування дослідницьких здатностей майбутніх екологів. Запропоновано модель формування їх дослідницької компетентності засобами інформаційно-комунікаційних технологій, яка відображає змістово-технологічні аспекти розвитку цієї інтегративної властивості особистості у взаємодії основних блоків (змістово-цільового, технологічного, діагностично-результативного). Визначено критерії, показники та рівні сформованості цієї компетентності. Розроблено методику її формування засобами інформаційно-комунікаційних технологій, ефективність якої перевірено засобами педагогічного експерименту. Розроблено і впроваджено у педагогічний процес методичні рекомендації для викладачів природничих дисциплін "Організація самостійної роботи студентів екологічного напряму методом проектів" і "Практичний порадник для студентів екологічного напряму з виконання навчальних проектів", електронний освітній ресурс: "Дослідницький щоденник майбутнього еколога".


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА443006 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського