1. |
Довбня П. І. Становлення і розвиток Київської науково-математичної школи: педагогічний аспект (кінець XIX - початок XX ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / П. І. Довбня; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2010. - 20 c. - укp.Проведено аналіз системи математичної освіти, стану математичної науки у вітчизняних університетах даного періоду, їх взаємозв'язку та взаємовпливу. Проаналізовано історичні, соціально-економічні та педагогічні передумови виникнення. Встановлено динаміку розвитку даної науково-математичної школи. Показано особливості педагогічної системи науково-алгебриїчної школи до Граве. Висвітлено досягнення та безпосередній внесок учнів даної наукової школи у розвиток вітчизняної математичної освіти та науки. Узагальнено й охарактеризовано умови успішної підготовки молодого дослідника в науково-математичній школі. Запропоновано критерії ідентифікації науково-математичних шкіл. Розроблено новий навчальний курс "Вітчизняні науково-математичні школи та математична освіта (1804 - 1917 рр.)" для майбутніх педагогів-математиків. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 г/д(4УКР-2К)6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА373106 Пошук видання у каталогах НБУВ
|