Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Книжкові видання та компакт-диски (376)
Пошуковий запит: (<.>U=В1 р21-381$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Акуленко І. А. 
Методика проведення контрольно-залікових уроків / І. А. Акуленко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 143. - С. 3-8. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Розглянуто один із можливих варіантів формування методичних компетентностей майбутніх учителів математики здійснювати контроль навчальних досягнень учнів в процесі проведення контрольно-залікових уроків.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381 + Ч421.285.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чухрай А. Г. 
Разработка комплекса интерактивных web-тестов по математике / А. Г. Чухрай, Е. С. Вагин, С. И. Педан // Радіоелектрон. і комп'ют. системи. - 2010. - № 1. - С. 103-107. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Дана характеристика различных подходов к дистанционному обучению, перечислены их преимущества и недостатки. Предложена структурная схема комплекса. Описан процесс разработки комплекса web-тестов по математике для средней школы, основанного на реальных прототипах. Перечислены преимущества использования интерактивных элементов в обучающих программах. Описаны основные элементы разработанной программной системы, способ оценивания знаний учащихся, два режима прохождения заданий, особенности разработки. Предложены возможные области применения разработанного программного комплекса, его перспективы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290 + В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Семененко А. 
Дослідження якості математичної освіти учнів 9-х класів / А. Семененко // Рідна шк.. - 2012. - № 10. - С. 31-34. - укp.

Висвітлено результати моніторингового дослідження якості математичної освіти учнів IX класів загальноосвітніх навчальних закладів м. Київ. Проаналізовано рівень сформованості знань, умінь і навичок дев'ятикласників з предмета, причини, що впливають на ефективність навчального процесу. Визначено динаміку результатів трьох етапів дослідження (2007, 2009 і 2011 років) та відповідність результатів дослідження й річного оцінювання учнів.

Освещены результаты мониторингового исследования качества математического образования учеников девятых классов общеобразовательных учебных заведений Киева. Проанализирован уровень сформированности знаний, умений и навыков девятиклассников по предмету, причины, влияющие на эффективность учебного процесса. Определена динамика результатов трех этапов исследования (2007, 2009 и 2011 годов) и соответствие результатов исследования и годового оценивания учеников.

When covering the results of the monitoring study of mathematics education ninth-grade students of secondary schools in Kiev. Analyzed the level of development of knowledge, skills and abilities of ninth graders on the subject, factors influencing theeffectiveness of the learning process. Defined the dynamics of the results of three phases of the study (2007, 2009 and 2011) and the results of the annual survey and evaluation of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гриневич М. 
Організація допрофільної підготовки з математики учнів 8-х класів / М. Гриневич // Рідна шк.. - 2010. - № 9. - С. 67-71. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано психологічний і змістовий аспекти допрофільної підготовки з математики учнів VIII класів. Розроблено комплексну діагностику, що охоплює: тест навчальних досягнень і психологічний тест. На основі психологічного тестування учнів чотирьох класів отримано результати, за якими дітям, які отримали кількість балів, що відповідає високому, достатньому та середньому рівням, рекомендовано допрофільну підготовку для подальшого навчання за математичним профілем. Висвітлено змістовий аспект організації допрофільної підготовки з математики, що складається з варіативного курсу; на думку автора, актуальним є курс "Математична логіка", який успішно апробовано, та інваріантний курс, де можна стимулювати інтерес учнів до вивчення предмета шляхом застосування ефективних методів роботи на уроці й у позаурочний час. Резюмовано, що роль математики як інструмента пізнання навколишнього світу зростає, тому допрофільна підготовка здійснюється з метою полегшення професійної орієнтації, сприяння у виборі учнями напряму профільного навчання у старшій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ю949.244 с + В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Грінчук В. В. 
Моніторингові дослідження з математики в X класах загальноосвітніх навчальних закладів Одеської області / В. В. Грінчук // Наша шк.. - 2011. - № 4. - С. 172-177. - укp.

Обгрунтовано роль математики в системі шкільної освіти, в підготовці кожного члена сучасного суспільства до життя та трудової діяльності. Висвітлено результати моніторингового дослідження щодо перевірки відповідності знань, умінь та навичок учнів X класів Одеської області вимогам рівневих програм з математики; ступеня навчальних досягнень одних і тих самих учнів за період їх навчання в V - IX класах за єдиними програмами з математики у 2011/2012 навчальному році. Зазначено, що моніторинг був проведений за тестами, розробленими співробітниками лабораторії математики Одеського обласного інституту удосконалення вчителів, які мали трирівневу систему завдань. Доведено, що всі учні, які навчаються за програмами академічного, профільного, поглибленого рівнів та рівня стандартів, значно підвищили якість знань у порівнянні з навчальними досягненнями у базовій школі. Зазначено, що проведене дослідження дозволило відстежити суттєві прогалини в знаннях учнів. Надано рекомендації районним та міським методичним службам, адміністраціям шкіл та вчителям щодо покращання викладання математики в загальноосвітніх навчальних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Потьомкіна В. Ю. 
Підсумкові контрольні роботи з математики за 2010/2011 навчальний рік в V - VIII класах / В. Ю. Потьомкіна // Наша шк.. - 2011. - № 4. - С. 177-179. - укp.

Розкрито організаційні питання підготовки та проведення підсумкових контрольних робіт з математики в V - VIII класах Одещини, наведено результати їх виконання за рівнями навчальних досягнень. Виокремлено характерні помилки в контрольних роботах для кожного класу. Зроблено порівняльний аналіз результатів навчальних досягнень учнів означених класів з аналізом допущених ними помилок під час підсумкових контрольних робіт з математики. Констатовано, що загальним для всіх контрольних робіт є відсутність чіткої системи роботи над текстовою задачею, невисокий рівень умінь і навичок учнів щодо володіння технікою обчислень, низька сформованість навичок користування геометричними приладами - косинцем, лінійкою, транспортиром. Наголошено, що результати проведених підсумкових контрольних робіт значно завищені. Подано рекомендації та поради районним та міським методичним службам, керівникам районних (міських), шкільних методичних об'єднань та вчителям щодо покращання викладання математики в загальноосвітніх навчальних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кирилецька Г. 
Тести як засіб контролю навченості математики / Г. Кирилецька, О. Рожко // Нова пед. думка. - 2009. - № 1. - С. 84-86. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено питання використання тестів (ВК) як спеціально підібраних завдань з системою оцінок, які дозволяють кількісно відобразити результати і здійснити їх об'єктивну числову обробку, для перевірки змістових і технічних знань з математики. Відзначено позитивні (можливість урахування індивідуальних особливостей учня, економія навчального часу, можливість обробки результатів на ЕОМ, справедливість оцінки тощо) та негативні (неможливість простежити логіку учня, категоричність оцінки тощо) аспекти ВК. Визначено характерні особливості тестів та наведено правила їх підготовки. Акцентовано увагу на об'єктивних тестах як на найкращих. Виділено типи тестових завдань з математики (з вибором однієї правильної відповіді, з короткою відповіддю, з розгорнутою відповіддю, з вибором кількох правильних відповідей, на встановлення логічних зв'язків). Змістовний аспект ВК визначено як такий, що стосується адекватного розуміння учнем суті основних математичних фактів; технічний аспект - як уміння реалізовувати знання для розв'язування задач різних типів. Актуалізовано необхідність удосконалення заходів проведення методичної підготовки учителів до ВК, формування уміння складати тестові завдання різних рівнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Швець В. О. 
До питання про якість шкільної математичної освіти / В. О. Швець // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 24. - С. 261-268. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Рассмотрен вопрос измерения с помощью тестов результатов обучения математике учащихся средней школы в 1994 и 2005 гг., дана сравнительная таблица полученных показателей. Высказаны предложения по улучшению качества математической подготовки школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Глюза О. О. 
Застосування моніторингових досліджень для виявлення закономірностей стану базової математичної підготовки / О. О. Глюза // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 24. - С. 268-272. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

This research was conducted to investigate the relationship between the elementary and higher levels of knowledge in Mathematics. It deals with factors which influence these levels of knowledge.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тарасенкова Н. А. 
Знаково-символічні особливості текстів задач / Н. А. Тарасенкова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 17. - С. 171-183. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Литвиненко Г. М. 
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з шкільного курсу математики / Г. М. Литвиненко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2000. - Вип. 14. - С. 51-62. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Запропоновано 12-бальну шкалу оцінок навчальних досягнень учнів з математики. Розглянуто різні підходи до оцінювання усних та письмових робіт з математики за 12-бальною шкалою. Досліджено різні форми оцінювання навчальних досягнень учнів з математики, обговорено їх переваги та недоліки. Наведено конкретні приклади з окремих курсів математики, що дають уявлення про запропоновану методику оцінювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Скафа О. І. 
Методичні основи автоматизації рецензування рішення задач / О. І. Скафа // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 16. - С. 149-158. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Изложены методические основы создания и использования автоматизированной коррекции ошибок обучаемых при решении математических задач на основании индивидуальных рецензий. Рассмотрены состав контрольно-коррекционного этапа, структура контрольно-оценочного акта. Проанализированы формы проверки степени усвоения учебного материала.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Дремова І. А. 
Особистісна зорієнтованість контролю результатів навчання математики / І. А. Дремова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2000. - Вип. 13. - С. 66-72. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто деякі аспекти контролю результатів навчання за умов реалізації особистісно-орієнтованої спрямованості навчального процесу. Описано різні підходи в контролі результатів навчання учнів. Виділено критерії, що характеризують процес досягнення результатів навчання згідно з кожним підходом.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Литвиненко Г. М. 
Письмові контрольні роботи на матричній основі / Г. М. Литвиненко, Л. Я. Федченко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 19. - С. 129-137. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На підставі аналізу сучасних підходів до складання тематичних контрольних робіт і принципів їх оцінювання запропоновано методичну систему створення тематичних контрольних робіт на матричній основі.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гуцанович С. А. 
Повышение уровня математического развития учащихся при осуществлении педагогического мониторинга / С. А. Гуцанович // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 16. - С. 81-88. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Рассмотрена организация педагогического мониторинга, который содействует повышению уровня математического развития учащихся. Выделены и проанализированы 9 уровней математического развития, предложены основные этапы их повышения. Рассмотрена система факторов, влияющих на повышение уровня математического развития учащихся.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Чашечникова О. С. 
Тести: можливості подолання протиріччя між вимогою об'єктивності оцінки знань учнів та необхідністю врахування їх індивідуальних особливостей / О. С. Чашечникова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 21. - С. 99-105. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Запропоновано адаптувати тести контролюючого характеру до потреб диференціації навчання математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Подорожна А. І. 
Тематичний контроль у викладанні математики в середніх і старших класах (з досвіду роботи) / А. І. Подорожна // Наша шк.. - 2013. - № 1. - С. 63-66. - Бібліогр.: 4 назви. - укp. - рус.

Розглянуто актуальну проблему виховання творчої активності учнів у процесі навчання математики. Вказано на властиві процесу навчання протиріччя та проблеми, подолання яких викладено у засобах вирішення цих проблем. Висвітлено новизну авторського досвіду, його технологію та результати. Виділено основні компоненти уроку: рівнева диференціація завдань, оцінювальна діяльність вчителя, діагностика результату, корекція знань і умінь. Звернено увагу на проблематизацію педагогічної взаємодії вчителя та учня – вчитель не виховує, не викладає, але актуалізує, стимулює тенденцію дитини до особистісного зростання, дослідницьку активність самого учня, створює умови для здійснення дитиною моральних вчинків, націлює його на розвиток власних здібностей. Констатовано, що коли учні звикають працювати за поданою системою, досить різко змінюється стимул навчання, учні вчаться планувати свою діяльність, бачити кінцеву мету роботи.

Рассмотрена актуальная проблема воспитания творческой активности учащихся при обучении математике. Указано на присущие процессу обучения противоречия и проблемы, преодоление которых изложены в способах решения этих проблем. Освещены новизна авторского опыта, его технология и результаты. Выделены основные компоненты урока: уровневая дифференциация задач, оценочная деятельность учителя, диагностика результата, коррекция знаний и умений. Обращено внимание на вопрос педагогического взаимодействия учителя и ученика – учитель не воспитывает, не преподает, но актуализирует, стимулирует тенденцию ребенка к личностному росту, исследовательскую активность самого ученика, создает условия для осуществления ребенком нравственных поступков, нацеливает его на развитие собственных способностей. Констатировано, что когда ученики привыкают работать по заданной системе, достаточно резко меняется стимул обучения, учащиеся учатся планировать свою деятельность, видеть конечную цель работы.

The actual problems of education of creative activity of students in teaching mathematics. Indicated in the learning process inherent contradictions and problems, the overcoming of which are set out in the ways of solving these problems. Lit novelty author's experience, his technique and results. The basic components of a lesson: the level differentiation of tasks, the estimated activity of the teacher, the diagnosis result, correction of knowledge and skills. Attention is drawn to the problem of pedagogical interaction between teacher and student - teacher does not educate , not teaching , but updated , stimulates the child's tendency to personal growth , exploratory activity of the student , creates the conditions for the implementation of child moral behavior , it aims to develop their own abilities. It was stated that when the students get used to work on a given system, rather abruptly changing incentive training, students learn to plan their activities, see the ultimate goal of the work.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Школьний О. В. 
Основи теорії та методики оцінювання навчальних досягнень з математики учнів старшої школи в Україні : монографія / О. В. Школьний; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - 423 c. - Бібліогр.: с. 373-394 - укp.

Викладено основи теорії та методики оцінювання навчальних досягнень з математики учнів української старшої школи. Здійснено аналіз сучасного стану та проблем оцінювання навчальних досягнень з математики учнів старшої школи. Запропоновано систему проведення стандартизованого підсумкового оцінювання з математики в Україні (на прикладі ЗНО з математики). Особливу увагу звернено на методику створення якісних тестових завдань з математики різних форм (із альтернативами, з короткою відповіддю, повним поясненням тощо), та систему підготовки до загальнодержавного підсумкового стандартизованого оцінювання навчальних досягнень з математики учнів старшої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797066 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Годорож О. 
Регіональне моніторингове дослідження якості навчальних досягнень з математики учнів 6-х класів ЗНЗ Луганської області / О. Годорож, Л. Стецюк // Освіта на Луганщині. - 2015. - № 2. - С. 10-15. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано результати регіонального моніторингового дослідження якості навчальних досягнень учнів 6-х класів з математики ЗНЗ Луганської області та надано методичні рекомендації керівникам методичних об'єднань учителів математики, учителям математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Школьний О. В. 
Теоретико-методичні засади оцінювання навчальних досягнень з математики учнів старшої школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. В. Школьний; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 42 c. - укp.

Висвітлено термінологічний аспект проблеми, введено в розгляд нові поняття, що стосуються тематики, уточнено зміст уже відомих понять, вивчено світовий досвід проведення стандартизованих оцінювань і на його основі запропоновано модель дворівневого тестування з математики. З'ясовано роль і місце завдань на перевірку здібностей учнів до навчання в системі стандартизованих оцінювань. Детально описано методику створення якісних тестових завдань з математики різних форм подання (із альтернативами, з короткою відповіддю, з повним поясненням, на встановлення логічних зв'язків між об'єктами). Подано загальні правила створення завдань цих типів і детально роз'яснено способи застосування цих загальних правил на численних конкретних прикладах тестових завдань з математики. Розроблено методику підготовки учнів старшої школи до загальнодержавних стандартизованих оцінювань з математики та методику навчання вчителів математики створення якісних тестових завдань. Експериментальне впровадження показало ефективність розроблених методів побудови якісних тестових завдань різних форм подання, методики підготовки до стандартизованих оцінювань та методики навчання вчителів математики способів створення якісних тестових завдань в системі їх фахової підготовки та неперервної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА418975 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського