Пошуковий запит: (<.>U=В1 р21-384$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. | Ж21367 Нєдялкова К. Методичний аналіз дидактичного матеріалу щодо підготовки і проведення зовнішнього незалежного оцінювання учнів з математики [] // Наша школа, 2009,N № 1.-С.10-13
|
2. | Ж14642 Горох В. П. Логіко-математична складова тесту загальної навчальної компетентності [] // Педагогіка і психологія, 2012,N № 2.-С.48-52
|
3. | Ж14603 Нічуговська Л. Математична грамотність у європейському вимірі [] // Постметодика, 2009,N № 5/6.-С.57-63
|
4. | Ж68599 Ачкан В. В. Оцінювання завдань державної підсумкової атестації з математики зі змістової лінії рівнянь та нерівностей у контексті впровадження компетентнісного підходу до навчання [] // Дидактика математики: проблеми і дослідження, 2009,N Вип. 31.-С.116-121
|
5. | Ж68599 Николов Й. Технология создания вариантов для Единого государственного экзамена по математике [] // Дидактика математики: проблеми і дослідження, 2013,N Вип. 40.-С.239-246
|
6. | Ж68599 Кривко Я. П. Особливості зовнішнього незалежного оцінювання з математики як елемента системи управління якістю навчання. Аналіз завдань з алгебри та геометрії [] // Дидактика математики: проблеми і дослідження, 2013,N Вип. 40.-С.247-252
|
7. | Ж101424 Лебедєва І. Л. ЗНО з математики: про що свідчать результати (порівняльний аналіз методичних підходів та результатів тестування) [] // Фізико-математична освіта, 2019,N № 1.-С.102-107
|
8. | Ж101424 Shkolnyi O. Modern thematic preparation for EIA in mathematics in Ukraine: coordinates and vectors, elements of combinatorics and stochastics [] // Фізико-математична освіта, 2020,N № 1.-С.171-176
|
9. | Ж101424 Яковлєва О. М. Аналіз завдань практичного змісту ЗНО з математики 2017 - 2019 років [] // Фізико-математична освіта, 2019,N № 4.-С.142-149
|
10. | Ж101424 Shkolnyi O. Modern thematic preparation for EIA in mathematics in Ukraine: coordinates and vectors, elements of combinatorics and stochastics [] // Фізико-математична освіта, 2020,N № 1.-С.171-176
|