Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (16)
Пошуковий запит: (<.>U=В1 р23-3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Білянін Г. І. 
Методична система навчання математики в фінансово-економічних коледжах : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г. І. Білянін; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Досліджено питання підготовки молодших спеціалістів у вищих навчальних закладах I - II рівнів акредитації за умов рівневої диференціації й особистісно-діяльнісного спрямування освітнього процесу. Розроблено й експериментально перевірено методичну систему навчання математики студентів фінансово-економічних коледжів, спрямовану на досягнення стандарту з курсу "Математика" (з використанням модульного навчання). Розкрито цілі, відібрано зміст, описано доцільні форми та методи навчання та запропоновано його засоби, а саме: за участі автора створено посібник і дидактичні матеріали.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р23-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шавальова О. В. 
Реалізація компетентнісного підходу у математичній підготовці студентів медичних коледжів в умовах комп'ютеризації навчання : автореф. дис... канд. пед. наук / О. В. Шавальова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено актуальні проблеми математичної освіти студентів медичних коледжів за умов впровадження у навчальний процес компетентнісного підходу. Обгрунтовано необхідність посилення прикладної спрямованості навчання математики з метою формування математичної та професійної компетентності середніх медичних працівників. Вивчено вплив системного використання комп'ютерних технологій навчання математики на підвищення рівня загально-галузевої компетентності студентів-медиків. Розглянуто психолого-педагогічні передумови модернізації змісту та побудови комп'ютерно-орієнтованої методичної системи навчання математики в медичних коледжах. Розкрито змістовий та методичний аспекти реалізації компетентнісного підходу в математичній підготовці студентів медичних коледжів за умов комп'ютеризації навчання. Наведено зразки планування навчання математики у медичних коледжах, визначено його зміст на базі розробленого навчально-методичного забезпечення з розв'язанням прикладних задач професійного змісту. Показано ефективність використання програмного комплексу GRAN у системі математичної підготовки середнього медичного працівника й обгрунтовано доцільність впровадження у навчальний процес математичних методів опрацювання статистичних даних.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р23-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352397 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Білянін Г. І. 
Використання тестів при педагогічному оцінюванні під час вивчення курсу математики в коледжах / Г. І. Білянін // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 28. - С. 125-133. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Рассмотрена проблема создания тестов для оценивания результатов обучения по математике студентов финансово-экономических колледжей. Приведены образцы таких тестов.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р23-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Параскевич С. П. 
Графічні засоби навчання: електронний варіант / С. П. Параскевич // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 23. - С. 40-44. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему розвитку графічних засобів навчання алгебри та початків аналізу - ефективного інструментарію педагогічної діяльності викладачів математики коледжу.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р23-355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шавальова О. В. 
Застосування залікової системи перевірки підсумків навчання учнів з математики в медичному училищі / О. В. Шавальова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 15. - С. 150-158. - укp.

Описан опыт применения зачетной системы проверки результатов обучения учащихся по математике в Бердянском медицинском училище. Предложены зачетные разделы учебного курса "Математика", рассмотрены типы зачетов. Выделены методы систематической работы учителя по подготовке учащихся к зачету. Показаны особенности и преимущества разработанной зачетной системы проверки знаний.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р23-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мацкевич И. Ю. 
Методическая система профессионально направленного обучения математике учащихся технических специальностей колледжей / И. Ю. Мацкевич // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 30. - С. 110- 115. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Досліджено проблему проектування методичної системи професійно направленого навчання математики учнів технічних спеціальностей коледжів. Конкретизовано дидактичні принципи організації професійно направленого навчання математики, та науково їх обгрунтовано.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р23-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Білянин Г. І. 
Організація контролю результатів навчання математики в фінансово-економічних коледжах / Г. І. Білянин // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 18. - С. 115-129. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р23-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Майсеня Л. И. 
Проблема разноуровневого содержания средств обучения математике в колледже / Л. И. Майсеня // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 30. - С. 103-109. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Розглянуто проблему організації різнорівневого навчання математики в коледжі та створення спеціальних засобів навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р23-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Білянін Г. І. 
Цілепокладання та планування навчальної діяльності студентів коледжу під час вивчення математики / Г. І. Білянін // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 23. - С. 30-34. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Викладено методику постановки дидактичних, розвиваючих, виховних цілей під час вивчення математики у фінансово-економічних коледжах.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р23-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шавальова О. В. 
Цільове повторення розв'язування окремих типів прикладних задач як засіб формування математичних компетентностей учнів медичних училищ / О. В. Шавальова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 24. - С. 231-237. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Раскрыты роль, место и содержание целевого повторения с первокурсниками медицинских училищ решения отдельных типов прикладных математических задач, направленного на формирование у будущих медиков определенных предметных (математических) компетентностей, которые будут оказывать содействие качественному овладению основ профессии.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р23-352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Хотунов В. І. 
Методика загальноосвітньої математичної підготовки майбутніх фахівців з інформатики та обчислювальної техніки в коледжах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. І. Хотунов; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2013. - 20 c. - укp.

Розроблено компетентнісно орієнтовану методичну систему організації та проведення курсу математики старшої школи у коледжі для студентів галузі знань "Інформатика та обчислювальна техніка". Охарактеризовано зміст і структуру зазначеного курсу, розроблено критерії й показники сформованості в студентів І курсу коледжу математичної компетентності зі шкільного курсу математики. Запропоновано методику визначення вимог до результатів навчання математики; структурування змісту; добору й застосування методів, організаційних форм і засобів навчання в курсі математики старшої школи. Ефективність запропонованої методичної системи підтверджена експериментально.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р23-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА404022 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Полякова Н. М. 
Методика навчання математики молодших спеціалістів харчової промисловості з використанням інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. М. Полякова; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2012. - 20 c. - укp.

Науково обгрунтовано систему навчання математики молодших спеціалістів харчової промисловості з застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, яка спрямована на формування інформаційно-аналітичної культури майбутнього фахівця. З'ясовано роль і місце професійно орієнтованої діяльності в процесі математичної підготовки й формування майбутнього молодшого спеціаліста. Проаналізовано сутність поняття "інформаційно-аналітична культура майбутнього молодшого спеціаліста", виокремлено психолого-педагогічні й методичні передумови організації професійно орієнтованої діяльності студентів ВНЗ І - II рівнів акредитації для формування в процесі навчання математики професійно орієнтованих умінь та інформаційно-аналітичної культури молодших спеціалістів харчової промисловості. Побудовано методичну систему професійно орієнтованого навчання математики, що потрактована як система п'яти компонентів, що змінюються завдяки посиленню міждисциплінарних зв'язків, уведенню системи професійно орієнтованих технологічних задач та інтегрованих практичних і лабораторних робіт, застосуванню доцільних евристичних методів навчання та актуальних комп'ютерних засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р23-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388906 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Батуро В. Я. 
Средства повышения мотивации к изучению математики учащимися технических колледжей / В. Я. Батуро // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 3. - С. 15-22. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Проанализированы различные трактовки понятия "мотивация", описаны механизмы формирования мотивации, рассмотрена важность доказательства математических утверждений. Предложены некоторые средства повышения мотивации к изучению математики учащимися технических колледжей.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р23-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Требик О. С. 
Організація навчання математики як загальноосвітньої дисципліни студентів коледжів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. С. Требик; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

З'ясовано сучасний стан досліджуваної проблеми; розкрито психолого-педагогічні особливості навчання математики як загальноосвітньої дисципліни студентів коледжів і використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі. Визначено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови ефективної організації навчання математики студентів коледжів з використанням ІКТ. Розроблено методику реалізації визначених педагогічних умов у процесі навчання математики в коледжі та створено відповідне методичне забезпечення. Експериментально перевірено дієвість та ефективність розробленої методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р23-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА417951 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Батуро В. Я. 
Применение прикладных задач при изучении математики учащимися технического колледжа / В. Я. Батуро // Фіз.-мат. освіта. - 2016. - № 2. - С. 17-21. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Проанализированы различные трактовки понятий "прикладная направленность" и "прикладная задача"; описаны разновидности задач с практическим содержанием; рассмотрена методика применения прикладных задач при изучении математики учащимися технического колледжа; приведены примеры прикладных задач по некоторым темам для определенных профессий.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р23-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Токарчук О. М. 
Формування професійної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю в процесі вивчення дисциплін математичного циклу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Токарчук; Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія. - Хмельницький, 2017. - 19 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р23-3 + У.р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА431344 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Токарчук О. М. 
Формування професійної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю в процесі вивчення дисциплін математичного циклу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Токарчук; Хмельн. гуманітар.-пед. акад. - Хмельницький, 2017. - 19 c. - укp.

Вивчено питання удосконалення професійної компетентності майбутніх економістів у коледжах при вивченні математичних дисциплін. Увагу приділено професійній математичній компетентності, під якою розуміють інтегративну властивість особистості, що передбачає наявність грунтовних, інтегрованих економіко-математичних знань з математичних дисциплін. Виділено структурні компоненти такої компетентності: гносеологічний, діяльнісний, особистісно-рефлексивний. Визначено й удосконалено критерії формування професійної математичної компетентності (когнітивний, операційний, поведінковий) та рівні їхньої сформованості (ознайомчий, базовий і професійний). Визначено і теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування професійної математичної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю: забезпечення професійної спрямованості змісту математичної підготовки; використання задач із практико-професійним змістом; міжпредметна інтеграція математичних та економічних знань шляхом застосування методичного інструментарію. Розроблено структурно-функціональну модель формування професійної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю в процесі вивчення дисциплін математичного циклу.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р23-3 + У. р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА431344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Деньга Н. М. 
Розвиток професійної рефлексії викладачів математичних дисциплін у системі методичної роботи педагогічного коледжу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Деньга; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава, 2017. - 20 c. - укp.

Узагальнено теоретико-методичні засади розвитку професійної рефлексії викладачів математичних дисциплін у системі методичної роботи педагогічного коледжу. З'ясовано наукові підходи та принципи, схарактеризовано сутність професійної рефлексії як мислительної аналітико-перетворювальної діяльності, спрямованої на вдосконалення фахової педагогічної компетентності на основі врахування особистісних та індивідуально-професійних якостей і здобутого досвіду викладання математичних дисциплін, обгрунтовано педагогічні умови та засоби, сконструйовано структурно-функціональну модель цілеспрямованого розвитку професійної рефлексії викладачів математичних дисциплін у системі методичної роботи педагогічного коледжу. Розроблено й упроваджено в практичну діяльність вищих педагогічних закладів освіти І-ІІ р. а. навчально-методичний супровід розвитку професійної рефлексії викладачів математичних дисциплін у системі методичної роботи: спеціальний навчальний курс, методичні рекомендації, рефлексійний тренінг, методику психолого-педагогічної діагностики та карти експертного оцінювання професійної рефлексії. Експериментально перевірено та статистично доведено ефективність і доцільність використання запропонованої структурно-функціональної моделі розвитку професійної рефлексії викладачів математичних дисциплін у системі методичної роботи педагогічного коледжу.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р23-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА433149 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського