Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>U=В11 р3-381$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Алєксєєва І. В. 
Застосування математичних моделей текстів у комплекті дистанційної освіти "Вища математика" / І. В. Алєксєєва, В. О. Гайдей, О. О. Диховичний, Н. Р. Коновалова, Л. Б. Федорова // Мат. машини і системи. - 2010. - № 4. - С. 89-97. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проінформовано про застосування дихотомічної і політомічної IRT-моделей в аналізі тестів комплекту електронних курсів з вищої математики, створених у Національному технічному університеті України "Київський політехнічний інститут".


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Алєксєєва І. В. 
Статистичний аналіз тестових завдань із застосуванням сучасних математичних моделей / І. В. Алєксєєва, В. О. Гайдей, О. О. Диховичний, Н. Р. Коновалова, Л. Б. Федорова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 731. - С. 10-13. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проінформовано про особливості застосування сучасних математичних моделей тестів Мастерса та Андерсена до аналізу якості тестових завдань комплекту дистанційної освіти "Вища математика", розробленого в НТУУ "КПІ". Наведено методики оцінювання латентних параметрів за відповідними моделями.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кондратьєва О. М. 
Деякі прийоми організації корекції знань студентів / О. М. Кондратьєва // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 21. - С. 35-38. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито сутність та основні прийоми проведення корекційної роботи, яка спрямована на збереження достатнього рівня знань і вмінь студентів по курсу вищої математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Алєксєєва І. В. 
Застосування сучасних математичних моделей педагогічного тестування у формуванні та аналізі тестових завдань комплекту "Вища математика" / І. В. Алєксєєва, В. О. Гайдей, О. О. Диховичний, Н. Р. Коновалова, Л. Б. Федорова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 33. - С. 50-56. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено досвід використання IRT-методів до аналізу тестових завдань для комплекту дистанційної освіти "Вища математика". Продемонстровано можливості аналізу та "калібрування" окремих тестових завдань на базі сучасних математичних моделей тестування.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Крылова Т. В. 
Использование компьютерного тестирования при обучении высшей математике / Т. В. Крылова, Е. М. Гулеша // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 32. - С. 143-145. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрены возможности улучшения качества математического образования на основании широкого применения заданий в тестовой форме.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Хом'юк І. В. 
Застосування нетрадиційних інструментів оцінювання навчальних результатів студентів з вищої математики / І. В. Хом'юк // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2013. - № 4. - С. 127-132. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано проблему контролю знань студентів у вищій школі. Розглянуто та проаналізовано використання інтерактивних технологій в контексті здійснення оцінювання навчальних результатів студентів з вищої математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Прошкін В. 
Система контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення "Вищої математики" / В. Прошкін // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2016. - № 1/2. - С. 80-85. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність застосування системи контролю навчальних досягнень майбутніх економістів при вивченні "Вищої математики", що складається з наступних етапів: підготовчого, інформаційного та основного. Встановлено актуальність взаємовідносин між викладачем і студентом на суб’єкт-суб’єктній основі та узгодженість дій кожного з суб’єктів контролю на всіх його етапах. Визначено методику розрахунку рейтингу в запропонованій системі контролю за видами: поточний рейтинг; індивідуальний рейтинг за окремим кредитним модулем; семестровий рейтинг; загальний рейтинг з дисципліни. Відповідно до навчальної програми з дисципліни "Вища математика" для майбутніх фахівців економічного напряму підготовки розроблено систему розподілу поточних балів для кожного модуля з детальними коментарями стосовно їх диференціації. Окреслено перспективи подальших досліджень в цьому сегменті. Розроблено систему контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін, що сприяє підвищенню якості математичної підготовки студентів. Розглянуто наступні компоненти структури системи контролю навчальних досягнень: змістово-функціональний, управлінський, технологічний.

Обоснована необходимость применения системы контроля знаний будущих экономистов при изучении курса "Высшая математика", состоящего из следующих этапов: подготовительного, информационного и основного. Установлена актуальность взаимоотношений между преподавателем и студентом на субъект-субъектной основе и согласованность действий каждого из субъектов контроля на всех его этапах. Определена методика расчета рейтинга в предложенной системе контроля за видами: текущий рейтинг; индивидуальный рейтинг по отдельным кредитным модулям; семестровый рейтинг; общий рейтинг по дисциплине. Разработанная система контроля знаний будущих экономистов в процессе изучения математических дисциплин способствует повышению качества математической подготовки студентов. Рассмотрены следующие компоненты структуры системы контроля знаний: содержательно-функциональный, управленческий, технологический. В соответствии с учебной программой дисциплины "Высшая математика" для будущих специалистов экономического направления подготовки разработана система распределения текущих баллов для каждого модуля с подробными комментариями относительно их дифференциации. Определены перспективы дальнейших исследований в этом сегменте.

The article represents a process of the control system application of future economists’ educational achievements in the process of studying «Higher mathematics», consisting the following stages: preparatory, informational and the main. It is noted that the leading idea of the system control is the establishment of the relationship between the teacher and the student on a subject-to-subject basis and the action coherence of each of them at all stages. It has been showed that the experimental work was carried out in the process of studying "Higher mathematics", which provides economic students with the necessary mathematical knowledge, forming skills and abilities to solve professional problems using mathematical methods and mathematical models. It is determined that the system implementation control process of educational achievements is based on the systemic, activity-based, modular and student-centered approaches.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського