Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (15)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=В3 р(4УКР)3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 210
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Панфилова Ф. М. 
Развитие у студентов опыта профессионально-творческой деятельности (на примере выполнения лабораторных работ по курсу общей физики в технических вузах) : Дис...канд.пед. наук:13.00.02 / Ф. М. Панфилова; КПИ. - К., 1994. - 201 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС45520 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Панфилова Ф. М. 
Развитие у студентов опыта профессионально-творческой деятельности (на примере выполнения лабораторных работ по курсу общей физики в технических вузах) : Дис...канд.пед. наук:13.00.02 / Ф. М. Панфилова; КПИ. - К., 1994. - 201 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС45520 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Панфилова Ф. М. 
Развитие у студентов опыта профессионально-творческой деятельности (на примере выполнения лабораторных работ по курсу общей физики в технических вузах) : Дис...канд.пед. наук:13.00.02 / Ф. М. Панфилова; КПИ. - К., 1994. - 201 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС45520 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Актуальні проблеми викладання та навчання фізики у вищих освітніх закладах : Матеріали Всеукр. наук.-метод. конф., Львів, 5 - 6 жовт., 1999 р. / ред.: Б. А. Лукіянець; Держ. ун-т "Львів. політехніка". Каф. фізики. - Л. : Ліга-Прес, 1999. - 176 c. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми навчання та викладання фізики у вищих освітніх закладах України за сучасних умов. Висвітлено питання створення навчальних програм, застосування нових методик викладання та оцінки знань студентів, а також лекційних демонстрацій та використання у навчальному процесі технічних засобів (комп'ютерів), лабораторного практикуму та його метрологічного забезпечення. Представлено концепцію фундаментальної підготовки спеціалістів у вищих навчальних закладах інженерно-технічного напрямку. Викладено базові принципи побудови навчальних програм з фізики та метод лапідарних конспектів, запропоновано ефективні засоби активізації навчального процесу. Показано специфіку викладання навчальної дисципліни в освітніх закладах різного профілю (технічних, медичних, економічних ВНЗ). Обгрунтовано доцільність застосування модульно-рейтингової системи контролю у процесі оцінки теоретичних і практичних знань студентів. З'ясовано вплив фізичного знання на формування світогляду особистості, показано його роль у забезпеченні безпеки життєдіяльності.

Рассмотрены актуальные проблемы обучения и преподавания физики в высших учебных заведениях Украины в современных условиях. Освещены вопросы создания учебных программ, применения новых методик преподавания и оценки знаний студентов, а также лекционных демонстраций и использования в учебном процессе технических средств (компьютеров), лабораторного практикума и его метрологического обеспечения. Представлена концепция фундаментальной подготовки специалистов в высших учебных заведениях инженерно-технического направления. Приведены базовые принципы построения учебных программ по физике и метод "лапидарных" конспектов, предложены эффективные средства активизации учебного процесса. Показана специфика преподавания дисциплины в высших учебных заведениях различного профиля - технических, медицинских и экономических. Обоснована целесообразность применения модульно-рейтиноговой системы контроля для оценки теоретических и практических знаний студентов. Исследовано влияние физического знания на формирование мировоззрения личности и показана его роль в обеспечении безопасности жизнедеятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3 + В3 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС40707 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бушок Г. Ф. 
Методика преподавания общей физики в высшей школе / Г. Ф. Бушок, Е. Ф. Венгер; НАН Украины. Ин-т физики полупроводников. - К., 2000. - 416 c. - Библиогр.: 167 назв. - рус.

Обобщены результаты многолетнего изучения учебного процесса по общей физике в педвузах, освещены пути дальнейшего совершенствования профессиональной подготовки учителей физики в соответствии с задачами реформирования просвещения в стране. Обозначены научно-методологические основы преподавания общей физики. Отмечена плодотворность концепции целостного отображения физической науки в учебном процессе - знаний, методологии, специфической деятельности исследователя. Конкретизировано содержание дидактических принципов педагогики высшей школы, мотивирована необходимость еще двух дополнительных - профессиональной направленности обучения и единства учебного, а также научно-исследовательского труда студентов в вузе.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606302 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Каленик В. І. 
Питання загальної методики навчання фізики : Проб. навч. посіб. / В. І. Каленик, М. В. Каленик; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2000. - 118 c. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто проблеми загальної методики навчання фізики, безпосередньо пов'язаних з організацією навчального процесу. Запропоновано інтегративну модель навчального процесу, методи вивчення фізичних величин, фізичних приладів і технічних пристроїв.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603562 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Таньшина А. В. 
Використання спадщини харківських наукових фізичних шкіл у професійній підготовці майбутніх фізиків : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. В. Таньшина; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Досліджено та узагальнено специфіку підготовки висококваліфікованих спеціалістів у наукових школах Національного наукового центру "Харківський фізико-технічний інститут" і Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна, яка сприяє якісному оновленню українських наукових кадрів. Здійснено дослідження життя та наукової діяльності всесвітньо відомих засновників харківських фізичних шкіл у контексті аналізу специфіки професійного становлення лідера наукової школи. Розроблено пізнавальну концепцію використання фізико-історичних матеріалів про вітчизняні наукові школи в підготовці майбутніх фізиків. Запропонована концепція на сучасному етапі розбудови національної освіти допомагає виплекати в учнів природне почуття національної гордості за визначні наукові досягнення вітчизняних учених, повернути історичну пам'ять про всесвітньо відомі наукові надбання українського народу, сформувати громадянську позицію та світогляд майбутнього творця української держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326205 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Богданов 
Методика навчання загальної фізики на факультетах нефізичних спеціальностей у вищих навчальних педагогічних закладах : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Богданов; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Проаналізовано концептуальні засади діагностики якості підготовки спеціалістів у вищій педагогічній школі. Розглянуто загальні засади навчання у вищих педагогічних навчальних закладах, предмет і завдання методики викладання фізики. Обгрунтовано вибір технологій навчання фізики, зокрема проблемно-модульний підхід до вивчення курсу фізики, застосування акмеологічних технологій професійного навчання, використання дистанційного навчання. Охарактеризовано самоосвітню діяльність студентів під час вивчення курсу загальної фізики. Описано методику організації та проведення педагогічного експерименту, проаналізовано його результати.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вовк Л. І. 
Застосування методу аналогії у навчанні фізики студентів нефізичних спеціальностей вищих закладів освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. І. Вовк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Науково обгрунтовано необхідність та доцільність застосування методу аналогії студентами нефізичних спеціальностей у процесі вивчення теоретичного матеріалу курсу фізики у вищих закладах освіти та під час розв'язування аналогічних задач. Визначено психолого-педагогічні передумови та значення застосування даного методу для підвищення ефективності навчально-виховного процесу та якості знань студентів з курсу фізики та спеціальних дисциплін, розвитку їх творчих здібностей, самостійної розумової діяльності та наукового мислення. Наведено рекомендації щодо використання методу аналогії, виявлено можливості його застосування для одночасного вивчення подібних тем курсу фізики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-36,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332604 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Куліш В. В. 
Фізика для інженерних спеціальностей. Кредитно-модульна система : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл:У 2 ч. Ч. 2 / В. В. Куліш, А. М. Соловйов, О. Я. Кузнєцова, В. М. Кулішенко; Нац. авіац. ун-т. - К. : НАУ, 2005. - 379 c. - Библиогр.: с. 363 - укp.

Розкрито зміст основних фізичних понять та закономірностей. Розглянуто вимушені, вільні незгасаючі та згасаючі коливання, наведено закон Ома для змінного струму. Охарактеризовано механічні та електромагнітні хвилі, запропоновано формули для визначення їх енергії, фазової та групової швидкості. Розглянуто методи утворення когерентних джерел світла, показано особливості дифракції сферичних хвиль на круглому отворі та непрозорому диску. Визначено властивості поляризованого світла та способи його утворення. Розглянуто штучну оптичну анізотропію, а також явища поглинання, розсіяння та дисперсії світла. Викладено основні положення квантової оптики, теорій випромінювання та корпускулярно-хвильового дуалізму речовини. Встановлено структурні особливості кристалів та наведено їх класифікацію. Розглянуто будову ядра атома та елементарних частинок, наведено їх характеристики та показано особливості взаємодії. Розроблено завдання та методичні рекомендації щодо виконання практичних занять і лабораторних робіт.

Раскрыто содержание основных физических понятий и закономерностей. Рассмотрены вынужденные, свободные неугасающие и угасающие колебания, приведен закон Ома для переменного тока. Охарактеризованы механические и электромагнитные волны, предложены формулы для определения их энергии, фазовой и групповой скорости. Рассмотрены методы создания когерентных источников света, показаны особенности дифракции сферических волн на круглом отверстии и непрозрачном диске. Определены свойства поляризованого света и способы его образования. Рассмотрены искусственная оптическая анизотропия, а также явления поглощения, рассеяния и дисперсии света. Изложены основные положения квантовой оптики, теорий излучения и корпускулярно-волнового дуализма вещества. Установлены структурные особенности кристаллов и приведена их классификация. Рассмотрено строение ядра атома и элементарных частиц, приведены их характеристики и особенности взаимодействия. Разработаны задания для практических занятий и лабораторных работ, а также методические рекомендации по их исполнению.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-26 + В3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348215 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Оленюк І. В. 
Методичні основи управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації у процесі навчання фізики : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. В. Оленюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Проаналізовано концептуальні засади забезпечення особистісних орієнтацій у навчанні фізики та обгрунтовано доцільність використання інтегральних особистісно-діяльнісних вимірників якості знань. Запропоновано методику застосування технологічних схем управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів технічних спеціальностей вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації з фізики під час практичних і лабораторних занять, базуючись на цільовій програмі з фізики у структурі цільової освітньо-професійної програми підготовки фахівця. Описано методику організації та проведення експерименту, проаналізовано його результати.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336968 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Богданов І. Т. 
Вибрані питання методики навчання загальної фізики та дисциплін технологічної освітньої галузі у вищій педагогічній школі / І. Т. Богданов. - К. : Четверта хвиля, 2005. - 208 c. - Бібліогр.: с. 199-206. - укp.

Розглянуто питання методики навчання загальної фізики та дисциплін технологічної освітньої галузі у вищій педагогічній школі, розкрито психолого-педагогічні та методичні засади навчання. Наведено інноваційні технології навчання, що засновані на використанні акмеологічних технологій професійного навчання, висвітлено особливості проблемно-модульної організації навчального процесу, дистанційного навчання.

Рассмотрены вопросы методики обучения общей физике и дисциплинам технологической образовательной отрасли в высшей педагогической школе, раскрыты психолого-педагогические и методические основы обучения. Приведены информационные технологии обучения с использованием акмеологических технологий профессионального обучения, освещены особенности проблемно-модульной организации учебного процесса, дистанционного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666756 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Довгалюк Б. П. 
Техніка фізичного експерименту : Навч. посіб. для студ. техн. спец. вищ. навч. закл. / Б. П. Довгалюк; Дніпродзерж. держ. техн. ун-т. - Дніпродзержинськ, 2005. - 166 c. - Бібліогр.: с. 160-164. - укp.

Розглянуто засади метрологічного забезпечення техніки фізичного експерименту (медико-біологічної апаратури), методи вимірювання та класифікації засобів вимірювання медико-біологічних сигналів, коефіцієнти відбиття та поглинання. Охарактеризовано принципи побудови приладів для вимірювання основних електричних параметрів медичної техніки - напруги, сили струму, частоти, фазового зсуву, потужності шумових і монохроматичних сигналів. Висвітлено особливості вимірювання параметрів надвисоких і надзвичайно високих частот.

Рассмотрены основы метрологического обеспечения техники физического эксперимента (медико-биологической аппаратуры), методы измерения и классификации средств измерения медико-биологических сигналов, коэффициенты отражения и поглощения. Охарактеризованы принципы построения приборов для измерения основных электрических параметров медицинской техники - напряжения, силы тока, частоты, фазового сдвига, мощности шумовых и монохроматических сигналов. Освещены особенности измерения параметров сверхвысоких и чрезвычайно высоких частот.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661845 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Точиліна Т. М. 
Науково-теоретичні засади створення навчально-методичного комплексу з курсу загальної фізики для вищих технічних навчальних закладів : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. М. Точиліна; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано теоретичні засади навчально-методичного комплексу (НМК) з фізики для вищих технічних навчальних закладів. Розроблено онтологічну модель навчального процесу, встановлено взаємозв'язок системи наукових знань з фізики та методів їх вивчення. Розроблено загальну структуру НМК з фізики, охарактеризовано його основні компоненти. Сформульовано принципи конструювання складових частин НМК. Запропоновано методику побудови технологічного посібника з фізики та розроблено його практичний варіант. Перевірено ефективність використання елементів НМК: посібника нового типу, системи практичних завдань, комп'ютерного лабораторного практикуму та методичного посібника для викладачів. Запропоновано ефективні методи навчання та розроблено рекомендації щодо складання практичних завдань, розподілу навчального часу, тематичного планування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345876 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ткаченко С. П. 
Інтеграція знань з методики фізики і психолого-педагогічних дисциплін у підготовці майбутнього вчителя фізики : автореф. дис... канд. пед. наук / С. П. Ткаченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 21 c. - укp.

Розкрито теоретико-методичні засади вивчення курсу "Теорія і методика навчання фізики" як інтеграційної дисципліни, обгрунтовано доцільність застосування технології формування у майбутніх учителів фізики інтегрованих методичних знань з даного курсу та спецкурсу "Основи інтеграції методичних знань". Запропоновано методику проведення інтегрованих лекцій, практичних, семінарських і лабораторних занять з методики навчання фізики (МНФ). Досліджено методичні особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі інтегрованого вивчення МНФ. Описано методику організації та проведення експерименту, проаналізовано його результати. Доведено, що обов'язковим компонентом інтегрованого навчання методики фізики є розроблений і упроваджений у навчальний процес комплекс дидактичних інтегрованих (методичних) завдань, що конкретизують дану методику формування інтегрованих методичних знань і вмінь у майбутніх учителів фізики. Охарактеризовано принцип інтегрованого узгодження формування методичних знань, що полягає в необхідності взаємопідсилення знань з МНФ, психології та педагогіки на підставі узгодженої взаємодії їх споріднених структур і структурних елементів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353301 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Рудницька Ж. О. 
Розвиток творчих умінь студентів у процесі виконання лабораторних робіт з курсу загальної фізики : Автореф. дис... канд. пед. наук / Ж. О. Рудницька; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 21 c. - укp.

Розвинуто теоретичні засади формування у студентів вищих технічних навчальних закладів творчих умінь різних ступенів під час виконання лабораторних робіт з фізики. Вивчено умови позитивної мотивації у процесі професійно-творчої діяльності студентів. Визначено нові критерії сформованості їх творчих умінь. Запропоновано алгоритм виконання творчих завдань студентами з використанням прийомів творчого пізнання, нові діалектичні засади розробки системи творчих завдань. Обгрунтовано й експериментально показано ефективність нових дидактичних умов щодо успішної реалізації лабораторних занять з фізики з використанням творчих завдань. Розроблено структуру методики проведення даних занять з метою розвитку творчих умінь студентів, систему творчих завдань до лабораторних робіт, програму розвитку цих умінь у студентів вищого навчального закладу на лабораторних заняттях з курсу загальної фізики, план проектування проведення такого заняття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Засядько І. І. 
Активізація пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації у процесі вивчення фізики : автореф. дис... канд. пед. наук / І. І. Засядько; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Доведено, що рівень пізнавальної активності зумовлений рівнем розвитку особистісних процесів і станів студента. Запропоновано модель рівнів пізнавальної активності та сформульовано критерії цих рівнів. Обгрунтовано засади проектування активної навчально-пізнавальної діяльності студентів з фізики, на підставі яких створено варіант дидактичної системи, що забезпечує умови для самоорганізації навчальної діяльності студента, розвитку його особистісних механізмів і станів і активізацію самостійної діяльності під час вивчення фізики. У дидактичній системі реалізовано ідею методичного забезпечення структурних елементів навчально-пізнавальної діяльності студента з використанням діагностично-диференційного підходу у разі добору навчального матеріалу та під час опанування його студентами. Розроблено методичні посібники, програмні педагогічні засоби, методичні рекомендації. Запропоновану дидактичну систему навчання фізики експериментально перевірено та показано її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353049 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гордієнко Т. П. 
Самостійна навчальна діяльність студентів університетів з курсу загальної фізики : моногр. / Т. П. Гордієнко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 209 c. - Бібліогр.: с. 187-209. - укp.

Розглянуто теоретичні та методичні засади самостійної навчальної діяльності студентів у процесі вивчення курсу загальної фізики (ЗФ). Описано систему планування й організації самостійної роботи студентів (СРС) на підставі підсистем, зорієнтованих на досягнення головної мети СРС - формування самостійності як риси особистості, а також на засвоєння вмінь і необхідних знань з курсу ЗФ. Висвітлено основні положення розробленої програми діяльності викладача зі створення необхідних умов для організації СРС. Запропоновано систему інформаційно-методичного забезпечення СРС, наведено рекомендації щодо створення посібника інформаційно-методичних матеріалів для СРС.

Рассмотрены теоретические и методические вопросы самостоятельной учебной деятельности студентов при изучении курса общей физики (ОФ). Описана система планирования и организации самостоятельной работы студентов (СРС) на основе подсистем, ориентированных на достижение главной цели СРС - формирование самостоятельности как черты личности, а также достижение умений и необходимых знаний курса ОФ. Освещены основные положения разработанной программы деятельности преподавателя по созданию необходимых условий для организации СРС. Предложена система информационно-методического обеспечения СРС, приведены рекомендации по созданию учебника информационно-методических материалов для СРС.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Маркова Л. 
Завдання профільного характеру як засіб активізації навчальної діяльності студентів коледжу на заняттях з фізики / Л. Маркова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 6. - С. 60-65. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено методологію активізації учбової діяльності на заняттях з фізики студентів вузів І - ІІ рівнів акредитації. Обговорено реалізацію задачного підходу до вивчення фізики як одного з видів системного дослідження і формування учбової діяльності. Приклади завдань, що добиралися за принципом фахового спрямування студентів, розташовано у порядку зростання їх складності (понятійний, середній та підвищений рівні). Зазначено, що застосування запропонованої методики стимулює активність студентів у навчанні. Зосереджено увагу на тому, що система фізичних задач, зміст яких орієнтується на задоволення професійних інтересів студентів відповідно до їх професійного самовизначення, може розглядатися як досить ефективний засіб профільної диференціації навчання.

Отражена методология активизации учебной деятельности на занятиях по физике студентов вузов І - ІІ уровней аккредитации. Обсуждена реализация задачного подхода к изучению физики как одного из видов системного исследования и формирования учебной деятельности. Примеры заданий, которые подбирались по принципу профессиональной направленности студентов, расположены в порядке возрастания их сложности (понятийный, средний и повышенный уровни). Отмечено, что применение предложенной методики стимулирует активность студентов в учебе. Сосредоточено внимание на том, что система физических задач, содержание которых ориентируется на удовлетворение профессиональных интересов студентов в соответствии с их профессиональным самоопределением, может рассматриваться как достаточно эффективное средство профильной дифференциации учебы.

The considers the problem of activization of college students' educational[ activity at physics lessons. It also analyzes the task approach to studying physics as one of the system research and educational activity formation types. The author examinesprofile studies as a type of differentiated studies of students in accordance with their professional self-determination. She lists the tasks that activate the students' educational work.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ємчик Л. 
Естетичне виховання студентів як умова підвищення їх професійної майстерності / Л. Ємчик // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 3. - С. 173-181. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Досліджено шляхи формування естетичного компоненту в процесі навчання студентів ПТНЗ фізики, що сприятиме формуванню їх професійних умінь і навичок. Відстежено необхідність комплексної естетизації навчального та позанавчального процесів. Зазначено, що зміст освіти не може зводитися лише до переліку знань і навичок, а повинен формуватися досвід творчої діяльності та особистісних поглядів на систему цінностей суспільства, у тому числі ставлення до естетичних цінностей науки, оскільки фізика і є фундаментом культури, і впливає на формування світогляду особистості.

Исследованы пути формирования эстетического компонента в процессе обучения студентов ПТУ физике с целью формирования у них профессиональных умений и навыков. Отслежена необходимость комплексной эстетизации учебного и внеучебного процессов. Отмечено, что содержание образования не может сводиться лишь к списку знаний и навыков, но должен формироваться опыт творческой деятельности и личностных взглядов на систему ценностей общества, в том числе отношение к эстетическим ценностям науки, поскольку физика и является фундаментом культуры, и влияет на формирование мировоззрения личности.

The possibilities of the usage of aesthetic education component in the course of physics at vocational schools to strengthen the motivating potential and to raise specialistsТ professional skills accordingly are considered are the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.355 + В3 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського