Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (29)
Пошуковий запит: (<.>U=В3 р(4УКР)3-253$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Носуля П. В. 
Засоби інформаційних технологій як чинник підвищення ефективності підготовки майбутніх вчителів фізики до організації навчально-експериментальної роботи / П. В. Носуля // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 21. - С. 115-122. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто роль інформаційних технологій у підвищенні ефективності підготовки майбутніх учителів фізики до організації навчально-експериментальної роботи. Доведено, що використання різноманітних моделюючих та обчислювальних комп'ютерних програм під час підготовки майбутнього вчителя фізики та подальшого використання розроблених фрагментів засобами електронних конструкторів уроків в навчальному процесі надасть можливість підготувати висококваліфікованого фахівця своєї галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Войтків Г. 
Неперервна освіта вчителів фізики в умовах зростання ролі ІКТ / Г. Войтків // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 2. - С. 55-58. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії. Зроблено компаративний аналіз професійної підготовленості до володіння ІКТ викладачів старшого віку та молодих спеціалістів. Визначено перспективи неперервної освіти в галузі фізики, зокрема розглянуто основні положення програми Intel "Навчання для майбутнього", яку розроблено для перепідготовки педагогічних кадрів з ІКТ та новітніх педагогічних технологій. Констатовано ефективність застосування самоосвіти та курсів підвищення кваліфікації вчителів-фізиків для подальшого впровадження програми дистанційного навчання використання ІКТ, адаптованої до курсу шкільної фізики.

Проанализировано состояние исследуемой проблемы в педагогической теории. Сделан компаративный анализ профессиональной подготовленности к владению ИКТ преподавателей старшего возраста и молодых специалистов. Определены перспективы непрерывного образования в области физики, в частности рассмотрены основные положения программы Intel "Обучение для будущего", разработанной для переподготовки педагогических кадров по ИКТ и новейшим педагогическим технологиям. Констатирована эффективность применения самообразования и курсов повышения квалификации учителей-физиков для дальнейшего внедрения программы дистанционного обучения использования ИКТ, адаптированной к курсу школьной физики.

The article discusses problems of the professional activity of physics teachers and the role continuous training in their solving.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Масич В. В. 
Застосування інформаційних технологій у процесі проблемного навчання фізиці у вищому навчальному закладі / В. В. Масич, І. М. Безугла // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 38/39. - С. 297-301. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто питання проблемного навчання фізики у ВНЗ, що забезпечується застосуванням інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено актуальність проблемного навчання фізики, що забезпечує суб’єктивно-діяльніснийта індивідуально-творчий підхід до навчання, підвищення розумової активності студентів, досягнення високого рівня наукової та практичної значущості досліджуваного матеріалу, оволодіння методологією дослідницької й проектної діяльності.

Рассмотрены вопросы проблемного обучения физике в ВУЗ, которое обеспечивается с помощью применения инновационных информационно-коммуникативных технологий. Определена актуальность проблемного обучения физике, которая обеспечивает субъективно-деятельностный и личностно-творческий подход в обучении, повышение умственной активности студентов, достижение высокого уровня научной та практической значимости исследуемого материала, овладение методологией исследовательской и проектной деятельности.

The article deals with the problem of teaching physics at the university, which is provided with the aid of innovative information and communication technologies. The author determines the relevance of the problem of teaching physics, which provides subject-activity and personal and creative approach to learning, improving students' mental activity, a high level of research in the practical significance of the material, the mastery of research methodology and project activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Цодікова Н. О. 
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізики до використання інформаційних технологій у професійній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. О. Цодікова; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2013. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність, критерії та рівні готовності майбутніх учителів фізики до використання інформаційних технологій у процесі професійної діяльності. Обгрунтовано педагогічні умови такої підготовки, що передбачають здійснення інтеграції інформаційних технологій у процес викладання фахових дисциплін, забезпечення спрямованості психолого-педагогічних, інформативних дисциплін, методики викладання фізики на підготовку майбутніх учителів фізики до використання інформаційних технологій у професійній діяльності, формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів фізики засобами інтернет-технологій, а також набуття студентами досвіду використання інформаційних технологій у квазіпрофесійній діяльності в межах контекстного навчання у вищих закладах освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-253,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА401803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Косенко О. 
Фізика у вищій школі в умовах нанореволюції / О. Косенко // Вища освіта України. - 2013. - № 4. - С. 59-64. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Зазначено, що основою соціально-економічного розвитку сучасних країн є застосування в університетській освіті досягнень точних наук на базі найновіших технологій. Проаналізовано наукове та інформаційне забезпечення перспектив технологічного прогресу в Україні. На основі опису в стислому вигляді відмінностей між класичними та квантовими законами викладено авторське бачення перспектив розвитку нанотехнологій в космічному сегменті наукових досліджень та інженерно-технологічних розробок. Зроблено огляд перспектив розвитку в Україні цих проектів та труднощі в досягненні результатів у цій галузі знань.

Отмечено, что основой социально-экономического развития современных стран является применение в университетском образовании достижений точных наук на базе новейших технологий. Проанализированы научное и информационное обеспечение перспектив технологического прогресса в Украине. На основе описания в сжатом виде различий между классическими и квантовыми законами изложено авторское видение перспектив развития нанотехнологий в космическом сегменте научных исследований и инженерно-технологических разработок. Сделан обзор тенденций развития этих проектов и трудности в достижении результатов в данной области знаний.

The course and prospects of nanorevolution in the exact sciences and technologies have been researched. It has been proved the necessity of transition from micro- to nano-size products and devices. It saves materials very much and enables to embody processes which are impossible in a macro- and micro world.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Іваницький О. І. 
Професійна підготовка майбутнього вчителя фізики в умовах інформаційно-освітнього середовища : [монографія] / О. І. Іваницький; ДВНЗ "Запоріз. нац. ун-т". - Запоріжжя : ЗНУ, 2014. - 228 c. - Бібліогр.: с. 210-219 - укp.

Висвітлено психологічні, дидактичні та методичні засади професійної підготовки майбутнього вчителя фізики за умов інформаційно-освітнього середовища. Увагу приділено теоретико-методичним аспектам розробки і впровадження в практику роботи національної школи сучасних технологій навчання фізики та професійній підготовці майбутнього вчителя фізики до цієї діяльності. Проектовано акмеологічну технологію професійної підготовки вчителя фізики до розробки та впровадження інноваційних технологій навчання фізики у загальноосвітній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-253,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783995 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Коробова І. В. 
Формування інформаційно-методичної компетентності майбутнього учителя фізики / І. В. Коробова // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 9. - С. 163-168. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розрізнено поняття "інформаційно-технологічна компетентнція" та "інформаційно-методична компетенція", з'ясовано значення їх формування у процесі методичної підготовки учителя фізики, розглянуто шляхи формування інформаційно-методичної компетентності студентів у процесі вивчення спеціальних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Іваницький О. І. 
Інформаційно-комунікаційне середовище як засіб професійної підготовки майбутнього вчителя фізики / О. І. Іваницький // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 12. - С. 9-13. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено проблему створення інформаційно-комунікаційного середовища як засобу професійної підготовки майбутнього вчителя фізики на основі розробки трикомпонентної системи мережевих інформаційно-комунікаційних комплексів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Грабчак Д. В. 
Освітній WEB-квест як нова Інтернет-технологія навчання елективних курсів з фізики / Д. В. Грабчак // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 12. - С. 139-145. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито сутність поняття "освітній web-квест", обгрунтовано його застосування під час вивчення елективних курсів з фізики, розроблено методичні поради для вчителів щодо особливостей проектування елективних курсів з фізики шляхом застосування освітнього web-квесту.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Солодовник А. О. 
Mind-mapping як інструмент організації самостійної роботи курсантів з фізики / А. О. Солодовник // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 12. - С. 201-205. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Визначено можливості використання майндмеппінгу в організації самостійної роботи курсантів під час вивчення фізики та запропоновані приклади завдань для їх реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Іваницький О. І. 
Підготовка майбутнього вчителя фізики до реалізації інформаційної функції / О. І. Іваницький // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13. - С. 44-49. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблеми підготовки майбутнього вчителя фізики до реалізації інформаційної функції за умов створення інформаційно-комунікаційного середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Чайковский А. Г. 
Методические проблемы дистанционного обучения физике средствами Интернет-технологий / А. Г. Чайковский, И. В. Коробова // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13. - С. 198-202. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Рассмотрены процессы трансформации способов обучения и роли педагога в них; выявлены основные трудности, связанные с этими изменениями, и представлены технические и методические способы их преодоления.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Задорожна О. В. 
Методичні засади створення та використання педагогічних програмних засобів у процесі навчання фізики студентів вищих авіаційних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Задорожна; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2014. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано теоретичні засади і подано модель методичної системи навчання фізики операторів складних систем управління авіаційного профілю. Встановлено, що у такій моделі використання на заняттях з фізики педагогічних програмних засобів з інформаційними моделями авіаційних приладів, що знаходяться на борту літака, сприяє підвищенню рівня успішності опанування знань й умінь курсантів, оскільки вони спрямовані на формування взаємозв'язку між фізичними поняттями, теоріями й законами та уміннями їх використовувати у процесі розв'язування нестандартних, практичних та прикладних завдань професійного спрямування, а також розвиває уміння розуміти сутність і зміст інформації, яка подана в екранно-звуковій формі. Обгрунтовано критерії рівнів навчальних досягнень з фізики для курсантів авіаційних ВНЗ та доведено ефективність розробленої моделі методичної системи навчання фізики курсантів на основі педагогічних програмних засобів "Фізика. Механіка".


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-253,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА411120 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сальник І. В. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні фізики студентів нефізичних спеціальностей педагогічних ВНЗ / І. В. Сальник // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 204-209. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проблеми, які виникають при навчанні фізики студентів нефізичних спеціальностей, пов'язані з відсутністю у них мотивації до занять, що є причиною низького рівня засвоєння навчального матеріалу. Одним із шляхів розв'язання проблеми є комплексне використання засобів ІКТ в навчальному процесі вищих навчальних закладів. В процесі виконання фізичного практикуму ІКТ дозволяють розв'язати проблеми, що пов'язані з низькою експериментальною підготовкою студентів нефізичних спеціальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Коновал О. А. 
Комп'ютерне моделювання як засіб підтримки самостійної роботи студентів при вивченні теоретичної фізики / О. А. Коновал, Т. І. Туркот // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 17. - С. 56-67. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Показано переваги процесу самостійного навчання з використанням комп'ютерних дидактичних засобів, схарактеризовано дидактичні можливості комп'ютерних навчальних програм щодо моделювання фізичних процесів при вивченні теоретичної фізики. Запропоновано приклади завдань для самостійної роботи студентів з електродинаміки з використанням програми "Компонент".


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бабенко М. І. 
Методи комп'ютерного моделювання при розв'язуванні фізичних задач в курсі фізики вищої та середньої школи / М. І. Бабенко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 17. - С. 77-81. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання застосування методів комп'ютерного моделювання у процесі викладання курсу фізики в середній та вищій школах. На базі СКМ MATLAB показаний приклад візуалізації коливальних процесів при різних параметрах системи, що сприяє більш глибокому розумінню досліджуваних фізичних явищ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-253 + В3 р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Козловский Е. О. 
Мультимедийная виртуальная лаборатория по физике в системе дистанционного обучения / Е. О. Козловский, Г. М. Кравцов // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 18. - С. 80-89. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Представлены результаты разработки программного модуля "Виртуальная лаборатория" в системе дистанционного обучения "Херсонский виртуальный университет" (СДО ХВУ) применительно к задачам физики. Актуальность исследования обусловлена отсутствием в существующих системах дистанционного обучения поддержки создания и использования виртуальных лабораторных работ по дисциплинам естественно-научного профиля. Предметом исследования является программный модуль создания и использования виртуальных лабораторных работ в системе дистанционного обучения. Цель исследования - описание технологии разработки программного обеспечения виртуальной лаборатории по физике для системы дистанционного обучения. Описаны информационные технологии проектирования и разработки, а также структура виртуальной лаборатории и ее место в СДО ХВУ. Также описаны основные режимы работы программного модуля в системе и методы его использования в учебном процессе. В основе структуры программного модуля "Виртуальная лаборатория" лежит мультимедийный Веб-редактор виртуальных лабораторных работ, который создан по технологии объектно-ориентированного проектирования. Программная библиотека мультимедийных 3D объектов, созданных в среде разработки интерактивных графических объектов Unity3D, унифицирует процесс создания и обработки виртуальных лабораторных работ. Базовым математическим пакетом для поддержки вычислений является математический процессор Waterloo Maple. Применение разработанного программного интерфейса позволит преподавателям создавать лабораторные работы и использовать их в своих дистанционных курсах. Учащиеся, в свою очередь, смогут проводить исследования, выполняя вирртуальные лабораторные работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Slipukhina I. 
Role of computer oriented laboratory training course in physics for development of key competences of future engineers = Роль комп'ютерно орієнтованого лабораторного практикуму з фізики у формуванні ключових компетенцій майбутніх інженерів / I. Slipukhina // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2014. - 58, № 1. - С. 96-101. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

Проаналізовано загально предметні компетенції, які входять до складу технологічної компетентності майбутнього інженера. Розглянуто можливості комп'ютерно-орієнтованого лабораторного практикуму для формування технологічного мислення студентів. Визначено роль і особливості створення контенту інтерактивного зошита, інтегрованого з програмами аналізу одержаних експериментальних даних.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бардус І. О. 
Система професійно орієнтованого навчання фізики студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп'ютерного профілю : монографія / І. О. Бардус; Бердян. держ. пед. ун-т. - Бердянськ : Ткачук О. В., 2014. - 223 c. - Бібліогр.: с. 151-180 - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано та розроблено модель професійно орієнтованого навчання фізики, в основу якої покладено міжпредметні зв'язки фізики та спеціальних дисциплін за функціями й видами діяльності інженера-педагога. Теоретично обгрунтовано та розроблено алгоритм добору засобів і методів навчання на основі міжпредметних зв'язків за видами та функціями діяльності. Вдосконалено поняття "професійна спрямованість навчання фізики", відмінною ознакою якого є врахування видів і функцій фахової діяльності інженера-педагога комп'ютерного профілю. Набули подальшого розвитку ідея використання методу проектів для розвитку педагогічної спрямованості особистості та професійного мислення студентів засобами фізики, дидактичні засоби (мультимедійне забезпечення курсу лекцій, електронний посібник для самостійного розв'язування задач) та лабораторний практикум прикладним спрямуванням навчального матеріалу "Загальної фізики".


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-253,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА792991 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Сучасні тенденції навчання фізики у загальноосвітній та вищій школі : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 100-річчю від дня народж. І. В. Попова, 25 - 26 квіт. 2014 р., Кіровоград / уклад.: М. І. Садовий, Д. С. Лазаренко, Л. П. Суховірська; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2014. - 111 c. - укp. - рус. - англ.

Визначено роль демонстраційного експерименту в шкільному курсі фізики. Проаналізовано стратегічні напрями розвитку освіти. Розглянуто ергономічний підхід щодо організації самостійної роботи студентів до лабораторного практикуму з фізики. Обгрунтовано принцип історизму фізичної освіти в основній школі. Розкрито особливості історизму у процесі викладання фізики. Визначено шляхи удосконалення процесу формування у школярів наукового стилю мислення під час вивчення фізики. Проаналізовано сучасні технології навчання фізики та астрономії за умов оновленого освітнього середовища. Викладено методику вивчення фізики і спецпредметів у сфері професійно-технічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-253 я434 (0) Попов, І.В. + В3 р(4УКР)3-253 я434(0) Попов, В.І.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА794373 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського