Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>U=В3 р(4УКР)3-28$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Атаманчук П. С. 
Якість освіти як проблема дидактики фізики / П. С. Атаманчук, О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 8-12. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто функції менеджменту якості освіти в контексті побудови теоретичного базису дидактики фізики, зокрема стимулювання й доведення якості пізнавальної активності тих, хто навчається, до рівня самоосвіти та здатності самореалізувати цей принцип. Запропоновано системний підхід до формування компетентності й світогляду учнів і студентів на основі бінарного принципу оцінювання результативності навчання фізики. Узагальнено чотиривимірну сутність особистісно-діяльнісного виміру якості знань (так званий еталон контролю) у вигляді технології розробки структурно-логічної моделі навчання, схеми-матриці цільової навчальної програми, методики формування готовності студентів та технології оцінювання компетентності та світогляду учнів і студентів.

Рассмотрены функции менеджмента качества образования в контексте построения теоретического базиса дидактики физики, в частности стимулирования и доведения качества познавательной активности учащихся до уровня самообразования и способности реализовать этот принцип. Предложен системный подход к формированию компетентности и мировоззрения учащихся и студентов на основе бинарного принципа оценки эффективности обучения физике. Обобщена и представлена четырехмерная сущность личностно-деятельностного измерения знаний (так называемый эталон контроля) в виде технологии разработки структурно-логической модели обучения, схемы-матрицы целевой учебной программы, методики формирования готовности студентов и технологии оценки компетентности и мировоззрения учащихся и студентов.

The authors have analyzed peculiarities of quality education management in the context of theoretical basis of physics didactics forming. The system approach to the pupils' and students' competences and world view forming on the binary principle of studies physics results assessment has been proposed. The article has also defined the separate aspects of present-day concept of physicistsТ didactics creation according to the management principles of quality specialistsТ training in the conditions of European integrated process in the sphere of education and National Qualifications Framework introduction.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-28 + В3 р(4УКР)3-28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Луценко Г. В. 
Теоретико-методологічні засади фундаменталізації фізичної освіти у вищій школі: дидактичний і управлінський аспекти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04, 13.00.06 / Г. В. Луценко; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2014. - 40 c. - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель фундаменталізації фізичної освіти на основі компетентнісного підходу, яка відображає різні аспекти фундаменталізації фізичної освіти. Розроблено концептуальні засади фундаменталізації професійної підготовки майбутніх фізиків-дослідників (кореляція цілей фізичної освіти та професійної підготовки, інтеграція знань і вмінь студентів із фізики й інформатики, багаторівневість фізичної освіти у професійній підготовці, компетентнісний підхід до забезпечення якості фізичної освіти). Розроблено теоретичну модель системи інформаційного забезпечення науково-дослідницької роботи ВНЗ III - IV рівня акредитації, що містить формулювання цілей, закономірностей, принципів, функцій, методів, організаційної структури. Вдосконалено методологічні засади фундаменталізації професійної підготовки (грунтовне вивчення фахових дисциплін майбутніми фізиками-дослідниками завдяки виокремленню базового змісту фізики; посилення наукового складника професійної освіти, формування професійної культури фахівців; оволодіння наскрізними, міждисциплінарними знаннями та вміннями тощо). Набули подальшого розвитку теоретичні положення професійної педагогіки щодо фундаменталізації професійної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-28,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА406183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сільвейстр А. 
Дидактичні основи організації навчання фізики майбутніх учителів хімії і біології в педагогічному університеті / А. Сільвейстр // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 72-78. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито дидактичні основи організації навчання фізики майбутніх учителів хімії та біології у педагогічному університеті. Розглянуто загальнодидактичні принципи навчання фізики у ВНЗ. Виявлено причини, що обумовлюють труднощі у засвоєнні курсу загальної фізики. Зроблено короткий огляд змісту посібників “Фізика” для біологічних спеціальностей, “Фізика і фізичні методи дослідження” для хімічних спеціальностей та посібника-довідника “Основні положення фізики” для позааудиторної роботи студентів. Визначено дидактичні вимоги до викладання фізики.

Раскрыты дидактические основы организации обучения физике будущих учителей химии и биологии в педагогическом университете. Рассмотрены общедидактические принципы обучения физики в ВУЗ. Выявлены причины, обусловливающие трудности в усвоении курса общей физики. Сделан краткий обзор содержания учебных пособий “Физика” для биологических специальностей, "Физика и физические методы исследования" – для химических специальностей и пособия-справочника "Основные положения физики" для внеаудиторной работы студентов. Определены дидактические требования к преподаванию физики.

The article describes the fundamentals of teaching physics future teachers of chemistry and biology at the Pedagogical University and discusses general didactic principles of teaching physics in high school.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Левківський А. М. 
Сучасні тенденції підготовки майбутніх учителів фізики до оцінювання навчальних досягнень учнів / А. М. Левківський // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 14. - С. 279-283. - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Розглянуто сучасні тенденції підготовки майбутніх учителів фізики до контролю та оцінки навчальних досягнень школярів. Наведено приклади найоптимальніших методик оцінювання знань, умінь і навичок учнів. Визначено основні принципи створення традиційних систем оцінювання навчальних досягнень. Проаналізовано особливості використання рейтингової системи оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів фізики. Окреслено переваги використання рейтингової системи у порівнянні з існуючими методиками контролю й оцінки знань, умінь і навичок. Визначено перспективи дослідження оцінювання навчальних досягнень учнів.

Освещены современные тенденции подготовки будущих учителей физики к контролю и оценке учебных достижений школьников. Приведены примеры оптимальных методик оценки знаний, умений и навыков учащихся. Определены основные принципы создания традиционных систем оценки учебных достижений. Проанализированы особенности использования рейтинговой системы оценивания учебных достижений учащихся в процессе профессионально-педагогической подготовки будущих учителей физики. Определены преимущества использования рейтинговой системы по сравнению с существующими методиками контроля и оценки знаний, умений и навыков. Названы дальнейшие перспективы исследования оценивания учебных достижений учащихся.

The article highlights the current trends of training future teachers of physics to the monitoring and evaluation of educational achievements of schoolchildren. The examples of best practice assessment of the knowledge and skills of students. The basic principles of traditional systems of evaluation of educational achievements. The features of the rating system for evaluation of academic achievements of students in vocational and educational training of future teachers of physics are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кух А. М.  
Принципи дидактики вищої школи в фаховій підготовці майбутнього вчителя фізики / А. М. Кух // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 62. - С. 271-276. - Бібліогр.: с. 276 - укp.

Розглянуто і проаналізовано загальнодидактичні принципи та виділено дидактичні принципи навчання фізики у вищій школі, їх специфічні особливості. Аргументовано їх практичну значущість у проектуванні методичної системи підготовки майбутнього вчителя фізики.

Рассмотрены и проанализованы общедидактические принципы и выделены дидактические принципы обучения физике в высшей школе, их специфические особенности. Аргументирована их практическая значимость в проектировании методической системы подготовки будущего учителя физики.

Principles of didactics of physics of high school are examined in planning of the methodical system of preparation of future teacher of physics. Reviewed and analysed overall the didactic principles of teaching physics in high school, their specific features. Their practical importance in the projecting of methodical system training of future teachers of physics is argued.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Коновал О. А. 
Навчально-методичний комплекс як сучасний дидактичний засіб управління самостійною роботою студентів у вивченні фізики / О. А. Коновал // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 34. - С. 68-76. - Бібліогр.: с. 76 - укp.

Проаналізовано сучасну типологію дидактичних засобів навчання. З’ясовано підходи до конструювання сучасних дидактичних засобів організації та управління самостійною роботою студентів у вивченні фізики. Розкрито призначення компонентів навчально-методичних комплексів, що мають забезпечити ефективну підтримку самостійної роботи студентів. Наголошено, що у процесі вивчення фізики у педагогічних ВНЗ пріоритетним є створення спеціальних НМК – відкритої системи дидактичних засобів, що постійно оновлюється й функціонально є модельним описом педагогічної системи, яка склалася під час викладання базових дисциплін.

Проанализирована современная типология дидактических средств обучения. Установлены подходы к конструированию современных средств организации и управления самостоятельной работой студентов в изучении физики. Раскрыто назначение компонентов учебно-методических комплексов, которые должны обеспечить эффективную поддержку самостоятельной работы студентов. Подчёркнуто, что в процессе изучения физики в педагогических ВУЗ приоритетным является создание специальных УМК – открытой системы дидактических средств, которые постоянно обновляются и функционально являются модельным описанием педагогической системы, сложившейся во время преподавания базовых дисциплин.

Modern typology of didactic means of teaching is analyzed. The article determines approaches to developing the modern means of organizing and managing students’ independent physics learning. The purpose of the educational and methodical complex’s components aimed to provide efficient support of students’ independent learning is defined. It is highlighted, that creating special educational and methodical complexes is a priority of the physics teaching in pedagogical universities; these complexes should become open systems of constantly updated didactic means, functionally representing the model of educational system, developed in the course of teaching core disciplines.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Опачко М. В. 
Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів фізики з дидактичного менеджменту : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / М. В. Опачко; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 44 c. - укp.

Уперше обґрунтовано, експериментально перевірено та впроваджено систему підготовки майбутніх учителів фізики з дидактичного менеджменту, представлену моделями: 1) змісту підготовки з дидактичного менеджменту; 2) процесу підготовки з дидактичного менеджменту; 3) готовності майбутніх учителів фізики з дидактичного менеджменту. Виявлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови підготовки з дидактичного менеджменту майбутніх учителів фізики в освітньому середовищі вищої школи. Серед умов виокремлено: дидактичні (організаційно-методичне забезпечення процесу підготовки, самостійна робота як важливий чинник під час засвоєння студентами змісту дидактичного менеджменту), психологічні (забезпечення умов для розвитку професійно-особистісних якостей вчителя-менеджера; спрямованість на проектування розвивального середовища, комфортного для особистісного і творчого розвитку учнів; використання знань про когнітивні стилі учнів для оптимізації дидактичної взаємодії тощо); інформаційно-технологічні (проектування інноваційного навчального середовища у змісті підготовки майбутніх учителів фізики з дидактичного менеджменту; підготовка вчителя до використання інформаційно-комунікативних технологій навчання тощо). Показано, що за аналізом результатів педагогічного експерименту підтверджено ефективність розробленої та науково обґрунтованої системи підготовки майбутнього вчителя фізики з дидактичного менеджменту у вищій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-28,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА434121 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського