Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Книжкові видання та компакт-диски (284)
Пошуковий запит: (<.>U=В3 я72-5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Ракша М. П. 
Інструкції до виконання лабораторних робіт з фізики для 7 класу / М. П. Ракша // Пед. вісн.. - 2009. - № 1. - С. 58-60. - укp.

Наведено інструкції до виконання п'яти лабораторних робіт з фізики для VII класу, кожна з яких містить теоретичні відомості, правила техніки безпеки, покроковий алгоритм виконання з додатковими завданнями для самостійної роботи учнів на уроці.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 я72-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Попова Т. М. 
Використання елементів музейної педагогіки під час лабораторних робіт / Т. М. Попова, Д. Ю. Маслєннікова // Пед. пошук. - 2012. - № 2. - С. 53-58. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто один із важливих напрямків роботи вчителя – використання в навчально-виховному процесі з фізики елементів музейної педагогіки як на уроках різноманітних типів, так і в позакласній роботі. Запропоновано приклади використання елементів музейної педагогіки під час проведення лабораторних робіт із фізики. Підкреслено, що використання на уроках фізики елементів музейної педагогіки створює сприятливі умови для індивідуальної та колективної творчої діяльності учнів, допомагає прищеплювати їм навички самостійного отримання знань. Зроблено висновок про те, що запропоновані методи сприяють розширенню можливості вчителів для виховання інтелектуальної, творчо мислячої особистості, здатної до збереження людської культури й творення новітньої.

Рассмотрено одно из важнейших направлений работы учителя – использование в учебно-воспитательном процессе по физике элементов музейной педагогики как на уроках различных типов, так и во внеклассной работе. Предложены примеры использования элементов музейной педагогики во время проведения лабораторных работ по физике. Подчеркнуто, что использование на уроках физики элементов музейной педагогики создает благоприятные условия для индивидуальной и коллективной творческой деятельности учеников, помогает прививать им навыки самостоятельного получения знаний. Сделан вывод о том, что предложенные методы способствуют расширению возможностей учителей для воспитания интеллектуальной, творчески мыслящей личности, способной к сохранению человеческой культуры и творению новой.

Considered one of the most important directions of the teacher - the use of the educational process in physics elements museum education as the lessons of various types, and in extracurricular activities. Offered examples of elements of museum education in laboratory work in physics. Emphasized that the use of the lessons of physics elements museum education creates favorable conditions for individual and collective creativity of students, helps inculcate skills of independent learning. It is concluded that the proposed methods lead to the empowerment of teachers to educate the intellectual, creative individuals capable of preserving human culture and the creation of a new one.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.2 + В3 я72-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Косогов І. Г. 
Практична спрямованість навчання фізики в закладах середньої освіти : монографія / І. Г. Косогов, Г. О. Шишкін; Бердянський державний педагогічний університет. - Київ : Франко Пак, 2023. - 221 c. - Бібліогр.: с. 190-221 - укp.

У монографії проаналізовано стан практичної спрямованості навчання фізики учнів старших класів закладів середньої освіти. З позицій інтегрованого підходу до формування фізичних знань сформульовані основні напрямки вдосконалення системи фізичної освіти молоді та підготовки до практичного застосування набутих знань з фізики до практичної та майбутньої професійної діяльності. На основі інтеграції предметів природничо-наукової підготовки розроблено систему формування практико-оріснтованих знань з фізики. У монографії значна увага приділена підвищенню ефективності освітнього процесу та рівню зацікавленості учнів фізикою. Висвітлена методика вивчення фізики як навчального предмету орієнтована на формування практичних навичок, фундаментальних знань, необхідних для успішного формування технічного мислення учнів, завдяки яким формується єдина фізико- технічна картина світу.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 я72-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА862310 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського