Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>U=Г.р21-32$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Савчин М. -В.М. 
Дидактичні засади розробки навчально-методичного комплексу з курсу хімії основної школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. -В.М. Савчин; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 18 c. - укp.

Розглянуто питання визначення дидактичних принципів формування та використання навчально-методичного комплекту (НМК) з хімії для основної школи. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми у педагогіці та методиці навчання хімії з 1920-х рр. до сучасного періоду. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано методичні засади розробки та впровадження в практику навчально-методичного комплекту з урахуванням вимог щодо оцінювання навчальних досягнень учнів за 12-бальною шкалою. Розроблено концепцію НМК і систему навчальних завдань. Експериментально доведено доцільність ієрархічного викладу різнорівневого дидактичного матеріалу для визначення ступеня засвоєння знань учнів, поетапного формування вмінь і навичок роботи з навчальною інформацією. З метою інтенсифікації та індивідуалізації навчального процесу НМК розроблено в двох підсистемах: дидактичний комплект учня та методичний - учителя. Доведено, що використання запропонованого НМК позитивно впливає на якість навчання. В експериментальних класах простежено тенденцію домінування репродуктивно-продуктивного та продуктивного засвоєння знань і зменшення кількості учнів, які навчаються репродуктивно. У контрольних класах суттєвих змін не виявлено. Відзначено, що практичне використання НМК створює сприятливі умови для індивідуалізації навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336209 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ліцман Ю. В. 
Узагальнення і систематизація знань з хімії учнів профільних класів середньої загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ю. В. Ліцман; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 21 c. - укp.

Наведено методику узагальнення та систематизації знань учнів X класів хіміко-біологічного профілю з органічної хімії, яка є методичною системою. Зазначено, що мета, зміст, засоби, організаційні форми навчання та форми контролю та діагностики - складові запропонованої системи. Теоретично обгрунтовано доцільність використання: певних фактів, понять, законів, закономірностей, теоретичних положень, правил, алгоритмів дій, висновків як елементів змісту; адаптованої для курсу хімії загальної методики формування інтелектуальних умінь як способу; алгоритмізованого, проблемного, пошукового, дослідницького методів; таблиць, алгоритмів, планів, тренувальних завдань, хімічного експерименту як засобів; парного узагальнювального уроку, зокрема лекції - семінару, а також семінару, практичної роботи як організаційних форм навчання; контрольних робіт, контрольних зрізів, усного опитування, анкетування як форм контролю та діагностики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335021 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського