Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Г2 р21-3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Величко Л. П. 
Теорія і практика навчання органічної хімії у загальноосвітніх навчальних закладах : Моногр. / Л. П. Величко; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : Генеза, 2006. - 331 c. - Бібліогр.: с. 273-293. - укp.

Висвітлено результати досліджень, що стосуються теоретичних і методичних засад навчання учнів органічної хімії (ОХ). Проаналізовано зарубіжний досвід відбору змісту навчання ОХ у системі загальної середньої освіти, проаналізовано актуальні проблеми вивчення органічних речовин. Наведено сучасні наукові підходи до пояснення будови та властивостей органічних сполук у шкільному курсі хімії. Викладено результати оцінювання ефективності підручників з ОХ.

Освещены результаты исследований, касающихся теоретических и методических основ обучения учеников органической химии (ОХ). Проанализирован зарубежный опыт по отбору содержания обучения ОХ в системе общего среднего образования, проанализированы актуальные проблемы изучения органических веществ. Приведены современные научные подходы к объяснению строения и свойств органических соединений в школьном курсе химии. Изложены результаты оценивания эффективности учебников по ОХ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г2 р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Величко Л. П. 
Теорія і практика навчання органічної хімії у загальноосвітніх навчальних закладах : Автореф. дис... д-ра пед. наук / Л. П. Величко; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2007. - 42 c. - укp.

Розглянуто актуальну проблему розробки теорії та методики навчання органічної хімії за умов модернізації шкільної освіти. Розкрито генезис провідних методичних ідей у навчанні оранічної хімії, систематизовано вітчизняний і зарубіжний досвід її викладання. Виявлено суперечності у предметному змісті навчання органічної хімії та його методичній реалізації. Обгрунтовано концептуальні підходи щодо розробки змісту та структури курсу органічної хімії, організації навчального процесу, його дидактичного забезпечення. Розкрито загальнокультурний контекст органічної хімії, сучасне наукове тлумачення будови та властивостей органічних сполук, методологію вибору змісту, тенденції його розвитку. Визначено мету, завдання, місце вивчення органічних речовин у курсі хімії. Розглянуто методичні особливості реалізації відібраного змісту та практичні питання методики навчання органічної хімії за чинними навчальними програмами, зокрема у класах хімічного профілю. Експериментально перевірено та доведено педагогічну ефективність запропонованої методики та дидактичного забезпечення курсу. За результатами дослідження розроблено комплекс навчальних програм, підручників і методичних посібників для середньої загальноосвітньої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г2 р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349054 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Хоменко П. В. 
Формування функціональних знань старшокласників з органічної хімії в загальноосвітніх навчальних закладах : Автореф. дис... канд. пед. наук / П. В. Хоменко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Висвітлено дидактичні та методичні аспекти формування функціональних знань учнів на базі діяльнісного підходу. Функціональні знання визначено як чітку, об'єктивну, систематизовану наукову інформацію, осмислену щодо її зовнішніх і внутрішніх зв'язків, та яку особистість здатна творчо реалізувати за змінних умов існування, як складову її основних компетентностей. Згідно з концепцією дослідження методологічною, теоретичною та практичною базою формування функціональності знань є загальна теорія діяльності, розроблена у філософії, соціології, психології. Формування функціональності знань може відбуватися поза діяльністю учня. Саме у процесі діяльності формується, реалізується та перевіряється функціональність знань. Якість знань визначається змістом і характеристиками тієї пізнавальної діяльності, до складу якої вони входять. Розкрито методи, засоби, принципи, визначено умови та рівні формування функціональності знань учнів на матеріалі органічної хімії. З метою реалізації діяльнісного підходу розроблено та впроваджено до практики школи методичні рекомендації щодо вивчення теми "Природні джерела вуглеводнів", педагогічний програмний засіб, методичну розробку тренінгового заняття з теми "Енергетика завтрашнього дня", упорядковано "Збірник вправ і задач з органічної хімії", зміст яких спрямовано на підвищення загальної функціональності знань учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г2 р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кащенюк М. Р. 
Узагальнення знань про спирти і феноли / М. Р. Кащенюк // Пед. пошук. - 2011. - № 3. - С. 56-58. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто можливість комплексного застосування традиційних та мультимедійних технологій на уроках хімії в ХІ класі. Доведено, що таке поєднання дозволяє інтенсифікувати діяльність учителя й учня, підвищити якість вивчення предмета, зосередити увагу на найбільш суттєвих (з точки зору навчальних завдань і цілей) характеристиках досліджуваних об'єктів. Подано теми презентацій учнів про сполуки, які належать до спиртів або фенолів.

Рассмотрена возможность комплексного применения традиционных и мультимедийных технологий на уроках химии в XI классе. Доказано, что такое сочетание позволяет интенсифицировать деятельность учителя и ученика, повысить качество изучения предмета, сосредоточить внимание на наиболее существенных (с точки зрения учебных задач и целей) характеристиках исследуемых объектов. Даны темы презентаций учащихся о соединениях, принадлежащих к спиртам или фенолам.

The possibility to integrate traditional and multimedia technologies in chemistry lessons in class XI. It is proved that this combination allows to intensify the activities of teachers and students, improve the quality of the study of the subject, focus on the most significant (in terms of educational goals and objectives) characteristics of the objects. There were presentations of students on topics compounds belonging to alcohols or phenols.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г2 р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пропедевтика знань з хімії органічних речовин в основній школі // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2011. - Ч. 2. - С. 70-72. - укp.

Досліджено проблему пропедевтики знань хімії органічних сполук в основній школі. Представлено структуру та зміст занять відповідного гуртка для учнів IX класу. Розкрито суть гурткових занять за трьома розділами. Описано заняття, на яких учні займаються з усіма хімічними елементами, їх складом, виконують практичні заняття.

Исследована проблема пропедевтики знаний органической химии в основной школе. Представлена структура и содержание занятий соответствующего кружка для учащихся IX класса. Раскрыта суть кружковых занятий по трем разделам. Описаны занятия, на которых учащиеся занимаются со всеми химическими элементами, их составом, выполняют практические занятия.

The possibilities of extracurricular activities for cognitive development of young adults. Characterized extracurricular learning of content by analyzing the works of scientists. It is indicated that extracurricular activities creates conditions for the manifestation abilities of the child, his talents, his awareness of the positive and negative traits to design their own learning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г2 р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Буренкова К. В. 
Сучасні методи та засоби активного навчання органічної хімії : курс лекцій / К. В. Буренкова; Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. - Одеса : ОНУ, 2019. - 135 c. - Бібліогр.: с. 125-126 - укp.

Висвітлено основні питання, пов'язані з різними формами організації навчального процесу під час вивчення органічної хімії. Описано структуру, значення та методики викладання сучасного уроку хімії. Розглянуто питання застосування інтенсивних методів та організації хімічного експерименту під час уроку, а також концептуальні основи підготовки учнів до хімічних олімпіад.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г2 р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА837366 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського