Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (35)
Пошуковий запит: (<.>U=Е.р21-35$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Кушнірук С. А. 
Проблемний урок біології в 11-му класі. Розділ Генетика : наук.-метод. посіб. / С. А. Кушнірук, Н. М. Боровик, К. І. Кушнірук. - К. : Ж. В. Гадяк, 2013. - 127 c. - укp.

Розкрито особливості навчання у сучасні школі, проаналізовано види, методи та форми навчання. Наведено найвідоміші організаційні форми навчання. Розкрито особливості використання проблемного навчання на уроках біології, наведено приклад уроку з розділу генетика та подано матеріал до презентацій. Висвітлено основні групи, види та моделі нестандартних уроків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р21-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА776366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Єленич Л. С. 
Проектна екологічна діяльність в системі професійної підготовки майбутніх учителів біології / Л. С. Єленич // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 160-164. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито значення проектної діяльності у змісті сучасної екологічної освіти. Висвітлено провідні сутнісні ознаки проектної екологічної діяльності у системі професійної підготовки майбутніх учителів. Визначено рівні співтворчої діяльності суб’єктів навчального процесу у ВНЗ.

Раскрыто значение проектной деятельности в содержании современного экологического образования. Освещены ведущие сущностные признаки проектной экологической деятельности в системе профессиональной подготовки будущих учителей. Определены уровни cотворческой деятельности субъектов учебного процесса в ВУЗ.

Solved the significance of the project activity in the modern sense of environmental education. Deals with the essential features of the project leading environmental performance in the system of training of future teachers. Defined the levels of activity of the cooperative creative learning process in universities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р21-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Агапшук С. С. 
Використання дискусій у процесі навчання біології / С. С. Агапшук // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61. - С. 72-76. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено місце та роль дискусії у процесі навчання біології як окремої педагогічної категорії. На основі аналізу результатів анкетування досліджено реальний стан використання дискусій на уроках біології у ЗНЗ. Запропоновано методичні рекомендації для вчителів щодо проведення дискусій з біології.

Определены место и роль дискуссий в процессе обучения биологии як отдельной педагогической категории. На основе анализа результатов анкетирования исследована реальная ситуация использования дискуссий на уроках биологии в общеобразовательных учебных заведениях. Предложены методические рекомендации для учителей по проведению дискуссий по биологии.

The place and role of discussion in the teaching of biology as a separate educational category are defined. Based on analysis of the questionnaire results examined the real situation of the discussions on the lessons of biology in secondary schools. Proposed guidelines for teachers to hold discussions with biology.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р21-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Руда О. Ю.  
Деякі аспекти інтеграції знань студентів у процесі вивчення біологічних дисциплін у медичних вишах / О. Ю. Руда // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6 (49). - С. 191-192. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Відзначено, що розвиток особистості медичного фахівця нового типу відповідно до сучасних завдань потребує вдосконалення всіх ланок навчально-виховного процесу. Досліджено особливості формування інтегрованих еколого-біологічних знань студентів у медичних ВНЗ. Розглянуто проблеми їх реалізації у фаховій підготовці майбутнього медичного спеціаліста.

Отмечено, что развитие личности медицинского специалиста нового типа в соответствии с современными задачами требует совершенствования всех звеньев учебно-воспитательного процесса. Исследованы особенности формирования интегрированных эколого-биологических знаний студентов в медицинских ВУЗ. Рассмотрены проблемы их реализации в профессиональной подготовке будущего медицинского специалиста.

In this article the interconnection between biological, ecological and professional knowledge of medical students is describe. The base of knowledge integration which is regulate the connection between educational disciple and educational methods, interaction of knowledge, favor the development of the scientific view of the world and learning of professional knowledge are discovered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р21-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бак В. Ф. 
Методика формирования биоэтических знаний школьников в процессе изучения биологии / В. Ф. Бак, А. В. Степанюк // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 68-74. - Библиогр.: 19 назв - укp.

Обгрунтовано методологічну єдність законів природи та законів моралі, що дозволяє реалізувати інтеграцію науки й етики в процесі вивчення біології. Запропоновано методичну систему інтеграції, яка включає в себе факультативні курси біоетичної спрямованості, організацію навчальної діяльності на основі співробітництва та гуманістично-особистісного підходу. Охарактеризовано метод аналогій у відображенні тенденції інтеграції науки та моралі у змісті шкільного предмета "Біологія" і його використання.

Обосновано методологическое единство законов природы и законов морали, что позволяет реализовать интеграцию науки и этики в процессе обучения биологии. Предложена методическая система интеграции, которая включает факультативные курсы биоэтической направленности, организацию учебной деятельности на основе сотрудничества и гуманно-личностного подхода. Дана характеристика метода аналогий при отражении тенденции интеграции науки и нравственности в содержании школьного предмета "Биология" и его использования.

Methodological unity of the laws of nature and morality has been substantiated in this research. This enables integration of science and ethics in the process of studying biology. There has been developed a methodical system of integration, which includes elective courses focused on bioethics, organization of training activities on the basis of cooperation, humanistic and personal approach. The analogy method in the reflection of trends in integration of science and morality in the content of a school subject "Biology" and its use has been characterized in this article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р21-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Левченко С. В. 
Використання опорно-логічних схем та конспектів на заняттях / С. В. Левченко // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 4. - С. 215-220. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено інформацію про використання структурно-логічних схем та опорних конспектів на заняттях біології, визначено сучасні підходи до проведення занять, наведено приклади використання структурно-логічних схем. Біологічні дисципліни вимагають вивчення та застосування великої кількості термінів і понять, це змушує викладача використовувати та запозичувати різноманітні форми та методи викладання матеріалу, які сприяли б його кращому засвоєнню. До таких можна віднести ті, які створюють оптимальні психолого-педагогічні та організаційні умови пізнавальної діяльності. Зазначено, що сучасним можна назвати той урок, що сприяє розвитку у студентів та учнів смислових операцій, умінь аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення, систематизації, класифікації, визначення зв'язків та залежностей між різноманітними явищами та фактами, а також виробленню навичок логічного структурування. Доведено, що серед різноманіття відомих форм і методик, створених у напрямку інтенсифікації навчання, провідне місце займають засоби схематичного унаочнення навчального матеріалу. В їх основу покладено ідею моделювання сукупності інформації за допомогою відображення її у вигляді схем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р21-35 + Е.р3-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Солона Ю. О. 
Інформаційна підтримка шкільного курсу біології у закладах загальної середньої освіти : навч.-метод. посіб. / Ю. О. Солона, М. М. Сидорович; Херсонський державний університет. - Херсон : Вишемирський В. С., 2020. - 95 c. - Бібліогр.: с. 86-93 - укp.

Висунуто пропозиції з метою поліпшення викладання шкільного курсу про живу природу засобами різновидів інформаційної підтримки на уроках біології і у позаурочний час. Вміщено методичний доробок стосовно використання комп’ютерної підтримки, засобів мобільного і хмарного навчання, системи завдань з основ біології, продуктивної спрямованості щодо шкільного курсу про живу природу. Грунтовно доведено важність застосування вказаних засобів навчання для підвищення рівня навчальних завдань учнів, що мають мозаїчний тип мислення або "кліпове" мислення, кількість яких прогресивно збільшується і поступово стає домінуючою в сучасних школах. Визнано, що сучасна молодь глибоко занурена у інформаційний простір, вона в ньому існує і практично живе, поглинаючи великі обсяги різноманітної інформації. Певним чином, таке положення речей зумовлює її мобільність, спроможність до розв’язання одночасно багатьох задач (читаю, слухаю, стрімко переходжу з одного інформаційного сайту на інший тощо). Водночас вказаний спосіб життя призводить до суттєвих змін мисленневих процесів, виникнення особливого типу мислення - мозаїчного, якому притаманні риси, що перешкоджають сприйняттю інформації, яку логічно викладено. Проте саме вказаною рисою характеризується увесь навчальний матеріал, який засвоює учень у школі, зокрема, під час навчання біології. Викрито суттєве протиріччя між необхідністю оволодіти такою інформацією під час навчання і особливостями мислення сучасних школярів, яким притаманне мозаїчне сприйняття дійсності. Зауважено, що це складає суттєві перешкоди в успішному навчанні учнів. Зазначено шлях розв’язання проблеми - впровадження принципів адаптивного навчання, яке забезпечує урахування і трансформацію рис кліповості учнів у бік логічності, що полегшує освоєння навчального матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р21-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865758 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського