Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (72)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ж.р(4РОС)3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Берестнева О. Г. 
Методы многомерного анализа данных в задачах оценки качества образования / О. Г. Берестнева, О. В. Марухина // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2002. - № 1. - С. 38-47. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Исследована возможность использования многомерного статистического анализа, в частности, факторного и кластерного анализов, для оценки учебных дисциплин с точки зрения качества. На примере реальных данных проиллюстрирована высокая эффективность данного подхода для оценки качества образовательного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4Рос)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мелецинек А. 
Сотрудничество ВТШ России с международным обществом по инженерной педагогике / А. Мелецинек, В. М. Приходько, В. М. Жураковский, И. В. Федоров, В. Б. Борисевич, Г. К. Ипполитова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 20. - С. 29-41. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Узагальнено досвід і результати співробітництва вищої технічної школи Росії з Міжнародним товариством із інженерної педагогіки. Розкрито цілі, задачі, організаційну структуру й основні напрямки діяльності IGIP. Особливу увагу приділено роботі Російського моніторингового комітету IGIP, формуванню Реєстру "ING-PAED IGIP" і кваліфікації "Міжнародний викладач інженерного вузу", діяльності й програмі навчання російських центрів інженерної педагогіки, а також новим критеріям IGIP акредитації інженерно-педагогічної освіти.

Обобщены опыт и результаты сотрудничества высшей технической школы России с Международным обществом по инженерной педагогике (IGIP). Раскрыты цели, задачи, организационная структура и основные направления деятельности IGIP. Особое внимание уделено работе Российского мониторингового комитета IGIP, формированию Регистра "ING-PAED IGIP" и квалификации "Международный преподаватель инженерного вуза", деятельности и программе обучения российских центров инженерной педагогики, а также новым критериям IGIP аккредитации инженерно-педагогического образования.

The experience and the results of cooperation of the higher technical school of Russia with the International Society of Engineering Pedagogies (IGIP) are generalized in the paper. The purposes, problems, organizational structure and basic directions of IGIP activities are described. A special attention in the paper is paid to the activity of Russian Monitoring Committee of IGIP, to the formation of the Register "ING-PAED IGIP " and the qualification "International Engineering Educator", the activity and the curricula of Russian Centers for engineering pedagogics, as well as to the new IGIP accreditation criteria of engineering-pedagogic education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202(4РОС) + Ж.р(4РОС)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського