Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ж.р(4УКР)3-38$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Берестнева О. Г. 
Экспертная система оценки компетентности выпускников технического университета / О. Г. Берестнева, О. В. Марухина, К. А. Шаропин // Искусств. интеллект. - 2004. - № 4. - С. 264-267. - Библиогр.: 15 назв. - рус.

Розглянуто побудову експертної системи для оцінки компетентності випускників технічного університету.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Павленко Ю. С. 
"Волинський лабіринт" - алгоритм комп'ютерного тестування знань / Ю. С. Павленко // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". - 2003. - Вип. 40. - С. 59-64. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Запропоновано новий підхід до ефективного комп'ютерного тестування й оцінювання знань у комп'ютерних навчаючих системах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126/Інформ. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сікоза О. М. 
Способи отримання рейтингових оцінок / О. М. Сікоза // Наук. вісті НТУУ "КПІ". - 2007. - № 5. - С. 68-76. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з рейтинговою системою оцінки знань студентів. Наведено різні способи побудови рейтингових оцінок, розроблено класифікацію способів визначення (формування) рейтингу, які можна використати для оцінювання рівня знань студентів як у випадку комп'ютерного, так і інших видів контролю знань, а також їх комбінацій. Проаналізовано різні способи розрахунку коефіцієнтів ваги. Розроблено алгоритм оцінювання коефіцієнтів ваги.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Яковенко О. Є. 
Моделі та методи контролю знань в автоматизованій системі управління навчальним процесом : Автореф. дис... канд. техн. наук / О. Є. Яковенко; Одес. нац. політехн. ун-т. - О., 2006. - 19 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-38 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сукнов М. П. 
Організація контролю навчальної діяльності студентів вищого технічного навчального закладу в умовах кредитно-модульного навчання : автореф. дис... канд. пед. наук / М. П. Сукнов; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2007. - 21 c. - укp.

Вперше визначено особливості організації контролю навчальної діяльності студентів вищого технічного навчального закладу за умов впровадження кредитно-модульної системи навчання. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено умови ефективної організації контролю навчальної діяльності студентів у процесі кредитно-модульного навчання. Встановлено критерії та показники, які визначають ефективність організації контролю навчальної діяльності студентів, якими є рівень набутих знань, пізнавальна активність, професійний інтерес, адекватність самооцінки, ступінь хвилювання. Розкрито зміст поняття "рейтинговий контроль", сутність якого полягає в організації педагогічного контролю, що базується на персоналізації та диференціації оцінки навчальних досягнень студента на всіх етапах навчального процесу та забезпечує стимулювальну, розвивальну й особистісно-творчу функції одержаних знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ж.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ладогубець Н. В. 
Фундаментальна підготовка бакалавра в технічному вузі: експертно-часова оцінка якості : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Ладогубець; АПН України. Ін-т вищ. освіти. - К., 2003. - 21 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано, розроблено та експериментально перевірено методику експертно-часового оцінювання якості фундаментальної підготовки бакалаврів у технічному вищому навчальному закладі (ВНЗ), яка грунтується на засадах відповідності мети, структури та змісту контролю якості навчання - меті, структурі та змісту фундаментальної підготовки. Визначено основну мету та завдання даної підготовки, а також основні педагогічні та психологічні умови, що впливають на її рівень. Розроблено модульно-блочну структуру змісту фундаментальної підготовки навчальної дисципліни "Теоретична механіка". Розвинуто питання теоретичного та експериментального обгрунтування основних засад побудови методик контролю знань даної підготовки, що грунтуються на врахуванні законів природи та відкритих динамічних систем, можливостей модульно-рейтингової системи навчання щодо форм і способів подання матеріалу, контролю якості фундаментальної підготовки бакалаврів у технічному ВНЗ, що дозволилоало змогу удосконалити процедуру організації навчального процесу та контролю якості фундаментальної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326912 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мазорчук М. С. 
Разработка информационно-аналитической системы оценки качества подготовки специалистов в техническом вузе / М. С. Мазорчук, В. С. Добряк, К. А. Гончарова // Радіоелектрон. і комп'ют. системи. - 2010. - № 1. - С. 35-41. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Предложена информационно-аналитическая система для оценки комплексного показателя качества подготовки студента в высшем учебном заведении. Рассмотрена система показателей, отображающих процесс подготовки специалиста в техническом вузе, предложены методы для получения комплексных оценок качества по различным направлениям подготовки специалистов, разработаны алгоритмические модели для расчета основных показателей. Разработанная информационно-аналитическая система оценки качества уровня образования позволит не только контролировать текущий уровень подготовки специалистов, но и выявлять "узкие места" в процессе подготовки специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 + Ж.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Оборский Г. А. 
Особенности рейтингового контроля уровня подготовки по техническим дисциплинам студентов метрологической направленности / Г. А. Оборский, В. И. Ковальков, А. П. Гнатюк // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2012. - Вип. 1. - С. 340-345. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Отмечены особенности изучения технических дисциплин и рассмотрены возможные пути повышения эффективности тестирования уровня знаний студентов метрологической направленности. Для более объективной оценки уровня подготовки предлагается шире практиковать открытые тесты.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Помян С. В. 
Оцінка професійної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей / С. В. Помян // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 20. - С. 134-140. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто підхід до формування оцінки рівня професійної підготовки випускників вузу. Запропоновано методику для оцінки професійної підготовки студентів вузу на прикладі спеціальності "Програмне забезпечення обчислювальної техніки і автоматизованих систем".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бобало Ю. 
Організація контролю якості підготовки фахівців у Національному університеті "Львівська політехніка" / Ю. Бобало, А. Гунькало, А. Загородній, О. Лозинський, В. Павлиш // Вища шк.. - 2009. - № 7. - С. 5-11. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто основні чинники, які впливають на якість підготовки фахівців. Наведено схему системи контролю якості навчального процесу та підготовки фахівців, яка застосовується в Національному університеті "Львівська політехніка". Охарактеризовано функції та види її складових, що спрямовані на: внутрішній контроль якості організації навчального процесу, якості викладання, якості результатів навчання, контроль кадрового та матеріально-технічного забезпечення навчального процесу; зовнішній контроль - державно-громадський та контроль на міжнародному рівні.

Рассмотрены основные факторы, влияющие на качество подготовки специалистов. Приведена схема системы контроля качества учебного процесса и подготовки специалистов, которая применяется в Национальном университете "Львовская политехника". Охарактеризованы функции и виды ее составляющих, которые направлены на: внутренний контроль качества организации учебного процесса, качества преподавания, качества результатов учебы, контроль кадрового и материально-технического обеспечения учебного процесса; внешний контроль - государственно-общественный и контроль на международном уровне.

The main factors which influence the quality of training specialists are being considered. The outline of the quality control of the academic process and training specialists at the National university лL'viv Polytechnics» is being furnished.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Біркіна Т. В. 
Ефективність методики формування творчої самостійності студента за матеріалами педагогічного експерименту / Т. В. Біркіна // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 3. - С. 119-122. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто результати педагогічного експерименту з перевірки ефективності опрацьованої методики формування творчої самостійності студента у процесі навчання технічним дисциплінам.

Рассмотрены результаты педагогического эксперимента по проверке эффективности разработанной методики формирования творческой самостоятельности студента в процессе обучения техническим дисциплинам.

The results of pedagogical experiment fare presented on verification of efficiency of the method of forming of creative independence of student developed by us in the process of teaching technical disciplines.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Ч481.352.212 + Ж.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Антоненко І. І. 
Комп'ютерний метод контролю знань студентів загальнотехнічних дисциплін / І. І. Антоненко, О. О. Цись // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30. - С. 109-113. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розроблено систему контролю знань студентів за умов кредитно-модульної системи навчання. Аргументовано, що ефективною формою поточного контролю загальнотехнічних дисциплін є співбесіда за звітами за лабораторні роботи. Досліджено існуючі контрольні тестові програми на предмет відповідності умовам кредитно-модульної системи навчання студентів. Визначено переваги контрольної тестової програми «Аssist 2». Зроблено висновок, що комп’ютеризація контролю знань дозволяє активно залучати студентів до навчального процесу, значно покращити засвоєння складних загальнотехнічних дисциплін.

Разработана система контроля знаний студентов в условиях кредитно-модульной системы обучения. Аргументировано, что эффективной формой поточного контроля общетехнических дисциплин является собеседование по отчетам за лабораторные работы. Исследованы существующие контролирующие тестовые программы на предмет соответствия условиям кредитно-модульной системы обучения студентов. Определены преимущества контролирующей тестовой программы «Аssist 2». Сделан вывод, что компьютеризация контроля знаний позволяет активно привлекать студентов к учебному процессу, значительно улучшить усвоение сложных общетехнических дисциплин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288 + Ж.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Петренко В. Д. 
Адаптивный метод формирования заданий для развивающего тестирования студентов технических вузов / В. Д. Петренко // Авиац.-косм. техника и технология. - 2014. - № 10. - С. 135-140. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Проведен обзор публикаций, посвященных адаптивному тестированию и тестированию с развивающей функцией, а также работ, в которых рассматриваются вопросы онтологического моделирования знаний в системе образования. Отражены особенности организации процесса тестирования знаний с использованием онтологий, проанализированы общие принципы создания онтологий предметных областей и существующие подходы к созданию онтологий учебных дисциплин. Рассмотрены адаптивные технологии тестирования знаний. Приведена постановка задачи формирования тестовых заданий с использованием различных типов тестовых заданий, определены 3 этапа процедуры тестирования. Предложен метод формирования тестовых заданий, совмещающий в себе адаптивность с развивающей функцией тестирования. В перспективе предусматривается применение данного метода при построении компьютерных систем тестирования обучаемых по заочной, последипломной и дистанционной формам обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Єрмакова С. С. 
Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів: дефінітивний аналіз / С. С. Єрмакова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2011. - Вип. 59. - С. 47-51. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто в межах дефінітивного аналізу проблему моніторингу якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів (ВТНЗ). З'ясовано, що комплексний моніторинг освітніх послуг щодо професійної підготовки майбутніх викладачів ВТНЗ передбачає врахування думок: студентів, молодих фахівців - випускників навчальних закладів, роботодавців - безпосередніх керівників молодих фахівців. Визначено основні ключові поняття означеної проблеми та окреслено перспективи подальших досліджень.

Рассмотрена в рамках дефинитивного анализа проблема мониторинга качества профессиональной подготовки будущих учителей высших технических учебных заведений (ВТУЗ). Выяснено, что комплексный мониторинг образовательных услуг относительно профессиональной подготовки будущих учителей высших технических учебных заведений предусматривает учет мнений трех сторон: студентов, молодых специалистов - выпускников учебных заведений, работодателей - непосредственных начальников молодых специалистов. Определены основные ключевые понятия данной проблемы и очерчены перспективы дальнейших исследований.

The article considers within the definitive analysis the issue concerning the quality monitoring of future teachers' professional preparation in higher technical educational establishments. It has been found out that the complex monitoring of the educational services regarding the future teachers' professional preparation in higher technical educational establishments stipulates the consideration of views of the three sides: students, young specialists - alumni of the educational establishments, hirers - directly the young specialists' chiefs. The main key notions of the issue are determined and the perspectives of the further investigations are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.21 + Ж.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Петренко В. Д. 
Компьютерное тестирование как элемент технологии дистанционного обучения студентов в техническом вузе / В. Д. Петренко // Системи оброб. інформації. - 2015. - Вип. 9. - С. 185-189. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Рассмотрена актуальность внедрения адаптивного тестирования в курсы дистанционного обучения в техническом ВУЗ, его преимущества, особое внимание уделено особенностям развивающей функции адаптивного тестирования. Дано определение понятия адаптивного развивающего тестирования. Приведены элементы процесса адаптивного тестирования, представленного в виде алгоритмической процедуры. Выделены этапы и стадии тестирования, подробно рассмотрена стадия нахождения областей незнания тестируемых, что послужит в дальнейшем основой для разработки развивающего метода контроля знаний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського