Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ж.р(4УКР)3-8$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Рогальський Ф. Б. 
Дистанційне навчання в реалізації стратегії Херсонського державного технічного університету / Ф. Б. Рогальський, Н. С. Миколайчук, О. О. Тарзюк // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 136-138. - укp.

Проаналізовано стратегічні завдання Херсонського державного технічного університету та розглянуто першочергові проблеми, пов'язані з впровадженням дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)764 + Ж.р(4Укр)3-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Методика дистанційного навчання фундаментальним та технічним дисциплінам у вищій школі : Матеріали всеукр. наук.-метод. конф., 28-30 верес. 2005 р. / Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова, "Методика дистанційного навчання фундаментальним та технічним дисциплінам у вищій школі", Всеукраїнська науково-методична конференція (2005+ Миколаїв). - Миколаїв : НУК, 2005. - 56 c. - укp.

Розглянуто методичні, технічні, правові та організаційні аспекти процесу впровадження дистанційної освіти. Висвітлено питання удосконалення методичного забезпечення самостійної роботи студентів заочної форми навчання. Проаналізовано особливості реалізації сучасних технологій дистанційного навчання під час підготовки фахівців інженерних спеціальностей. Висвітлено досвід організації роботи викладачів у програмі дистанційного навчання Сумського державного університету. Розглянуто проблеми розробки електронних лабораторних практикумів з дисциплін напрямку "Комп'ютерні науки". Запропоновано автоматизований комплекс вивчення курсу "Теорія ймовірностей" для дистанційної форми, наведено комп'ютерний варіант лекційної демонстрації "Електрорушійна сила". Показано особливості побудови систем захисту програмних засобів дистанційної освіти. Визначено перспективи використання телекомунікаційних проектів у вивченні фізики у вищій школі. Сформульовано вимоги щодо підготовки HTML-матеріалів для публікації на сайті дистанційного навчання.

Рассмотрены методические, технические, правовые и организационные аспекты процесса внедрения дистанционного образования. Освещены вопросы усовершенстования методического обеспечения самостоятельной работы студентов заочной формы обучения. Проанализированы особенности реализации современных технологий дистанционного обучения при подготовке специалистов инженерного профиля. Освещен опыт организации работы преподавателей в программе дистанционного обучения Сумского государственного университета. Рассмотрены проблемы разработки электронных лабораторных практикумов дисциплин направления "Компьютерные науки". Предложен автоматизированный комплекс изучения курса "Теория вероятностей" для дистанционной формы, приведен компьютерный вариант лекционной демонстрации "Электродвижущая сила". Показаны особенности разработки защитных систем для программных средств дистанционного образования. Освещены перспективы использования телекоммуникационных проектов в изучении физики в высшей школе. Сформулированы требования к подготовке HTML-материалов для публикации на сайте дистанционного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 я431 + Ж.р(4УКР)3-8 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Особливості впровадження дистанційної освіти у технічних вищих навчальних закладах : Матеріали міжвуз. наук.-метод. конф., 16 груд. 2004 р., м. Кривий Ріг / Криворіз. техн. ун-т. - Кривий Ріг : Мінерал, 2004. - 116 c. - укp.

Висвітлено історію, проблеми та перспективи розвитку дистанційної освіти у навчальних закладах. Зокрема, розглянуто сучасні методи здобування знань дистанційними методами, автоматизовану систему підготовки електронних підручників, можливості вивчення іноземної мови за допомогою інтерактивного спілкування, специфіку складання віртуальних лабораторних робіт. Досліджено питання щодо використання електронної бібліотеки, інтенсифікації викладання технічних дисциплін за допомогою мультимедійних засобів, а також апаратно-програмні проблеми організації доступу до інформаційних ресурсів у системі дистанційної заочної освіти.

Освещены история, проблемы и перспективы развития дистанционного образования в учебных заведениях. В частности, рассмотрены современные методы получения знания дистанционными методами, автоматизированная система подготовки электронных учебников, возможности изучения иностранных языков при помощи интерактивного общения, специфика составления виртуальных лабораторных работ. Исследованы вопросы, касающиеся использования электронной библиотеки, интенсификации преподавания технических дисциплин при помощи мультимедийных средств, а также аппаратно-программные проблемы организации доступа к информационным ресурсам в системе дистанционного заочного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-8 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675900 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Олешко Д. Н. 
Анализ применения методов и средств дистанционного образования / Д. Н. Олешко, В. А. Крисилов // Електромашинобуд. та електрообладн. - 2009. - Вип. 72. - С. 212-216. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Рассмотрены проблемы дистанционного образования и пути их преодоления. Анализ проведен на примере дистанционного обучающего проекта научно-исследовательского сектора Одесского национального политехнического университета, который был проведен для преподавателей ВУЗ Украины.

Розглянуто проблеми дистанційного навчання та шляхи їх подолання. Аналіз зроблено на прикладі навчального дистанційного проекту науково-дослідного сектору Одеського національного політехнічного університету, який проведено для викладачів українських ВНЗ.

This article is devoted to problems of a distant learning (DL) and the ways of its solving. All details are considered in context of a DL project that was realized in DL research-and-development department of the Odessa national polytechnic universityfor lecturers from some Ukrainian universities.


Ключ. слова: Дистанционное образование, система MOODLE
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Довбиш А. С. 
Машинна оцінка знань студентів у системі керування дистанційним навчанням / А. С. Довбиш, В. О. Любчак, С. О. Петров // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2007. - № 1. - С. 121-128. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Запропоновано класифікаційний алгоритм машинної оцінки знань студентів під час тестового контролю, який є складовою частиною алгоритму функціонування мультиагентної системи керування дистанційним навчанням, розробленим у межах інформаційно-екстремальної інтелектуальної технології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-8 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Радіус О. А. 
Розвиток дистанційного навчання у вищих технічних навчальних закладах / О. А. Радіус // Наук. пр. ОНАЗ ім. О. С. Попова. - 2006. - № 1. - С. 144-147. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто дистанційне навчання (ДН) на базі сучасних комп'ютерних технологій. Досліджено переваги та недоліки використання комп'ютера в навчанні студентів різноманітним предметам. Просліджено етапи розвитку ДН в учбовому процесі. Досліджено організацію навчального процесу (НП), методику та структуру дистанційної освіти в вищих навчальних закладах. Наведено приклади заcтосування ДН іноземним мовам в вищих технічних закладах. Розглянуто переспективи розвитку і використання дистанційної освіти в вищих технічних навчальних закладах. Описано організацію та деякі умови моделювання НП, побудованого на комплексному використанні технічних засобів навчання. Розглянуто рекомендації щодо впровадження комп'ютерних та інформаційних технологій у НП. Представлено вимоги до використання ДН, можливості створення комп'ютерних мультимедійних класів для ефективного розвитку роботи викладача з студентом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бісікало О. В. 
Характеристика і формальна оцінка переваг дистанційної форми навчання / О. В. Бісікало, І. І. Бурденюк // Оптико-електрон. інформ.-енерг. технології. - 2005. - № 2. - С. 5-12. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему визначення стратегії розробки системи дистанційного навчання вузу. З цією метою досліджено основні переваги технологій дистанційного навчання та на основі їх характеристик запропоновано формальну методику оцінки ефективності та якості системи дистанційної освіти технічних вузів.


Ключ. слова: дистанційна освіта, переваги дистанційних технологій, оцінка ефективності та якості дистанційного навчального процесу
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23882 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мазурок Т. Л. 
Адаптивне керування формуванням контенту для дистанційного навчання / Т. Л. Мазурок // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2007. - № 4. - С. 94-105. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Запропоновано метод адаптації контенту під час автоматизованого навчання на підставі формування індивідуалізованої послідовності навчальних елементів з урахуванням міжпредметних зв'язків. Метод базується на послідовному використанні нечітких нейронних мереж і генетичного алгоритму. Наведено результати експериментів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-8 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Владимирська Є. Ю. 
Науково-методичне забезпечення якості дистанційного навчання у технічному університеті : Автореф. дис... канд. пед. наук / Є. Ю. Владимирська; АПН України. Ін-т вищ. освіти. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Розроблено комплексну модель забезпечення якості дистанційного навчання у технічному університеті, яка грунтується на процесному підході до створення дистанційних курсів та проведення навчання. Запропоновано та введено до педагогічного обігу методи щодо використання найновітніших концепцій та ідей з теорії управління: концепції організації, що навчається; моделей організаційної та процесної зрілості. Розроблено класифікацію методів забезпечення якості освітньої діяльності, а також методологію забезпечення якості вищої освіти, а саме: сформульовано термінологічний апарат; запропоновано визначення понять "якість освіти", "якість вищої освіти", "якість дистанційного навчання"; розкрито властивості якості освіти; розглянуто чотири її виміри: результативність, оптимальність, ефективність і справедливість (етичність). Визначено та досліджено моделі забезпечення якості вищої освіти: оцінки, контролю, гарантування якості й управління нею; проаналізовано п'ять рівнів зрілості системи забезпечення якості, методи покращення та піднесення рівня якості; розроблено методичні рекомендації, які стосуються створення дистанційного навчання з гарантованим рівнем його якості. Досліджено дидактичні принципи та специфіку педагогічного забезпечення якості даного навчання у технічних університетах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ж.р(4УКР)3-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346009 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кіріленко О. Г. 
Педагогічні умови підготовки викладачів вищих технічних навчальних закладів до організації дистанційного навчання : автореф. дис... канд. пед. наук / О. Г. Кіріленко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано зміст професійної компетентності викладача вищих технічних навчальних закладів (ВТНЗ) за умов дистанційного навчання (ДН), скадовими якої є педагогічна, фундаментальна інженерна й інформаційна компетентність, а також сформованість якості особистості викладача (педагогічної спрямованості та педагогічних здібностей, професійно значущих особистісних якостей). Обгрунтовано, що ефективність підготовки викладачів ВТНЗ забезпечується педагогічними умовами, які передбачають диференціацію підготовки залежно від характеру сформованості мотивації викладачів щодо організації дистанційного навчання, ставлення до оволодіння педагогічними знаннями й уміннями як складниками педагогічної компетенції викладача ВТНЗ, а також від адекватних варіативних моделей, що відрізняються за змістом, методами, формами та засобами підготовки. Перевірено моделі диференційованої підготовки викладачів до організації ДН, які містять модулі дистанційного курсу, що передбачали зміст, методи, форми, засоби підготовки, адаптовані до особливостей викладачів. Здійснено цілісний процес підготовки викладачів ВТНЗ до організації ДН. На підставі результатів варіативної експериментальної роботи доведено ефективність реалізованих педагогічних умов даної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ж.р(4УКР)3-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355471 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сокуренко В. І. 
Особливості впровадження дистанційного навчання для технічних спеціальностей / В. І. Сокуренко // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2009. - № 2. - С. 46-50. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено проблеми впровадження технологій дистанційного навчання для технічних спеціальностей у ВНЗ. Проведено порівняльний аналіз особливостей розробки матеріалів для дистанційних курсів (ДК) за дисциплінами гуманітарного чи економічного напрямку та за технічними дисциплінами. Особливу увагу приділено наповненню ДК з технічних дисциплін засобами для дистанційного проведення лабораторних робіт, розглянуто методи та засоби їх організації під час дистанційного навчання. Визначено основні проблеми, що перешкоджають впровадженню дистанційних лабораторних занять у навчальний процес українських вузів і висвітлено шляхи їх вирішення.

Освещены проблемы внедрения технологий дистанционного обучения для технических специальностей в ВУЗ. Проведен сравнительный анализ особенностей разработки материалов для дистанционных курсов (ДК) по дисциплинам гуманитарного или экономического направления и по техническим дисциплинам. Особое внимание уделено наполнению ДК по техническим дисциплинам средствами для дистанционного проведения лабораторных работ, рассмотрены методы и средства их организации при дистанционном обучении. Определены основные проблемы, которые препятствуют внедрению дистанционных лабораторных занятий в учебный процесс украинских вузов и освещены пути их решения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ж.р(4УКР)3-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Зайченко Ю. П. 
Построение систем дистанционного обучения технической и физико-математической направленности / Ю. П. Зайченко, В. Ю. Хохлов // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2001. - Вип. 4. - С. 198-205. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрены преимущества и перспективы применения в высшем образовании дистанционной учебы. Приведены принципы построения систем дистанционного обучения, их структура, функциональное назначение каждого блока.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-8 + Ч484(4УКР)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Лобода Ю. Г. 
Дистанційне навчання із плануванням міжпредметних зв'язків у підготовці майбутніх інженерів з використанням комп'ютерних технологій / Ю. Г. Лобода // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 65-68. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто дистанційне навчання з плануванням міжпредметних зв'язків зі спеціальними дисциплінами як одну з умов підготовки майбутніх інженерів з використанням комп'ютерно-інтегрованих технологій. Проаналізовано особливості дистанційної освіти.

Рассмотрено дистанционное обучение с планированием межпредметных связей со специальными дисциплинами как одно из условий подготовки будущих инженеров с использованием компьютерно-интегрированных технологий. Проанализированы особенности дистанционного образования.

The article deals with the remote training with planning intersubject communications with special disciplines as one of conditions of preparation of the future engineers with use is computer - integrated technologies. Prominent features of remote education are analysed. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ж.р(4УКР)3-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Філатов Г. 
Про впровадження у навчальний процес дистанційних форм навчання з інженерних дисциплін / Г. Філатов, О. Радуль // Освіта і упр.. - 2009. - 12, № 3/4. - С. 118-125. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблему дистанційного навчання в Україні, яке з'явилося на початку 1990-х років у вигляді навчальних телепередач, комп'ютерних програм, тестів, але широкого поширення не набуло через недостатність потужності комп'ютерної бази та пропускної спроможності каналів зв'язку в мережі Інтернет, відсутності необхідних електронних засобів навчання та незалежної правової бази. Відзначено, що в останнє десятиріччя відбуваються позитивні зрушення в системі вищої освіти України, пов'язані з новими освітніми технологіями. Подано інформацію про навчальну систему з опору матеріалів, яка була створена в Українському державному хіміко-технологічному університеті. Вміщено блок-схему загальної структури "Навчальної системи" та порядок роботи з нею.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)764 + Ж.р(4УКР)3-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Дичковський С. І. 
Критерії ефективності культурологічної підготовки майбутніх інженерів за дистанційною формою навчання / С. І. Дичковський // Гуманіт. науки. - 2006. - № 1. - С. 56-62. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто основні критерії ефективності культурологічної підготовки майбутніх інженерів засобами дистанційного навчання, формування професіонального світогляду спеціаліста-інженера, практичне використання надбаних культурологічних знань та умінь в процесі професійної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Уваркіна О. В. 
Педагогічні умови оптимізації та підвищення ефективності культурологічної підготовки майбутніх інженерів засобами дистанційного навчання / О. В. Уваркіна, С. І. Дичковський // Гуманіт. науки. - 2008. - № 1. - С. 18-26. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проанализирована экспериментальная работа высших учебных заведений, направленная на культурологическую подготовку будущих инженеров, осуществляемую с помощью дистанционного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ж.р(4УКР)3-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Мокін Б. І. 
Концепція створення дистанційної форми навчання в магістратурі Вінницького національного технічного університету / Б. І. Мокін, В. Б. Мокін, О. О. Мокіна // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2004. - № 1. - С. 108-115. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто основні питання, які виникають під час переходу до дистанційної освіти у вищому навчальному закладі (ВНЗ) України технічного профілю. Наведено відповіді на ці питання за сучасного рівня розвитку дистанційної освіти за кордоном та у ВНЗ іншого профілю. Запропоновано основні концептуальні положення організації дистанційної освіти у Вінницькому національному технічному університеті на прикладі створення дистанційної підготовки магістрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Олексенко В. М. 
Комунікація при підготовці фахівців за дистанційною формою навчання / В. М. Олексенко // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2005. - № 1. - С. 94-99. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання реалізації комунікації за різних форм організації навчального процесу та шляхи виховання студентів під час дистанційного навчання. Встановлено, якщо комунікація спрямована не тільки на контроль знань і вмінь студентів, а й на діагностику їх діяльності, то це забезпечує диференційований підхід, стимулює студента до самостійної роботи з метою удосконалення професійних здібностей. Подано інформацію виховного характеру, розроблено й описано робочий зошит т'ютора - перлину комунікацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Федосова И. В. 
Классификация и анализ современных систем дистанционного обучения / И. В. Федосова, Д. С. Мироненко, С. В. Алёшин // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2015. - Вип. 2. - С. 199-203. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрено понятие системы дистанционного обучения, достоинства и недостатки современных систем, а также приведена классификация с точки зрения управления учебным процессом и контролем знаний студентов, позволяющая выработать требования к автоматизированной системе тестирования знаний студентов, применяемой на кафедре компьютерных наук ГВУЗ "Приазовский государственный технический университет".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ж.р(4УКР)3-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Рогач А. О. 
Апаратно-програмна реалізація автоматизованих лабораторних практикумів віддаленого доступу / А. О. Рогач, Л. О. Сав'юк // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2015. - № 5. - С. 152-159. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто способи організації автоматизованих лабораторних практикумів з використанням віддаленого доступу в структурі систем дистанційного навчання інженерного рівня. Обгрунтовано економічну та практичну доцільність використання вибраних апаратно-програмних засобів реалізації практикумів такого призначення. Наведено практичні результати апробації практикумів віддаленого доступу на прикладі Web-орієнтованого лабораторного стенда вивчення режимів роботи та динамічної ідентифікації термодинамічного об'єкта з розподіленими параметрами. Зроблено висновки щодо необхідності апаратної та програмної модернізації розробленого інструментального засобу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-366 + Ж.р(4УКР)3-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського