Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>U=Ж11 р(4УКР)2-3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Гаврищак Г. Р. 
Дидактичні умови реалізації індивідуального підходу до учнів у процесі вивчення креслення в загальноосвітній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г. Р. Гаврищак; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано модель індивідуалізації та диференціації навчання креслення учнів загальноосвітніх шкіл, визначено дидактичні умови її реалізації. Виявлено домінуючі індивідуальні особливості школярів, що проявляються в їх графічній діяльності. Запропоновано критерії та встановлено типологічні групи учнів залежно від рівня засвоєння навчального графічного матеріалу. Розроблено комплекс допоміжних дидактичних засобів для реалізації індивідуального підходу щодо кожної типологічної групи учнів у процесі вивчення креслення. Експериментально встановлено ефективність використання запропонованих моделей індивідуалізації та диференціації навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333792 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кільдеров Д. Е. 
Навчання учнів VIII - IX класів просторовим перетворенням у графічній діяльності на уроках креслення : автореф. дис... канд. пед. наук / Д. Е. Кільдеров; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику розвитку просторового мислення школярів VIII - IX класів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі вивчення курсу креслення. Проаналізовано закономірності, розумових процесів під час здійснення уявних просторових перетворень під час розв'язання графічних задач. Розкрито особливості впливу даних задач на розвиток просторового мислення у процесі навчання школярів розумовим просторовим перетворенням. Розроблено методичні прийоми навчання учнів уявних просторових перетворень на підставі алгоритмізації мислительних процесів. Впроваджено комплекс графічних задач стосовно просторових перетворень. Наведено методичні рекомендації з метою вдосконалення графічної підготовки учнів VIII - IX класів шляхом запровадження комплексу задач на уявні просторові перетворення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354066 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гриценко Л. О. 
Формування графічних понять в учнів 8 - 9 класів на уроках креслення (методичний аспект) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. О. Гриценко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Проаналізовано психолого-педагогічні засади формування графічних понять в учнів XIII - IX класів на уроках креслення. Визначено основні методологічні принципи теорії поетапного формування розумових дій і понять. Визначено та обгрунтовано психолого-дидактичні особливості формування в учнів даних понять. Проведено структурно-логічний аналіз змісту та послідовності їх вивчення. Обгрунтовано, що методична система формування понять учнів має враховувати реалізацію принципу диференціації навчання. Вивчено та обгрунтовано критерії, показники та рівні сформованості графічних понять у процесі графічної діяльності. Запропоновано чотири сукупності методичних прийомів викладання та учіння, які дозволяють формувати відповідну групу графічних понять. Відзначено, що створена система вправ і контрольних робіт сприяє підвищенню рівня їх сформованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328592 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вересоцька Н. І. 
Методика тестового оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи з креслення : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. І. Вересоцька; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Проаналізовано педагогічні, психологічні, методичні джерела. Теоретично обгрунтовано основні типи тестових завдань і тестів. Проаналізовано форми тестів, тенденції розвитку теорії та практики тестування в сучасній освіті. Визначено методичні особливості конструювання різнорівневих тестових завдань з креслення з метою оцінювання досягнень учнів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику тестового оцінювання досягнень учнів основної школи з креслення. Розроблено й експериментально перевірено методику тестового оцінювання у навчальному процесі. Доведено, що традиційні методи оцінювання результатів навчальної діяльності учнів на уроках креслення не можуть дати об'єктивної оцінки і, як наслідок - не стимулюють їх прагнення щодо пізнавальної активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сопіга В. Б. 
Методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках креслення в школі технологічного профілю / В. Б. Сопіга // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 205-210. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито основні методичні аспекти навчання креслення за допомогою комп’ютерних систем. Визначено цілі, зміст і алгоритм застосування програми Компас-3D для вирішення типових задач з креслення. Обґрунтовано доцільність використання графічного редактора Компас-3D під час вивчення окремих тем: «Загальні вимоги до оформлення креслень», «Геометричні побудови на кресленнях», «Креслення плоских предметів», «Креслення в системі прямокутних проекцій». Розкрито алгоритм використання програмного засобу Компас-3D на прикладі теми «Креслення в системі прямокутних проекцій».

Раскрыты основные методические аспекты обучения черчению с помощью компьютерных систем. Определены цели, содержание и алгоритм применения программы Компас-3D для решения типовых задач по черчению. Обоснована целесообразность использования графического редактора Компас-3D при изучении отдельных тем: «Общие требования к оформлению чертежей», «Геометрические построения на чертежах», «Чертеж плоских предметов», «Чертежи в системе прямоугольных проекций». Раскрыт алгоритм использования программного средства Компас-3D на примере темы «Чертежи в системе прямоугольных проекций».

Reveals the basic methodological aspects of drafting study through a computer system, the objectives, content and algorithm application program KOMPAS-3D to solve the typical problems of drafting. Defined cognitive value, feasibility of using a graphical editor of Kompas-3D in the study of specific topics «General requirements for design drafts», «Geometric construction of the drafts», «Drafting planar objects», «Drafting in the system of rectangular projections». Algorithm reveals the use of the product KOMPAS-3D for example the theme «Sketching in the system of rectangular projections».


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гушулей І. 
Застосування інформаційних технологій у графічній підготовці кваліфікованих робітників в умовах професійно-технічних училищ / І. Гушулей // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 5. - С. 79-84. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

З метою підвищення якості навчання актуалізовано визначення шляхів реалізації інформаційних технологій в процесі підготовки кваліфікованих робітників і висвітлено досвід використання запропонованого електронно-навчально-методичного комплексу (ЕНМК) з технічного креслення у професійно-технічних училищах. Розглянуто й охарактеризовано складові ЕНМК із технічного креслення: кейс викладача та кейс учня. У ході експериментальної роботи з використанням ЕНМК у навчальному процесі виявлено, що, попри обмежені можливості розробленого ЕНМК, його застосування у навчальній діяльності учнів професійно-технічних училищ сприяє підвищенню якості та доступності навчання. Визначено напрями, що потребують подальшого теоретичного осмислення й експериментального вивчення, а саме: мотиваційний аспект графічної підготовки, визначення трудомісткості графічних робіт і нормування часу на їх виконання.

С целью повышения качества обучения актуализировано определение путей реализации информационных технологий в процессе подготовки квалифицированных рабочих и освещен опыт использования предложенного электронно-учебно-методического комплекса (ЭУМК) по техническому черчению в профессионально-технических училищах. Рассмотрены и охарактеризованы слагаемые ЭУМК по техническому черчению: кейс преподавателя и кейс ученика. В ходе экспериментальной работы с использованием ЭУМК в учебном процессе обнаружено, что, несмотря на ограниченные возможности разработанного ЭУМК, его применение в учебной деятельности учащихся профессионально-технических училищ способствует повышению качества и доступности обучения. Определены направления, требующие дальнейшего теоретического осмысления и экспериментального изучения, а именно: мотивационный аспект графической подготовки, определение трудоемкости графических работ и нормирование времени на их выполнение.

The article considers the problem of the usage of information technologies m the process of the development of an electronic educational complex on technical drawing. The developed "Cases" of a teacher and a student are presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464.253.11 + Ж11 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Брехунець А. 
Підготовка учнів основної школи до самостійної роботи за підручниками з креслення / А. Брехунець // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2011. - Вип. 22. - С. 16-19. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Визначено основні положення організації самостійної роботи учнів у процесі вивчення креслення. Проаналізовано специфіку самостійного використання підручників учнями під час розв’язування задач із креслення та роль підручників з креслення у розвитку творчих здібностей учнів основної школи.

Определены основные положения организации самостоятельной работы учащихся при изучении чертежа. Проанализирована специфика самостоятельного использования учебников учащимися при решении задач по черчению и роль учебников по черчению в развитии творческих способностей учеников основной школы.

The article identifies the key position of the organization of independent work of students in the study of drafting. The specificity of independent use of textbooks by students in solving problems by drawing is analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського